1. 1.
    +14 -31
    (bkz: katı bir kemalist düşmanıyım) (bkz: kemalistler bir bakın buraya)

    evet gerici ve yoboz olmayı bıraktım artık mka taraftarıyım açıklayım
    1- gezi olaylarında en çok israil ve amerika sevindi çünkü benim ülkem için en iyisi ve ben bunu gördüm onlar hep bizim için en iyisini istedi çok yaşa mka
    2-harf devrimi yapıldı ve 16 sene okula gidp bu dünyaya niçin geldiğne dair 1 harf öğrenmiyorum ama olsun uygarlaştık buda yeter çok yaşa mka
    3-eski harflerle birlikte Kuranıda tarihe gömeceğiz diyen mustafa necati uğural (kendisi chp vekilidir ) gibi şahsiyetin partisi tutacağam çok yaşa mka
    4-alkolü yasaklıyanları Allah havale edenlerin partisiyim çünkü alkol gerekli ve dinimizde varki Allaha havale ediyorum çok yaşa mka
    5-inklaplar şapka takmayanların idam edildiği tek ülkedeyim bu ülke çanakkalede 400bin şehit verirken kıytırık inklaplar ile 500bin şehit vermiştir tabi bunlar gerekliydi çok yaşa mka
    6-bir dönem kuran yakıldı mağaralarda elifbağ çalışıldı çünkü bunlar gerekliydi müslüman bir ülkede bunlar yasaklanmalıydı çok yaşa mka
    7-ezanlar türkçe yapaldı harf inklapı için niye hayla bilinmiyor ama olsun çok yaşa mka
    8-kendi ülkemde ibadet edince gerici (mürtec) ama bir yahudi kliseye gitse sorun yok niye ibadet özgürlüğü var çok yaşa mka
    9-benim partim bir genelevi kurban keserek açıyor (CHP BELEDiYE BAŞKANI Celal Doğan) çok yaşa mka
    10-Milletin parasını dağlara taşlara putlara gömdüler partim mka heykelleri yaptılar ama olsun vardır bir bildikleri çok yaşa mka
    11-nerde o eski ramazanlar önceden akşam ışıkları yanan evler fişlenirdi ama olsun hepsi türkiye için çok yaşa mka
    12-masonlar bile anıtkabire gidiyor kahrolsun dindarlar vardır tabi elin masonun anıtkabirde bir işi
    13-kurtuluş mücadelesi mka sayesinde değil yürekleri iman dolu yüce türk milleti sayesinde kazanılmıştır. ama bunu göremeyecek kadar körüm çok yaşa mka
    14-yürekleri iman dolu türk ordusu allah allah sesleri ile memleketinden ezan sesi dinmesin diye savaşıp kafiri topraklarından kovmuştur. ama biz harf inklabı ile kuranı sonrada ezanı türkçeleştirdik
    15-3 mart 1924 : osmanlı padişahlarından yavuz sultan selim han'ın türk milletine geçirdiği islamın liderliği yani
    hilafet'i (peygamber efendimizin ardından gelen demektir) kaldırmıştır. çok yaşa mka hepsi ülkem için
    16-şeriat kelimesinden ödünüz kopuyor şeriat allahın emirleridir kur'an da milletin hükmü yoktur allahın hükmü vardır ama olsun
    17-ingilizler, donanmalarını Hilafeti yıkma sözünü aldıktan sonra istanbul boğazından çekmişlerdir. Geldikleri gibi giderler diye bir şey yoktur. istediklerini verdik gittiler vardır
    18-Cumhuriyet tarihinin en büyük soykırımı olan Dersim katliamı CHP tarafından organize edilerek günümüze kadar gizli tutuldu. M.Kemal'in emriyle manevi kızı Sabiha Gökçen tarafından bombalanan Dersim ama olsun çok yaşa mka
    19- ve son olarak Fransa'da yayın yapan bir radyoda konuşan bir
    Fransız gazeteci şunları söylüyor:
    "Eğer Erdoğan bir 10 yıl daha Türkiye'de iktidarda
    kalırsa şunların yaşanması olası:
    1- TL dünyanın en prestijli dört para biriminden birisi
    olabilir. 2- Dünyada petrolün fiyatını belirleyen Newyork ve
    Londra'dan sonra 3. merkez Ceyhan olabilir.
    3- istanbul'a yapılacak olan 3. havaalanı ticari
    havaalanı olarak Londra ve Frankfurt'u bitirebilir.
    4- Kanalistanbul projesi şu an yürürlükte olan birçok
    ticari anlaşmayı geçersiz kılabilir. Bunları söyleyen bir Fransız gazeteci, Yiğit Bulut
    değil. "Uyan ey gözlerim uyan, gafletten uyan... "
    Tümünü Göster
    ···
  2. 2.
