-
38.
0yaş gelmiş 22ye. 5 yıldır black metal dinlerim. ne satanistim ne pid0fili huur çocuğuyum ne de liseliyim. black metalin çok alt türü vardır. denilenlerin çoğu doğrudur malesef. ama bu kadarda hakkı yenmemelidir. ve ne dimmu borgiri ne cradle of filthi ne gibtiğimin mayhemini ne de burzumunu severim. bunların hepsi özentilerin gruplarıdır. neyse panpalar örnek 2 farklı black metal parçasıyla anlatmaya çalışacağım durumu:
http://www.youtube.com/watch?v=5FrHuWCBrXA - shoegaze black metal -
http://www.youtube.com/watch?v=bbaVpPvO_58 - satan black metal - ki aynı grubun in the halls of white death isimli video klipleri xvideos terk.
* * * -
37.
0şuku leta sana
-
36.
0geçen bilek metalci kız gibtim amından cin çıktı amk
-
35.
0birbirlerinin eski kız arkadaşlarını gibip arkadaş toplantılarında anlatıp gülüyorlar ak
-
34.
0izmir istanbul ankara hep bağlantılıdır bu kamiller birbirleriyle ağ kurmuşlar resmen ak
-
33.
0neyse panpa konu dağılmasın bilek metalcilerden nefret ediyorduk en son
bide yazın ortasında bot giymezlermi çok gülüyorum ak -
32.
0pendulum zaten favorim hele eski şarkıları bomba oda biraz piyasa emosu olmaya başladı son günlerde ama olsun 2-3 parça çıkarıyor yine
-
31.
+1/ 2Tümünü Göster
inbox (233)
çöplük (9)
olan biten
temalar
inci portal
çevrimiçi
2 saat 4 dak. oldu.
@22 cradle of filth ve dimmu borgir ilk 3 albümlerinde eşşek gibi de black metaldir, aksini iddia eden de morondur, dinlediği müziğin farkında bile değildir. hatta cradle of filth in ilk 2 demosu(the principle of evil made flesh öncesi) death metal ağırlıklıdır. dimmu' nun for all tid ve stormblast albümleri zaten hala black metal hall of fame dedir çoktan. ama en kral black metal grubu derseniz marduk derim peşinden de hala oldschool kaldığı için darkthrone derim noktayı da korum.
(kontesi kim gibti muallakler ?, 25.04.2011 04:49)
@19 ne gibime taparsa tapsında dünyada en anlamsız notalara sahip müzik türlerinden ben bugün filüt çalmayı bile bilmem ama verin elime elektor gitarı 2 dakikada bir black metal şarkısı çıkarırım rasgele, üstünede davul ve vokali koydunmu bunu şarkı diye myspace te pazarlarım *
(kadin katili ?, 25.04.2011 04:54)
@21 valla 15-16 yıldır(uzun süredir dinliyorum yani.) heavy metal fan biri olarak haksızsın diyemem sonuna kadar haklısın... ve ben bunu söylediğimde bana karşı çıkan 4-5 yıllık rock metalcilere fitil oluyorum işte... metal müziği çok seviyorum vazgeçecek gibi de görünmüyorum ama kısır olduğu konusu gerçek.
yeni birşey katmadığın sürece ki ne katabilirsin artık dediğimizde ortaya çıkan virtüozler işi bitiriyor... gerçi bir vai malmsteen satriani ne kadar metal denebilir... ben bu adamlar çok iyi gitarist dediğimde bana verilen cevap willie adler çok daha iyi diyorlarya cevap bile vermiyorum işte... anlatamazsın bunu bebelere işte mesele burda srv gibi blues gitaristi varmı diyorsun mick thomson çok iyi gitarist diyor ...
eeeh gibtir git bi zahmet...
hiçbiri bir türk sanat müziği kadar zor değil bunu bilin öğrenin önce...
kendi benliğinizi öğrenin türkülerle tsm ile karşılaştırın hangisinin daha güzel olduğunu zaten anlarsınız biraz müzikle haşır neşirseniz...
yok ben dinlemek için dinliyorum diyorsan metronom koyalım sana o da aynı dert etme...
