1. 1.
    0
    upupupupupupupuup
    ···
  2. 2.
    0
    upupupupupupuup
    ···
  3. 3.
    0
    upupupupupupuup
    ···
  4. 4.
    0
    upupupupupupupupup
    ···
  5. 5.
    0
    reserved

    rdit: arkadan veren kızın profilini buldum beyler gibertmeye gidiyorum ben gelen gelsin
    ···
  6. 6.
    0
    upupupupupuup
    ···
  7. 7.
    0
    upupupupupuupup
    ···
  8. 8.
    0
    upupupupupuup
    ···
  9. 9.
    0
    uppupupupupupupupupupup
    ···
  10. 10.
    0
    upupupupuup
    ···
  11. 11.
    0
    upupupupupupuupupup
    ···
  12. 12.
    0
    upupupupupupuupup
    ···
  13. 13.
    0
    upupupupupup
    ···
  14. 14.
    0
    upupupupupupup
    ···
  15. 15.
    0
    dindar bir abinin, öz kız kardeşini gibmesi mevzusu üzerine kurulu bir kısa hikaye..

    bir senarist olarak önce hikayeyi analiz edeyim dıbına koyim.

    hikayenin girişinde mevzunun ne olduğunu anlıyoruz. hikayeye nedimin girişi ile hikayenin birinci sürpriz doruk noktasına çabuk ulaşılmış. nedimin karakter özelliği olarak sadece dindarlığı vurgusu var dıbına koyim. aynı anda nedimin ikinci yüzü ortaya çıkıyor ve doruk noktası olan kızı kaçıranın nedim olduğu açıklanıyor. bu türlü bir şok etkisi, izleyenler tarafından memnun karşılanmaz. nedimin ikinci yüzü olabileceği şüphesi, tuhaf hareketleri, ya da kızın kaybolmasından dolayı sahte bir üzüntü içerisinde olduğu izlenimleri verilmeliydi.

    düğün sahnesi ise hikayenin hızıyla çok ters orantılı olmuş, yani uzun tutulmuş. finalde sadece nedimin kızın öz abisi olduğunu öğreniyoruz. ve kısa film bitiyor.

    e peki sonuç nerede dıbına koyim?

    panpa, düşünce yapın, olaylara yaklaşımın, mesaj verme amacın gibi nedenlerden dolayı senden senarist olmaz. oyunculardan biri isen, oyunculuk yeteneğinin de pek geliştirilebilecek düzeyde olduğu söylenemez.

    yönetmenlik mevzusuna hiç girmiyorum dıbına koyim. tam bir felaket.

    giriş gelişme sonuç yok. oyunculuk yok, başarılı bir görüntü, yönetmenlik yok dıbına koyim.

    filmi sakın mesaj verme, küfür etme, aşağılama amacıyla kullanma. yoksa her yaptığın işte başarısızlığa mahkum olursun.

    film, gerçeğin birebir simülasyonu olmak zorundadır. yoksa gerçekliğini ve inandırıcılığını kaybeder.
    ···
  16. 16.
    0
    upupupupupupupup
    ···
  17. 17.
    0
    film bi taka benzememiş, karıyı yolla panpa
    ···
  18. 18.
    0
    @115 eyvallah panpa eleştiriler için çok sağol
    ···
  19. 19.
    0
    upupupupupupupuup
    ···
  20. 20.
    0
    upupupupupuup
    ···