    +3 -12
    çok yaşa mka ibadet için ne yapmam gerek
    ···
  3. 3.
    +2 -12
    up up up up up babamla birlkte ibadet için anıtkabire gidicez
    ···
  4. 4.
    +2 -10
    up up up bende bir kemalistim
    ···
  5. 5.
    +2 -9
    hiç takan yok sıkıcı arkadaş
    ···
  6. 6.
    +1 -9
    @5 panpa önce bir oku süper şeyler var içinde
    ···
  7. 7.
    +1 -5
    kurtuluş mücadelesi mka sayesinde değil yürekleri iman dolu yüce türk milleti sayesinde kazanılmıştır.
    evet saygı değer kemalistler hiç bir şekilde hakaret etmeden sizinle bişeyler paylaşmak istiyorum...
    kurtuluş mücadelemiz zaten 1919 dan önceden beri bölge bölge çatışmalar ile sürmekteydi.
    sözüm putlaştırıp mka ü olmasa olmayacaktı diyenlere
    türk milleti 3 bin yıldır tarih sahnesinde idi eğer ki mustafa olmasa mehmet , mehmet olmasa ahmet çıkarırdı bu memleket
    türkler bağımsızlığına düşkündür hiç bir şekilde manda sömürge vs olarak kalacağımızı sanmıyordum
    evet diyelim ki 1919 kurtuluş mücadelemiz başladı
    düzenli ordu kuruldu (genç, çocuk, yaşlı, kadın)
    yürekleri iman dolu türk ordusu allah allah sesleri ile memleketinden ezan sesi dinmesin diye savaşıp kafiri topraklarından kovmuştur.
    3 mart 1924 : osmanlı padişahlarından yavuz sultan selim han'ın türk milletine geçirdiği islamın liderliği yani
    hilafet'i (peygamber efendimizin ardından gelen demektir) kaldırmıştır.
    kemalistler demektedir ki o dönemde yobazlar çoktu halifeliği tekrardan etkin kılnıp saltanat geri gelecekti
    halifelik gerçekte siyasi bi etkinlik değildir islam tarihini ele alın hilafet dini liderdir peygamberden sonra kalan boşluğu doldurmaktır
    bugün hristiyanlarda papa mevcuttur hatta memleketimize geldiğinde biz bile saygı gösteriririz ya hani *
    araplar arkamızdan vurmuş falan derler islam liderliği türk milletine geçmiş
    ayrıca sen peygamber mirasını nasıl kaldırırsın? hangi hakla?
    ayrıca ilk başta ses çıkmasın diye osmanlı soyundan gelen ll.abdülmecit halife ilan edilmiş sonradan topraklardan kovulmuştur.
    saltanat kaldırılması buna kimsenin bi diyeceği yoktur
    kimse istemez soyundan ne geleceği bellli olmayan biri tarafından yönetilmek
    islam tarihinin başlarında bile alifeler seçimle iş başına gelmiştir
    örnek: hilafe-i raşidin
    deek istediğim bugünün en gelişmiş ülkesi ingiltere de bile krallık sembol olarak durmaktadır bizde de dursa iyi olmaz mıydı?
    ayrıca bu nasıl demokrasidir ki yıllarca tek parti ile yönetilmiştir bu ülke :D
    medreselerin kapatılması da nedir?
    Harf Devrimi, Türkiye'de 1 Kasım 1928:
    arapları sevmem lakin kur'an arapçadır
    elbette türkçe okurum kur'anı anlayabildiğim için
    neden ecnebi alfabesi? neden? öztürkçemiz göktürkçe değil
    bugün ruslar yunanlar çinler kendi alfabelerini kullanmıyor mu? kullanamıyor mu?
    asıl bombaya geliyorum
    lailklik: din ve vicdan hürriyeti (miş)
    öncelikle şunu söyleyim ya müslümansın ya değilsin
    yani laik müslümanım diye bişey yok
    şeriat kelimesinden ödünüz kopuyor şeriat allahın emirleridir
    kur'an da milletin hükmü yoktur allahın hükmü vardır
    Sen savaş yapıcaksın allah yasalar belirlemiş yok ya bu devirde haşa allah yas koyamaz deyip kendin yasa koyucaksın ve kafirlerin anayasasını çalarak bayrağında haç olan devletlerin yasasını kullanacaksın
    ayrıca kişinin hürriyetine bu sözümüz yoktur bu yüce devlet , devleti aliyye'de de böyle olmuştur
    ezildiğini söyleyen rumlar ermeniler yahudiler kuyumcudur mücevhercidir ticaretle uğraşandır
    klise ile cami yanyanadır iftar çadırlarına hristiyanlarda çağrılırdı öyle müslümandık
    bundan ziyadeokullara devlet dairelerine başı kapalı namuslu kadınlar giremicek zütünü başını açan kadınlar rahatça girebilecekbu mu olmayan gerçek olmayan laik müslümanlık :D
    binlerce imam hoca katledildi binlerce okul kapatıldı başı örtülü kadının başının örtüsü açılmasın diye savaştı bu millet öyle başladı bu mücadele...
