1. 53.
    0
    @58 hayatımda düşünmedim bile böyle bir şeyi huur çocuğu kendinizle karıştırmayın bizi
    ···
  2. 52.
    -1
    @1 liseli salak git ödevini yap dıbına kodumun çocuğu
    ···
  3. 51.
    0
    @14 anneni gibeyim
    ···
  4. 50.
    0
    @43 dini hatta tanrıyı inkar edebilene özenti demek moda olmuş asıl amk adam gibi tartışamayan herifler çıkmış 'hehe bu da moda oldu zaa' diye kıçını yırtıyor yazık yazık

    ateistim diyen herifin amacı karı kız kaldırmak olsa ne işi var incide yannan kafalı ben ateistim veya deistim diyene amlılar capsini mi yolluyor sanal sex mi yapıyor?

    şunu da belirtmek lazım ateistlik allaha kurana muhafazide karşı çıkmakla olmaz at yannanları ateist dediğin adam açar tevratı da incili de okur ona göre kararını verir. hatta gerekirse çeşitli milletlerin mitolojilerinin bile ortaya çıkış nedenlerini bilmelidir ki günümüzdeki dinlerin ve tanrı kavrdıbının neden yanlış olduğunu kavrayabilsin ve aradaki bağlantıyı kurabilsin. yani öyle 'aha dawkins reyiz haklı allah yok kuran yalan' demekle olmuyor olay. araştıracaksın arkadaş.

    karşındaki şakirt de olsa dine küfretmekle de olmuyor bir tartışmada sen o adama yeterli argümanları sunabileceksin ki sen de haklı olduğunu bilesin değilse kendinden de şüphe ediyorsan bir an olsun 'yoksa var mı lan?!' diyorsan tam pişmemişsindir

    neyse bunları ne taka yazdım bilmiyorum haydi kolay gelsin gençler
    ···
  5. 49.
    -3
    @56 sizde hırsızlık da moda git ananın paralarını çal xd
    ···
  6. 48.
    +1
    @25 kafandaki şeytanı gibem emi .
    ···
  7. 47.
    -1
    @55 liseli olduğunu bu kadar belli etme
    ···
  8. 46.
    -2
    @51 sizin dinde içest moda git ananın klitorisini yala. xp
    ···
  9. 45.
    0
    @46 sen o yok bu yok allah peygamber hiçbir gibim yok deyip kanıtlayamadığın her şey için nasıl adından eminmiş gibi konuşabiliyosan ben de öyle emin oluyorum.
    ···
  10. 44.
    0
    @42 peygamber hayatını gayet iyi biliyorum ve sana kocaman bir gibtir git diyorum.
    nasıl buhari metni bu anlamadım muhafazid ismiyle anılmış. ilginç.

    islam tarihini o kadar okuyup öğreniyoruz peygamberin katliam çadırı kurup yahudi katlettiğini yazan tek bir kitap görmedim.
    peygamberin katıldığı savaşlar da bellidir, ahlakı da bellidir esir düşenlere yaptığı muamele de bellidir.

    bunlara ancak sizin gibi yahudiler inanır.

    (kaynak: sahih-i tirmizi tecrid-i muham tercemesi, ankara, 1974, diyanet yayınlarından, 5/211-400)
    ···
  11. 43.
    -3
    @49 yok bu aralar muhafazid moda değil
    ···
  12. 42.
    0
    @18 pozitif ateistler zaten hepsi ateistim der
    negatif ateistler diğer adıyla agnostik ateistler kendilerine agnostik der ateist demez genellikle
    ···
  13. 41.
    -1
    @47 islama dön dinsiz kara köpek seni :d
    ···
  14. 40.
    0
    @1 açıcağım başlığı gibim ben gidiyorum
    ···
  15. 39.
    0
    @43 senin zeka seviyenden cevap vereceğim
    ulan hem diyorsunuz ateizm ateizm 19.yy da kaldı hemde şimdi moda oldu çelişkili huur çocukları
    ···
  16. 38.
    0
    @41 gidip gördün mü amk nasıl bu kadar emin olabiliyorsun
    ···
  17. 37.
    0
    onlarin anasi evlenmeden önce istedigi kisiyle catir catir gibismis , bizimkiler gibismemis... bide böyle düsün o.c
    ···
  18. 36.
    0
    beyler bi tane mal şakirte sordum o kadar şey yaptım cinler bana gelmedi niye diye ilk önce buluştuk ve cin cağırmaya falan çalıştı basit basit numaralar vurdum bi tane kafasına dedim ne yapıyorsun lan sen diye o da dedi lan siz şeytanın askerlerisiniz size işlemiyor tabii huahahahahahahaha hileliyiz biz beyler hahahahaha

