1. 1.
    0
    @1 panpa belki şu video 2. sorun için yardımcı olur, videoyu yarıda gibtir edip kapatmadan baştan sona bi izle derim http://www.youtube.com/watch?v=qQLwmGYGKPw
    ···
  2. 2.
    0
    @1 e bakın ulan hepiniz ve 2. soruma cevap verin cevap gelmezse 2. başlık açıcam
    ···
  3. 3.
    0
    @27 din felsefesi ayrıdır din-inanç ayrıdır çabalama boşuna amk din tapınma gerektirir, bi tanrıya bi yaratıcıya ihtiyaç duyar. din felsefesinde öyle bişey yok(varmış, yokmuş, hı ammına bananesiymiş hülooooğ diye gidiyo), aslına bakarsan din felsefesi denmesş bile yanlış bence tanrı felsefesi amk
    ···
  4. 4.
    0
    Deist ol bin sen de
    ···
  5. 5.
    0
    ayrıca bilinç denen olgunun ne olduğunu 2 tarafta açıklayamaz. Dinler zaten açıklayamadı bilimin de şu anki teknolojilerde açıklaması olanaksız olduğundan öldükten sonra ne olacağını bilemeden daha ne olduğunu bilmediğimiz bir şeyin ölümden sonra hangi pozisyonda olacağını kestirmek imkansızdır. Sadece bilimsel olarak baktığında nöronlarından iletilen elektrik sinyalleri tarafından yönetilen bir canlısın.Ama o bildiğimiz elektriğin (yani somutun) nasıl olup bilinci (soyutun allahı, dibi) yarattığı muammadır.O yüzden viva la agnostizm diyorum
    ···
  6. 6.
    0
    hiç alkol komasına girdin mi?
    ···
  7. 7.
    0
    ölünce görürsün panpa ne olduğunu
    ···
  8. 8.
    0
    Hahaha. Dinsizlerin sayisi ne kadar artiyorlan hahah
    ···
  9. 9.
    0
    @14 dünyada var olan inanç sistemleri de felsefedir o yüzden mantıksızdır daha doğrusu mantık aramak yanlıştır. Soyut bir varlığa inanıp onun gücüne kudretine biat etme felsefedir. Soyut varlığın somut bir varlık (kutsal kitap) oluşturduğuna inanmak ve onda yazanlara göre yaşamak ise pragmatizmdir(faydacılık) (cehennemden korkup kurallara uyarsan cennete gideceğine inanırsın cennete gitmek iyi tarafta yer almak istersin )
    ···
  10. 10.
    0
    @37 @1e bak 2. soruyu açıklasın bilim?
    ···
  11. 11.
    0
    dunyada bugune kadar olan herşeyi bir tek şey açıklamış ve üstlenmiş o da allah. diğerleri hep inkar etmiş ve ne olduysa rastgele oldu demiş. hangisine inanmak daha mantıklı acaba?
    ···
  12. 12.
    0
    2. soruya cevap yoksa 2. başlığa geçiyorum
    ···
  13. 13.
    0
    şu sözlükteki ateistler kur'an,incil, zebur ve tevrat'ı okudu mu acaba da buraya gelip cahilce konuşuyorlar ?
    ···
  14. 14.
    0
    @47 ordan bunu mu çıkardın amk sana değildi o genel olarak verdim alttaki kısmı
    ···
  15. 15.
    0
    @43 ben müslümanım demedimki
    ···
  16. 16.
    0
    Birrader senin olayin got korkusu. Yani olum korkusu zaten insanlar bunu kabul edemedigi icin dinlere tanriye inanma geregi duymustur cunku dinler ona olumden sonra muhtesem bir ruya sunar demek istedigim senin olumunla mutfakda ezdigin kârafatmanin olumu arasinda hic bir fark yok sunakada kadar kac milyar insan olmus sen hala niye kabullenmiyorsun senin farkin ne korkak o,c
    ···
  17. 17.
    0
    @1 editindeki soruya ithafen sicim ve M kurdıbını ve kuantum mekaniğini araştırmanı öneririm. Tabi ki Kuran'ı da oku bunların yanında
    ···
  18. 18.
    0
    @25 kardeşim ateizm tanrı ve metafizik inançları kabul etmemektir.bu bir reddediş veya tepki değildir. anti teizm değildir. dediğim gibi eldeki verilerle, akıl ve mantıkla tanrıya ulaşamama durumudur ateizm. ateizmin herşeyi anlamak veya insan aklı herşeyi anlar gibi bi iddaası yoktur.o zaman ateizmin aklına gelip gelebilecek bütün sorulara cevap vermesi gerekirdi böyle bişey olabilir mi lan. bilimsel ve mantıklı açıklama yapılmaya çalışılır herşeye eldeki verilerle, tanrı yaptı oldu gibi değildir.
    ···
  19. 19.
    0
    @38 big bang aslında yoktan iki şey çarpıştı demez
    yokluk diye bişeyin olmadığını, evrenin ezeli ve ebedi olduğunu söyler.
    bi döngü içinde gidiyo evren genişliyo, küçülüyo sonra hopbalaaaa

    şimdi sen diyeceksin ki nasıl başladı? be dıbına koduğum tanrı olgusunun başlangıcı olmadığına inanıyon da evrene neden inanmıyon derler adama
    ···
  20. 20.
    0
    Bu gerçekleri görünce özgürlüğünü anlayacaksın /Doğanın, denetlenmediğini kibirli efendilerce /Ve tanrıların yardımı olmadan yönettiğini /Evreni. ...

    Biz kullanalım diye yaratılmamıştır. /Tersine, var edilen, yaratır kullanmayı. /Göz yokken, görme yoktu ve dil yokken, konuşma. /Ve dilin var oluşu, konuşma yetisinin /Kaynağından çok eskilerdedir.

    Oradan oraya, sonsuz zamanda, birbirlerine /Hızla çarparak; olabilecek her türlü bileşimi /Denemiş ve bu yolla gerçekleşebilecek her şeyi /Göstermişlerdir böylece. Bugünkü dünyamızı yapan /Ve her gün değişimi körükleyen kümeleşmeleri, /Devinimleri bulmalarına şaşmamalı sonunda.
    ···