    kullandığımız takvime bak miladi takvim milenyum vs bu mu milliyetçilik
    kültürümüz ilmimiz kafir kültürü oldu
    tatil günlerimiz
    cumartesi : yahudi müberek günü
    pazar: hristiyan ibadet günü (çan çalar o günler ibadete çağırır halkı)
    batılılaşmayı ilim irfan yönünde değil kültür ve ahlaksızlık bakımından ele aldı bu millet
    öğretmen çocukları camiye zütürür olay çıkar sanki karhaneye zütürdü
    düne kadar osmanlı diyene cahil derlerdi
    cahil islamiyet öncesi döneme denir
    batılılaşmakmış bu topraklarda selçuklu osmanlı döneminde medeniyet bilim gelişmedi mi
    batı ünyası bu topraklarda ki insanların yaşayışını örnek almadı mı?
    almanya daha ağır bi antlaşmadan yenik düşerek dünyanın anasını gibmedi mi kendi kendine yetipte?
    soruyorum size bu millet bu osmanlı nesli bu inkilaplar hep sonradan çıktı sonradan adı çıktı
    başta söylenseydi kaç kişi çıkardı mka ün ardından (milliyetçiyim akpli değilim)
    alın : http://www.youtube.com/watch?v=iARn9lTz5vU cesaretiniz varsa dinleyin bi kere

    mka'nın kişisel geröeklerinden bahsetmiyorum bile
    anıtkabirde bir tane eli açıp dua eden adam görmedim adam
    mka diyor ki kendi el yazısı ile padişahlar hilafet adına topraklarda dolaşıp serserilik etmiştir kaynaklar kesindir
    bu insanlar allah allah diyerek ezan dinmesin diye savaştı bu topraklarda
    yabancılardan kurtarılmışık :D yabancı olduk ne kurtarılması ne örf ne töre kaldı.
    uyanıyor milletimin insanı
    not:bazı sözlerim ateistlere islam karşıtlarına değildir. müslümanlar uyansın yeter
    ayrıca bu memleket müslüman memleketidir istemeyen varsa gibtirsin gitsin..
    Tümünü Göster
    ···
  8. 8.
    +1 -5
    up up up up up hadi kemalist faşistler nerdesiniz
    ···
  9. 9.
    +1 -4
    @8 panpa bir oku istersen
    ···
  10. 10.
    +1 -4
    @11 kardeşim başka kapıya hadi
    ···
  11. 11.
    -5
    laa @5 ne oldu aga :D
    ···
  12. 12.
    -4
    yok mu gelen kemalist
    ···
  13. 13.
    -4
    up up up up up takılmamak çok kötü bir his
    ···
  14. 14.
    -4
    @13 sizin kafayla gidersek haklısın ama bizim kafa ile gider değil 10 yıl 100 yıl daha olur bbu ülke
    ···
  15. 15.
    -3
    oğlum bu ne ya takan yok
    ···
  16. 16.
    -3
    @17 aynen panpa israil istiyor çünkü
    @18 panpa kafamdan esiyor giriyom,
    @19 sizin gibi kafirler peygambere islama saygı duyacaksınız o zaman belki
    ···
  17. 17.
    -2
    up up up up illa popi olana kadar uplamam gerek
    ···
  18. 18.
    +1 -1
    KURTULUŞ SAVAŞI MKA TARAFINDAN KAZANILMIŞTIR TÜM HALKI UYANDIRMAYA ÇALIŞIP ÖRGÜTLEYEN KiŞi MKA'DIR AMA TABi SENiN GiBi KÜRTLER DOĞUDA KÜRT DEVLETi KURACAKLARDI O YÜZDEN KURTULUŞ SAVAŞINDA BU KADAR ŞEHiT VERDiK BEYNiNi gibTiĞiMiN ÇOCUĞU
    ···
  19. 19.
    +2
    bak bilader görüşüne saygım vardır, ama çıkıpta anıtkabirde ibadet edecem gibi dalga geçici şeylerle bu yeri ti ye alırsan senin dıbını giberim, allah kulu da gelip elimden alamaz zımparayı ensenden kulağına doğru sürter oraya tuz basarım gibtirtme belanı git siyasetini mahalledeki arkadaşlarınla yap amın oğulluğu yapma burda
    ···
  20. 20.
    -2
    @28 kardeşim haklısın ama onlar peygambere saygı duymazken nasıl mka gibi din düşmanına saygı duymamızı beklerler
    ···