(liselitalat ?, 25.04.2011 04:55)
death metal her türlü giber. core metal apayrı giber.
(rocco de bana ?, 25.04.2011 04:57)
@28 o zihniyetteki dangalaklara bi şeyi izah edemezsin zaten, kalkıp blastbeat yapmaktan başka bi olayı olmayan davulcularla steve gadd gibi jazz davulcularını teknik açıdan kıyaslamaya falan kalkışırlar.
kişisel tatmin duygusunu en iyi veren elektronik müziktir, çünkü tamamen insanın kendi hayal dünyasına dayalıdır, metal-rock gibi kalıplara, akortlara ve otuz yıldır aynı cümlelerden oluşan şarkı sözlerine takılı kalmaz.
(kontesi kim gibti muallakler ?, 25.04.2011 05:00)
@30 oradada enstrüman olmadığı için beni cezbetmiyor işte zevk meselesi ne denebilir...
(liselitalat ?, 25.04.2011 05:01)
@31 yapma olm enstruman olmaz olur mu lan? dünya çeşit enstruman var, sample var amk. beş kişilik rock grubunun aylarca prova yapıp da anca doğru düzgün çalmaya başladığı şarkıları bu adamlar kabinin başında tek başlarına çalabiliyor, ritmleriyle taşşak geçer gibi istediği şekilde oynuyor, rock-metal müzikte dinlediğin şarkıların sana ne anlattığı ne hissettirdiği bile ta önceden belli çoğu zaman, elektronik müzik öyle mi amk şarkı senle resmen konuşuyo lan
(kontesi kim gibti muallakler ?, 25.04.2011 05:04)
panpa türkü meselesine hiç girme,
yerli müziğin %99 u duygu sömürüsü, aşk,ayrılık sanki insanların başka derdi yokmuş gibi..
şimdi objektif olmak lazım hayatımı aşk üzerine kurmadım, zaten kursamda toplumun %90 ı gibi yerli müzik dinlesem her ay ayrılırdım..
müzik bilinç altına işliyor ondan sonra gelsin dağılan aileler gelsin aldatma cinayetleri..
kadın ayrılık ve diğer sevgili içerikli şarkılar dinliyor adamı aldatıyor, adamda buna kızıp arabesk dinliyor gidip vuruyor.
dünyada hertürlü medya kalıbı üzerinden planlı bir beyin yikama var ama ben türkiyedeki müzik ve film piyasasına doğuştan karşıyım..
asla dans ritmiyle süslenmiş aşk şarkılarını dinlerken neşelenemedim çünkü arka planda adam ayrılıktan şundan bundan bahsediyor önce kızlar dans ediyor ne kadar uyumsuz..
black metal sözlerinden sora 2. sırada gelir türkçe şarkı sözleri amaçsızlık sırasında..
(kadin katili ?, 25.04.2011 05:04)
@33 şimdikilerle kıyaslama bence benim anneannemin zamanından kalma gerçek şarkılardan bahsediyorum ben... sanat müziğinin geçmişini araştır birazcık... metalmiş bilmemneymiş yanına yaklaşamaz...
(liselitalat ?, 25.04.2011 05:07)
elektronikte enstrüman var hemde gerçek enstrüman bazıları gitara dalgalar takıp sesini deiştirerek kullanıyor drumnbass ta genelde hiç olmasa bi davulcu var yani..
(kadin katili ?, 25.04.2011 05:08)
(dobra tak ?, 25.04.2011 04:19)
@5 işde pid0fili ak
(kadin katili ?, 25.04.2011 04:22)
@4 benim tanıdıklarımda en son öyle yapıyordu
(kadin katili ?, 25.04.2011 04:28)
büyüdükçe gelişir kulakları öğrenirler kaliteli müziği çok takma kafana panpa.
