-
1.
+21 -4başörtüsü analarımızın teyzelerimizin, dahası anadolu kadınının 1000 yıldır kullandığı birşeydir. türban ise malum zihniyetin 30-40 yıllık siyasi sembolüdür.
biz başörtüsüne değil, siyasi sembolüne karşıyız. bone takılmasına karşıyız. iğne diye bir saçmalığın kullanılmasına karşıyız. saçında tas varmış gibi dolaşan huurlara karşıyız.
-
2.
0Brezzzers
-
3.
0Banane amk
-
4.
+4Anadolu kadınları teyzelerimiz felan kapansın digerleri üstü minare alti kerane
-
5.
+6 -32 si de saçma birşeydir saçdan tahrik olan insanların acilen doktara gitmeleri gerekmektedir
-
-
1.
-1Mesele tahrik olmak değil aklınız fikriniz cinsellikde olduğu için malsınız anlamıyosunuz cahil herifler. Mesele yüz güzelliğiyle alakalı bayanlar dışarıda güzel görünüp dikkat çekmemek için başörtüsü takar başörtüsünü takmış biriyle saçını boyatmış beline kadar uzatmış biri aynı oranda mı dikkat çeker ?
-
-
1.
+2 -1çomarca bilmediğim için iyi anlayamadım ama kadınların özgürlüğünü kısıtlayan görüntü kirliliği yaratan başörtüsü anlamsız birşey. varsın dikkat çeksin yıldız gibi parlasın o kadını mutlu eder
-
2.
+1 -2ALAGAVATCA BiLMEDIGIN ICIN PEK ANLAYAMADIM AMA Başörtüsüne görüntü kirliliği diyosun benim için görüntü kirliliği de mini etek o zaman ? Ananın o şortu ve külotlu çorabıyla ciksi bacaklarını sergileyip sokaktaki kürt kekoların ve abazaların ağzının suyunu akitmasini ve 31 malzemesi yapması hem annen hemde senin için memnuniyet verici birşey olabilir. Ananı gibtirtmek seni mutlu edip namus kavrdıbını saçma bulabilirsin. Bacının amcığına şap şap girilmesi seni medeni yaptığını düşünebilirsin özee sen midesi geniş izmirli bir alagavat olabilirsin bu benim değil senin sorunun ALAGAVAT BEY.Ha bu arada la gavat ananın o ciksi fotolarini pardon o yıldız gibi parladigi fotolarini bi atsana daha medeni olursun hem seni hemde anani mutlu eder bu zaten demi ?
-
3.
+3 -1bu amk yobazı ne diyor amk? anam da bacım da çok düzgün giyiniyor. ninja gibi de giyinmiyor, orosbu gibi de giyinmiyor. tabi senin anan artık nası giyinosa allah sabır versin
-
4.
+1 -1Anası başortüsü taktırmasa bütün akrabalarına verecek amk kürdünün konusmalarına bak. Saç teline hallenen muallakler sizi
-
5.
04head mali once okumayi ogren amk olay sac teli degil olay yuz guzelliginin butunu. insan kendinin aynasidir derler aile ici içest sex yapan biri oldugun icin sucluluk pgibolojisiyle bunu bana soyluyosun.Ve diger dallama ninja diyosun ama Allahin emri sen kimsenin giyimine karisamazsin burada laf atacagina git bakalim sokaktaki birinin basortusunu kaldir at o elini nasil gotune sokuylar amk kertenkelesi seni. Hepiniz lafta adamsiniz amk anca klavyede sokakta sesiniz cikmiyor amk pisiriklari.
diğerleri 3 -
1.
-
1.
-
6.
-2O orosbu olan mini etek ve şortla gezen annen asıl.
-
7.
+1 -2Sorsan muslumanim der ama Allahin emrine karsi gelir picin evladi. Bide turban ayri basortusu ayri diye yalan uydurur kendi gibi cahil orosbu cocuklariyla kendi yalanina inanir ve mal sen kendini kandirmaya devam et bakalim.
-
-
1.
0müslümanım diyen olmadı bu bir. ikincisi sen ne tür bir müslümansın da milletin anasına sövüyosun amk, reelde görsen yolunu değiştirirsin burda anama sövüyosun.
-
2.
0Hakedene soverim ben serefsiz bide dinimi yargiliyor basortululere orosbu diyeceksin sonra ben o ciksi annene sovunce suclu ben olucam ole mi ? Kb ama ole gote bole yannan. Bide seni mi reelde gorsen yolumu degistiricem komiksin.
-
1.
-
8.
+1Herkes özgür amk sizene
-
-
1.
+1iyi o zaman bende özgürüm sokakta çıplak dolaşayım. her özgürlüğün de bir sınırı vardır. illa takıcam diyosa başörtüsü taksın türban takıp altına dar kot giyip parklarda yiyişmesin
-
1.
-
9.
0polis başörtüsümü takarmış amk
-
10.
0Mevzu başörtüsü turban değil kurandaki avret yerlerini kapatmak
-
11.
0haklısın şuku
-
12.
0islamda baş örtüsü diye bir şey yoktur lakin eğer fıkıh kitaplarına göz atılmışsa görülür ki HiCAB vardır baştan aşağı örtünmek manasına gelir
Bir rivayette öyle geçiyor ki Örtünmek farz olduktan sonra ;
Ey peygamber, zevcelerine, kızlarına ve müminlerin kadınlarına dış elbiselerinden (cilbablarından) üstlerine giymelerini söyle. Bu, onların tanınıp eza edilmemelerine daha uygundur. Allah çok affedici, çok esirgeyicidir.” (Ahzab, 59)
Ayet doğrudan peygamberin zevcelerine, kızlarına ve arkasından bütün mümin kadınlara cilbab giymelerini emretmiştir. Cilbab ise, kadını tepeden tırnağa örten ve elbisenin üzerine giyilen dış örtü olarak tarif edilmiştir. Bunun anlamı çarşaf ya da çarşaf benzeri bir dış örtüyü elbiselerinin üzerine giymeleri bütün mümin hanımlara için bir farzdır.
Ayetin bu açık emri gereği, başta peygamber hanımları olmak üzere, bütün hanım sahabeler siyah örtülere bürünmüşlerdir.
Peygamberimizin pâk zevcelerinden, müminlerin annesi, Hz. Aişe validemiz (r.a) bunu şöyle anlatmıştır:
Ensar kadınlarına Allah rahmet etsin. Cilbab ayeti indiği zaman mırtılarını (mırtı bir çeşit kumaştır) yardılar, onunla başlarını sardılar da Resulullah (sav) arkasında öyle namaz kıldılar ki, sanki başlarında kargalar varmış gibi idi. (Elmalı : c.6-s.338)
Aynı mana da yine Peygamber (asm)’ın zevcelerinden Ümmü Seleme (ra) şöyle demiştir:
“Bu âyetin nüzulünden sonra ensarî kadınları siyah çarşaflara büründüler. Sanki hepsinin başına birer karga konmuştu.” (Cessas, C. 3. S. 372.)