-
39.
040 yapar beyler
-
38.
0suleyman amidu
-
37.
0ordabir masa var sen ne andalyesinden bahsediyosun
-
36.
0@29 mizahtan anlamayan inciciyi gibertsinler derim
-
35.
0@15 dıbınaçakayım
-
34.
0"bu sandalye" diye bir firma yok, o zaman böyle bir sandalye yoktur
-
33.
0Sandalye Nedir?
Arkalıklı, kol koyacak yerleri olmayan, bir kişilik oturma eşyasına Sandalye denir.
çok çeşitli Maddelerden imal edilebilen (tahta, metal, Plastik, Cam ..) üzerine oturmamıza yarayan eşya
Sandalye Tarihi
Sandalye ilk ne zaman ortaya çıktı ? Kimin için Yapıldı ? Nerede Yapıldı ?
Neolitik çağda Çatalhöyük’te i.Ö.7.bin yılda tanrıçalar için tasarlanan Sandalye, Mısır uygarlığında Firavunlar, Mısır ve Mezopotamya, Eski Yunan ve Roma uygarlıklarında hükümdarlar daha sonra sanatçılar yöneticiler ve halk için üretildi.
Orta çağda dinsel sınıf ve asiller için sipariş üzerine ve özel olarak el işçiliğiyle üretilen Mobilya, endüstri devriminden itibaren geliştirilen teknolojilerle büyük halk kitlelerine pazarlanmak üzere yeni bir anlayışla tasarlanmaya başladı.
Modern hareket adını alan büyük tasarım sürecinde gerçekleştirilen Mobilya bu süreci izleyen karşıt akımlarla bütünleşerek çağdaş örnekleriyle günümüze ulaştı. -
32.
0çıkar içinden
-
31.
0Kanıt Nedir, Ne Değildir?Tümünü Göster
Bilim ve Rasyonel Bilimler forumunda ilgilendigimiz sey elbette bilimsel kanitlardir.
Peki bilimsel kanit nedir, ne degildir? Neler bilimsel kanit olarak kabul edilebilir?
Bu baslikta kanitin ne oldugunu kavramak icin tartismaya aciyorum.
Kanıt : Bir şeyin doğruluğu, gerçekliği konusunda kanı verici belge, delil. Seslisözlük.
Vikipedi, özgür angiblopedi
Matematikte tanıt (belgit, ispat), ilgilenilen bir önermenin, belirli aksiyomlar esas alınarak, doğru olduğunu gösterme yöntemidir.
Matematiksel tanıtta mantık kullanılır ancak genellikle bir ölçüde doğal dilden de yararlanılır ve dolayısıyla bir parça belirsizlik içerir. Gerçektende matematikte yazılan tanıtların büyük çoğunluğu informel mantığın uygulaması olarak kabul edilebilir. Tamamıyla formel tanıtların ele alındığı tanıtlama teorisi bağlamında, bu tip tamamıyle formel olmayan tanıtlamalara "sosyal tanıtlama" denir. Bu ayrım, günümüz ve geçmiş matematiksel uygulamaların, matematikte yarı görgücülüğün ve matematik folklorünün yoğun olarak incelenmesine yol açmıştır. Matematik felsefesi ise dilin ve mantığın tanıtlardaki rölü ve "dil olarak matematik" ile ilgilidir.
Kişinin formalizme olan yaklaşımından bağımsız olarak, doğru olduğu tanıtlanan sonuca teorem denir. Bu teorem, tamamıyla formel olan bir tanıtta son satırda yer alır ve tanıtın tümü, bu teoremin aksiyomlardan nasıl türetildiğini gösterir. Bir teorem tanıtlandıktan sonra başka önermeleri tanıtlamada kullanılabilir. Matematiğin temelleri adı verilen önermeler tanıtlanamayan ya da tanıtlanması gerekmeyen önermelerdir. Bunlar bir zamanlar matematik felsefecilerinin başlıca uğraşı alanıydı. Günümüzde ilgi odağı daha çok matematiksel uygulamalara, yani kabul edilebilir matematiksel tekniklere kaymıştır.
Bazı kabul görmüş tanıtlama teknikleri:
Doğrudan tanıtlama: Sonucun, aksiyomlar, tanımlar ve daha önceki savların mantıksal olarak birleştirilmesiyle elde edildiği yöntem.
