-
1.
+3 -4Bana bu ayetleri açıklayın müslüman olurum.
ZÂRiYÂT suresi 50. ve 51. ayetlerin mealine bakalım:
“O hâlde Allah’a koşun. Şüphesiz ben, size O’nun katından gönderilmiş açık bir uyarıcıyım. Allah ile beraber başka bir ilâh edinmeyin. Gerçekten ben, size, Allah tarafından gönderilmiş açık bir uyarıcıyım.”
Allah tarafından gönderilmiş uyarıcı Allah’ın kendisi mi muhafazid mi ?
MUNÂFiKÛN – 4’e de bir bakalım:
“Onlara baktığın zaman cüsseleri hoşuna gider; konuşurlarsa sözlerini dinlersin; tıpkı, sıralanmış kof kütük gibidirler; her çığlığı kendi aleyhlerine sayarlar; onlar düşmandır, onlardan çekin; Allah canlarını alsın, nasıl da aldatılıp döndürülüyorlar.”
Burda da “Allah canlarını alsın” diye konuşup beddua eden şüphesiz ki Allah değil muhafazid.
Bu ayetlere baktığımızda 2 seçenek önümüze sunuluyor:
a)Kuran ı muhafazid yazdı ve normal olarak kendi ağzından konuştu.
b)Allah sanki bi insanmış gibi kendisine dua ediyor kendisinden bir şeyler istiyor.
Alıntıdır...
-
2.
-1ALLAHU EKBER
-
3.
-2Allah yok din yalan
-
4.
-1haklısın birader
-
5.
+5Uyarıcı demek yani peygamber demek peygamber ise vahyi insanlara bildiren kişidir. Allah isteseydi uyarıcı da göndermezdi. O zaman imtihanın anlamı kalmazdı. Ayrıca vahiy Allah'tan gelir. Peygamber de bunu insanlara iletir. Tek burada yoktur. Örneğin :Rahmân ve Rahîm (olan) Allah'ın adıyla.
1. Dini yalanlayanı gördün mü?
2. işte o, yetimi itip kakar;
3. Yoksulu doyurmaya teşvik etmez;
4. Yazıklar olsun o namaz kılanlara ki,
5. Onlar namazlarını ciddiye almazlar.
6. Onlar gösteriş yapanlardır,
7. Ve hayra da mâni olurlar. (Maun suresi) Burada aslında beddua değildir. O yaptıklarının ne kadar kötü olduğunu belirtmek için böyle hitaplar kullanılır ki insanlar ibret alsınlar. Ayrıca bir insan böyle bir kitabı nasıl uydurur hepsinde bir bütünlük var ve hepsi de 23 yılda inmiş. -
6.
+2Orda ne demek istediğini sende biliosun niye kabul ettiremiyosun kendine ha ?
-
7.
+1Kur’an, Arapça olarak indirilmiş, Arapların kullandığı üslubu kullanmıştır. Bu durum, belagatın bir gereğidir. Çünkü, muhatabın anlayışını göz önünde bulundurmak, belagat açısından zorunludur. “Allah kahretsin” ifadesi, başka milletlerde olduğu gibi Araplarda da sık kullanılan bir deyimdir.
Bu ifade, hakkında kullanıldığı kimselerin çok kötü insanlar olduğunu ortaya koyan simgesel bir anlatım tarzıdır.
Burada Allah’ın maksadı o münafıkları öldürmek değil, çirkin yüzlerini göstermektir. Yoksa, tarih içerisinde binlerce zalimleri toz duman eden ilahî kudret, onların da hakkından gelirdi. -
8.
-1arapçadan türkçeye çevrilirken hata olabilr yada başka birşey
-
9.
0Bulunsun
-
10.
0Biraz daha derin araştır böyle liseli ateistlerin yazdığı bir iki saçma argümanı dinin olmadığına kanıt gösteremezsin.