(reservoirgods ?, 25.04.2011 04:29)
1. 36266413 * :o :( /msj ?
http://www.youtube.com/watch?v=oqsdvqhivqw
(gibtigim ?, 25.04.2011 04:32)
dinleyenler değil de, bu hard rock, heavy metal'in en iyi, en kaliteli müzik türü olduğunu falan iddia edenler düz öküz dıbına koyayım. rock müziğin doğasında sertlik var bi kere, ve müzik yumuşak bir sanattır, rock müzikte kullanabileceğiniz armonik.tr.cr yapı çok kısıtlıdır, sadece çok iyi bir besteci olmalı ve çok yoğun melodik varyasyonlar denemelisiniz.
klagib batı müziğinin, ve klagib türk müziğinin yanında rock müzik yarramın kurma kolu olur ancak.
(biyikli genc forvet ?, 25.04.2011 04:34)
@10 la biyikli sen bu işlerden anlar mıydın amk.
(gibtigim ?, 25.04.2011 04:37)
bir dnb nin bir deathmetalin yanında yarramın kurma kolu kalır
(kadin katili ?, 25.04.2011 04:37)
iyi de sağlam melodik black yapan gruplar da var onları napcaz dinlemeyek madem...
yani müziği anlamadan malca dinliyorsa zaten onun için arabesk de aynı black de aynı amk...
(liselitalat ?, 25.04.2011 04:37)
kendini tek tarz müzik dinlemeye adayanlarda ayrı bir liseli
(kadin katili ?, 25.04.2011 04:38)
@10 bu adam haklı amk...
dünyada bile bir çok yerde türk mugibisinin en zor ve en kalitelilerinden biri olduğu kabul edilmiş vaziyette...
bende metal türlerinin kaliteli gruplarını seçerim ama milliyetçiliğimden vazgeçmem... ki kalitelisini yapıyorsam niye vazgeçeyim. türk sanat müziği alayının eline verir panpalar...
(liselitalat ?, 25.04.2011 04:39) -
30.
0(dobra tak ?, 25.04.2011 04:19)Tümünü Göster
@5 işde pid0fili ak
(kadin katili ?, 25.04.2011 04:22)
@4 benim tanıdıklarımda en son öyle yapıyordu
(kadin katili ?, 25.04.2011 04:28)
büyüdükçe gelişir kulakları öğrenirler kaliteli müziği çok takma kafana panpa.
(reservoirgods ?, 25.04.2011 04:29)
2. 36266413 * :o :( /msj ?
http://www.youtube.com/watch?v=oqsdvqhivqw
(gibtigim ?, 25.04.2011 04:32)
dinleyenler değil de, bu hard rock, heavy metal'in en iyi, en kaliteli müzik türü olduğunu falan iddia edenler düz öküz dıbına koyayım. rock müziğin doğasında sertlik var bi kere, ve müzik yumuşak bir sanattır, rock müzikte kullanabileceğiniz armonik.tr.cr yapı çok kısıtlıdır, sadece çok iyi bir besteci olmalı ve çok yoğun melodik varyasyonlar denemelisiniz.
klagib batı müziğinin, ve klagib türk müziğinin yanında rock müzik yarramın kurma kolu olur ancak.
(biyikli genc forvet ?, 25.04.2011 04:34)
@10 la biyikli sen bu işlerden anlar mıydın amk.
(gibtigim ?, 25.04.2011 04:37)
bir dnb nin bir deathmetalin yanında yarramın kurma kolu kalır
(kadin katili ?, 25.04.2011 04:37)
iyi de sağlam melodik black yapan gruplar da var onları napcaz dinlemeyek madem...
yani müziği anlamadan malca dinliyorsa zaten onun için arabesk de aynı black de aynı amk...
