1. 29.
    0
    bunu okuyan ateist olur lan
    ···
  2. 28.
    0
    okuyanın belasını giberim
    ···
  3. 27.
    0
    "ateist binleri müslüman yapıyorum bu başlkta" hakkında kafanızda bir tanım veya verebileceğiniz bir örnek varsa eklemekten utanmayın:
    ···
  4. 26.
    0
    adam cennetlik beyler
    ···
  5. 25.
    0
    özet geç bin
    ···
  6. 24.
    0
    kim okur lan bunu
    ···
  7. 23.
    0
    @1
    ahlakı doğuran ve onun her zaman yeni bir ilgi uyandırmasına neden olan şey, ahlakın son nedeninin doğada bulunmasının gerektiğine olan inançtır. i̇nsanın doğru ve iyi, güzel ve büyük bulduğu her şeyin ölçütünün nihai olarak kendisinde olması gerekir. her anlayışın ve her değerlendirmenin, kuramsal ve pratik her etkinliğin ilkeleri bilinçte bulunmalıdır. i̇dealler kendisinden ne kadar yükseğe çıkarsa çıksın, haşmetli yasanın bilinçte ortaya çıkışının gücü ne olursa olsun, buna rağmen onun için idealler ve yasa, insan onlan özgürce kabul ettiği ve yapısı nedeniyle onlara onayını verdiği için böyledirler. i̇şte bu sebepten "kendini tanı" diyen sokrates ahlak'ın gerçek kurucusudur. aslında, kişilik veya öznellik ilkesine ve özgür bilinç ilkesi ile aynı zamanda özgür araştırma ilkesini ortaya koymuştur. bu ilke, sürekli hale gelmiş olan kör itaatin karşısmdadır, kör itaatle kişiliksiz bir makina haline gelmek için özgür kişilik terkedilmekted
    ···
  8. 22.
    0
    sırf bunu okumamak için cehennemde yanabilirim
    ···
  9. 21.
    0
    bunu okuyanın her tarafını gibeyim. destan yazmış oç
    ···
  10. 20.
    0
    http://inciswf.com/1296317785.swf özeti burda binler
    ···
  11. 19.
    0
    özet geçsene bin
    ···
  12. 18.
    0
    @9 oha okumuş mal
    ···
  13. 17.
    0
    okuyanı gibsinler
    ···
  14. 16.
    0
    @17
    "adaletin kurbanını sununuz" dediği zaman, adaletin eserlerinin neler olduklannı soracak kişiler için şu soruyu hazırlamıştır: "birçoklan sormaktadır: i̇yi olanı bize kim gösterecektir?" ve bu soruya şöyle yanıt veriyor: "tanrım, yüzünüzün ışığı üzerimize işlendi". bunun anlamı şudur: iyi olanla kötü olanı birbirinden ayırdetmemizi sağlayan (doğal yasaya ait olan ayırdetme) doğal akim ışığı, tanrısal ışığın üzerimizde bıraktığı etkiden başka birşey değildir. buradan, doğal yasanın, "akılcı yaratık içinde sonsuz yasaya bir katılım"dan başka birşey olmadığı sonucu çıkar
    ···
  15. 15.
    0
    okuyanin anasinin amini gibsinler o kadar diyorum ben.
    ···
  16. 14.
    0
    onu okuyacağıma kuran okurum sevgili kardeşim
    ···
  17. 13.
    0
    bunu okumam. cehennemde yanmaya raziyim amk.
    ···
  18. 12.
    0
    @9 insanlarda, sonsuz yasaya bir katılım olan doğal bir yasa vardır ve bu yasayla iyiyi ve kötüyü birbirinden ayırdederler... tanrısal inayete ait olan tüm varhklann sonsuz yasanın kuralına ve ölçüsüne tabi olduklan için herkesin bir şekilde bu evrensel yasaya katıldıklan açıktır, şöyle ki: bu yasadan edindikleri duygu ile eylemlerinin ve amaçlannın eğilimlerini çıkanrlar. oysa, diğer varlıkların arasında, kendisi ve diğerleri için inayeti önceden görerek, inayetin katılımcısı haline geldiği sürece akılcı yaratık tannsal inayete daha mükemmel bir biçimde tabi olur: buradan, meşru eyleme ve amaca doğal bir eğiliminin olmasını sağlayan sonsuz aklın kendi içinde varolması sonucu çıkar. akılcı yaratık içinde sonsuz yasaya bu tür bir katılım, doğal yasa olarak adlandınlır.
    ···
  19. 11.
    0
    okuyan huur çocuğudur.
    ···
  20. 10.
    0
    hani bunun özeti anasını sıktım malı kım okıcak bunu
    ···