1. 51.
    0
    sevindim lan bu işlerle ilgilenenleri görünce vay amk dedim şimdi. oyun kağıt üzerine düşerse yazarım buraya programcı filan da çıkar belki.
    ···
  2. 52.
    0
    @41 panpa öyle görüyorum googleda halisünasyonmu amk
    ···
  3. 53.
    0
    @43 al panpa oku bi ozmn

    http://www.hoise.com/prim...eekly/AE-PR-05-02-24.html

    2002 yılında cinema 4d de o olayları destekleyecek fluid dynamics olayları yoktu bi kere(Advanced Render, PyroCluster, MOCCA ve Thinking Particles muhabbeti yeni çıkmıştı )! adamlar silicon graphics destekli olarak yaptılardı. Silicon graphics te terminator 2 de ilk düzgün sıvı metali yapmak için kullanılmıştı !
    ···
  4. 54.
    0
    @44 vay amk maya yine gibmis
    ···
  5. 55.
    0
    @45 hacı maya ile 3ds max gibERRR zaten yani ondan şüphen olmasın, farklısını diyen olursa da vur tokadı suratına iyilik yap kendine gelsin, onu geç cinema4d de fazla takılma onu daha çok after effects için motion graphics lerde kullanıolar ki o konuda iyidir cinema 4d
    ···
  6. 56.
    0
    yav bende 4d ye alstm baslamasamydm ya mayayla baslasaydm keske uzuldum la simi sen kullanyomusun maya ?
    ···
  7. 57.
    0
    @46 zamanında lan bu animasyonları neyle yapıyolar diye araştırırken maya'yı keşfetmiştim lisedeyken o aklıma geldi.
    ···
  8. 58.
    0
    @47 valla panpa proje neyi gerektiriyosa yada hangisi daha uygun kaçıcaksa onu kullanmak durumundayız, ama şöyle bi durumdan bahseder bilirkişiler, maya yı öğrendikten sonra 3ds max i rahat ööreniosun derler ama 3ds max ten sonra maya zorluyo diolar idi
    ···
  9. 59.
    0
    neyse uyiyim artk iyi geceler hepinize bilgilendirme içinde saolun ekgib olmayn
    ···