    bu arada @14 ahahaha
    ···
  19. 35.
    -1
    şimdilerde dinsiz olmak moda
    ···
  20. 34.
    0
    al bu zütüne girsin o zaman
    beni kureyza müslümanların iddiasına göre hendek savaşı sırasında k müslümanlara hem de daha önce akdedilmiş ve müslümanların saflarında savaşmayı gerekli kılan kuvvetli bir antlaşma varken, sırt çevirmişler ve aleyhlerine dönmüşler. böylece medineyi kuşatmış olan kureyş müttefiklerinin ordusuyla birlikte fiilen savaşa katılmış oldular.
    müslümanlar hendek savaşını bitirir bitirmez kureyzaoğullarını kuşatma altına aldılar. 15 veya 25 gün kaleleri yıkılmaya devam edildi. kesin olarak yenileceklerini anlayınca yahudilikten müslümanlığa geçmiş olan sa'd b muaz'ın vereceği karara razı olarak teslim olacaklarını söylediler. sa'd b muaz ise onlar hakkında tevrat'ın gereği olan şu kararı verdi; "savaşır durumdaki erkekler öldürülecek, kadın ve çocuklar esir alınacak. malları müslümanlar arasında savaş ganimeti olarak paylaşılacak." bu hüküm uygulamaya konuldu ve buna dayanılarak öldürüldüler.

    fakat yahudiler tabii ki böyle düşünmüyorlar onların hikayesi de benzer fakat çok daha kanlı ve acımasızca...
    onlara göre ise muhafazid gereksiz saldırmıştı. bu kısmı çok da önemi değil aslında. fakat hikayenin devamı korkunç

    kalelerini kuşatan muhafazid hiç acele etmedi. 1 aya yakın süre ablukaya aldığı kaleye giriş çıkışı engelledi. beni kureyzalılar açlık ve susuzluk ile de mücadele ediyorlardı.
    hayber kalesinde muhafazid önderliğindeki müslümanların ablukası nedeni ile açlık ve susuzluk ile mücadele eden beni kureyzalılar, muhafazid ile anlaşma yoluna gitmek zorunda idiler. muhafazid onlara bir anlaşma sundu. derhal silahlarını bırakıp teslim olacaklardı ve muhafazid'in eski yahudi yeni müslüman olan sahabelerinden sa'd bin muaz'ın vereceği cezayı kabul edeceklerdi. çaresizlik içindeki yahudi beni kureyza'lılar istemeden de olsa teklifi kabul ettiler savaşmadan silahlarını teslim ettiler.

    sahih hadislerde anlatılanlara göre kaledeki çaresiz yahudilerin eli silah tutabilenlerden 400-900 arasında bir erkek topluluğu öldürüldü. 400-900 arası olduğu söylenilen yahudilerin büyük çoğunluğu hz. ali tarafından katledilmişti. ali o gün kafa kesmekten çok yorulmuştu ve kafa kesme işlemi sırasında yorgunluktan sürekli olarak kılıç kullandığı kolunu değiştiriyordu. muhafazid ise kesim işleminin yanına çadır kurdurmuştu ve kesim işlemini gözlemliyordu. katledilen yahudi erkekleri topluca gömüldüler. tüm silah tutabilen erkekleri öldürülen yahudilerin artık zenginlikleri müslümanlarındı. katliamdan sonra, dıhyetü'l-kelbı adındaki delikanlı arap, muhafazid'e gelir; tutsak kadınlardan birini kendisine alması için ondan izin ister. muhafazid de : "haydi git de bir câriye al!" diye karşılık verir. ne var ki dıhye gidip safiyye'yi alır. bunu gören bir başka arap hemen koşup muhafazid'e haber verir. safiyye'nin dıhye'ye değil; "peygamber"e uygun olacagını söyler. muhafazid'de dıhye'yi çağırtır; "başka bir cariyeyi" almasını söyler. dıhye'ye verilen "cariye", safiyye'nin kocasının kızkardeşidir. muhafazid, kendisine "karı" olmanın karşılığında safiyye'yi "azâd" eder. ümmü süleym, safiyye'yi hazırlar. ve gece olunca da muhafazid'in koynuna koyar. babası ve kocası öldürülen bir kadını aynı gün (veya 1 gün sonra) , hemde babasını ve kocasını öldürenlerin liderine eş olur ve gerdeğe girer. safiyye o sırada daha genç bir kız iken muhafazid 57 yaşında idi.

    (bkz. sahih-i buhari muhtasarı tecrîd-i sarih tercemesi, ankara, 1985, diyanet yayınlarından, 2/299-310.)
    Tümünü Göster
    ···