1. 76.
    0
    @56 panpa gel yarın çayımı iç (: günlük 1 ton ortalama mal alıyo şirket amk. savunma sanayi. google a ısıl işlem yaz karşına ilk çıkan şirkette çalışıyoruz. ama hem mühendis hem amele. zaaaa. ya gibeyim. amelelik yapıyorum diye yalan mı söyliycem bin. şimdilik durum bu.

    kıza ara ara "ben gidiyorum, artık sen bu yolda yalnız yürüyceksin, alış buna, her zaman yanında ben olamam fln" diye köyde uzun zamandır görmediğiniz tütün kolonyası kokan emmi gibi nasihatvari cümleler kuruyorum. hani öyle durumlarda şey olur ya. sen atar yapar gibi yürürken bi anda durursun. kıza kolpadan, ben gidiyorum fln dersin de kız da seni tutar kolundan kendine çekip "gel buraya koca şapşal" diyip gülümseyerek bakar ya sana. heh amk onu yaşıyoruz. bu arada ben de kendi arkadaşımla buluşup bileklik alıcam. a2 bileklikleri var. görevli olarak her yere girebiliyosun onlarla. kıza bundan bahsediyorum. pazar günü gelmiycem benç istersen sana veya arkadaşına verebilirm fln diyorum. kız istese beni de satın alır da. kuyruğun başına geçirebilecek cinsten bir meta, henüz para olmadığından, yerinde ve doğru zamanda aldığım insiyatif / ki böyle durumlarda beterin beteriyim amk/ kızın gözlerinde gevur amlısı hüviyetinde dolaşan güneş etkisi yapıyo.tam bu kafa karışıklığı sürerken yağışıyorum dudaklarına. zaaaa. yok amk nerde. kız tek ıslıkla ocağı diker başıma. bu arada binler devamlı ortak arkadaşlarımıza rastlıyoruz etrafta. her gelen kızın yanında olduğumdan bana da bakıyo. "haa demek bunla" fln diye düşünüyo binler. ben o durumla da dalga geçiyorum. kızın gönlüne miğferdibi muamelesi yapıyorum. (: her yanımıza gelen /özellikle erkeklerin amk/ dedikodusunu yapıyorum kıza, onlar gittikten sonra.
    ···
  2. 77.
    0
    kanka elaleme laf yetiştirme yazına bak amk yavaşlyorsun.
    ···
  3. 78.
    0
    (bkz: bu başlığa yazan herkese laf sokacam)
    ···
  4. 79.
    0
    panpa yavaşsın. böyle giderse 31 olsan çekilmezsn
    ···
  5. 80.
    0
    kız da devamlı savunmada "yaa onlar öyle değildir de .. şöyledir aslında... " fln diye durumun vahametinin farkında olarak eleştirime önayak oluyo. tabii bu tarz ikili dialogların getirdiği cilveleşme süreçlerinde bi taraf içgüdsel olarak karşı tarafı eleştirmekle, diğer taraf da bunu savunmakla yükümlüdür. hagibtir romantik isyankar gibi konuştum amk. en çok bana sorun (: kızın her atağını bertaraf ediyorum. en sonunda kızı bırakıyorum kuyruğun en önüne. hadi diyorum içimden "gene o dıbınakoduğumun hayatına kaldığın yerden devam edebilirsin bin" romantik uyuzunu kaşıdın kızın. şimdi gibtir çekildi kendiliğinden. o kızla ilgili hayal kurarken bile temkinli olmak lazım amk. pgibolojik olarak aynı etkisi gösteriyo kız bende ama zahiri görüntümü yansıtıyo amk. kızın gözlerindeki odak notasının hemen ardından ışık kaynağı olarka kullanılan sönmüş mum ışığında bittiğimin resmini kendi çizdiryo bana. bu arada o da ben de şu zaman kadar "kurban" dinlememişiz. "çilekeş" de var bi şarkıları çok güzel diyorum. ara ara alakasız yerlerde onu söylüyorum aha onu da bulayım.