(liselitalat ?, 25.04.2011 04:37)
kendini tek tarz müzik dinlemeye adayanlarda ayrı bir liseli
(kadin katili ?, 25.04.2011 04:38)
@10 bu adam haklı amk...
dünyada bile bir çok yerde türk mugibisinin en zor ve en kalitelilerinden biri olduğu kabul edilmiş vaziyette...
bende metal türlerinin kaliteli gruplarını seçerim ama milliyetçiliğimden vazgeçmem... ki kalitelisini yapıyorsam niye vazgeçeyim. türk sanat müziği alayının eline verir panpalar...
(liselitalat ?, 25.04.2011 04:39)
hepsinin ta amk ben
(maynard james keenan ?, 25.04.2011 04:40)
@13 ya gibicem sen müziğe kafanda söz yazıyorsun heralde şeytanla uydurma meleklerle intiharla kafayı bozmuş huur çocukları..
gibistuk
kamilith
şaziyeth
osmanoth
al bunlarıda şarkı yapsınlar..
(kadin katili ?, 25.04.2011 04:40)
yani bu sadece metal için geçerli bir durum değilki tarz yapmak için metalci olmak var gerçekten metalci olmak var...
ben megadeth kasetleri pink floyd plaklarının arasında büyüdüm ne yapayım şimdi ailem metalci suç benim mi =)... şaka maka ilk kasedimi ilkokul 3 de almıştım iron maiden x-factor 14 sene olmuş amk hala başucumun en kral yerinde durur bu kaset...
(liselitalat ?, 25.04.2011 04:41)
ya adam şeytana tapmak istiyorsa bu onun kendi sorunudur sen niye kendine dert ettin bu kadar...
sen müzikten anlıyorsan doğrusunu seçebiliyorsan sanane milletten takılsınlar amk... 2 sene sonra r&b dinlemeye başlar onlar merak etme...
(liselitalat ?, 25.04.2011 04:43)
hepsine liseli demeyelim de büyük kısmı liseli diyelim. black metal çok haşır neşir olduğum bi tür olmasa da sonradan çok ayaklar altına alındı. özellikle bu işin işine melodik, senfonik, depresif, gotik bilmem ne tak püsür öğeler katanlar yüzünden black bugün liseli müziği diye anılıyor. halbu ki black metalin özü bu değildir black özünde ölüm vardır kaos vardır lanet uğursuzluk vardır tıpkı death metal gibi. zamanında marduk, darkthrone, mayhem falan çatır çatır black yapmışlar bunlar da liseli değil ya amk
(gibtigim ?, 25.04.2011 04:45)
black metal dinleyenlerin yüzde doksanı sonradan elektronik müziğe kayar genelde ve bu kayışı gerçekleştirenlerin yüzde doksanı direkt gider trance a sarar sonradan görme köylü gibi ki metal dinlerken de en sert en böyle asi görünen black olduğundan blackçi takılır bunlar.
@18 bende de dünya orijinal rock-metal kaseti ve cdsi var zamanında parasıyla verip de orijinallerini aldığım, şimdiki huur çocukları internetle mp3le büyüdüğünden dinledikleri şeylerin kıymetini de bilmiyorlar, amk deli gibi sahip çıkardım o kasetlerin kapakları bile çizilmesin diye.
ama metal müzik uzun süre dinlendiğinde aptallıktır, dünya üzerinde kendini en tekrar eden müziktir. dıbına koyim bıkmadınız mı ki hala oturup da yok "hacı manowar çok iyi grup yeaaa jimi hendrix aslında bu akımı başlatan yeaa olm şilili bi technical death grubu buldum adamlar çok sağlam yeaaa - neyi sağlam huur çocuğu dayama blastbeat işte neyi orijinal bu technical death metalin bu kadar lan? - " gibi aptal aptal muhabbetler yapmaktan lan? gelişmeye ve yeniliğe en kapalı müzik metal müziktir ve bunun içinde de en aptalca, iq seviyesi en düşük olan dal black metaldir, sadece black metal fanlarının iq ortalamasını alarak bu neticeye kolaylıkla varabilirsiniz. amk konserlerde şarkı anonslarından önce böğüre böğüre bağıran bi topluluk işte ne bekliyonuz lan?
