-
176.
0batılı birçok kaynakta, epilepsi hastası olduğu söylenir. yan komşu arap mahmuttan bahsediyorum
bi de şöyle bi link var
http://en.wikipedia.org/wiki/Criticism_of_Muhammad
Muhammad is reported to have had mysterious seizures at the moments of inspiration. According to Philip Schaff, during his revelations Muhammad "sometimes growled like a camel, foamed at his mouth, and streamed with perspiration."[67] Welch, a scholar of Islamic studies, in the Encyclopedia of Islam states that the graphic descriptions of Muhammad's condition at these moments may be regarded as genuine, since they are unlikely to have been invented by later Muslims. According to Welch, these seizures should have been the most convincing evidence for the superhuman origin of Muhammad's inspirations for people around him. Others adopted alternative explanations for these seizures and claimed that he was possessed, a soothsayer, or a magician. Welch states it remains uncertain whether Muhammad had such experiences before he began to see himself as a prophet and if so how long did he have such experiences.[68]
Humphrey Prideaux, engraving by John Simon.
According to Temkin, the first attribution of epileptic seizures to Muhammad comes from the 8th century Byzantine historian Theophanes who wrote that Muhammad’s wife "was very much grieved that she, being of noble descent, was tied to such a man, who was not only poor but epileptic as well."[69] In the Middle Ages, the general perception of those who suffered epilepsy was an unclean and incurable wretch who might be possessed by the Devil. The political hostility between Islam and Christianity contributed to the continuation of the accusation of epilepsy throughout the Middle Ages.[69] The Christian minister Archdeacon Humphrey Prideaux gave the following description of Muhammad's visions:[69] -
177.
0@1 ayetler olaylara göre inmiştir dostum o yüzden krolonojik değil konu konu düzenlenmiştir.
-
178.
0adam bizi ateist yapacak lan
-
179.
0rizörv
-
180.
0ekşi sözlük terk muallak
-
181.
0heü
-
182.
063- müminün suresi ilk 6 ayeti şu şekildedir; “1- müminler gerçekten kurtuluşa ulaştılar. 2- onlar, namazlarında huşu içindedirler. 3- onlar, yararsız sözden uzak dururlar. 4- onlar zekat vermek için çalışırlar. 5- onlar (meşru olmayan cinsel ilişkiye girmeyerek) namuslarını korurlar 6- (onlar) ancak, eşleri ve ellerinin altındaki cariyeleriyle (cinsel ilişkide bulunurlar). onlar elbette (bu meşru olanlarla bulundukları ilişkiden dolayı) kınanmazlar.” mearic suresi 29. ve 30. ayetler de şöyledir; “29- onlar, apışlarını, ırzlarını korurlar. 30- ancak eşleri ve elleri altında bulunan cariyeler hariç. çünkü onlar, bunda kınanmazlar.” müminün suresi 6. ayette geçen eşleri ve ellerinin altındaki cariyeleriyle cinsel ilişkide bulunurlar sözü ne anlama gelmektedir? cariye: dişi köle demektir. allah köleliği yasaklamamış mıdır? kendinden güçsüz, sahipsiz bir kadını zorla köle yapmak islamda günah değil midir? allah’ın katında tüm insanlar eşit değil midir? üstünlük ancak takvada değil midir? allah neden köleliği kaldırmamıştır? ve neden cariyelerle cinsel ilişkiye girmeyi helal kılmıştır?
-
183.
071- secde suresi 3. ayet şöyledir; “yoksa “onu uydurdu” mu diyorlar? hayır, o, rabbinden gelen gerçeği (anlatan bir kitaptır). (bunu sana), kendilerine senden önce bir uyarıcı gelmemiş olan bir topluluğu uyarasın diye (gönderdik). belki doğru yolu bulurlar.” allah burada bu topluluğa daha önce bir uyarıcı göndermediğini söylüyor. ancak al-i imran suresi 183. ayet ise şöyledir; “onlar şöyle dediler: “allah bize şöyle ant verdi: bize ateşin yiyeceği bir kurban getirinceye kadar hiçbir rasule inanmayacağız.” de ki: “size benden önce bazı rasuller mucizelerle gelmiş ve o dediğinizi de getirmiş idi. sözünüzde doğruysanız, onları niçin katlettiniz.” bu ayette ise allah’ın daha önce rasuller gönderdiği ve o topluluğun onları katlettiği söyleniyor. bu ayetlerin hangisi doğrudur?