    http://grooveshark.com/s/y+o+k/2k2rtb?src=5

    aha bu şarkı işte. "elimden hiçbirşey geeeelmezzz hiç biii çareeeem yooğğk" diye manyak gibi giriyorum arada bir. kız da alışıyo o da söylüyo. bu arada kızın bi albümü var halihazırda. (: şarkı da söylüyo ama şarkı türküyle tanınmış biri değil. o osuruktan detay olarak verdiğim bu şarkıyı ara ara söylediğinde sadece elini tutmak istiyorum amk :( kızın ses mavi kadifeden içime işliyo. kilim işlerken kör olan çocukları, tren raylarında bitmek ve bitmemek arasında sıkışıp kalmış otları fln düşünüyorum. sesli olarak da kıza söylüyorum bunu. "manyaaak vaar burda" diye hafiften bağırıyo. yalandan kaşlarımı çatıp "valla bırakırım seni burda aptal, tak gibi kalırsın ortada" diyorum. nereye kalıyo amk. o ünlü. ben joker olarak çarkıfelekte çıkan sert ünsüz. onun alfabedeki karşılığı "a" ise ben "z" yim. anladınız dimi binler o başlangıç ben son iması (:
    ···
  6. 81.
    0
    bi gibtir git amk edebiyatı bize değil kıza yapçan yavşak. dilini iyi kullandın mı elinden kaçabilecek hiçbişe yok. dünyanın en yakışıklısı olsanda dilini kullanamazsan bi gibim olmaz. dil herşeydir. tipsiz olsan bile bu açığı kapatır bide üstüne koyarsın. ama güzel kardeşim bu edebiyatı bize yapma.

    özet: bize edebiyat yapma gibtir git bin. tamam sakinim
    ···
  7. 82.
    0
    amk burda mı bırakılır bu bin.
    ···
  8. 83.
    0
    beyler ben yatıyorum yarın devam ederim. amele mühendisim amk. kafadan bi 4-5 ton çekerim yarın (: dinleyenlere pm de atarım. kız acaba kuyruğun başına geçtiği için, kuyruğun başına geçiren kişi olan "ben" i daha sonradan bulabilecek mi? onu bi daha göremeyecek miyim? yoksa herşeyin yerin dibine girmesine vesile olacak bir öküzlük yapıp, kalbime pompa mı yapacağım? hepsi ve daha fazlası... ya amk. yarına kadar yardım edin binler. ne söyleseniz kabulüm. bitireyim hikayeyi. zaten tek günlük macera amk. amlı amsız her kesin tavsiyesine açığım.
    ···
  9. 84.
    0
    özet geç bin!
    ···
  10. 85.
    0
    reserved. devam devam panpa
    ···
  11. 86.
    0
    rezerved.
    ···
  12. 87.
    0
    @66 amın oğlu esteban, herkeste tip var dediğin gibi. o kadar matah bi gibim değilim ama az da olsa giderimiz var herhalde (: illa kızın düşündüklerine tercüman olup, hiç görmediği bi gerçekçiliği karşısına tesadüf eseri sundum fln diye kendimi zütümü mü kaldırıcam size karşı. olayın ilerleyen safhalarında zaten edebi olan o dili nasıl kullandığımı göreceksin (: yok lan yalamadım kızı ama dediğim gibi kıza yavşama fikri geçmediği için aklımdan hiçbişekilde, o zamana kadar sadece iyi anlaştığım için delicesine mutlu oluyodum. muallakye bak edebiyatı size yapıyorum diye kızı es mi geçtim. bi pişmanlık ve karışık bi olay var ki, duygusal otuzbirimi burda çekiyorum. ben de sakinim beybi.
    ···
  13. 88.
    0
    reserved
    ···
  14. 89.
    0
    reserved
    ···
  15. 90.
    0
    reserved.
    ···