1. 1.
    +3
    Kamyoncular uzun yoldan geliyorsa
    Şimdiki uzun yollar neden kamyoncu olmuyor ?

    Çabuk. Cevap pls
    ···
  2. 2.
    +1
    bekliyorum

    beklemekteyim
    ···
  3. 3.
    +1
    @ 62 * iyidir kierkegaard ben de çok severim kadınlara karşı bütün yaklaşımımı baştan çıkaranın günlüğü eserinden devşirmişimdir

    hümanizm sanıldığı gibi insancıllık değil , insancılık demektir . eğer hümanist bir aşk istiyorsan ,

    çıktığın kişinin etnik kimliği , maddi durumu falan fişman önemli olmamalı

    doğrusu da bu değil mi zaten ?
    ···
  4. 4.
    +1
    @132 maalesef tanımıyorum onu
    @133 estağfurullah ben teşekkür ederim
    @134 tabii anlatırım i kaynak da öneririm
    ···
  5. 5.
    +1
    @162 var kardeş , çok naziksin teşekkür ederim
    ···
  6. 6.
    +1
    http://inciswf.com/1290044914.swf
    ···
  7. 7.
    +1
    @82 ahlakın soy kütüğü , iyinin ve kötünün ötesinde , deccal der antcrist

    @83 özür dilerim panpa
    ···
  8. 8.
    +1
    @46 Dil felsefesi tartışmaları platon'un kratylos'' diyoloğuyla başlar , yani ben böyle başlatıyorum bu tartışma da hermogenes ve platon adların ne olduğu üzerine tartışır

    kısaca sokrates adın , karşıladığı nesnenin doğasına uygunluğunu vurgular

    hermogenes ise insanlar arasındaki intersubjektif uzlaşmadan bahseder

    wittgenstein ise bir ismin , karşıladığı görünün (fenomen demiyorum) sınanılabilirlik oranından bahsediyor bana kalırsa , işin özeti , önemli olan aynı görülere farklı adlar vermemek , farklı görülere de aynı adları vermemek *

    2- soruyu , donanımsızlıktan yanıtlayamıyorum özür dilerim , felsefi problemler bana kalırsa , bir bütünün dile getirilişinin düşüncede özetidir
    ···
  9. 9.
    +1
    reserved
    ···
  10. 10.
    +1
    @4 bir şeye iyi demek , her şeyden önce asgari bir , karşılaştırma ister. O yüzden iyi dediğimiz şey , değer dünyasında ve insan eylemlerinde , bir eylemin ya da bir ilkenin diğer ilkelerden daha değerli olması durumudur.
    ···
  11. 11.
    0
    Bilinç eğer varlığının bilincinde olmaz ise beden ve bilinç birbirinden ayrıldından mütevellit beden var olmaya devam eder fakat bilinç yok olur. Eğer böyle olsa idi asıl varlık, diğer varlıkların varlığını algılamak olacaktır. Böyle olursa da beden kendini yönetebilen adeta bir "robot" şekline bürünürdü.Bu sebepten dolayı beden hâlâ aynı işlevleri yerine getirebiliyor ise bilincin var olma sebebi bulunmaz ki bu yüzden bilincin değeri yoktur.Ama eğer bilinç irade ise (ruh vb.) o zaman bilinç tek başına var olabilir.Bu sefer ise bedenin varoluşunun bir amacı bulunmaz. Eğer bilinçsiz beden var olabiliyor ise bilinç neden vardır? Ve eğer bedensiz bilinç var olabiliyor ise bedenin amacı nedir?
    ···
  12. 12.
    0
    http://inciswf.com/filozof.swf
    ···
  13. 13.
    0
    @123 tek yanılgımız olduğundan şüpheliyim ancak onun bir yanılgı olduğundan eminim diyebilirim * pekiii şunu açıkla bakalım. zuhur etme kavrdıbını bilirsin. beyin üzerinden gidelim malum daha açıklanamadı. bu beynin açıklanamaması, parçaların birleşip daha karmaşık bir yapı oluşturduğunda (atom-hücre-beyin) ortaya çıkan yeni özelliklerin, artık o parçalar ile açıklanamamasından dolayı mı? yoksa bizim bu parçalardan bütünü açıklamayı beceremediğimizden dolayı mı? yani gerçekten parçalardan bütünün açıklanması imkansız olduğu için durum ontolojik zuhur etme mi, bizim bilgi ekgibliğimizden kaynaklandığı için epistemolojik zuhur etme mi *
    ···
  14. 14.
    0
    @116 belli dönemlerde , belli bir felsefe yapma tarzı benimseniyor evet ama yine de bu felsefenin arkasında belli , değişmeyen ilkeler olmadığı anldıbına gelmez

    her değişim bir kalıcılığın garantisi değil midir ?
    ···
  15. 15.
    0
    Plasebo etkisi hakkında ne düşünüyorsun? Buna bağlı olarak William Peter Blatty'nin Exorcist'inde işlediği Anneliese Michel'in hikayesi dogmatik inancın ne kadar tehlikeli boyutlara ulaşabileceğini göstermiyor mu?
    ···
  16. 16.
    0
    @114 ereksel dünya görüşüne göre öyle. ama bir de şunu düşünmeliyiz , ya amaçlılık sadece insan zihninde varsa , ve doğadaki olaylar arasındaki ardıllığı biz amaçsal olarak düşünüyorsak ? *

    ama bu yine de tanrının gereksiz ve inkar edilmesi gereken bir şey olduğu anldıbına gelmemeli ...
    ···
  17. 17.
    0
    panpa bize okulda felsefe hocası felsefenin tanımına" bilmiyorum "dedi. doğru müdür, felsefenin tanımı yok mudur ?
    ···
  18. 18.
    0
    reserverd
    ···
  19. 19.
    0
    @118 onu bilmiyorum dostum ya pgiboloji terimlerini ve derslerini oldum olası sevemedim

    pasebo etkisi aslında , insanın olduğu her yerde var bana kalırsa ...
    ···
  20. 20.
    0
    @113 semavi dinlerden olup yine bu canlılık kaynağı olan ruh-bedenden ayrı var olan ruh ayrımına düşenler var, ama tabi insan sayısı kadar mezhep olduğunu düşünüyorum, geçebiliriz fikrini merak etmiştim. ama zihni açıklama hakkındaki yorumunu unuttun sanırım, onu da alabilsem? *
    ···