1. 1.
    0
    benim düşüncem cem yılmaz biraz sürrealist : siyonist, olması, gibi insanlar üzerinde bazı peşkeşleri almaması üzerine insanlar toplum üzerinde hala bazı diktaları ikna ettirmek için yapılan oluşumlar-diretmeler her zaman aynı etkiyi yaratmama sorunsalı olma ihtimalı bazen belirebiliyor olması aslında insanların ahmaklığından kaynaklanabilme düşüncesi beni ürkütse de beni bi zütten gibin rahatlayım aq.
    ···
  2. 2.
    0
    aslında ben den çok sen üzerine yazılan tüm alt metinlerde de belirttiği gibi : diyor ki russel peters:

    (ben bir hint asıllı olarka konuşuyorum) hintliler aksanlarının komik ve uncool olduğunun farkındadırlar. şeklinde ayırt pek tabii gülünçtür.
    ···
  3. 3.
    0
    metorite yüz sürmeyle ilgili tek bir yargı olmadığında, din adamları da monolitik olarak hemfikir olmadığında, aynı din içinde ötekileştirme de bir referans olarak aklımızda durmalı. ötekileştirme üzerinden alay konusu yapmak, nominal olarak aynı din paydasında bile sahih değil.
    ···
  4. 4.
    0
    ihtimal ötekileştirme üzerinden problem olarak görülmeyebilir, ama ötekileştirme dışı kısmı da bu tartışmanın kapsamında değil.
    ···
  5. 5.
    0
    tek tanrı, çok tanrı ayrımındaki saptaması da, tanrının taleplerinin çokluğu ile alakalıdır. kutsal kitaplarda bu taleplere yönelik rahatsızlık da konu edilmiştir, beklenilesi bir şeydir, mizahı yapılamaz değildir. mizahının yapılması da ayrıksılaştırmaz, benzerleri ile tasnif ettirir.
    ···
  6. 6.
    0
    peters'ın yaptığı şey burada açıkça hint asıllıların üzerindeki baskılamadan malzeme çıkarmak, onu katartik bir şekilde kahkahaya dönüştürerek geri dönüştürmek. ama onu yaparken dahi beyaz-merkezli 'doğru yönelim', 'doğru form' üzerinden hareket ediyor. Ve bu tavırlar inciye zarar veriyor.
    ···
  7. 7.
    0
    somut bir tane dışa dönük eylem söyleyebilir miyiz kapitalist kapsama içinde? herhangi bir iştirak sırf içinde maddiyet'a dönüştürülebilirlik olduğu, paraya tahvil gücüyle ifade edilebildiği için 'para için'leştirilemez mi?
    ···
  8. 8.
    0
    son dönem çıkışları da, duruşu da, inancı da, totalitesi de bu izlek üzerinden 'para için'leştirilemez mi? o 'ticari'yi gören ve anında düdüğü öttüren algoritma kendi çevresine gelince mi susuyor? bu problamatize değil mi binler?

    aq ne hödüksünüz lan.
    ···
  9. 9.
    0
    peki bazı içsel öğelerden yola çıkabilitemizi daha sınırlı tutsak çevre etkileşimleri daha fayda/zarar, grafiğinde: tatminkar davranış sunma paradoxunda bizi yalnız kılmaz mı?
    ···
  10. 10.
    0
    hayır bazı irtüelist tavırlarından -kaynaklanan'veya denenilen- : kaosların millet ve antiparantez bayrak; vatana sahipleştirme arzu değil mi?
    ···
  11. 11.
    0
    ya şimdi okuduğum kitaplar ve altmetin yazılarının içselliği ve bütün'lü'lü:ğü açısından bakamamaktan yaşanılan derin ve kayıp aslında komünizmin de yaşadığı sürreailistliği ortaya koymakla büyük bir : başarı, denebilir mi? Evet denebilir.
    ···
  12. 12.
    0
    bazı postmodern 3.şahısların düşünce stil'ist'lik yapma girişimi bu halkı ve ben hariç kimsenin bunu anlayamaması çok üzücü olduğunu düşünme kaygısı bile beni üzüyor.
    ···
  13. 13.
    0
    hem akıllı olduğumu düşünüyorum ama aynı zamanda ortamda en güzel karıya aleti dimdik kaldırırım ama hiç çaktırmam
    ···
  14. 14.
    0
    girdiğim ortamda direkt ağır abilerin yanına otururum ve derin muhabbetlere girerim. Bi yandan da karı varsa aklım aslında ordadır. Ama biraz da muallak çocuğu olduğumdan bunu açıklamak zor geliyor amk.
    ···