1. 26.
    0
    ip cambazı için toplanan halk zerdüştün bu sözlerine güldü. sayfa 15- zerdüşt halka baktı ve sustu. öyle ki kendi kendine;

    "orada duruyorlar ve gülüyorlar. beni anlamıyorlar. ben bu kulaklara uyan ağız değilim. insanlar gözleriyle işitmeyi öğrenmeleri için kulaklarını mı patlatmalı?"

    görüyosunuz insanlar ona güldü diye onların kulaklarını patlatmaktan söz eden biri var karşımızda. ha insanlar beni duymuyor ha patlatın kulaklarını... öyle mi yani? herkes seni anlamak, kabullenmek zorunda mı? seni dinlemek istemeyenlerin kulakları mı patlatılmalı?
    ···
  2. 27.
    0
    acaba zerdüşt ölü cambaza ne yapıyor...

    sayfa 21-

    "seni ağaç kovuğuna iyice gömdüm ve kurtlardan iyice sakladım; fakat senden ayrılıyorum."

    hahahahahah ulan adamcağızı gömseydin bari şerefsiz zerdüşt.
    ···
  3. 28.
    0
    hadi amk kapisin surda the cook vs teknokrat7
    ···
  4. 29.
    0
    reserved
    ···
  5. 30.
    0
    ayetler var ayeetler
    ···
  6. 31.
    0
    Rezerve
    ···
  7. 32.
    0
    lan kitabı zütünden okuma, dıbına kodumunun müslümü. herkes ve hiç kimse için bir kitap yazıyor ya hani kapağında, sen o hiç kimsesin işte. dıbına kodumun alçağı, ayaktakımı, pazaryerindeki ürün.
    ···
  8. 33.
    0
    beni öldürmeyen anan, güçlendirir xdxdxdxdxdxd
    ···
  9. 34.
    0
    @13 sen önce mitolojiyi yut, felsefede güneşin, yılanın, kartalın neyi simgelediğini bi beynine zerk et, sonra gel konuşalım bebe.
    ···
  10. 35.
    0
    olum ciddi mi yazıyon ironi mi yapıyon anlamadım lan
    not: kitabı okumadım
    ···
  11. 36.
    0
    @17 gerizekalısın işte, tanrının ölümü nietzsche'nin prometheus mitinden, fransız devriminden aldığı bir imge. tanrının ölümüyle birlikte insanın kendisine yeni tanrı motifleri yaratmak zorunda kalacağı bunun da üstinsan yani tanrı-insan olacağını söylüyor. offfffff ne kadar malsın offff rezilllllllllllll harbi kapat bilgisayarı 2 rekat namaz kıl salak herif
    ···
  12. 37.
    0
    bakın son insanlardan bahsediyor lafa gelin şimdi;

    "son adamın cinsi, toprak piresi gibidir, kökü kurutulamaz." aksjdhaksdahs sensin pire niçe. kökünde kurur inşallah.

    not : sayfa 16
    ···
  13. 38.
    +1 -1
    @7 yok bence güneşe beni kutsa derken güneşleneceğim krem sürsem çok iyi olur diyor. insanları sevmiyorum derken de aslında insanları sevdiğini söylüyor. sözler gayet net.
    ···
  14. 39.
    +1 -2
    (sayfa 10) dağdan inmeye başlıyor zerdüşt önüne bir yaşlı adam çıkıyor. yaşlı adam onu dağa çıkarken de gördüğünü söylüyor ve şimdi geri döndüğünü mü soruyor aldığı cevap;

    "insanları sevmiyorum."

    sözlükte pgibologlar varsa gelsin açıklasın sosyopat mıdır nedir amk. ulan insan anasını babasını arkadaşlarını sevmez mi lan? senin hayatının amk diyesi geliyor insanın. görün işte beyler bu malum zevtaın peşinden gitti kitapları görün. bu ramazan ayında uyarı olsun diye yazıyorum. dialog devam ediyor aralarında bakın şimdi şu pisliğe bakın, yaşlı adammın zerdüşte verdiği öğütlre bakın;
    ···
  15. 40.
    +1 -2
    "onlara (insanlara yani) bir şey verme! onlardan al daha iyi! onlardan bir şey al ve onlarla beraber taşı!" yani diyor ki insanların mallarını çal ve insanların mallarını çalarken de onları öyle bir kandır ki amele gibi kullan!"

    ulan daha ikinci sayfadayız be. şeytani düşünceleri görün işte. verilen öğütlere bak.
    ···
  16. 41.
    -1
    bilge zerdüştün pazaryerine-ayaktakımı arasına inişi, décadence'ini temsil ediyor. Kül olmadan ateş olamayacağının farkında olan nietzsche, önce çöküşü, sonra übermensch'in yükselişini anlatıyor. kendini arıcı gibi gören bu adamın güneşe düzdüğü methiyeler, esasen apollo'ya düzülür kardesim. dionysos'un hüküm sürdüğü yerden yüce insanları alıp tekrar mağarasına çıktıklarında elindeki balı sunduğu en çirkin insan ve, kral ve diğerlerinin eşeğe tapmaya başladıklarını görünce ( aaaa iiiiiiiiii ) onların basamak olacağından dem vurarak, tekrar güneşe döner ve yalnızlığa bir ağıt yazar. bak şimdi, 1. tan kızıllığı eril tanrının yükselişini, zerdüştün pazaryerine inişi tanrının ölümünü, kapanış bölümündeki 2. tan kızıllığı ise übermensch'in yani insanın kendisinin artık tanrı olduğu dönem başlıyor. izmir'deysen tartışalım bunu uzun uzun
    ···
  17. 42.
    +1 -2
    yaşlı adam devam ediyor...

    "eğer onlara bir şey vermek istersen onlara sadakadan başka bir şey verme, ve bunun içinde onları dilendir." resmen insanları süründür diyor yani. kötülüğü, şeytanı gözlerinizle görün diye yazıyorum bunları görün bu ortamlar hangi deli saçmalarına prim veriyor görün.
    ···
  18. 43.
    +1 -2
    zerdüştün cevabı;

    "ben sadaka vermem! sadaka verecek kadar fakir değilim!" ulan sadakanın nesi kötü? gitmişin fakire fukaraya bir tascık çorba vermişsin bunun nesi kötÜ?
    ···
  19. 44.
    -1
    bak sana nietzsche'den tek bir söz söylüyorum ve gidiyorum, şeytanmış hahaahhahah;;;

    iddia ederim ki benim üstinsan dediğime, siz şeytan diyeceksiniz. Nietzsche
    ···
  20. 45.
    +1 -2
    dialog ilerliyor yaşlının verdiği son tavsiye; "neden benim gibi olmak istemiyorsun? ayılar arasında ayı, kuşlar arasında kuş" hayvan gibi yaşa diyor yani

    yaşlı adam zerdüştün merakını cezbediyor ve zerdüşt ihtiyara ormanda ne yaptığını soruyor. ihtiyarda;

    "şarkı söyleyerek, ağlayarak gülerek, tanrıyı, kendi tanrımı överim" diyor. yani herkesin kendine tanrısı var yani öyle mi? tanrı birdir beyler. görün şu saçmalık kitapları. baştan aşağı mantık hataları ve saçmalıklarla dolu. ilerde daha neler göreceksiniz.
    ···