1. 14.
    0
    http://tinyurl.com/2bfzv2b
    ···
  2. 13.
    0
    bu soru dil bilgisi kurallarina göre bir soru özelligi tasisa bile, mantik yönü ile yanlis bir sorudur. bir kere yaratilan yaratici olamaz. allah’in bir yaratici olmasi için yaratilmis olmamasi lazim.

    her seyin bir sebebi oldugunu görenler, allah içinde bir sebep ariyorlar, bununla da akillilik yaptiklarini zannediyorlar. allah’in her seyin sebebi oldugunu bilmiyorlar. her seyi bir yaraticiya dayandirmadan hiç bir seyi açiklayamayiz. her seyi bir seye dayamadikça bu sorularinin arkasi kesilmez. mesela binlerce sifiri yan yana dizelim sifirin disinda rakamlardan birini onlarinin önüne koymadikça sifirlar milyonlarca da olsa hiç bir sey ifade etmeyeceklerdir.

    soralim basimiz nerede duruyor, omuzlarimizin üzerin de omuzlarimiz neyin üzerinde, gövdemizin, gövdemiz ayaklarimizin, ayaklarimiz dünyanin, dünya neyin üzerinde ??? ayni soruyu degistirerek kendimize soralim beni annem dünyaya getirdi, annemi anneannem, onu onun annesi, onun annesini kim... ??? bu sorulari ilk insan hz. adem ve havva’ya kadar zütürürüz ya ondan sonra ... bu türlü mantik yürütmeler, tavuk mu yumurtadan çikti, yoksa yumurta mi tavuktan çikti sorusunun tekrarina benzer, bu soru birinden birine öncelik vermeden bitmez, tavuga öncelik verirseniz, tavugu yaratan birini kabul etmeniz gerekecek, siz burada durmayip tavugu kim yaratti, baska bir tavuk, baska bir tavugu kim yaratti daha baska bir tavuk diye devam ederseniz, halinize tavuklar bile güler. isi mutlaka bir tavuga dayayacak ve onu yaratan da allah’tir diyeceksiniz, yada ömrünüz yeterse tavuk sülalesi sayma gibi bir mirasi ölümünüzden sonra sizden sonrakilere birakip gideceksiniz.

    hasa allah’i kim yaratti sorusuna, mantiksiz olmasina ragmen cevap olarak allah’i da baska bir allah yaratti desek, bu cevap da yetmeyecek çünkü, soru bu seferde allah’i yaratan allah’i kim yaratti seklinde sürüp gidecek. her sey bir sebeptir. bu sebepleri kendisinin sebebi olmayan biri yaratabilir o da allah’tir. bu kadar sebebin varlik sebebini allah’in yaratmasina vermez tabiat yaratti veya sebepler yaratti derseniz, yaptiginiz is binlerce sifirin yanini bir kaç sifir koymaktan öte gitmez. sifirlarin çogalmasi hiç bir sey ifade etmez.

    ÖZET:YARATICI YARATILMAMISDIR

    AM MEME
    ···
  3. 12.
    0
    @11 ama ben inanıyorum. sadece merak ediyorum beyler. cenabet dolaşma alışkanlığım da yok, çok şükür
    ···
  4. 11.
    0
    la amcık kısayolu var ateist ol bunları düşünmene gerek yok bak sana bi de kampanya ateistlikte cenabet dolaşında sevap kazanıon sadece sana özel bişi bin değerimi bil
    ···
  5. 10.
    0
    hacı fazla gurcalama dinden cıkarsın sübanallahhhh
    ···
  6. 9.
    0
    @8 deliganlı, inanmazsan hic bir soru kalmayacak aklinda, gel dogru yolu sec,
    kurtul kafa karigibligindan
    ···
  7. 8.
    0
    @6 evet aklım almadı? ama senin nasıl aldı kutsal ruh?
    ···
  8. 7.
    0
    @4 onun konuşurken bana bakıp bakmadığından emin olamıyorum. ya başkasının sorusunu yanıtlıyorsa? ya yanlış anlarsam? ya ağlarsam?
    ···
  9. 6.
    0
    @1 iyi dinle evlat, sana hayat dersi vercem simdi
    (senin aklin = kucucuk bir nokta) < dunya < tanri < (evren = kocaman bise, bir suru nokta, senin aklin almaz)

    simdi gibtir git
    ···
  10. 5.
    0
    http://tinyurl.com/244ot3o
    ···
  11. 4.
    0
    nihat hatipoğluna sor
    ···
  12. 3.
    0
    turkce hocanı gibeyim bin
    ···
  13. 2.
    0
    din progrdıbına bağlan sor
    ···
  14. 1.
    0
    tanrıyı kim yarattı? tamam inanıyorum ama bunu düşünmektekn de kendimi alamıyorum. çok utanıyorum
    ···