Tümevarımla tanıtlama: Temel bir durumun tanıtlandığı ve bir tümevarım kuralı kulanılarak çok sayıda (sıkça sonsuz olan) başka durumların tanıtlandığı yöntem.
Olmayana ergi tanıtı (Reductio ad absurdum olarak da bilinir): Bir özelliğin doğru olması durumunda mantıksal bir çelişkinin doğacağı dolayısıyla özelliğin yanlış olduğunun gösterildiği yöntem.
Oluşturarak tanıtlama: istenen özelliğe sahip somut bir örnek oluşturularak istenen özellikte bir nesnenin var olduğunun gösterildiği yöntem.
Tüketerek tanıtlama: Tanıtlanacak önermenin sonlu sayıda duruma bölünerek her birinin ayrı ayrı tanıtlandığı yöntem.
Olasılıkçı tanıtlama, olasılık teorisi yardımıyla istenen özellikte bir örneğin var olduğunun gösterildiği bir tanıtlama olarak anlaşılmalıdır, yani bir teoremin doğru "olabileceği" şeklinde değil. Bu ikinci türdeki uslamlamalara 'usayatkınlık tanıtı' denebilir; Collatz sanısı örneğinde bunun gerçek bir tanıtlamadan ne kadar uzak olduğu aşikardır. Olasılıkçı tanıtlama -oluşturarak tanıtlama dışında- varlık teoremlerini tanıtlamanın birçok yönteminden biridir.
Örneğin "f(X)'i sağlayan en az bir X var" önermesini tanıtlamaya çalışıyorsanız, bir varlık ya da oluşturmacı olmayan tanıt f(X)'i sağlayan bir X olduğunu tanıtlar fakat bu X'in nasıl elde edileceğini göstermez. Buna karşın oluşturmacı bir kanıt X'in nasıl elde edildiğini de gösterir.
Doğru olduğu düşünülen fakat henüz tanıtlanmayan bir önerme sanı (konjektür) olarak bilinir.
Bazı durumlarda, belirli bir önermenin verili bir aksiyomlar kümesinden tanıtlanamayacağı tanıtlanabilir; bkz. örneğin süreklilik hipotezi. Aksiyom sistemlerinin çoğunda, ne tanıtlanabilen ne de tanıtlanamayan önermeler bulunur (bkz. Gödel'in ekgiblik kuramı).
Kanıtlamak, Kanıtlayamamak ve Mantıksal Kavrama üzerine
Kanıtın ne olduğuna dair sözlüksel ifadeler, sınıflandırma ve tanıtıma dair bize güzel faydalar sağlamaktadır.
Ancak günümüzde neler kanıtlanabilir, neler kanıtlanamaz? Kanıtlansa da insan mantığına -en azından o günün koşullarında- nasıl uydurulur? bu bir sorunsaldır. Bu sorunsalları öncelikle insan mantığına sığdırmaya ise çok kısaca değinmek gerekirse:
Schrödinger'in Kedisi(kedinin hem ölü hem diri olması) gibi bir düşünsel deneyin insan mantığına yerleşmesinin zorluğunu takdir edersiniz.
Kuantum dünyasında yani parçacık altı dünyadaki karmaşık ve önceden kestirilemeyen dünyada,
aynı anda iki farklı yerde olan elektronlarda,
ışık hızına yaklaşıldığında zamanın yavaşlaması gibi durumlarda insan mantığı ciddi sıkıntılar yaşayabilir.
Ayrıca yerçekimi kanununun formülünü artık ilkokula giden bir çocuk bilebilir. Hatta Einstein'in izafiyet teorisi sayesinde uzayın bükülmesini de anlarız ve böylece çekim kuvveti dediğimiz şeyin nasıl gerçekleştiğini de algılarız. Ancak yerçekiminin "neden"ini algılamaya gelince iş, orada zihinler bloke olur...
Belki büyük patlama denen şeyi bir gün kavrayabiliriz, buna da yakın sayılırız aslında ancak öncesini kavramak? Yada öncesinin olup olamayacağını bilmek? Termodinamik kanunları bize yeterli gelir mi acaba? Tanrı'nın varlığını bilimsel olarak kanıtlamak? Mantıksal olarak kanıtlamak? "her saatin bir saatçisi vardır" gibi kulağa hoş gelen ama argümanlar karşısında yara alan kelime oyunlarından hiç bahsetmeyeceğim zaten.
