1. 76.
    0
    @16 yı okudum ce acık ve net bu kadar cahilce yazılmış bir yazı olamaz. Amk cahil koyunları
    ···
  2. 77.
    0
    @60 yapabilirdi, yapmamış. zira o kadarı da abartı olurdu. meryem bir çok topluma mal olmuş ve hikayeler, masallar, efsanelere konu olmuş bir kişidir. o yüzden o garip kaçmaz ama tutup da kendisinin bile doğru dürüst tanıyamadığı anasını babasını yazması saçma olurdu. kaldı ki, kendisine bi fayda da getirmezdi. burada ihtimaller üzerine konuşacak değiliz, yazabilirdi, yazmadı. bu kendisinin yazmadığı anldıbına geliyorsa sen körü körüne inanıyorsun demektir, buralarda hiç millete hakaret etmek için yol arama kendine. objektif bakamadığın sürece idrak edebilmen mümkün değil çünkü.

    ulan insanların mal varlığına göre değişmeyecek kadar eşitlikçi olduğunu iddia eden adamın kölesi mi olur? sonsuza dek hüküm sürecek bir din, ve onu gönderen tanrı köleliği es geçebilir mi? adam köleliği kaldırmamış üzerinden örnekler vermiş bir adam, tutup böyle şeyler eşitlikçiliğini vurgulamak gülünç ve acizce bir hareket.

    burada mesele bana hakaret etmen değil. haticeyle ilişkisi arkadaşlığın ötesindedir. bugün aynı ilişkiyi ben yapsam bana düpedüz kullanacağın kelime jigolo olurdu, haksız mıyım? çünkü akıl mantıkla açıklanacak bir hali yok, hele ki 6 yaşında bir kızla evlenmiş bir adam için tamamen anlamsız ve saçma sapan bir ilişki.

    kaldı ki hatice'nin eli muhafazid'in amcasının elinden uzundu ticaret anlamında. açta açıkta olduğunu iddia etmedim ben zaten. ama amcası varken öyle çok varlıklı bir hali olmadığı gibi, olsa bile hatice'den sonra 10 kat zenginleştiği için tartışmaya açık bir konu değildir. şu anda 2.5 bin lira maaş alan birisini düşünürsek, atıyorum kenarda da 100 bin lira parası olsun, yani kısa vadede öyle sorun yaşamayacağı bir hayatı var, bu adam gidip de kendinden 25 yaş büyük birisiyle o kadının 2 trilyon mal varlığı varken evlenirse bunun ne olduğu apaçık bellidir. muhafazid ömrü hayatı boyunca ayetlerle dahi destekleyerek kendi gücünü büyütmeye çalışmış birisidir ve bu yaptığı da bu yoldaki olaylardan birisidir. eğer hatice fakir olsaydı da onun hali vakti haticeden iyi olsaydı o zaman tartışılabilirdi, ama hatice ondan 10-20 kat zenginken evlendiği halde yok efendim "hali vakti yerindeydi", "yok efendim açta açıkta değildi" gibi sözler anlamsızdır. çocuk kitaplarından okuduklarınla değil, arap tarihi kitaplarıyla gel, kabilelerin, ailelerin hakimiyet alanını ve varlığını öğren ondan sonra konuş. haticeden sonra parasal gücünü kat kat artırmış birisiyken, böyle savunmaya çalışmak acziyetten başka bir şey değil.

    bir kere böyle kendi istediğin soruları seçmen bile ahmakça. haticeye gelene kadar aişe faciası varken, tanrı ağzıyla insanlara lanet yağdırdığı ayetler varken, evlatlığının karısını elinden almışken, böyle kutsallaştırmaya çalışıp hatice konusunda aklamaya çalışmak falan acizlikten başka bir şey değil.

    dediğim gibi, ya git oku, bilgilen, bunu yaparken de kendini hiç düşünmeden teslim ettiğin kaynaklarla değil, "beyninle" yap, ondan sonra aklında kalan soruları sorarsın. yanıtlarını aldıkça "yalan la yalan" demen tamamen saçma. eğer yanıtları öğrenmek istemiyorsan, soruları sorup da sanki cevap arıyormuş gibi yapma.

    kaldı ki bu başlık ateistlerle alakalı bir başlık da değil. bu soruların yanıtlarını beynini kullanabilen her insanoğlunun erişebileceği şeylerdir. ateistlerin kimseye bir şey açıklama yükümlülüğü olmadığı gibi, bu konularda islama aykırı yanıtların olması da tanrının olmadığını değil, islamın ne olduğunu ortaya çıkarır. o yüzden, muhtemelen liselisin, önünde yılların var, gibtir git oku. kendine dikte edileni ortaya kusup sonra da soru soruyor ayağına elaleme hakaret için yol çıkarmaya çalışırsan, zütüne mızrağı sokar sırtından çıkarır, kabeye gölgesi düşen hiltonun çatısından sallandırırım. gibtir git cehaletini saçmaktansa oku. yaradan rabbin emretmiş ulan pekekent, "oku".
    Tümünü Göster
    ···