1. 50.
    0
    @51 yok dslr değil, sony fakat eski bir kamera. kasede kaydettik zaten. çekerken replay seçeneğimiz yoktu.

    metaforu tematik filmde yedirmek daha güzel. hem gerçekçi bir atmosfer seyirciyi çekecek, hem de mesajlarını daha reel karakterlerden vereceksin.

    zaten ileride öyle işler yapmayı düşünüyorum başgan. bu iş biraz da amatörlüğün üstüne gitmek için. henüz 2 dk.lık filmi adam akıllı çekemiyorken tema odaklı, atmosferiyle izleten film 5 dk. ya sığmıyor, en azından ben sığdıramıyorum. e uzun çekmek için de tecrübe gerekiyor falan filan işte ...
    ···
  2. 49.
    0
    @ 48 anladım ne istediğini kanka da metaforik öğeleri yedirmeyi sevmiyorum diye bu tarzda devam etme bence, bunun bir arası olmalı yani bizi ikna etmeden birşeyler anlat daha iyi bu şeyi sevdim yani çok çekim filmde kurgu devamlılık hatası yok gibime geldi, ben de sinema tv okuyorum ama daha çok teori üzerindeyim yıllardır biraz mükemmelliyetçiyim bu konuda moruk naparsın, boomsuz çekmişseniz valla o ortada bir yerdeki sorun dışarıda sesi iyi almış, hangi makina canonla mı çektin?
    ···
  3. 48.
    0
    @49 beğenmedin yani panpa ?
    ···
  4. 47.
    0
    bu ne amk.
    ···
  5. 46.
    0
    @47 teşekkürler. boom kullanımında sorun oldu kameranın mikrofonuyla çektik.

    kör göze parmak olayına gelirsek: haklı olduğun noktalar var. plansız başlanmış bir iş olması sebebiyle böyle oldu. esasında metafora dayalı anlatım benim de pek sevdiğim bir tarz değil ben tematik filmler severim fakat kısa film konseptine daha oturacak bir şeyler çekmek amaçlı yaptık bunu. dediklerini dikkate alacağım.
    ···
  6. 45.
    0
    kanka moralini bozmak istemem güzel şeyler yazmak isterdim güzel bir konu bulmuşsun ama onun içini dolduramışsın, bu daha ilk deneyiminse birşey demicem ama çoğu öğrenci şu hataya düşüyor bizde anlatmak istediğini kör göze parmak diyaloglarla anlatma çabası böyle yapacaksan çekeceğin filmin hiçbir anlamı kalmaz yani sen diyalogların gücünü inanıyorsun belki sinema her şeyden önce görsel bir sanat. Bu kadar kesme yapmana ne gerek vardı bilmiyorum 50 - 60 tane çekim var belki filmde genel olarak kesmeler başarılı ama dediğim gibi şu kör göze parmak olayından vazgeçin artık, niye bizden güzel filmler çıkmıyor işte bu yüzden, hangi makinayla çektin? seste ortada bir yerde sorun var onu da belirteyim.
    ···
  7. 44.
    +1
    updullah-ül azim.
    ···
  8. 43.
    0
    upupupupup
    ···
  9. 42.
    0
    updullah-ül azim.
    ···
  10. 41.
    0
    @42 açılmadı caps moruk.
    ···
  11. 40.
    0
    upupupupup
    ···
  12. 39.
    0
    @37 sen daha güzel ifade etmişsin panpa. dediklerini dikkate alacağım sağol. evet amatörlükler hatalar fazlasıyla var.

    metafor kavrdıbını kullanmak lazım doğru.
    ···
  13. 38.
    0
    @38 teşekkürler, düzelterek ilerlemeye çalışacağız, sağol.
    ···
  14. 37.
    0
    ekgibler var ama başarılı
    ···
  15. 36.
    0
    kardeş hep sembolik sembolik diyorsun da replikler ağza oturmayınca, söylenenler doğru ve anlamlı da olsa antipatik duruyor. senaryo kötü değil aslında, mesaj da fena değil ama kötü oynamışsınız. kısa saçlı olanınız daha iyi ama. müzik de iyi seçilmemiş, fazla klagib. bir de müzik kavga sırasında bile yükselmiyor ve foley uyumsuz. kurgu fena değil, siyah - beyaz - renkli fikri de güzel, o kısımları kurtarmışsınız.

    son olarak sembolik dediğin şey yani zar ile kader ilişkisi metafordur.