ha bi de 18 entry-nick bin
(kontesi kim gibti muallakler ?, 25.04.2011 04:46 ~ 04:48)
@20 deki entrime ek cradle of filth dimmu borgir ı black metal diye dinleyip ortalıkta hail satan yeah 666 diye gezinenler ağır liselidir bak o konuda katılıyorum
(gibtigim ?, 25.04.2011 04:47)
ya işte hatunlara ayak kesilmek için beyaz fondöten midir her ne gibimdir sürüp göze sürme çekip blackciyim ben diyorsa bu adam zate maldır... ondan ne blackci olur ne da başka bi gib olur...
hakkını vererek dinleyen yok da denmez. adam seviyorsa bu tarzı dinlemeyi onun tercihidir.
(liselitalat ?, 25.04.2011 04:47)
@10 kusura bakma panpa ama gibtiri hakettin.
muzik neden yumusak bir sanattir amk, kim demis?
not:bu arada benim oyle en kaliteli muziktir gibi bir iddiam yok, ama bence metal gayet kaliteli bir muziktir
bu arada herhangi bir rock muzigi ile kaliteli metal'in arasinda cok fark var.
(thelonelypenis ?, 25.04.2011 04:48)
@21 oha liselitalatı ilk seferede bilen biri çıktı ağlıcam amk... -
29.
0elektronikte enstrüman var hemde gerçek enstrüman bazıları gitara dalgalar takıp sesini deiştirerek kullanıyor drumNbass ta genelde hiç olmasa bi davulcu var yani..
-
28.
0@33 şimdikilerle kıyaslama bence benim anneannemin zamanından kalma gerçek şarkılardan bahsediyorum ben... sanat müziğinin geçmişini araştır birazcık... metalmiş bilmemneymiş yanına yaklaşamaz...
-
27.
+1panpa türkü meselesine hiç girme,
yerli müziğin %99 u duygu sömürüsü, aşk,ayrılık sanki insanların başka derdi yokmuş gibi..
şimdi objektif olmak lazım hayatımı aşk üzerine kurmadım, zaten kursamda toplumun %90 ı gibi yerli müzik dinlesem her ay ayrılırdım..
müzik bilinç altına işliyor ondan sonra gelsin dağılan aileler gelsin aldatma cinayetleri..
kadın ayrılık ve diğer sevgili içerikli şarkılar dinliyor adamı aldatıyor, adamda buna kızıp arabesk dinliyor gidip vuruyor.
dünyada hertürlü medya kalıbı üzerinden planlı bir beyin yikama var ama ben türkiyedeki müzik ve film piyasasına doğuştan karşıyım..
asla dans ritmiyle süslenmiş aşk şarkılarını dinlerken neşelenemedim çünkü arka planda adam ayrılıktan şundan bundan bahsediyor önce kızlar dans ediyor ne kadar uyumsuz..
black metal sözlerinden sora 2. sırada gelir türkçe şarkı sözleri amaçsızlık sırasında.. -
26.
0@30 oradada enstrüman olmadığı için beni cezbetmiyor işte zevk meselesi ne denebilir...
-
25.
0death metal her türlü giber. core metal apayrı giber.
-
24.
