-
1.
+1 -1teorisini çökertiyorum beyler
1. (Biz her çağın müslümanına şöyle diyoruz) De ki: Mutlak varlık olan Allah tektir.
2. Kendisine herşeyin muhtaç olduğu Allah, (hiçbir şeye ihtiyacı olmayan mutlak bir varlıktır).
3. O, ne doğurdu, ne de doğuruldu.
4. (Vasıflarına) hiçbir ortağı da yoktur.
sureden anlayacağınız gibi allah'ın anlamı yaratılmayan yaratıcı dır
ve tanrının kelime anlamı da yaratılmayan yaratıcı dır
yani dawkinsin sorusu şu şekilde oluyor
allah'ı / tanrı'yı kim yarattı? --> yaratılmayan yaratıcıyı kim yarattı?
bu soru balığı suda kim boğdu, ölümsüz adamı kim öldürdü, kırmızı renginin ağırlığı nedir soruları kadar saçma bir sorudur. saygılar
-
2.
01. enerji tektir
2. kendisine herşeyin muhtaç olduğu varlık enerji dir
3. o ne doğuruldu ne de doğurdu
4. (Vasıflarına) hiçbir ortağı da yoktur.
buna ne diyeceksin dıbına kodumun şakirti -
3.
0@2 peki senin o enerjin yaratma gucune sahip mi?
-
4.
0@3 evrendeki hiçbir şey yoktan var edemez
-
5.
+1hep bunlar eşeğin zikinden dolayı
-
6.
-1ay 2 ye bölündü mü ? :((
dünya düz mü ? :(((
neden 4 kadın ile evleniyorsunuz
neden allahu ekber nidaları ile kafa kesiyorsunuz ...
haydi hepsini geçtim ...
ahzap süresi 53. ayet : (((( allah muhafazid'e özel ayet göndermiş :'( -
7.
0@1 sende aşırı kavram kargaşası var. Tanrı, Allah demek değil. Allah Tanrı'nın vasıflarını taşır ancak Tanrı Allah'ın tüm vasıflarını taşımaz. Gerçi ben Tanrıyı severim, iyidir o.
-
8.
0inananında bir kanıtı yok inanmayanında bir kanıtı yok
siz sanıyorsunuz inanmayan demek herşeyi açıklayacak olan demektir.
siz onlara inanmıyo diye "ee kim yarattı peki" diyorsunuz
biri size "getir yaratanı da görelim" demiyor buradaki felsefe yanlış!
anti tez yok ise tez doğrudur olayı yanlış!
inanan kanıtlamak zorunda olmadığı gibi inanmayanın da kanıtlama zorunlulugu yoktur
ortaya atılan bir fikrin aksini kanıtlayamamak demek o fikrin dogru oldugunu göstermez!
şimdi gibtirin gidin dinsiz kafir diyin ama şunu unutmayın, onlar da olmadıgına inanıyor, sonuçta inanıyor zaten kanıt bulan çıkar anlatır herkes inanır bakın gene inanmak dedim bütün iş inanmakta... -
9.
0@siz bana kaos teorisini çürütürseniz günde tam tdıbına 5 değil 10 değil 20 değil 50 rekat namaz kılarım.
-
10.
0@6 ayın yarılması arapçada ''şakku'l kamer'' dir ve aynı zamanda gerçeklerin ortaya çıkması manasına da gelir
dünyanın düz olduğuyla ilgili hiçbir ifade kur'an da geçmemektedir. güneşin dönmesini dünyanın ekseni etrafında dönmesi olarak yorumlarsan dünya sana göre islami açıdan düzdür fakat orada güneşin samanyolunda hareket etmesinden bahsedilmiştir.
kur'an : Güneş de bir karar yerine doğru akıp gitmektedir. Bu Üstün Olan ve Bilen’in takdiridir. (36: 38)
bilim : - Güneş Samanyolu galaksisi etrafında döner,
- Samanyolu galaksisi de yerel küme içerisinde dairesel bir hareket yapar, bundan dolayı güneşin bir hareketi daha vardır.
yani eğer güneşin hareketinden yola çıkarak dünyanın düz olduğu kanısına vardıysan dediğim gibi güneşin hareket etmesi dünyanın etrafında değil galaksi etrafındadır.
cahiliye döneminde insanlar onlarca kadın ile evleniyorlarmış ve kur'an sadece buna bir kısıtlama getirmiş. zorla 4 kadınla evlenin dememiş. eşiniz razıysa başka kadınlarla evlenebilirsiniz demiş.
hiçbir gerçek müslüman allah'ın adını ağzına alarak bir insan öldürmez, öldürse de o gerçek müslüman değildir. kur'an a göre en büyük günah öldürmektir.
5:32 - Bunun içindir ki, isrâiloğulları'na: "Kim, bir cana kıymayan veya yeryüzünde bozgunculuk çıkarmayan bir nefsi öldürürse, bütün insanları öldürmüş gibi olur. Kim de bir nefsin yaşamasına sebep olursa, bütün insanları yaşatmış gibi olur" hükmünü yazdık (farz kıldık). Şüphesiz ki onlara peygamberlerimiz açık delillerle geldiler. Yine de bundan sonra onların birçoğu yeryüzünde aşırı gitmektedirler.
el kaidedir ışiddir bunları ben müslüman olarak bile görmüyorum
http://www.kurantefsiri.c...resi_tefsiri.aspx?ayet=53 ahzab suresinin cevabı da burada buyur. -
11.
0@2 cahil olduğun baya belli termodinamiği hiç araştırmamışsın *
http://tr.wikipedia.org/wiki/Termodinamik
Enerji yoktan var edilemez ve yok edilemez sadece bir şekilden diğerine dönüşür