1. 76.
    0
    emine erdoğan
    ···
  2. 77.
    0
    uplasanıza lan binler aktifleşin
    ···
  3. 78.
    -1
    ++++aktif+++++
    ···
  4. 79.
    0
    ···
  5. 80.
    0
    http://www.teknoseyir.com...-aralik-2012-5-ocak-2013/
    ···
  6. 81.
    0
    boobstagram.fr
    ···
  7. 82.
    0
    eben senin gibi adamın anasını avradını bacısını baldızını soyunu sopunu sülalesini silsilesini gelmişini geçmişini eşiktekini beşiktekini kapıyın önünden geçmişini testinden su içmişini köpeğini kömecini dedesinin yedi ceddini doğurtan ebesini ağlayan bebesini soluduğu havayı içtiği suyu yediği ekmeği sıçtığı taku kafasının tasını beyninin bardağını ırkını dilini dinini cinsiyetini milliyetini hürriyetini cumhuriyetini zürriyetini sabahını akşdıbını öğleden sonrasını sabah seher vaktini akşam eşref saatini kafasındaki saçı arkasındaki kıçı elinin ayarını bahçenin hıyarını kıçındaki kıllarını boş boş geçen yıllarını şaşı bakan gözlerini kütürdeyen dizlerini memleketinin yaylasını safiyesini aylasını gözlerinin ferini alnının terini babasının kelini anasının saç telini bahar esen yelini düğünündeki gelini beyninin vakkumunu bahçenin zakkumunu tuttuğun kalemini ciğerinin veremini böbreğindeki taşı boynunun üstündeki başı orağını çekicini 7 ceddinin ölüsünü dirisini her gün birisini edirneden karsa dünyadan marsa ne kadar tanıdığın varsa en değişik kamasutra pozisyonlarında gibiyim.ben senin gibi adamın anasını avradını bacısını baldızını soyunu sopunu sülalesini silsilesini gelmişini geçmişini eşiktekini beşiktekini kapıyın önünden geçmişini testinden su içmişini köpeğini kömecini dedesinin yedi ceddini doğurtan ebesini ağlayan bebesini soluduğu havayı içtiği suyu yediği ekmeği sıçtığı taku kafasının tasını beyninin bardağını ırkını dilini dinini cinsiyetini milliyetini hürriyetini cumhuriyetini zürriyetini sabahını akşdıbını öğleden sonrasını sabah seher vaktini akşam eşref saatini kafasındaki saçı arkasındaki kıçı elinin ayarını bahçenin hıyarını kıçındaki kıllarını boş boş geçen yıllarını şaşı bakan gözlerini kütürdeyen dizlerini memleketinin yaylasını safiyesini aylasını gözlerinin ferini alnının terini babasının kelini anasının saç telini bahar esen yelini düğünündeki gelini beyninin vakkumunu bahçenin zakkumunu tuttuğun kalemini ciğerinin veremini böbreğindeki taşı boynunun üstündeki başı orağını çekicini 7 ceddinin ölüsünü dirisini her gün birisini edirneden karsa dünyadan marsa ne kadar tanıdığın varsa en değişik kamasutra pozisyonlarında gibiyim.ben senin gibi adamın anasını avradını bacısını baldızını soyunu sopunu sülalesini silsilesini gelmişini geçmişini eşiktekini beşiktekini kapıyın önünden geçmişini testinden su içmişini köpeğini kömecini dedesinin yedi ceddini doğurtan ebesini ağlayan bebesini soluduğu havayı içtiği suyu yediği ekmeği sıçtığı taku kafasının tasını beyninin bardağını ırkını dilini dinini cinsiyetini milliyetini hürriyetini cumhuriyetini zürriyetini sabahını akşdıbını öğleden sonrasını sabah seher vaktini akşam eşref saatini kafasındaki saçı arkasındaki kıçı elinin ayarını bahçenin hıyarını kıçındaki kıllarını boş boş geçen yıllarını şaşı bakan gözlerini kütürdeyen dizlerini memleketinin yaylasını safiyesini aylasını gözlerinin ferini alnının terini babasının kelini anasının saç telini bahar esen yelini düğünündeki gelini beyninin vakkumunu bahçenin zakkumunu tuttuğun kalemini ciğerinin veremini böbreğindeki taşı boynunun üstündeki başı orağını çekicini 7 ceddinin ölüsünü dirisini her gün birisini edirneden karsa dünyadan marsa ne kadar tanıdığın varsa en değişik kamasutra pozisyonlarında gibiyim.ben senin gibi adamın anasını avradını bacısını baldızını soyunu sopunu sülalesini silsilesini gelmişini geçmişini eşiktekini beşiktekini kapıyın önünden geçmişini testinden su içmişini köpeğini kömecini dedesinin yedi ceddini doğurtan ebesini ağlayan bebesini soluduğu havayı içtiği suyu yediği ekmeği sıçtığı taku kafasının tasını beyninin bardağını ırkını dilini dinini cinsiyetini milliyetini hürriyetini cumhuriyetini zürriyetini sabahını akşdıbını öğleden sonrasını sabah seher vaktini akşam eşref saatini kafasındaki saçı arkasındaki kıçı elinin ayarını bahçenin hıyarını kıçındaki kıllarını boş boş geçen yıllarını şaşı bakan gözlerini kütürdeyen dizlerini memleketinin yaylasını safiyesini aylasını gözlerinin ferini alnının terini babasının kelini anasının saç telini bahar esen yelini düğünündeki gelini beyninin vakkumunu bahçenin zakkumunu tuttuğun kalemini ciğerinin veremini böbreğindeki taşı boynunun üstündeki başı orağını çekicini 7 ceddinin ölüsünü dirisini her gün birisini edirneden karsa dünyadan marsa ne kadar tanıdığın varsa en değişik kamasutra pozisyonlarında gibiyim.ben senin gibi adamın anasını avradını bacısını baldızını soyunu sopunu sülalesini silsilesini gelmişini geçmişini eşiktekini beşiktekini kapıyın önünden geçmişini testinden su içmişini köpeğini kömecini dedesinin yedi ceddini doğurtan ebesini ağlayan bebesini soluduğu havayı içtiği suyu yediği ekmeği sıçtığı taku kafasının tasını beyninin bardağını ırkını dilini dinini cinsiyetini milliyetini hürriyetini cumhuriyetini zürriyetini sabahını akşdıbını öğleden sonrasını sabah seher vaktini akşam eşref saatini kafasındaki saçı arkasındaki kıçı elinin ayarını bahçenin hıyarını kıçındaki kıllarını boş boş geçen yıllarını şaşı bakan gözlerini kütürdeyen dizlerini memleketinin yaylasını safiyesini aylasını gözlerinin ferini alnının terini babasının kelini anasının saç telini bahar esen yelini düğünündeki gelini beyninin vakkumunu bahçenin zakkumunu tuttuğun kalemini ciğerinin veremini böbreğindeki taşı boynunun üstündeki başı orağını çekicini 7 ceddinin ölüsünü dirisini her gün birisini edirneden karsa dünyadan marsa ne kadar tanıdığın varsa en değişik kamasutra pozisyonlarında gibiyim.
    Tümünü Göster
    ···
  8. 83.
    0
    @2 güzel tespit @1 eksi
    ···
  9. 84.
    0
    ++++++++ updulllah
    ···
  10. 85.
    0
    http://www.macyayinlari.c...saray-macn-canl-izle.html
    ···
  11. 86.
    0
    Osmanlı mimarîsinde batı tarzında yapıların inşasında II. Abdülhamid
    döneminin en tanınmış mimarlarındandır. Fransız asıllı olan Vallaury’nin ailesi
    elçilik görevi nedeniyle istanbul’da bulunmuş ve buraya yerleşmişlerdir311. Mimarî
    eğitimini Fransa’da tamamlamıştır. Üst kademede görevli kişiler için yaptığı pahalı
    konutların mimarı olarak bilinir. Mimarlık bilgisini eğitim alanında da kullanmıştır.
    1883’te kendisinin inşa ettiği Sanayi-i Nefise Mektebinin ilk mimarlık hocası olarak
    1908 yılına kadar bu göreve devam etmiştir. Geleneksel anlayıştaki eğitim tarzının
    yanıda akademik ve revivalist (öncü, canlandırmacı) yaklaşımcı olarak da
    nitelendirebiliriz312. 1901’de Le Stamboul gazetesinin müdürlüğünü yapmış ve
    Beyoğlu sanatçı kulübünün kurulmasına öncülük etmiştir.

