1. 26.
    0
    menü oluşturmada lan sıkıntım . detaylı oalrak analyın diye yazdım ayıp amk
    ···
  2. 27.
    0
    @13 ee dıbına koyduğum? kendime böyle proje hazırlamadım ben sanamı hazırliycam burada?
    ···
  3. 28.
    0
    Cumhuriyet mi panpa _
    ···
  4. 29.
    0
    sor bakalım
    ···
  5. 30.
    0
    sor panpa...
    ···
  6. 31.
    0
    ambulan c sandım geldim. gidiyorum.
    ···
  7. 32.
    0
    4 sene önce bıraktım ama, burdan sor panpa belki hatırarım aq, hem millette görür
    ···
  8. 33.
    0
    c# mı ++ mı ?
    ···
  9. 34.
    0
    panpa temel komutlarla alakalı ya. bilirsin üni 1. sınıftaki programlama dersi işte amk. herif proje v erdi sıkıntıdayım yarın mattan vizede var
    ···
  10. 35.
    0
    c++ sandım pardon
    ···
  11. 36.
    0
    normal c ya temel programlama.

    panpa elimde bi proje var. adam diyoki bana bi menü oluştur 1den 7ye kadar. atıyorum 6ya bastım 5 sayısının en küçüğünü bulma oyununa girecek. atıyorum 2 ye bastım yıldızla ikizkenar üçgen yapacak. bununla alakalı. tam detaylı anlatımda var istersen yazayım
    ···
  12. 37.
    0
    scanf printf if else söyle panpa
    ···
  13. 38.
    0
    @14 yok panpa. onu isteyen yok amk. switch case komutuyla menü oluşturcaz falan onlarda sıkıntı yok. bana örnek lazım sadece. yani sıkıntım menü oluşturmada ve sadece birisinin içeriği hakkında.
    ···
  14. 39.
    0
    30tlye yazarım panpa turkcell. ciddiyim
    ···
  15. 40.
    0
    çok basit aga şimdi vaktim yok önce 7 tane karakter tanımla if kullan iste scanf %d a diyceksin if a = 3 printf a*(a-1)*(a-2) falan filan hadi ras gele
    ···
  16. 41.
    0
    adam ödevini size yaptırmaya calısıyo beyler
    ···
  17. 42.
    0
    var mı yardımcı olabilecek bi panpam?
    ···
  18. 43.
    0
    bunları kalkıp sana yazacaz mı bir de gibtir git amk
    ···
  19. 44.
    0
    beyler @12'de yazdım tüm proje bu
    ···
  20. 45.
    0
    TEMEL BiLGiSAYAR PROGRAMLAMA DERSi
    PROJE 1
    Aşağıdaki gibi basit bir menü aracılığıyla kullanıcının tercihine göre ilgili işlemlerin yapılmasını sağlayan bir program yazınız.
    (1) ikizkenar dik üçgen çizme
    (2) Yamuk alanının hesaplanması
    (3) Faktöriyel bulma
    (4) Haftanın gününü söyleme
    (5) 5 sayısını tahmin etme oyunu
    (6) Beş sayıdan en küçüğünü bulma
    (7) Hakkında
    (0) Çıkış
    Seçiminizi giriniz:_
    Kullanıcı 1-7 arasında bir değer girdiğinde ilgili alt program çağrılarak işlem gerçekleştirilmeli ve tekrar menüye dönülmelidir. Kullanıcı 0 girdiğinde ise çıkmak istediğinden emin olup olmadığı sorulmalı(uyarı sesi ile birlikte), eminse programdan çıkılmalı, değilse tekrar menü görüntülenmelidir("e" ya da "h" karakterlerinden birini girmesine göre). 0 – 7 aralığının dışında bir değer girilirse kullanıcı uyarılmalı(yazı ve uyarı sesi ile) ve tekrar menüye dönülmelidir.
    Açıklama:
    (1) ikizkenar Dik Üçgen Çizme: ‘*’ karakterini kullanarak ekrana dik köşesi ekranın sol üst köşesinde olan ikizkenar dik üçgen çizilecek. Çözümde sadece tek adet printf("*") komutu kullanılabilir. Üçgenin eş kenarlarından birinin uzunluğu kullanıcıdan alınacak. Örneğin bir dik kenar uzunluğu 5 olarak girilen ikizkenar dik üçgen:
    • **
    • **
    • **
    • *

    (2) Yamuk Alanı Bulma: Alt kenar, üst kenar ve yükseklik bilgileri tam sayı olacak ve kullanıcıdan alınacaktır. Alan bilgisi ise ondalık sayı olacak ve ekrana yazılırken virgülden sonra sadece bir basamak gösterilecektir. Yamuğun alanı = ((alttaban + üsttaban) x yükseklik)/2 formülü ile hesaplanacaktır.
    (3) Faktöriyel Bulma: Kullanıcıdan bir sayı alır ve bunun faktöriyelini hesaplar.
    (4) Haftanın gününü söyleme: Kullanıcıdan bir sayı istenir ve girilen sayiya göre gün ekrana yazdırılır. 1-7 arasındaki sayılar için ekrana "Geçersiz" yazdırılmalıdır.
    1. Pazartesi
    2. Salı
    ...
    (5) 5 sayısını tahmin etme oyunu: Her seferinde kullanıcıdan bir sayı istenir. Kullanıcı 5 sayısını girmediği sürece "tekrar deneyin" yazdırılır ve devam edilir. Kullanıcı eğer 5 sayısını girerse ekrana "tebrikler" yazdırılır ve oyun sonlandırılır.
    (6) Beş sayıdan en küçüğünü bulma : Kullanıcıdan beş sayı girmesi istenir ve en küçük olan sayı ekrana bastırılır.
    (7) Hakkında: Programı yazan gruba ait bilgileri ekrana yazdırır.
    (0) Çıkış: Kullanıcıya gerçekten çıkıp çıkmak istemediği sorulur. Kullanıcı "e/E" girerse program sonlandırılır, aksi taktirde menüye geri dönülür.
    Tümünü Göster
    ···