1. 26.
    +2 -1
    @176 hangi mağaradaydın?
    ···
  2. 27.
    +1
    @255e katılıyorum, ibretlik bir paylaşım değilse yarağı yedin
    ···
  3. 28.
    +1
    o degilde ben simdi farkina vardim bi entryde @entry numarasi gibi bir ifade varsa onun ustune gidip tikladiginda seni o entrye goturuyormus
    ···
  4. 29.
    +1
    @1 lan tamam sen çok akıllısın anlamışsın biz malız anlamadık söyle amk ya
    ···
  5. 30.
    +1
    bumu dıbınakoyim gibtiminin amcukları siz orda bi hata bulmuşsunuz bence esas anlatılmak istenen o değildir
    ···
  6. 31.
    +1
    oha amk buldum la arkada trafik lambası var ya hani aya benzettiler ışığını; diğer trafik lambasını domaltmış gibiyo gibi görünüyo ,adamda bunu farketmiş ulan ben nası bi sapığım diye üzülüyo
    ···
  7. 32.
    +1
    okuduk huur çocuğu.. daha nekadar up istiyon..sen bizim yazdıklarımızı okuyonmu bin
    ···
  8. 33.
    +1
    @1 anan gözünün önünde gibilsin
    ···
  9. 34.
    +1
    tamam beyler şimdi fark ettim olayı. fotoğrafta bi tane adam var elinde şapkayla
    ···
  10. 35.
    +1
    kesin portal esprisi
    ···
  11. 36.
    +1
    Soldaki boş parantez uyuşturucu bağımlılarının var olmasını istemeyen diğer insanları temsil ediyor. yani uyuşturucu olmayan bir dünyayı temsil ediyor. adamın içinde bulunduğu parantez de bağımlıların dünyasını temsil ediyor. Fotoğrafın çekildiği köşe (çekimler 4 yıl boyunca yapılmış) aslında çok popüler ve nezih bir mahallenin köşesi, aynı zamanda çok turist gelen de bir yer. Böyle bir yerde bu insanların hayatlarını göstermek fotoğrafların çekildiği mahalle için çok aykırı bir hareket. Zaten çekim fotoğrafçı orada gezerken bir bağımlının yanına gelip "konu mu arıyorsun" demesiyle başlamış.

    Arka planın gölgeli ve ışık açısından sıkışmış görünümü bu insanların bir kenara itilmiş ve unutulmuş hayatlarını yansıtıyor. Adamın çerçevenin kenarına çok yakın olması da bu hayata takılıp kalmış sıkışmış olduğunu anlatıyor, bu yüzden çerçevenin kenarında duruyor.

    Adamın duruşu kötü düşüncelere dalmış ya da bir anda düşüncelerden uyanmış bir adamı andırıyor. Sanki güzel bir rüyadan uyanıp kendi taktan yaşdıbına dönmüş ve o anda bunu farketmiş gibi bir hali var.

    Gece ışığı altında flaş kullanılmış olması barok resim (16 17 18. yüzyılda fotoğrafa çok yakın çizilen resimler) e gönderme olarak algılanabilir. Bu resimlerde de genel olarak bir taraftan ışık insanların yüzüne vurur ve genelde suratların yarısı karanlıkta yarısı aydınlıkta kalır.
    ···
  12. 37.
    +1
    5 dakika daha beklerim sonra seri eksi basarım benden söylemesi.
    ···
  13. 38.
    +1
    sağdaki arabanın yanında hayalet var amk
    ···
  14. 39.
    +1
    sen tekin degilsin pic doktora gorun ...
    ···
  15. 40.
    +1
    yannan kafalılar cevabı altta ters olarak mı yazıo adama kendince bi anlam çıkarmış onu bulmamızı beklio. snat lan bu herkes kendine anlam çıkarır
    ···
  16. 41.
    +1
    @377 eger bu dogruysa @1 in babasıda şapka kullansaymış keşke
    ···
  17. 42.
    +1
    yannanovs u giblemiyoruz beyler. başlığı açana dikkat.
    ···
  18. 43.
    +1
    amk aptallık çok basitmiş adamın şapkası elinde olduğu halde başındaki şapkanın kabybolduğunu düşünüp paniklemiş uyuşturucu yada alkol kullanmaktan insanın ne kadar acınası hale geldiğini anlatmaya çalışan bir sanatsal çalışma bu
    ···
  19. 44.
    +1
    @106 ay dedenmi osospu çocuğu
    ···
  20. 45.
    +1
    @515 lan senin cevabın ne onu söylesene bi. buldum ben çeşitli şeyler; en önemli açıklama şu gibi doğal ve yapay ışığın karşıtlığının kullanılmış olması, bu karşıtlık geceyi iyi betimliyor, bu karşıtlıkla adamdaki dalgın ve savunmasız ifade bir araya geldiğinde acıma duygusu yaratıyor ve Barok dönem resim sanatının örneklerine benziyor. saat 8 ben uyumadım inci sözlük'e içinde barok geçen bir cümle yazdım. senin amk ben ahahah helal.
    ···