Bunların sebebini ise elimden geldiğinceanlamaya ve anlatmaya çalışayım. insan dünyayı kavrarken beyni 3 temel ilke çerçevesinde çalışır:
Tümdengelim
Tümevarım
Kıyaslama(bu 3 ilke ile ilgili ayrıntılı bilgi için vikipediye bakılabilir)
Biz yeryüzündeki tüm durum ve olayları yorumlarken, çevremizi algılarken, yaşamaya ve gelişmeye çalışırken bu prensipler yoluyla bilgi ve deneyimimizi geliştiririz. Bütünün parçasını alır, parçaları birleştirir, nesne ve fikirleri kıyaslarız böylece hayata dair şeyleri kavrarız.
işte deneylerimiz, deneylerimizin kanıtlanması da bu prensiplere dayanır.
Konumuz bilim felsefesi odaklı konuşmayı gerektirdiği için bu 3 ilkenin dışında kalan mevzulara ise kanıt getirmek, pek mümkün gözükmemekte.
Yokluk(varlığın yokluğu algılaması),
fizikötesi(fiziksel kanunlarla yaşayan bir varlığın kendi kanunları dışını kavraması),
sonsuzluk(sonlu bir varlığın sonsuzluğu algılamaya çalışması),
ilk sebep(bir sebebi kavramak için öncesini bilmek gerekir),
son amaç(nihai amaç kavranırsa, amacın nihai amacı kavramak olduğu anlaşılır ve yaşamın anlamı olmaz, bu ise mümkün değildir, bu nedenle amacın geliştiğini ileri sürebilir, amaçsızlığı iddia edebilir, yahut amacı kavramanın anlamsızlığını düşünebiliriz)
gibi kavramlar
yada nokta gibi teoremler
bizi önkabullere zütürmek zorunda kalır. Bu önkabuller ise ispat gerektirmez. Anlatımım bu andan sonra konunun dışına çıkacağı için burası sorgulamamın şimdilik sonudur. - 30.
-
29.
-1@8 beyler malın kafası karışık. soruları karıştırmış amk.
-
28.
0於盈利的養殖,主要是動物應該做的愛,應該採用一個獨立的業務。其目的是為了賺錢,盈利的牲畜。由於各方面的性質奶牛養殖長期規劃,耐心,誰想要經常性工作是困難的,繁瑣的農業活動。由於出生的動物,需要小心護理和照顧,在整個生命,他們想要的。盛宴的動物,假日,加班費和沒有休息。然而,養殖動物的愛,誰愛的人,他們的住房,保健,營養等。考慮到任何請求獲得成功。樓,以滿足他們的需要1-2頭奶牛保持和剩餘牛奶銷售津貼作出的,而其他農業經營謀生的生產者,蔬菜生產部分和拋出 işgüçlerini動物審查,小牛,母牛出售資本短缺和中斷一個非常好的方法。這很難說,但一個有利可圖的經濟作物。動物是一個獨立的業務採取那些誰每天至少500升的牛奶銷售,20個補習班的權利足夠的業務規模達到,以提高生產率和降低成本,通過一個有利可圖的乳製品 sigirciligi可以。平均(盈利)業務規模已達到了牛奶加工sıgırcılığı也反映了一個非常良好的營商將提供一個公平的繁榮。結合行業知識,專業人士可以購買動物,不斷改善他們從自己和他們的業務,業務結構和可持續發展是很容易達到。喜好在企業管理和規劃要做好,公共工程,衛生和環境立法必須考慮到,水,電,路,通訊和市場應該得到保障。控股公司將被用於建造或購買土地,被認為是穩定的,擠奶廳,倉庫,青貯地點,房間,監理等過程。