-
1.
+2 -1bir teorim var. teorinin özü şu; eğer dünyada sadece erkekler yaşasaydı hiçbir savaş vs. çıkmazdı.
şöyle ki; bir insanın günlük alması gereken 2200 kaloridir. bir insan yiyeceği yemek için çalıştıktan sonra neden daha fazlasını ister? parfümler dostlarım... hergün çıkarken neden parfüm sıkıyoruz, neden iyi görünmek için üstümüze başımıza bi servet harcıyoruz? şu zamana kadar yapılan savaşları düşünün; bir insan tüm dünyaya sahip olsada hepsini kullanamayacağını en az bizim kadar iyi bilir. öyleyse neden hala milyonlarca insanın kanını dökmek pahasına bu kadar büyük bir güç elde etmek ister? bana sorarsanız sorunun cevabı: kadınlar...
beyler eğer giblerseniz burada iki muhabbet ederiz hem de sizin görüşlerinizi de alırım. -
2.
+2 -1o zaman seni mi gibecektik dıbına koyayım? tamam kadınlar konusunda haklısın ama cinsel ihtiyaçlar söz konusu olunca durum yine aynı. yani bir erkek, başka bir erkeğe kendisini beğendirmek için uğraşacaktı. değişen bir şey olmayacak yani. insanın olduğu yerde daima kötülük vardır.
-
3.
+3insan doğasına göre bu yanlış. insan sürekli daha fazlasını isteyebilecek bir varlıktır. bunun kadınla alakası yok
-
4.
-1beyler şimdi şöyle düşünün cinsel dürtülerimiz yok olsa ne olurdu? bana sorarsanız(bilimsel bir dayanağım yok sadece kendi fikrim) yarın üstümüze giyeceğimiz şeylere o kadar dikkat etmezdik, saçımızı taramaz ve o kadar para harcadığımız parfümlere bakmazdık bile. bu rekabet içinde boğulan dünyada herkes bir an durur ve sorardı kendine; "zaten karnımı doyuracak kadar çalışıyorum, neden daha fazlası?" neden daha fazlasını istediğimizi biliyor gibiyim sanki; kadınlar!?
-
5.
+1@33 ahbap benim görüşümü ispatlamak gibi bir amacım yok, aksine burada bu görüşe karşı çıkacak ve mantıklı bir şekilde düşüncemi çürütüp beni, bu işin düşündüğüm gibi olmadığına ikna edecek birilerini aramak için açtım bu başlığı. fakat son entrynde katılmadığım bir nokta var; insanın insanın üstünde üstünlük kurması bana doğru gelmiyor ve bunun bir ihtiyaç olduğunu düşünmüyorum.
-
6.
-1kendinimi gibecen sen bana onu anlat
-
7.
0cinselliği kaldır ortadan yine kapışırdık bişeyler için
-
8.
0kadınlar değildir. sadece hükmetme gücüdür. gerçi içinde kadınları da barındırır. erk kişi önce en yakınında hakimiyet kurmaya çabalar ki zaten bir zaman sonra kadın güçlüyse erkeğin onun üzerindeki iktidarı sona erer. yani tümüyle ona sahip olamaz. aynı şekil ülkeler için de geçerlidir. her şey iktidar çabasıdır. hükmetme gücünü elinde barındırmaktır. tarihte dünya da söz sahibi olan liderlere bakarsan ne demek istediğimi anlarsın ki iskender olsun, Fatih Sultan Mehmet olsun, Hitler olsun dünya da söz sahibi olmuşlardır fakat hiçbirinde de kadın izi yoktur. gerçi iskender de oğlan izi söylentileri vardı ama yine kadın yok. aşk dersen ammenna
-
9.
0@13te bahsettiğin şey üremek. eğer üreme sorununun olmadığını varsayarsan ne cevap vereceksin?
-
10.
