1. 1.
    0
    sigarayı bıraksam diyorum
    yalnız sana başlasam
    sen daha çabuk bitirisin işimi
    böyle çok yavaş ölüyorum
    ···
  1. 2.
    +1 -4
    ananı ağır gibtim.
    ···
  2. 3.
    0
    can yoldaşı dostlar bekledi gittiler
    ecel çiğnedi hepsini birer birer
    beraber oturmuştuk hayat sofrasına
    bizden birkaç kadeh önce sızdı gittiler
    ···
  3. 4.
    0
    dildo olup zütüne kaçsam
    dokunabilirmiyim acaba gözyaşlarına yannanımla ?
    ···
  4. 5.
    0
    @1 nihat reyizden ders almış ama gözü oynaştaymış
    ···
  5. 6.
    0
    up up up
    ···
  6. 7.
    0
    survivor burası beyler survivor .. burda yalan yok herşey gerçek ..
    ···
  7. 8.
    +2
    azm-i̇ hammam edeli̇m.sürtüştürem ben sana
    kese i̇le sabunu rahat edsi̇n ci̇smi̇ can

    lal-ü şarap i̇çi̇rem ve islatip geçi̇rem
    parmagina yüzügü hatem-i̇ zer dirahşan

    eyi̇l eyi̇l sokayim i̇ki̇ tutam azmidir
    lale i̇le nergi̇zi̇ saçlarina nagi̇han

    salinarak gi̇derken arkasindan ben sokayim
    ard etegün beli̇ne olmasin çamur aman

    kulaklarindan tutam di̇bi̇ne kadar oturtam
    sahti̇yenden çi̇zmeyi̇ olasin yola revan

    öyle bi̇r sokayim ki̇ dişarida kalmasin hi̇ç
    düşmanin sirtina hançeri̇mi̇ nagi̇han

    eger sen i̇stersen ben agzina vereyi̇m
    yeterki̇ kulundan lokum i̇ste her zaman

    herkese vermektense bi̇rde bana versene
    ···
  8. 9.
    0
    balık gönderin acız balık tutamıyoruz enpati kuramıyoruz
    ···
  9. 10.
    0
    1000 ton felsefe kaldır kaldırabilirsen
    ···
  10. 11.
    0
    @2 öğle arası faciası
    ···
  11. 12.
    0
    devam binler kaynak yaratıyoruz upupup
    ···
  12. 13.
    0
    azmı soktu ağzına

    ağladın durdun karşımda

    seninki küçüktü dedin

    yannanın en büyüğünü yedin
    ···
  13. 14.
    0
    bir bilinç formasyonu olarak ideolojinin yapısı, işleyiş mekanizmaları, ideolojinin fonksiyonları ve öteki (toplumsal) bilinç biçimleriyle (bilim, felsefe, din vs.) ilişkileri ve ayrımlarını konu edinen ve kuramsal olarak bu alanı açıklamaya çalışan teorik çabaların topldıbını ifade eder. tek tek ideolojilerle ilgilenmektense, genel olarak ideoloji denilen şey ile ilgilenmektedir.
    birçok farklı ideoloji teorisi sözkonusu olmakla birlikte, genel olarak bu alanda iki temel/ana eğilim olduğunu söyleyebiliriz. destutt de tracy'den itibaren ideoloji teorisi bu iki ana yönde önemli gelişmeler kaydetmiş ve her iki eğilim de önemli argümalar geliştirmişlerdir.
    bunlarda biri, ideolojiye pozitif yaklaşımdır, ki buna göre ideoloji toplumsal bir bilinç biçimi olarak zorunlu bir yapıdır ve doğruluk-yanlışlık meselesiyle ilgili degildir. bu yaklaşım doğruluk-yanlışlık, ideoloji-bilim vs. noktasında ideolojiyi değerlendirmenin olanaklı olmadığını ileri sürer. i̇kinci yaklaşım bunun tam tersi olarak, meseleye epistemoloji düzleminde yaklaşmaktadır. buna göre, ideoloji bir yanlış biliş meselesidir, yani yanlış bilinçtir. dogal olarak bu yanılsamalı bilincin karşısına, hakikatın temsilcisi olan başka bir düşünce yapısı çıkarılır. bilim-ideoloji ayrımının temeli de bir anlamda budur

    agibtir özeti unutmuşum

    özet: olaylara karışmayın..
    ···
  14. 15.
    0
    azimle sıçan duvarı deler
    ···
  15. 16.
    0
    up up up
    ···
  16. 17.
    0
    Ben Hızır Hayreddin, ağam ishak'la beraber, karındaşımız Oruç Reis'i limanda karşıladık. Bütün hısım ve akrabamız bizimle beraberdi. Öpüşüp kucaklaştık. Oruç Reis, Midilli'den çıkalı yıllar olmuştu. Bu kadar zamandan beri birbirimize hasret çekerdik. -
    ···
  17. 18.
    0
    ben boyle ızzetı nefsı sıkım
    yansın kızın ammı
    sonduren erkeklerın sulalesını sıkeyım
    ben inciyim dusermıyım bı am ıcın cakma sozluk duvarların
    verırse verır vermezse butun ıncı reisleri ile tecavüz edyim... gardaŞ
    ···
  18. 19.
    0
    dur a.q bende şiir yazıcam.

    mashusmu yapıyorsun bu seferde
    hani deva olacaktın bu derde
    açık kalmış yine perde
    zütümüzü izledi millet
    ···
  19. 20.
    0
    Zenci hayaları yalamış
    ···