你應該選擇適當的分區規則建築物,應該不會產生任何問題與環境。動物,足夠數量的可用的屬性和人在室內,乾淨的水應該是從國家電力供應網絡也必須備份不間斷電源發電機應當提供。夏季和冬季的業務在任何情況下,任何車輛(拖拉機,卡車,出租車等),應能達到道路和通訊設施,應當提供。不正確的選擇是由地方供水,道路建設,或使電力,需要一個非常大的業務成本,阻礙經濟。為確保不錯的收入,從牛奶生產的價格出售牛奶的牛奶應得到保證,或收集的植物進行一個便宜,簡單,應該是安全的。有針對性的業務能力,必須確定,但應開始與小動物,經濟規模的儲備是應當很快達成。現代企業在國內和國外訪問,並建議應採取的研究,如何處理多少投資應該是正確的決定。在這個階段,必須依靠自己的資源。沒有承諾的,我們將提供由國家或太晚都可以使用,應考慮故障可能不會治愈。用於住房權益,或經營無動物不應該 sermayesiz。佔總數的牛肉牛奶加工是可取的一個具體問題。在我國,這類企業的商業經營轉換,例如,奶牛數目至少20個“被遣送也要有針對性。這項業務 modern擠奶 location建立和現代 End系統可以執行將。起初,奶牛不足even為今後的發展考慮到至少20個有權向牛按倉房應加以規劃,使企業在獲取技術許可,應該放在首位。奶牛養殖密集的內部和外部的競爭是,究竟經濟規模達到無法企業立法的機會做的事。英格蘭在1933年,17推的平均次數動物於 1994年,74個動物的上升,和荷蘭平均業務規模的50牛動物結束。預定的容量6.3動物應該開始。短的時間工作,學習他們的經驗和其他員工的經驗會增加。畜群管理問題,克服學習的時候,換句話說,3-6個月在系統到位,提高能力平靜的遵守,才能實現。小牛出生每個月,均衡分佈,業務效率,普通牛奶,收入等。很多在以下方面的好處。被迫除非貸款不應使用。特種畜牧項目貸款,除正常利率,中長期貸款使用禽畜業務進行不可能的。的動物首先,前兩個 - 2年半,是非常低的成本已無法滿足。然而,懷孕的母牛按照既定的一個業務領域出生的女性後代 20個月的繁殖母牛售出時,或24個月,並發表通過犢牛和牛奶,引進,或男性牛犢育肥已經完成了出售時,加工領域金融秩序建立。第三年的營業利潤通行證。出於這個原因,牛奶sigirciligi加工升級安裝在頭兩年支付利息,6-7年長期私人貸款需要。約束的,除非貸款不應該使用。從事實業,不久將增長目標的能力將達到。懷孕母牛由6年經過 8個單位將。為此,高品質的精子通過動物的遺傳水平,所以效率不斷提高是非常重要的。企業作為一個整體應予以處理。阿赫爾,動物健康和高生產率將,糧食分配,肥料和清潔,擠奶和其他維護工作,很容易被處決地方,乳品加工的命脈。策劃和健康的住房,製造商的基礎設施,生產保險。基於這個原因,最終計劃,必須十分小心被顯示。動物的庇護所的建設開始。一個高效,健康的動物,現代的馬房,住房要求。住房是健康的,如果成功的機會增加。扭曲的庇護隨後糾正很困難或不可能。奶牛的計劃和適當的高端產品是非常重要的。由於業務的有價值和敏感的動物,一certain紀律長期滿足所要求了很多處理特定的順序在履行義務。企業作為一個整體應採取正確的牛棚旁邊的小牛,小牛,母牛和幹奶牛住所穀倉與乾草,青貯,固體液體肥料罐,各種保護結構,企業的所有者或經營業務流程欄將房子的同時,應考慮。原定牛群規模在未來可以改變,當然必須加以考慮。這就是為什麼奶牛完計劃開始,而前一個規模佈局規劃應,即圖上什麼地方將是建立未來如何增長和經營的基礎設施和交通運輸如何將收到的應待決定。佈局規劃和解決計劃正在審議的結構,它們主要是作什麼和如何在最終系統的構建來決定何時專家進行諮詢,計劃和項目專門 prepared與 care是保證。阿赫爾技術根據,建設應。shelter在適當的條件是提供一個有利可圖的farming可。室內及相關 stop奶牛牧場在足夠的通風和採光權,飼料限制,錯誤和飼用價值的計算有足夠的質量是使用時,生病的風險增加,動物產量下降,種植者盡快招致的損失,企業清算。奶牛為 5 +200 ç溫度適宜,然而,+10和+150 C是最正常的。演習將下降足夠飼料提供-25度到高溫,甚至奶牛產量顯著減少不,健康不會受到損害。+250 ç義,尤其+ 350C超過溫度動物令人不安的是,產奶量和牛奶的脂肪含量降低。過量熱在動物紓困措施(遮蔭,風扇的空氣流通,噴水等。)應採取的。許多門將的馬厩,如,無氣,惡臭,潮濕,非常溫暖的馬厩中的動物,以保持折磨他們,他們的健康是無法繼續生產和Tümünü Göster
