1. 1.
    +2 -4
    peki utanmıyon mu ? hiç utanmıyon mu.ekmeğini suyunu yaşdıbını getirdiğin ülkeye ihanet etmeye utanmıyon mu ? senin o sırma saçlı ananın amcığını ham diye ısırsam anan da ayyy dese nasıl olur ?
    ···
  2. 2.
    +2
    naber?
    ···
  3. 3.
    +1
    @51 konteyner panpa sen kuranda anlatılan kafir tanımıyla tıpa tıp uyuyorsun amk
    ···
  4. 4.
    -1
    bu evren yaratılmıştır.
    ···
  5. 5.
    -1
    helal panpam çok güzel cevaplar vermiş size . ulan ibineler size o tarihi duvara yansıtsak gözlerinzle görseniz yine inanmıyacaksınız siz böyle bir oçsunuz inanmak için okumuyorsunuz inanmamak için okuyorsunuz
    ···
  6. 6.
    -1
    @1 kardeş bir ateiste laf anlatmak kadar zor bişey yoktur bilirim konu dönüp dolaşıp superman'i kanıtla'ya gelir malesef. Sen bunlarla uğraşacak kadar düşme be panpa
    ···
  7. 7.
    -1
    @6 arapça'da ebced hesabı diye bir şey vardır, oradan bazı alimler yorum yaparlar kıyamet hakkında falan, bu hesap ibranicedeki kabala gibidir fakat daha kapsamlıdır. Ebcede bir örnek Kur'an'dan: Hadid kelimesinin ebced değeri hayret verici bir şekilde hadid'in atom numarası yani elektron sayısı kadar olup 26'dır.
    islam'ın hak din olduğuna kanıt: "El - Hadid" yani "Demir" suresinin sıra numarasına dikkat ediniz. Baştan 57. suredir. Nitekim nötron sayısı 31 olan demir izotopunun atom ağırlığı da 57'dir. Sondan, yani "Nas" suresinden başlayarak sayarsanız bu sefer 58'inci sure olduğunu görürsünüz. 58 dahi nötron sayısı 32 olan demir izotopunun atom ağırlığıdır. Evet, demir ismini taşıyan surenin 57'nci sure oluşu ve demiri anlatan biricik ayetin(x) 26'ıncı sırada gelişi ile demirin atom ağırlığı ve atom numarası arasında alâka kurmak makul değil midir?
    ···
  8. 8.
    +1
    @5 panpa çevremizdeki her şeyin bir yaratıcısı var. yaşadığın ev, inciye girdiğin bilgisayar, giydiğin boxer... ama sen bir masa ile evreni kıyaslayamazsın. çevrendeki hiçbir şey ile evreni kıyaslayamazsın. bir masanın yapımını insanoğlu milyonlarca kez gözlemlemiştir ama evrenin varoluşuna insanoğlu tanık olmamıştır. muhtemelen bir daha hiç tanık olamayacak hatta. yani bir masanın yaratıcısı var diye evren yaratılmış olmak zorunda değil.
    ···
  9. 9.
    -1
    @35 uydurma amk.. benzerlik varmış da efendim bilmem neymiş.. çinlilerin kaynakları yalansa bütün tarih gibi tuttu demektir..
    ne demiş ünlü tarihçi: tarih; insanların üzerinde hemfikir oldukları koca bi yalandır.. şimdi gibtir git.. hoş gitmişsin de zati..
    ···
  10. 10.
    +1
    adam biliyor ve geleni geçeni gibip atıyor ateyizler. bence görmemiş gibi yapın gibtirin gidin yada anlamaya çalışın, o kadar da zor değil.
    ···
  11. 11.
    -1
    @54 hadisler de aynı şekilde, hadislerin dereceleri var, bir hadis buhari ve müslimde geçiyorsa şüphesiz doğrudur gözüyle bakarız
    I- KABUL VEYA RED AÇISINDAN:
    I-A- MAKBUL HADiS
    I-B- MERDUD HADiS

    II- RÂVÎ SAYISI (VEYA DERECE-i ŞUYU`) AÇISINDAN:
    II-A- MÜTEVATiR HADiS
    II-B- ÂHAD HADiS
    II-C- MEŞHÛR HADiS

    III- SENEDiN MÜNTEHASI (HADiSiN SÖYLEYENi) AÇISINDAN:
    III-A- KUDSî HADiS
    III-B- MERFU` HADiS

    IV- SIHHAT VEYA HÜKÜM AÇISINDAN:
    IV-A- SAHiH HADiS
    IV-B-EK- Hasen-Sahih
    IV-C- ZAYIF HADiS
    Tirmizîye gelinceye kadar hadisler quot sahihquot ve quot sakîm zayıfquot diye ikiye ayrılırdı zayıf hadisler de quot metrûkquot ve quot ğayr i metrûkquot olarak ikiye ayrılıyordu tirmizîden sonra sahih ile zayıf arasına bir de "hasen" çeşidi girdi. Böylece "Ğayri metrûk zayıf" hadisler "hasen" terimiyle zayıflar arasından ayrılmış oldu. O halde Tirmizî`den önce yaşamış bir muhaddisin dilindeki "zayıf hadis" teriminin "hasen hadisleri" de içine aldığı dikkatten uzak tutulmamalıdır.
    Zayıf hadisle amel konusunda üç ayrı görüş vardır. -Asla amel olunmaz, - Mutlak olarak amel olunur, -Amellerin faziletleri konusunda özel şartlarına bağlı olarak amel olunur. Zayıf hadisi belli kısımlara ayırıp, belli şartlarla amel etmek görüşü orta ve doğru bir yoldur.
    ···
  12. 12.
    0
    @47 nerde güzel cevaplar vermiş oç.. ben niye hala ateyizim..
    ···
  13. 13.
    0
    @45 mezhep muhafazid s.a.v zamanında yoktu. bencede mezhep ve tarikat olayları saçma
    ···
  14. 14.
    0
    eewaweas
    ···
  15. 15.
    0
    kalk o.ç uyuma cevap yaz..
    ···
  16. 16.
    0
    mezhepler konusunda ne dusunuyorsun. şiiler ve sunniler müslüman ama bambaşkalar. birde aleviler var tabi.
    ···
  17. 17.
    0
    hem diğer sorularıma neden cevap vermiyon.. illa sövek mi amk..
    ···
  18. 18.
    0
    @41 karbon testi o taşın kaç yıl önce oluştuğunu hesaplamana yarar gibik üzerindeki yazının değil..
    ···
  19. 19.
    0
    ateistler hala inanmıyor musunuz ?
    ···
  20. 20.
    0
    @40 evet aynı kisi bunlar, karbon testi diyorum sen bana bir adamın sözünü kaynak gösteriyorsun, sacmalık
    @36eyvallah panpa, anlamiyor bunlar
    ···