+1@21 valla 15-16 yıldır(uzun süredir dinliyorum yani.) heavy metal fan biri olarak haksızsın diyemem sonuna kadar haklısın... ve ben bunu söylediğimde bana karşı çıkan 4-5 yıllık rock metalcilere fitil oluyorum işte... metal müziği çok seviyorum vazgeçecek gibi de görünmüyorum ama kısır olduğu konusu gerçek.
yeni birşey katmadığın sürece ki ne katabilirsin artık dediğimizde ortaya çıkan virtüozler işi bitiriyor... gerçi bir vai malmsteen satriani ne kadar metal denebilir... ben bu adamlar çok iyi gitarist dediğimde bana verilen cevap willie adler çok daha iyi diyorlarya cevap bile vermiyorum işte... anlatamazsın bunu bebelere işte mesele burda srv gibi blues gitaristi varmı diyorsun mick thomson çok iyi gitarist diyor ...
eeeh gibtir git bi zahmet...
hiçbiri bir türk sanat müziği kadar zor değil bunu bilin öğrenin önce...
kendi benliğinizi öğrenin türkülerle tsm ile karşılaştırın hangisinin daha güzel olduğunu zaten anlarsınız biraz müzikle haşır neşirseniz...
yok ben dinlemek için dinliyorum diyorsan metronom koyalım sana o da aynı dert etme... -
23.
0@19 ne gibime taparsa tapsında dünyada en anlamsız notalara sahip müzik türlerinden ben bugün filüt çalmayı bile bilmem ama verin elime elektor gitarı 2 dakikada bir black metal şarkısı çıkarırım rasgele, üstünede davul ve vokali koydunmu bunu şarkı diye myspace te pazarlarım *
-
22.
0@21 oha liselitalatı ilk seferede bilen biri çıktı ağlıcam amk...
-
21.
0@10 kusura bakma panpa ama gibtiri hakettin.
muzik neden yumusak bir sanattir amk, kim demis?
not:bu arada benim oyle en kaliteli muziktir gibi bir iddiam yok, ama bence metal gayet kaliteli bir muziktir
bu arada herhangi bir rock muzigi ile kaliteli metal'in arasinda cok fark var. -
20.
0ya işte hatunlara ayak kesilmek için beyaz fondöten midir her ne gibimdir sürüp göze sürme çekip blackciyim ben diyorsa bu adam zate maldır... ondan ne blackci olur ne da başka bi gib olur...
hakkını vererek dinleyen yok da denmez. adam seviyorsa bu tarzı dinlemeyi onun tercihidir. -
19.
+1@20 deki entrime ek cradle of filth dimmu borgir ı black metal diye dinleyip ortalıkta hail satan yeah 666 diye gezinenler ağır liselidir bak o konuda katılıyorum
-
ccc rammstein ccc günaydın diler 22 12 2024
-
painful anal izleyen efendi erkek
-
sitede kimss yok bengidiyom
-
faizden para kazananların parası dağıtılsın
-
mahkeme kararıyla gibişleri iptal ettiricem
-
clint eastwood öl artik huur cocugu
-
beyler aylık 45 bin maaş alıyorum ama
-
150 kez ciks yalanı
-
suriye hükümeti ypgyi dehleyecek
-
yillardir stresle yaşadım yaşiyorum ama hala
-
atatürkçü seküler kürt erkeği prototip
-
traş makinaları zamanın gerisinde kalmış
-
doğru buluyor ve onaylıyorum
-
damacananın ağzı neden sivri değil
-
webcam taklu anal ferresi izledim
-
micheal caine öl artik huur cocugu
-
acaba sözlükteki herkes
-
gran torino gel hele gel
-
bi domuz milleti olduğunuz halde
-
20 yaşındayım elimlen beraber olmaktan sıkıldım
-
gelecekteki kariniz banyoda agliyor
-
sportingisbin macinda korner iynayacakfim
-
pek bi tadı tuzu yok sözlüğün
-
beyaz adama verseydi ölmeyecekti
-
beyler 31 çekmekten penisim yara oldu
-
kayranın femboylarla ne alıp veremediği var
-
kadın okuryazarlığında arabistandan gerideyiz
-
kafkas man sende güvenlik olsana
-
atatürk kimdi abey
-
hayat kime zor
- / 2