-
184.
088- azhab suresi 56. ayeti şöyledir; “şüphesiz allah, (rahmeti ve nimetleriyle) ve melekleri (de onun bağışlanması için dua ederek), peygambere salât ve selamda bulunurlar. ey iman edenler! siz de ona salâvat getirin, ona tam bir bağlılıkla selam verin. (kendisine bağlılığınızı bildirin)” allah kendi yarattığı hz. muhafazide salât mı eder?
89- nur suresi 2. ayet şöyledir; “zina eden kadınla zina eden erkekten her birine yüz değnek vurun. allah’a ve ahiret gününe gerçekten inanıyorsanız, allah’ın koyduğu cezayı uygulama konusunda bunlara acıyacağınız tutmasın. müminlerden bir gurup bunlara uygulanan cezaya tanıklık etsin.” kur’anı kerim de binlerce tür suçun cezaları belirtilmemişken, allah neden bazı şeylerin cezalarının insanlar tarafından bu dünyada verilmesini emretmiştir. milyarlarca galakside bulunan milyarlarca gezegeni yaratan allah, neden böyle basit şeylerle uğraşmaktadır? bu dünyada işlenen suçların cezasını ahirette allah vermeyecek midir? -
185.
0@1 çok gerizekalısın @38 e cevap verebilseydin kaale alınabilirdin,ama şu an sadece turan dursun kitaplarını yeni okumuş heyecanlı bir liseli çapında boş bir adam olduğunu kanıtladın.
-
186.
0neden 91 soru ?
-
187.
0@82 kardeşim pardon ama sorunun cevabını sen söyleyebilir misin ?
-
188.
0@84 cevap; değildir. bence sen bu konuyu bir irdele araştır, sonra gel kuran hakkında ne biliyorsak açıkça konuşalım kardeşim.
-
189.
0reserved
-
190.
0lan bu başlığın aynısı ekşi sözlükte' de vardı
not: ekşici değilim bu ekşi olayları başladığında noluyo lan diyerek girdim sözlüğe böyle bi başlık gördüm -
191.
0@86 değil zannettiğini sorundan çıkardım zaten. ben orada konuşanın kim olduğunu soruyorum sana ? söyle kardeşim de öğrenelim. ne demiş peygamberimiz bana bir kelime öğretenin 40 yıl kölesi olurum. böyle öfkeyle küfürle bir yere varamazsın.
-
192.
0The most famous epileptic of the 19th century, Fyodor Dostoyevsky (d.1881) wrote that epileptic attacks have an inspirational quality; he said they are “a supreme exaltation of emotional subjectivity” in which time stands still. Dostoyevsky claimed that his own attacks were similar to those of Muhammad: "Probably it was of such an instant, that the epileptic Mahomet was speaking when he said that he had visited all the dwelling places of Allah within a shorter time than it took for his pitcher full of water to empty itself."[69] In an essay that discusses views of Muhammad's psychology, Franz Bul (1903) is said to have observed that "hysterical natures find unusual difficulty and often complete inability to distinguish the false from the true", and to have thought this to be "the safest way to interpret the strange inconsistencies in the life of the Prophet." In the same essay Duncan Black Macdonald (1911) is credited with the opinion that "fruitful investigation of the Prophet's life (should) proceed upon the assumption that he was fundamentally a pathological case."[71]
tek kelimeyi tercüme ederim: epileptic: epilepsi hastası
-
ccc rammstein ccc günaydın diler 22 11 2024
-
cccrammsteinccc adlı yazarın top oldugunu duydm
-
2020 de dogan cocuk 4 yasinda
-
kar yerine meteor yağsa da
-
aylık 45 bin tl maaşım var ama
-
niyet ettim silik yemeye
-
herkes koyumden arsa satip gidiyor
-
bıktım bunaldım çatışma
-
allahı sevmiyor değerlerini benimsemiyoruz
-
karıma zütümü yalattım
-
nefretsiz yaşamak her şeyle herkesle barışık
-
sınıfı kuzuya çeviren öğretmen
-
conor suçlu bulundu
-
zütte tak olmaz lan yavşaklar
-
karım bana zütünü sildiriyor
-
nerde dalyarak var mod yapıyosunuz
- / 1