1. 151.
    0
    @9 ölümü kim bilmiş dostum * bir ruhumuzun olduğuna inanıyorsak , onun öldükten sonra da var olmasını istiyoruz hepsi bu

    bu bana kalırsa biraz da insanın yine de , çürüdükten sonra ben olma bilinci ni sürdürme edimi ...
    ···
  2. 152.
    0
    @@11 :((
    ···
  3. 153.
    0
    @17 vallahi ben böyle arabesk aforizmaları sevmem * benim için de bir edebi/felsefi değeri yok , sen ne anladıysan odur ...
    ···
  4. 154.
    0
    Zaman ne demek ?
    ···
  5. 155.
    0
    @15 bir şey varsa , zaten vardır , teferruata luzum yok *
    ···
  6. 156.
    0
    bu bir soru mu? bana mı öyle geldi? sen mi öyle anladın ?
    ···
  7. 157.
    0
    ölüm ölüm dediğin nedir ki gülüm ben senin için yaşamayı göze almaşım repliğinde yazar ne demek istemiştir?
    ···
  8. 158.
    0
    @14 estağfurullah ben seni ayıbınla baş başa bırakırım *
    ···
  9. 159.
    0
    şu sandalyenin burda olduğunu kanıtla
    ···
  10. 160.
    0
    şimdi ben sana küfür etsem sende bana ağır filozofluğunu kullanarak küfür edermisin
    ···
  11. 161.
    0
    kimsenin sorusu yok mu ? :(
    ···
  12. 162.
    0
    wittgenstein'ın eleştirisini sunabilir misin?

    anahtar cümle:

    1- biz filozoflar kelimeleri arkalarında büyülü ve gizemli ilintilerle anlamlar dünyasına bağlanan yapılar olarak düşünüyoruz. anlam için kendi içinize değil kelimenin kullanıldığı yere bakın. herşey açık ve nettir ve anlaşılabilir. suları bulandıran biz filozoflarız.

    2- hukuki, matematiksel, etik, mantıksal, dini sorunlar vardır ama başlıbaşına bir felsefi sorun yoktur. felsefe, dili yanlış algılamanın yan ürünüdür.

    -wittgenstein

    not: fenomenoloji ile başlayan ya da içinde husserl geçen cevapların tamamı kolaycılık olarak kabul edilecek ve kafana sopa olarak inecektir.

    süren başladı.
    ···
  13. 163.
    0
    @89 bir kardeşim , demokrasinin temel ilkesi eşitliktir çünkü *
    ···
  14. 164.
    0
    @78 beğenmedi paşamız *

    abi , aşk konusunda elbette ki cinsel dürtüler ve ego temelli bir durumun yatmadığını inkar etmek imkansızdır ben kimseyi üzmemek için cevaplandırmadım
    ···
  15. 165.
    0
    @76 büyük ölçüde , hristiyan düşüncede bu şekilde ,tokat atana sen de yanağını çevirmelisin der

    müslüman düşüncesinde bu şekilde değil , tokat atana sen de atarsın

    ama bence adalet kavramı evrensel bir problem , kant'a kulak vermek lazım bu yüzden

    ayrıca bkz: kuçuradi adalet kavramı
    ···
  16. 166.
    0
    @72 amk soruma cevap mı şimdi bu?
    ···
  17. 167.
    0
    @74 bence aşk büyüsü bozulmaması gereken bir yalan *
    ···
  18. 168.
    0
    adalet dedigimiz sey kötülük yapana kötülük yapmak mıdır insanlık dedigimiz seyi gelistirmek icin bize tokat atana diger yanagimizi cevirmemiz dogru mudur
    ···
  19. 169.
    0
    Aşkın, cinsel güdülerin bir takım duygularla kamufle edilmiş hali olduğuna katılıyor musun? Türün devamlılığını sağlama arzusu ve ego cinselliğin temeli midir?
    ···
  20. 170.
    0
    @70 descartes'in en önemli savıdır bu , yoksa ben de bir hayalsem ?

    ama bir de şunu düşün , şüphe ettiğinden şüphe edebilir misin ?

    ayrıca huur çocuğu değilim *
    ···