    Büyük boyutlu kamu yapılarının inşasında etkin olan Vallaury özellikle
    istanbul’da gerçekleştirdiği mimarî yapılarla karşımıza çıkar313. Arkeoloji Müzesi (
    1891-1897), Sanayi-i Nefise Mektebi (Eski Şark Eserleri Müzesi), Galata Tütün
    Rejisi-Osmanlı Bankası (1892), Taksim Osmanlı Bankası, Eminönü Osmanlı
    Bankası, Düyûn-ı Umûmiye (istanbul Erkek Lisesi, 1897), Beyoğlu Union
    Française, Beyoğlu Pera Palas Otel (1893), Büyükada Rum Yetimhanesi (1890-
    1900) yapıları tanınmış eserleridir314. Sivil konut örneği olarak, Bağlarbaşı ibrahim
    Paşa (Mecit Efendi) Köşkü (1901), Beyoğlu M. Decugis Evi, Çiftehavuzlar Cemil
    Topuzlu Köşkü ve kendi evi gösterilebilir. Dinî mimarî örneği olarak, Yıldız
    Hamidiye ve Eminönü Hidayet Camii (1887), istinye Osman Reis Camii (1903),
    yer alır. Vallaury’nin Raimondo d’Aranco ile gerçekleştirdiği Mekteb-i Tıbbıye-i
    Şahane (Eski Haydarpaşa Lisesi) yapısı en tanımış eserleri arasındadır.
    Alexsandre Vallaury, mimarî kariyerinin başlangıcında batı kaynaklı
    eklektizmi tercih ederken ilerleyen dönemlerde doğu kaynaklı mimarî anlayışı benimser. Bu değişimde, geleneksel Osmanlı sivil mimarîsi ve inşa faaliyetlerinde
    bulunduğu yerin bölgesel özellikleri etken rol oynamıştır. Bu özellikler açısından
    bakıldığında, örneğin, Beyoğlu’nda inşa etmiş olduğu yapılarla, Osmanlı kimliğinde
    yer alan kişiler için yapmış olduğu yapılar arasında nitelik, üslup ve malzeme
    farklılıkları göze çarpar. Resmi yapıların bazısında ise, gelenekçiliğinin devamı olan
    akademik yaklaşımların varlığı söz konusudur. Resmi yapıların konumlandırışında
    çevresel etkileri göz ardı etmemiştir315. Özellikle, anıtsal mimarî yapılarda, şehrin
    siluetini bozmama çabası içerisinde olup yapılarda Osmanlı kaynaklı unsurlara yer
    vererek bunu sağlamaya çalışmıştır316.

