1. 13.
    0
    oha @1 düşüncelerimi çalmış şuku
    ···
  2. 12.
    0
    Adam hakli beyler. Ayrica hukumet ulkeyi geriye suruklerken yeni nesil batililasiyor. Sonumuz hayrola
    ···
  3. 11.
    0
    @10 olm 6-7 satır yazı lan.
    ···
  4. 10.
    0
    Haklısın kardeşim valla hepsini idam etmek gerek amk bunları

    Edit : @1 Keşke yazıyı biraz kısa yazssaydın tam okumadım üşendim
    ···
  5. 9.
    0
    @7 baban ne biliyo amk o zaman tv bile yoktu yarram nerden haberleri olcak
    ···
  6. 8.
    0
    @6 doğru bi kullanım yapmamışım haklsıın editledim onu.
    @7 yarram erkek-kız istediğini yapabilir. isterse gibişsin isterse yiyişsin ama her şeyin adabı vardır.sen ailelerin olduğu yerde arkadaşlarınla küfürlü konuşamazsın, şapur şuğpur yiyişemezsin.
    mallaşma dostum eğer büyüğün bi adam varsa bacak bacağa atıp amı zütü dağıtıp oturamazsın. bunun ne geri kafalılık ne de barzolukla alakası var. eğer bi büyüğün varsa kalkarsın ayağı selamlarsın. adaplıca oturursun. amerikan özentiliğinden vazgeçin.ben yeni nesile saygılıyım ama onların yanlışlarını düzeltirim bu.
    ···
  7. 7.
    0
    @5 evet saygısızlık olmuyo mu bu? laikçiyim diyosun kimse bişey demiyo eyvallah, ama bu ülkede kızların ve erkeklerin istediğini yapabilme özgürlüğü var, babmdan dinliyorum 80leri, insanlar daha özgürmüş ve sapkınlıklar daha azmış

    sen saygısızlığı kendinden büyük birinin karşısında bacak bacak üstüne atmak görüyosan orası farklı
    ···
  8. 6.
    0
    edit: bu arada haklilik payi olabilir, durumlari bilmiyorum
    ···
  9. 5.
    +1
    @3 amk gerizekalı mısın? ben ne saygısızlık yapıyorum?
    ···
  10. 4.
    0
    @3 hemen damla zaten aq doğrucu davutu
    ···
  11. 3.
    -2
    @1 kim saygıyı bırakmış, o veletler mi sen mi? kimse sana zorla bişey yaptırmıyo, sana giren çıkan yok, saygı duymayan sensin
    ···
  12. 2.
    +1 -1
    @1 postmodern eleştirinin temel handikaplarından biri bu ve ülkemizde benim kişisel olarak 90'larda yakaladığım siyasi islamcılar da bu hatayı kendi tahayyül evrenlerinin doğası gereği çok sık yapıyor... şöyle ki, modernitenin evrenselci, yerelin olasılıklarına karşı kör ve sağır o tepeden inmeci tahakkümcü pratiğini bir sivil iktidar eleştirisi örerek, ve ne yazık ki bu itirazın tüm sivil eleştirisinin meşruluğunu da sonuna kadar siyasileştirerek kullanıyorlar... oysa aynı iktidar olgusu bireyin kendi içindeki melekle şeytanı arasındaki mücadeleden başlayıp yatak odasında, yemek sofrasında, evin salonunda, sonra apartmanda, mahallede, cemaatte, cemiyette, camiada, kısacası yerelde de kendi iktidar ilişkisini üretiyor ve bunun tu kaka bir iktidar olarak yaftalanması için ille de bach ve mozart sosuyla gelmesine hiç gerek yok... aynı şey mehter marşı ve salavat ile de bir tahakküm olarak yağmur gibi yağıyor. ama insan aklı şablonlara ve şemalara ve görselliğe ve çağrışıma ileri derecede bağımlı ve bundan 1, 10, 50, 80 ya da 100 yıl önce gündemimize girmiş bir tahakküm ile bundan 1000 sene ya da 10 bin sene evvel gündemimize girmiş bir tahakküm arasındaki fark ncedir, şayet aradan özümüz, yerelimiz, milli manevi değerimiz gibi üst yapısal kavramları çıkarırsak? çünkü doğamız da değişken. doğamızın evrenselliğini sorgulayacaksak iktidar dediğimiz olgunun yerelde de evrenselde olduğu kadar ezici ve hatta çoğu kez yerelde icra edilir bir menem olduğunu unutmasak herkes için çok iyi olacak... bir de modernitede vücut bulan tasarımcı, tanımlayıcı, şabloncu kafayı yeriyoruz. evet, hayatın ve dünyanın olasılıklarına kör ve sağır şablonlar istemiyoruz. ancak neyin dayatmacı tasarım, neyin kendini ve dünyayı değiştirme çabası olduğunun sınırları o kadar belirsiz ki... tasarımcı, dayatmacı, şabloncu olmayalım derken kendi umutsuzluğunun kişide bir tür kaderci kabulleniş ve teslimiyete evrilip kendiyle ve dünyayla hiçbir mücadelesi kalmamış bir noktaya çekilmesini görmek ne en azından çok üzücü. bir teslimiyet uğruna ya rab, ne güneşler batıyor. kavramları hayatın ve dünyanın yerçekime maruz kalıyor, ama aynı anda buharlaşıyorlar da. bence çıkış noktamız kendine ve dünyasına müdahil insanda. bunun için de eleştiriyi ve özeleştiriyi yüceltmemizde fayda var.
    ···
  13. 1.
    +5
    dıbına kodumun biz liseye ortaokula giderken sevdiğimiz kıza nasıl açılırız kafasındaydık.bu dıbına kodumun kızları bile iyice kaşarlanmış,olm o bunun kucağında bu bunun kucağında bu ne lan? hayır yobaz değilim de huur çocuğu da değilim amk. çağdaşım ama böyle ne çağdaşlık ne modernlik olur dıbına koyum.bu resmen sonradan görme huurluk.

    tip tip veletler. saçları dikmiş, pembe ayakkabı erkek giyer mi lan? bi ayakkabı pembe biri mavi bağcıkları yeşil dıbına kodumunn bune lan? olm tamam modern olalım, çağdaş olalım da amerika nın her gibik şeyini benimsemeyelim lan bu ne amk? salak salak şarkılar dinliyolar salak salak davranışlar amk. saygıyı maygıyı unutmuş ulan hepsi.

    siz ne düşünüyonuz beyler, dediğim gibi yobaz değilim ama bu ndir amk?
    ···