1. 1.
    +2
    http://www.kraloyun.com
    ···
  2. 2.
    +1
    @26 panpa böyle gel bana, al şukunu . Ben buralardayım , hazırlığı atlatabilirsen ve ihtiyaç gerekirse, Gel bana!
    ···
  3. 3.
    +1
    @9 azimli ol kanka tek başına yapmak elbette kolay değil bir şirkete girceğine bikaç arkadaşınla siz bişeyler yaratın bak valve'a portal bşakasının oyunu alıp büyüttüler dota warcraft map'i alıp büyüttüler cs half life modu onu da büyüttüler sen güzel bişey yap elbet bi yerden bişey çıkar
    ···
  4. 4.
    +1
    @1 panpa oyun şirketlerinde ne olarak çalışacaına bağlı, karakter tasarımcı olmak istiyorsan illustrasyon ve 3d işlerine girmen lazım ama bu 3d işleri ileri düzey işler, tr de bunu yapan çok az kişi var , ünlü olanlardan birinin adı da cemre özkurt die bi tasarımcı, environment artist olurum ben diorsan ilustrasyona kas. grafik tasarım mantıklı olmadı vcd yada eskişehir animasyon var. yurtdışında diosan staj için kabul edilebileceğin ana 2 yer var biri ubisoft montreal dieri blizzard ın avrupa studyoları. Adamlara staj için başvurmuştum ben ortalama bi portfoy ile kabul ediolar, staj dan sonra zaten onların adamı oluyosun
    ···
  5. 5.
    +1
    @2 flashberk
    ···
  6. 6.
    +1
    @21 tamamen zütünden uydurduğun bir gerçek. mal mısın olum oyunları düşün bi neler var içinde. grafik ve ses. kim yapar bunları onu da düşün. sonra gel. ama mühendis olmadan da olmaz bu da diğer bi gerçek.
    ···
  7. 7.
    +1
    @21 zütün geniş ki sallarken ivmeyi vericek hacim bulmuşsun gerçekten. kıçı kırık tasarım dediğin öttürüyor şu dönemde,en az 3 maaşını alıyorum ben o işlerle senin, ama senin mağarayı bilmiorm, uzaktır muzaktır, normal olabilir yani çekinme. ne mühendisi a.k., allahın mühendisinmi tasarlıyor pes teki messi yi zidane yi ( örneği de bildiğin yerden verdim ki daha net anlıyabilesin ) programcıyı bulmak kolay oyun sektöründe, asıl karakterleri , çevreyi , olayı vb gibi etkenleri sana tasarımcılar ve metin yazarları yapıyor ses tasarımcıları die ayırmadım onlarda tasarımcı die, çaktırma!
    ···
  8. 8.
    +1
    @23 o işleri yapan adamların çoğu alaylı panpa, senin yaşındaki küçük yaştayken giriyolar o işe yada yurtdışındaki film school tabiri ile geçen yerlerden mezun oluylar . Pixar da çalışmış benim bildiğim 2 tane türk var, onlardan da birini tanıyorum o da başlı başına bi yetenek kendisi. Bknz: karate Kamil
    ···
  9. 9.
    0
    hele su 2 sene bitsin amk
    ···
  10. 10.
    0
    hatta yarm saat bi karakter cizerim onu zbrusa geciririm ordan texturesini faln alrm cinema 4d ye gecerim riggingini ve paintini 4d de halledip programlamasınıda yaptmmı 7~8saatte boslukt yuruyen bi karakterim var

    gencler abartmayn amk yaparsnız bisey yok
    ···
  11. 11.
    0
    @31 kaç kişi çalışıyor pixar'da evet iş çok basit de işe almak için zütüne kaşık sokup caps alman yetmiyor. kolaysa gir amk.
    ···
  12. 12.
    0
    amk rigging falan beyler :( çok abartıyosunuz okadar zor deil be rigging dediin cinema 4d de 5 dk mayada 3 dk texturemap 2 sn amk neyin kafasındasınız
    ···
  13. 13.
    0
    hepinizi gibecem hepinizi
    ···
  14. 14.
    0
    @31 panpa rigging ten sonra skinning var ki cinema 4d de işler biraz daha kolay bakma bi gir bakalım maya da 3ds max te rigging ve skinning olayına. dahası ik, hk denilen olaylar vb gibi zibiller var. texture map i derken hangisi hacı bu arada ? diffuse diosan ondan evvel UV mapping var ! öyle bi girmişsinki olaya hayat bayram olsa gibi öttürdün şimdi, oldu mu. Hangi oyun firması 3ds max yerine cinema 4d ile model yapmış yada hangi animasyon da Maya diil de biz cinema 4d kullanalım demişler ! cinema 4d nin çıkış mantığı oydu , yüzeysel ve basit di ! Ha maxon body paint e laf etmiyorum, o gider ama artık mari var zbrush var, onlar daha detaylı.
    ···
  15. 15.
    0
    ben konsept art taraftariyim misal. illustrasyon daha cok isime geliyor. 3d cok itici gfeliyor o sektorden uzak durmaya calisiyorum nedense.
    ···
  16. 16.
    0
    @35 niye gibiyosun lan ne güzel git gir işte yapabiliyosan, valla sevinirim ben şahsen amk.
    ···
  17. 17.
    0
    @37 aynen ben de panpa. yetenek de var illüstrasyonu geliştirmeye çalışıyorum.
    ···
  18. 18.
    0
    @47 valla panpa proje neyi gerektiriyosa yada hangisi daha uygun kaçıcaksa onu kullanmak durumundayız, ama şöyle bi durumdan bahseder bilirkişiler, maya yı öğrendikten sonra 3ds max i rahat ööreniosun derler ama 3ds max ten sonra maya zorluyo diolar idi
    ···
  19. 19.
    0
    @46 zamanında lan bu animasyonları neyle yapıyolar diye araştırırken maya'yı keşfetmiştim lisedeyken o aklıma geldi.
    ···
  20. 20.
    0
    yav bende 4d ye alstm baslamasamydm ya mayayla baslasaydm keske uzuldum la simi sen kullanyomusun maya ?
    ···