0judges disqualify "little milton" in last minute rumpusTümünü Göster
the society for literary advancement and gestation (slag), announced their decision late last night to disqualify eight year old prizewinner gerald (little milton) bostock following the hundreds of protests and threats received after the reading of his epic poem "thick as a brick" on b.b.c. television last monday night.
a hastily reconvened panel of judges accepted the decision by four leading child psychiatrists that the boy's mind was seriously unbalanced and that his work was a product of an "extremely unwholesome attitude towards life, his god and country". bostock was recommended for psychiatric treatment following examination "without delay". the first prize will now be presented to runner up mary whiteyard (aged 12) for her essay on christian ethics entitled, "he died to save the little children".
the literary competition, which was for children aged from 7 to 16 years of age, was sponsored by leading national newspapers and received thousands of entries from schools all over britain. mr.humphrey martin, the headmaster of moordale primary school said gerald, nicknamed "little milton" by his english master because of his poetic ability, was mentally advanced for his age, although inclined on occasions to obscure and verbose assertions which led him to being somewhat unpopular with his schoolmates. he went on to say that without doubt the child had a great future academically and that his progress was unsurpassed in the history of moordale primary. gerald and his parents moved to st. cleve four years ago from manchester when mr. bostock decided for health reasons to live away from the city. david bostock now does occasional gardening work while his wife daphne is well known to the congregation of st. cleve parish church for her activities in social work and her wonderful buffet lunchroom at the fete last saturday. well done, daphne! mr. bostock said this morning of "little milton's" disqualification, "we are heartbroken at the way the judges changed their minds, and the loss of the prize money and scholarship means we shall find difficulty in paying the instalments on gerald's encyclopedia britannica. i shall have to do dr. munson's roses next week after all." when he heard of the decision against him, gerald went to his room and locked the door, "mrs bostock and i are sorely vexed at the way this has turned out", said mr. bostock of no. 6 pollit close, st. cleve.
many local residents are also annoyed and hurt by the news and as some consolation to gerald and his parents the st. cleve chronicle prints the full text of the disqualified poem this week on page 7.
g _ _ r
many of the viewers who heard gerald read his work on the "young arts" programme on b.b.c. 2 felt that it was not one poem but a series of separate poems put together merely to appear impressive. many of the viewers' complaints were centred around "little milton's" use of a four letter (continued on page 4, col.6)
flute concert at parrit rooms
a concert by the hyde close flute and cello ensemble was held in the parrit rooms, flood street, st. cleve, on tuesday night. a sensitive and, dare one say, passionate, performance was rendered by the five musicians but was spoilt at times by an exceedingly restless and shifyt audience. the ensemble is well known and liked for its spirited and extroverted style, but some of the quieter and more meaningful passages were lost on the otherwise enthusiastic audience. the music included two scotions of the tycho asavrick suite in f major by jeffrey teller and a contemporary piece by ena sanderone. i-s-m
head injury
fifty-two year old sarah pickles of the high street, st. cleve, cut her head when she tripped over while walking in the high street, st. cleve -
11.
0@22 en saf hali ile kendine bunu sor. neden üstünlük kurmak istiyorum? neden herkesten iyi olmalıyım? neden çok param olmalı? burada madem teoriler ve düşüncelerimizi ileri sürüyoruz. diyelim seni şuan geçmişe yolladık. hali ile zamanın insanlarından daha fazla bilgiye sahipsin. ilk yapacağın şey ne olurdu? bunları birine kanıtlamak mı? tabi ki öyle. muhtemelen bildiğin tüm bilgi ile zamanın insanını cezbedecek ve kendine bir yer edineceksin herkes seni konuşacak adın ağızlardan düşmeyecek falan. eğer ben bunları yapmam neden yapayım ki diyorsan bu konuda sana inanmam ve yalan attığını çok açık söyleyebilirim
-
12.
0yapacağın teoriyi gibeyim
-
13.
