1. 1.
    +1
    atıyorum a=1 diye değişken tanımla sonra do{işlem}while(a==1) yap işlemin sonunda kullanıcıya a yı sor 1 girerse devam eder başka birşey girerse biter
    ···
  2. 2.
    0
    hmm olabilir ama ben tam tersi mesela 1 girmediğinde değil a 1 oldugunda bitsin istiyorum yani o zaman a=!1 yapsam çalışabilir sanırım
    ···
  3. 3.
    0
    access olsaydı ve ya c# yapardım
    ···
  4. 4.
    0
    birde sayı değilde bir karakter girdigimde bitmesini istiyorum a yı o zaman char cinsinden tanımlamalıyım gibi gozukuyor
    ···
  5. 5.
    0
    o zaman a=0 olarak tanımla bitirmek için 1 e basın tarzı bir scanf uygula aynı mantık. ayrıca bunu fonksiyon kullanarak yapsan daha iyi olur main salı pazarına dönmüş

    edit:char girmen lazım
    ···
  6. 6.
    0
    hmm ama karakter girdigimde bitmeli atıyorum p giricem ve program öylece duracak
    yani sanırım bu anlattıgın olmaz :(
    ···
  7. 7.
    0
    #include<stdio.h>
    char karakterGir(){
    char i;
    scanf("%c", &i);
    return i;
    }

    int main(){
    char karakter;
    for(; ;){
    karakter=karakterGir();
    if(karakter== 'a'){
    break;
    }
    }
    printf("a harfini girdiniz");
    return 0;
    }
    bu 2 si birleşsin istoyurm yani
    ···
  8. 8.
    0
    tepeye bitane değişken koy önce :

    char bitis;

    return 0 i kaldırıp

    printf("d : devam, c : cikis");

    bitis = getch();

    if(bitis

    'd'){
    goto label;
    }
    else if(bitis

    'c'){
    return 0;
    }
    else{
    goto label;
    }

    kodun başına yani printf("birinci sayiyi giriniz:"); olan yeri şu şekilde değiştir

    label : printf("birinci sayiyi giriniz:");
    ···
  9. 9.
    0
    break den sonrası uygulanmaz da a girdiğinde programın durması lazım işte bir hata görmüyorum ben
    ···
  10. 10.
    0
    bunları bi deniyim bakalım
    ···
  11. 11.
    0
    @24 getch olayını henuz ogrenmedik okulda
    ···
  12. 12.
    0
    @27 tamam scanf ile karakteri al değerine bak if ile değere göre işlem yap goto ve label kullanacaksın, tabi bütün kodu while içine alsan çok daha güzel olur ama böyle yapayım dedim bu seferlik..
    ···
  13. 13.
    0
    dur bi deniyim sağolasın kardeş
    ···
  14. 14.
    0
    bu ne biçim mantık amk. switch case ile hesap makinesi mi yazılır. ne sorduğunu bile anlamadım. bence sen programlamadan uzak dur.

    edit: kardeşim bir form tasarla. butonlara işlemleri yerleştir. girdiğin sayıları bir değişkene ata. silmeden değişkenden çıkmasın. seçtiğin işleme göre hesap makinesi aktif olsun. bu kadar basit.

    böyle liseli şeyleriyle gelmeyin buraya. google da her tak var ayrıca. millet google dan makale okuyarak yazılımcı/hacker oluyor amk.
    ···
  15. 15.
    0
    up up up
    ···
  16. 16.
    0
    beyler asagıdaki gibi bi hesap makinesi yazdım ama bunu döngü haline getiremiyorum döngü belirledigim bi karakteri girdigimde duracak şekilde olmalı bilen biri el atabilirmi?

    2. include <stdio.h>

    int main (){
    float birinciSayi, ikinciSayi;
    float sonuc;
    char islemTuru;

    printf("Birinci Sayiyi Giriniz:");
    fflush(stdout);
    scanf("%f", &birinciSayi);

    printf("ikinci Sayiyi Giriniz:");
    fflush(stdout);
    scanf("%f", &ikinciSayi);

    printf("islem Turunu Giriniz:");
    fflush(stdout);
    scanf(" %c", &islemTuru);

    switch(islemTuru){
    case'+':
    sonuc=birinciSayi + ikinciSayi;
    break;
    case'-':
    sonuc=birinciSayi - ikinciSayi;
    break;
    case'/':
    sonuc=birinciSayi / ikinciSayi;
    break;
    case'x':
    sonuc=birinciSayi * ikinciSayi;
    break;
    default:
    printf("Yanlis slem Turu Girdiniz:");
    break;
    }
    printf("islem Sonucu = %.2f", sonuc);

    return 0;
    }
    ···
  17. 17.
    0
    c programlama ne lan gibik
    ···
  18. 18.
    0
    "break" ayrı yazılır
    ···
  19. 19.
    0
    yok mu lan bi anlayan
    ···
  20. 20.
    0
    hata gösteriyor mu hiç
    ···