1. 151.
    0
    @120 ben sana agnostiğim mi dedim. ateistim.bu başlığı açmamın sebebi müslümanlar tarafından dışlanmam.
    ···
  2. 152.
    -1
    hesap günü gelicek ve sorucaklar böyle böyle dinsizler vardı siz onları ikna etmeye çalıştınızmı diye dine çağırdınızmı diye ben de çağırdım ben görevimi yaptım onlar gelmedi diyicem, inşallah o gün geldiğinde evet onlar çağrılarınıza cevap verdiler dine geldiler cevabı alırız, yoksa işiniz gerçekten kötü, azrail geldiğinde herşeyi anlayacaksınız,o zaman tövbe edip kelime i şahadet getirmeye kalkacaksınız ama iş işten geçecek, inş. geçmez sizler için, aklı selim bi insan islamı seçer, osmanlı torunlarıyız biz, dedelerimiz dinlerini en güzel şekilde yaşarlardı biraz örnek alın.
    ···
  3. 153.
    0
    diğer dinleri katmıyormuş. yarramın ucu bütün dinler aynı ve tek bir gerçeği savunur ama bunu çok az insan görebilmiştir şimdiye kadar.
    ···
  4. 154.
    0
    bir diğer anlamadığım veterinerim diyorsun, insan anotomisini bilirsin o zaman, nasıl olurda insan anatomisini bilen biri bir yaratıcı olduğuna inanmaz, bunca şey rastgele nasıl olabilir.
    ···
  5. 155.
    0
    oyyy yatıyom ben hadi iy geceler yarın yorumunu beğendiğimin nikinin6na yatarım. seviyeyide baya çıkardık. dıbınıza koyim!!!
    ···
  6. 156.
    0
    son yorum

    @128 evrim panpa evrim.
    ···
  7. 157.
    0
    diyelim ki kanıtladım varlığını ya da yokluğunu sen aynı şekilde devam edeceksen ne fark edecek ?
    ···
  8. 158.
    +1
    kıyamet suresi 4. ayet:

    Evet, bizim onun parmak uçlarını bile aynen eski haline getirmeye gücümüz yeter.

    1400 yıl önce bilinen bişey. peki 1400 yıl önce parmak izi bilimsel olarak biliniyordu diyelim. peki sen şimdi niye jupiterde hatunlarla dans etmiyorsun?

    not: parmak izi yöntemi 1880 yılında iki ingiliz bilim adamı tarafından bulunmuştur.
    ···
  9. 159.
    0
    132 lan dalyarak orda parmak izinden bahsetmiyor kafa bulandırma.. vücudu tastamam meydana getiririz diyor..
    ···
  10. 160.
    0
    @133

    16:15 - Allah, yeryüzü sizi sarsmasın diye oraya sabit dağlar yerleştirdi. Yolunuzu bulmanız için de nehirler ve yollar yarattı.

    dağların zemin altındaki sürekliliği, dağ boyundan 6 kat daha fazladır. dünyada eşi benzeri olmayan bi mukavemete ve dayanıklılığa sahiptir. jeoloji 1556 yılında ilk olarak yaygın hale gelmiştir.

    pekala burada ne anlatılmak istenmiş?
    ···
  11. 161.
    0
    sen bi tehdit yazmayı öğren sonra konuşuruz tekrar.
    ···
  12. 162.
    0
    @130 lan yarram bu zamana kadarkı fosıllerde hayvandan ınsana gecıs ıcın bı araform bıle bulunamadı nasıl bı evrımmıs bu bızede anlat
    bıde ınanmazsan ınanma olum nıye mılletı gunaha sokuyon sankı bızım umrumuzdasın
    ···
  13. 163.
    0
    ya insansız hava uçakları he bir de bunu açıkla
    ···
  14. 164.
    0
    Bir grup filozof Mevlana Celaleddin Rumi’ye gelerek birkaç sual sormak istediklerini bildirdiler. Niyetleri, bir şeyler öğrenmek değil, Müslümanları dinleri hakkında şüpheye ve fitneye düşürmekti. Hz. Mevlana, adamların halini hiç beğenmedi, onları üstadı Şems-i Tebrizi’ye gönderdi.