    Alexandre Vallaury, 1901,1902,1903 Osmanlı sergilerinin açılmasına öncü
    olmasıyla mimarî alanın dışında resim alanında da sanatçıların isim yapmasına ve
    kendilerini göstermesine imkân sağlamıştır.

    Haydarpaşa

    Yapı, beş katlı olup kesme taş malzeme ağırlıklı inşa malzemesi
    kullanılmıştır. Yapı, mimarî üslup olarak Selçuklu-Osmanlı gelenekselliğinin
    yanında doğu etkili tarzların Hint-islam mimarî öğelerinin yer aldığı karma bir tarz şeklindedir. Yapının en önemli özelliği dönem içerisinde inşa edilen, en büyük ve
    anıtsal yapısıdır.

    b) Düyûn-ı Umûmiye Binası
    1899’da Mimar Alexandre Vallaury tarafından inşa edilmiştir848. Eminönü
    Cağaloğlu semtinde yer alan yapı üç katlıdır. Geniş bir bahçesi bulunan yapı,
    mimarî anlayış olarak kendisinden sonra inşa edilmiş anıtsal boyutlu yapılara tarz
    olarak önemli ölçüde etki etmiştir. Anıtsal dışa taşkın girişi, farklı türde kemerli
    pencere tasarımı, köşe kuleleri gibi mimarî birimlerindeki yeni denemeler yapıda
    yer alan eklektik anlayışın kendi içindeki farklı uygulamaların bir göstergesidir.
    Günümüzde istanbul Erkek Lisesi olarak işlevini sürdüren yapı orijinal
    planından ve durumundan pek farklılık göstermemektedir (Fot. 215).
    Tümünü Göster
    ···
  12. 87.
    -1
    @71 üşenmemiş copylemiş upppp
    ···
  13. 88.
    0
    ···
  14. 89.
    0
    http://www.youtube.com/watch?v=VVncF6HHWI8
    ···
  15. 90.
    0
    4G yakında Türkiye'ye geliyormuş. iyide hani bizim 3G miz Amerika'nın 4G sinden hızlıydı. Ozaman bekleyip 5G alsak olmamı.
    ···
  16. 91.
    -1
    upppppp
    ···
  17. 92.
    -1
    ++++++++++++++++
    ···
  18. 93.
    0
    http://live.sporx.com/fut...transfer/haber/309971.php
    ···
  19. 94.
    0
    anan xdxd
    ···
  20. 95.
    -1
    uplattırmayın işte yazın amk
    ···