1. 1.
    +1
    bu başlıkta elimden geldiğince size kendi düşüncelerimi ifade etmeye çalışacağım.
    ayrıca evrim hakkında yanlış bilinenleri açıklamaya çalışacağım.
    sorularınız olursa elimden geldiği kadar cevaplamaya açığım her tür görüşünüze açığım sorularını alayım, medeni insanlar gibi tartışalım önyargılarımızı kıralım.
    ···
  2. 2.
    +1
    soru 1 - evrime göre insanlar maymundan geldiyse şimdiki maymunlar neden insan olmuyor ?

    cevap:her şeyden önce evrim teorisine göre insanlar maymundan değil kendi atasından türemiştir.
    yani evrim teorisi insan maymundan gelmiştir demez. bilime göre insanlar primat denen bir gruba üyedir ve yakın türlerdir.
    tüm primatlar uzak bir geçmişte ortak bir atadan türemiş olmalıdır.

    dolayısıyla maymunlar insanın atası değil akrabasıdır.

    bugünkü maymunların insanlaşması konusuna gelince tüm türler evrim halindedir ve evrim çok yavaş bir süreçtir.

    insan eğer doğayı bu derece kontrol eder bir duruma yükselmiş olsaydı belki uzak gelecekte diğer primat türlerinden bir yada bir kaçı basit aletler kullanmaya başlayıp insanın atalarınınkine benzer bir teknolojik düzeye yükselebilirdi.
    fakat bu olduğu takdirde bile,bu canlı farklı bir tür olacağından insanlarla çiftleşmeyeceğinden insan olmuştur denemez.
    ···
  3. 3.
    0
    soru 2 - madem tanrı yok çalın çırpın tecavüz edin sizi durduran ne ?

    iyi ve kötüyü ayırt etmek için tanrı inancının gerekli olduğu fikri geçersizdir.
    iyi ve kötünün anlaşılmasında dinler ve tanrı fikri haricinde herhangi bir prensibe dayanan kurallar bütünü veya içten gelen vicdan duygusu yeterlidir.bu konu ahlak felsefesinde açıkça belirtilmiştir. eğer herhangi bir kurallar bütününe bağlı kalmak istemezseniz amoralist ahlak felsefesi nede bakabilirsiniz. alman düşünürü Friedrich Nietzsche (1800-1900) “amoralist ahlak felsefesi” nin savunucularından birisidir. Nietzsche şöyle demektedir: “Ahlaki gerçekler diye bir şey yoktur.” Nietzsche’ye göre insan doğal bir varlıktır. Bu yüzden insan davranışlarında ahlak ve erdem kadar ahlaksızlık ve erdemsizlik de normal karşılanmalıdır. Ahlaki ölçüler ve normlar koymak saçma ve gereksizdir.

    nietzsche de bir ateistti peki ateistim diye her aklına geleni yapıyor muydu ? hayır tabikide bu da iyi ve kötüyü ayırt etmenin insanın doğasının bir gereği olarak yapısında var olduğunun göstergesidir.
    ···