0beyler şimdi daha somut bir örnek vereceğim; bu örnek bilimsel bir biçimde denenmiş ve onaylanmıştır. bilirsiniz ki çocukluk dönemi insanın çoğunlukla dürtülerle hareket ettiği bir döenmdir. herneyse olay şu; 5 adet 8 yaşında erkek çocuğunu bir hafta boyunca park gibi bir yerde buluşturuyorlar. çocuklar bu sürede arkadaş oluyor oyun oynuyor vs. aralarında herhangi bir otorite sorunu falan yok. bir haftanın sonunda aralarına güzel bir kız getiriyorlar. kızı hemen aralarına kabul ediyor çocuklar ve oynuyorlar. aradan geçen günlerde erkek çocukları arasında münakaşalar, tartışmalar ve birbirine üstünlük kurma yarışları ortaya çıkıyor. bu konuya ne dersiniz?
-
14.
0@29 tabiki bu bilgilerle ortaçağa gitseydim sahip olduklarımla insanları etkiler ve o dönemde yüksek bir yerlere gelirdim ve bunu istiyerek yapardım tabiki. dostum tüm insanlar bunu yapmak ister ben dahil fakat ben kendime neden bunu yapmak istediğimi sorduğumda kendime bir cevap veremiyorum ve aklıma sadece kadınları etkilemek geliyor :] işte burada bunu soruyorum; siz değerli panpalarım bunu neden istiyorsunuz(olayı sadece iktidar sahibi olmak olarak düşünmeyin; neden güzel görünmek istiyorsunuz vs. olarakta düşünün)
-
15.
0@30 sen buradan kendi sunduğun teori ile ters düşüyorsun bir kısımda cinsel arzuları kaldıralım bir kısımda kadınları kaldıralım diyorsun. haa belki bu konuda da görüş almak istiyorsundur sorun yok. fakat aynı cevaplar demetinin başına dönüyoruz yine. bu olaya ister cinsel mevzu de ister otorite de fakat insan her ne olursa olsun diğerine üstünlük kurma olayını kestirip atamaz. bu yaşam için gerekli. otorite
-
16.
0@32 neden güzel görünmek istiyoruz? çünkü yaşadığım dünya toplum çevrem gereği bir yerlere gelmek üst mertebelerde bir göreve sahip olarak yaşamımı daha güzel kılmak için. bu benim görüşüm.
sen bu soruyu her çağa her zamana göre değerlendirmek zorundasın. mesela 70'li yıllarda neden güzel/yakışıklı görünmem gerek? 50'lerde neden yakışıklı görünmem gerek? böyle en derine inip topladığın tüm sonuçların ortak noktası sonucunda soruna eminim cevap bulacaksın. -
17.
0@36 vakit ayırdın panpa teşekkür ederim kafa ütüledim gece gece :] ama bu bahsettiğin şeylerin ucunun hala benim bahsettiğim şeye çıktığı kanaatindeyim. tabi bu mesele çok soyut bir mesele dostum, burada ne kadar konuşursak konuşalım bu muhabbet demagojiden öteye gidemeyecek zaten bunu biliyordum ama bu düşünce aylardır kafamı kurcalıyor ve inanın farklı görüşlere ihtiyacım var.
-
18.
0@34 belki de öyle senin dediğin gibidir. belki otorite gerekli değildir. böyle dediğin zaman benim aklım direk dinlere kayıyor. dinler neden var? olayı ateistlik olarak falan algılamanı istemem. dinler basit olarak insan nefsini köreltmek için var bana göre. peki ya olmasa? böylece farklı toplumlar birbiri ile gerek kültürel gerekse diğer nedenlerden dolayı kaynaşmak zorunda kalmazdı. çünkü zaten kaynaşmış olurlardı en başından beri. ya da tek bir din olsa. yine insanların hepsi tek bir olguya inanıp başka birinin inanç olayını merak etmez böylece kaynaşmazlardı. buda insanları otoritenin dışında tutardı.
-
19.
0@38 onu irdelemek bizim haddimize değil.
-
20.
0benim bahsettiğim otorite inasının inasn üzerinde kurduğu otoriteydi dikkatli okursan