增長目標的能力將達到。懷孕母牛由6年經過 8個單位將。為此,高品質的精子通過動物的遺傳水平,所以效率不斷提高是非常重要的。企業作為一個整體應予以處理。阿赫爾,動物健康和高生產率將,糧食分配,肥料和清潔,擠奶和其他維護工作,很容易被處決地方,乳品加工的命脈。策劃和健康的住房,製造商的基礎設施,生產保險。基於這個原因,最終計劃,必須十分小心被顯示。動物的庇護所的建設開始。一個高效,健康的動物,現代的馬房,住房要求。住房是健康的,如果成功的機會增加。扭曲的庇護隨後糾正很困難或不可能。奶牛的計劃和適當的高端產品是非常重要的。由於業務的有價值和敏感的動物,一certain紀律長期滿足所要求了很多處理特定的順序在履行義務。企業作為一個整體應採取正確的牛棚旁邊的小牛,小牛,母牛和幹奶牛住所穀倉與乾草,青貯,固體液體肥料罐,各種保護結構,企業的所有者或經營業務流程欄將房子的同時,應考慮。原定牛群規模在未來可以改變,當然必須加以考慮。這就是為什麼奶牛完計劃開始,而前一個規模佈局規劃應,即圖上什麼地方將是建立未來如何增長和經營的基礎設施和交通運輸如何將收到的應待決定。佈局規劃和解決計劃正在審議的結構,它們主要是作什麼和如何在最終系統的構建來決定何時專家進行諮詢,計劃和項目專門 prepared與 care是保證。阿赫爾技術根據,建設應。shelter在適當的條件是提供一個有利可圖的farming可。室內及相關 stop奶牛牧場在足夠的通風和採光權,飼料限制,錯誤和飼用價值的計算有足夠的質量是使用時,生病的風險增加,動物產量下降,種植者盡快招致的損失,企業清算。奶牛為 5 +200 ç溫度適宜,然而,+10和+150 C是最正常的。演習將下降足夠飼料提供-25度到高溫,甚至奶牛產量顯著減少不,健康不會受到損害。+250 ç義,尤其+ 350C超過溫度動物令人不安的是,產奶量和牛奶的脂肪含量降低。過量熱在動物紓困措施(遮蔭,風扇的空氣流通,噴水等。)應採取的。許多門將的馬厩,如,無氣,惡臭,潮濕,非常溫暖的馬厩中的動物,以保持折磨他們,他們的健康是無法繼續生產和 超過溫度動物令人不安的是,產奶量和牛奶的脂肪含量降低。過量熱在動物紓困措施(遮蔭,風扇的空氣流通,噴水等。)應採取的。許多門將的馬厩,如,無氣,惡臭,潮濕,非常溫暖的馬厩中的動物,以保持折磨他們,他們的健康是無法繼續生產 -
27.
0hacı ters çevirdik ustune anca iki kişi oturabiliyoz.4 olması lazım. mantık hatası var.. demek ki yok amkodmunn sandalyesi
-
26.
0@1 bildiğin sandalye lan bu
- 25.
-
24.
0çünkü kağıtta bunlar yazıyor.
-
23.
0röntgenini çekersem senin muallak olduğunu kanıtlarım ama...
-
22.
0futbol 90 dakika olan ve sonunda almanların kazandığı bi oyundur
-
21.
0hangi sandalye?
-
20.
+1@1 çünkü kardeş değiliz
-
ccc rammstein ccc günaydın diler 20 01 2025
-
uncivilizedmuslim türk milletinden özür dile
-
squirt game yasaklanan bölüm
-
hayat treni kacti
-
evrim ağacı değil mi bu
-
bu gsm operatorlerinin anasini
-
zalina sarıyere gelecem pide ısmarla
-
redditte turkish cocks diye bir subreddit buldum
-
reyiss uyanmış
-
buraya gelip bisey yazasim gelmiyorsa
-
tam yerine denk geldi de
-
çabukk tv8 i açınn
-
yine secim donemi dongusuu
-
yapmak istemediğiniz bir şey için
-
namus gidince vatan millet de kalmıyor
-
milattan önceden bahsederken
-
kendinizi övmeyin
-
35 yaşına gelmeden halletmen gerekenler
-
stresten kaslaeim seyiriyor
-
wow girl gittiyse
-
beyler ermeniyim müslümanım ak partiliyim
-
ınsanlar inci bitmesini sitenin kapanmasi
-
beyler pgibolojik sorunlarınızın temel nedeni
-
beyler bu kızla hamamda bana kese atarken
- / 1