    Şems-i Tebrizi mescitte talebelere ders veriyordu. Konu teyemmüm abdestiydi; talebelere bir kerbinle teyemmüm abdestinin nasıl alınacağını gösteriyordu. Gelen grup üç sual sormak istediğini belirtti. Şems-i Tebrizi,
    “Sorun” dedi. Adamlar içlerinden birini sözcü seçtiler.
    Adam ilk olarak şunu sordu:
    “Siz Müslümanlar Allah var dersiniz, ama Allah ı göstermezsiniz; varsa gösterin, görelim ki inanalım” dedi.
    Şems-i Tebrizi
    “Öbür sorunu da sor!” dedi.
    Filozof,
    “Sizler şeytanın ateşten yaratıldığını söylüyor, sonra da onun ahirete cehenneme atılıp ateşle azap edileceğine inanıyorsunuz. Hiç ateş ateşe azap eder, acı verir mi?” diye sordu.
    Şems-i Tebrizi,
    “Peki, diğer sorunu da sor!” dedi.
    Filozof,
    “Sizler ‘Herkes dünyada yaptıklarının cezasını ahirette çekecek, orada mahkeme kurulacak, hesap sorulacak’ diyorsunuz. Bırakın insanları, nasıl isterlerse öyle yaşasınlar, ne istiyorlarsa yapsınlar. Ayrıca mahkemeye ne gerek var?” dedi.
    Adam sorularını tamamlamıştı. Şimdi bunların cevabını istiyordu.
    ···
  15. 165.
    0
    Kendine göre cevap verilmeyecek sorular sormuştu. Herkes Şems-i Tebrizi Hazretlerine bakıyordu. O ise gayet sakindi. Yerinden kalktı, Filozofun yanına geldi ve elindeki kerpici adamın başına vurdu. Filozof “Vah başım” diyerek başına sarıldı. Şems-i Tebrizi Hazretleri çok şiddetli vurmamış olsa da adamın canı yanmış ve başı biraz şişmişti, Adam bir sağa bir sola baktı, bu kadar insana birkaç kişi ile yapacağı bir şey yoktu. Hemen dışarı çıktı, başını tutarak o bölgedeki mahkemeye gitti. Şems-i Tebrizi’yi hâkime şikâyet etti.

    Hâkim, “Bu nasıl olur” diyerek Şems-i Tebrizi’yi mahkemeye çağırttı. Durumu sordu. Şems-i Tebrizi,
    “ Ben ona kötülük etmedim, sadece sorduğu sorulara cevap verdim” dedi. Hâkim,
    “Bu nasıl cevap vermektir. Adam acı içinde kıvranıyor, senden şikâyetçidir, işin aslı nedir, diye sordu.
    Şems-i Tebrizi şöyle anlattı:
    “ Efendim, bu adam bana ‘Allah varsa göster, göreyim ki inanayım’ dedi. Ben de buna, ‘Olan her şey baş gözü ile gözükmez, işte misali’ dedim; başına darbe vurup acıttım. Şimdi bu felsefeci, başındaki acıyı göstersin de görelim. Eğer başında bir acı yoksa niçin beni şikâyete geldi? Varsa göstersin!” dedi.
    Filozof, şaşırarak,
    “Başımda acı var ama gösteremem” dedi. Şems-i Tebrizi de, ‘işte bu acı gibi, Allah Teala da vardır, fakat kafa gözüyle görülmez, O ancak akılla bilinir, kalple tanınır, ruhla sevilir, ahirette nurla görülür” dedi.

    Şems-i Tebrizi ikinci soruya verdiği yanıtı şöyle açıkladı:
    “Bu adam, sizler ‘ Şeytan ateşten yaratıldı, ahirette ateşe atılacak ve ateşle azap görecek’ diyorsunuz; ateş ateşe ne zarar verir ki?’ dedi. Ben de topraktan yaratılan bu insana topraktan yapılmış bir kerbinle vurdum. Ona, ‘Bak toprak toprağa nasıl acı veriyor, biraz daha hızlı vursaydım öldürürdü, demek ki ateş ateşe azap eder demek istedim’ dedi.

    Şems-i Tebrizi üçüncü sorunun cevabını şöyle açıkladı:
    “ Bu adam bana, ‘ Bırakın insanları dünyada herkes istediğini yapsın, niçin ahirette mahkeme, hesap ve ceza var?’ dedi. Ben de onun başını vurmak istedim ve vurdum. O niçin hemen mahkemeye koştu? Ben ona şunu demek istedim:
    “ Bu dünya da herkes istediğini yaparsa âlemi zulüm kaplar. Kendisine zulüm yapılan çok insan var ki zayıftır, zalimden hakkını alamaz. Herkes mahkeme bulamaz. işte Allah ahirette mahkeme kurup herkese yaptığının hesabını soracak, zalimden mazlumun hakkını alacak, gereken cezayı verecek ve adalet yerini bulacak” dedim.
    Felsefeci bu güzel cevaplar karşısında hayret etti, mahcup oldu söz söyleyemez hale düştü.
    Tümünü Göster
    ···
  16. 166.
    0
    http://www.youtube.com/watch?v=SRxPpBNNgOs basite indirgenmiş bir bakış açısı
    ···
  17. 167.
    0
    Allah ın varlığı da yokluğu da hiçbir zaman kanıtlanamaz sınava aykırı olur. Ama gel gelelim kanıtlanamaz olması bu durumda benim için kanıttır.
    ···
  18. 168.
    0
    http://inci.sozlukspot.com/e/115131788/

    linke göz atın.. Allahu tealanın kanıtlanmaya ihtiyacı yoktur
    ···
  19. 169.
    0
    @17 üşenmedim okudum hacı biyere kadar. dünya ile allah katı arasında 1 günde gidip geliyorsa melekler ve bu 1 gün dünyadaki 50.000 yıla denk geliyorsa bu ayetler bu kitaplar getirilip tekrar allah katına çıkıp tekrar indirilene kadar dünyada kaç yıl geçer bi hesapla bakalım ?
    ···
  20. 170.
    0
    ben küçükken allah ay dedede yaşıyo zannediyodum. o zamanlar ay dede derdik. nerden dedeyse amk...
    ···