    edit: imla
    ···
  16. 35.
    0
    @35 başkan hikaye güzelmiş okudum. demek istediği şeyi de anladım eyvallah aldım mesajı gayet güzel. fakat işte insan yaptığı şeyi paylaşma ihtiyacını her daim duyuyor, kitle de artık elinde ne var ise ... dolayısıyla da her türlü geri bildirimi göğüslemek durumunda hissediyorum ben kendimi çünkü sonuçta bunları paylaşıp herkesin izlencesine açan benim.

    tekrar söyleyeyim hikaye çok güzel. arkadaşlara da tavsiye ederim üşenmeden okuyun.

    teşekkür ederim.
    ···
  17. 34.
    0
    Hindistan da çok ünlü bir ressam varmış. Herkes bu ressamın yaptıklarını kusursuz kabul edecek kadar beğenirmiş.
    Ve onu “Renklerin Ustası” anldıbına gelen Ranga Çeleri olarak tanısa da;kısaca Ranga Guru derlermiş.
    Onun yetiştirdiği bir ressam olan Raciçi ise artık eğitimini tamamlamış ve son resmini yaparak Ranga Guru’ya zütürmüş ve ondan resmini değerlendirmesini istemiş.
    Ranga Guru ise;
    – Sen artık ressam sayılırsın Racaçi. Artık senin resmini halk değerlendirecek diyerek resmi şehrin en kalabalık meydanına zütürmesini ve en görünen yerine koymasını istemiş. Yanına da kırmızı bir kalem koyarak halktan beğenmedikleri yerlere çarpı koymalarını rica eden bir yazı bırakmasını istemiş. Raciçi denileni yapmış Ve birkaç gün sonra resme bakmaya gittiğinde görmüş ki, tüm resim çarpılar içinde ve neredeyse görünmüyor.
    Çok üzülmüş tabii. Emeğini ve yüreğini koyarak yaptığı tablo kırmızıdan bir duvar sanki. Alıp resmi zütürmüş Ranga Guru’ya ve ne kadar üzgün olduğunu belirtmiş. Ranga Guru üzülmemesini ve yeniden resme devam etmesini önermiş. Raciçi yeniden yapmış resmi ve gene Ranga Guru’ya zütürmüş. Tekrar şehrin en kalabalık meydanına bırakmasını istemiş Ranga Guru.
    Ama bu defa yanına bir palet dolusu çeşitli renklerde yağlı boya, birkaç fırça ile birlikte. Ve yanına insanlardan beğenmedikleri yerleri düzeltmesini rica eden bir yazı ile birlikte bırakmasını istemiş.
    Raciçi denileni yapmış. Birkaç gün sonra gittiği meydanda görmüş ki resmine hiç dokunulmamış, fırçalar da, boyalar da kullanılmamış..
    Çok sevinmiş ve koşarak Ranga Guru’ya gitmiş ve resme dokunulmadığını anlatmış.
    Ranga Guru ise;
    Sevgili Raciçi, sen birinci konumda insanlara fırsat verildiğinde ne kadar acımasız bir eleştiri sağanağı ile karşılaşılabileceğini gördün.
    Hayatında resim yapmamış insanlar dahi gelip senin resmini karaladı.. Oysa ikinci konumda onlardan hatalarını düzeltmelerini istedin, yapıcı olmalarını istedin. Yapıcı olmak eğitim gerektirir. Hiç kimse bilmediği bir konuyu düzeltmeye kalkmadı, cesaret edemedi.
    Sevgili Raciçi Mesleğinde usta olman yetmez, bilge de olmalısın.
    Emeğinin karşılığını, ne yaptığından haberi olmayan insanlardan alamazsın.
    Onlara göre senin emeğinin hiç bir değeri yoktur.
    Sakın emeğini bilmeyenlere sunma ve asla bilmeyenle tartışma.

    bu gibtimin hikayesini neden yazdım bilmiyorum çoğu okumayacak ama kısacası gibtir et.güzel olmuş genç.

    not:özet yok okuyun vasıfsız, işsiz, beceriksiz, düz lise orosbu çocukları.
    Tümünü Göster
    ···
  18. 33.
    0
    updullah-ül azim.
    ···
  19. 32.
    0
    @32 öyleyse ne mutlu kardeş, motivasyon oldu çok teşekkürler.
    ···
  20. 31.
    0
    10 numara olmuş kardesim sıradan bi izleyici olarak etkilendim
    ···