1. 51.
    0
    dini aşağılamak kaile almaktır
    ···
  2. 52.
    0
    @43 geç farkettim.
    ···
  3. 53.
    0
    mesela bir masada oturuyoruz ve sen masanın altında bir sürahinin olduğunu söylüyorsun. ben ise yok diyorum.

    sen bana var ulan dıbınakodumun dersen de ayıp

    ben sana yok ulan dıbınakodumun dersem de ayıp.

    ateizm'de diğer dinleri aşağılamak diye bişey yoktur.

    ateizm olan bişeyin reddi değildir. o şeyin aslında olmadığını iddia etmektir.
    ···
  4. 54.
    0
    (bkz: Hala Türkiye nin %99 un Müslüman olduğuna inanmak)

    (bkz: Evlilik aşkı laiklik müslümanlığı öldürür)
    ···
  5. 55.
    0
    @22 şukunu vermek için login oldum amk. ccc reyizsin ccc
    ···
  6. 56.
    0
    @1 Ülkemizdeki ateistlerin müslümanlara karşı antipati beslemesinin sebebi. Ülkemizin sözde laik(Bütün dinlere ve dinsizliğe aynı mesefede olmak anlamındadır) olmasına rağmen. Camiler için kuran kursları için devletin para akıtıp. Bir kilise bile yaptırmaması. Hatta tarihi klise ve sinegokları camiye cevirmeye calısmasıdır. Ramazandaki davulun sesi. Hergün okunan ezanda bu sebeplerden. Eğer bir müslüman günde 5 kez allah vardır diye hapörlörden bagıra biliyosa. Bir ateistte evinin tepesine megafonu koyup. Günde 5 kez allah yoktur diye bağıra bilmeli. Eşitlik ve laiklik budur. Bu yüzden ülkemiz ateistlerinin bir antipatisi var malesefki. Ama ben bi ateist görüpte bulaşmayan müslüman görmedim daha.
    özet: Sorunu kendinde ara bin. Ön yargıyla yaklaşan ateistler değil. Müslim ler çünkü
    ···
  7. 57.
    0
    beyler ben cidden bildiğin ateistim ha neden ateist olduğumu söyleyeyim tüminasnlığı allah denen varlık yarattı değilmi ( size göre ) pekiiii gelelelim en janjanlı bölüme PEKi ALLAHI KiM YARATTI LAN PiÇLER hadi cevap verin hadi ??? allaahıkim yarattı ispat edin gibimi zütüme sokarım
    ···
  8. 58.
    0
    @34 belgeli gibmiş.
    ···
  9. 59.
    0
    @34 ah canım benim. o sureleri öyle tek başına okursan neye yormak istersen ona yorarsın. iyice bi oku mealini ne diyor. adetten kesildiğinden şüpheye düştüğünüz diyor. onu geç her kız aynı yaşta mı adet görüyor acaba? bilimle içli dışlısınız ya bilirsiniz nasıl olsa.
    ···
  10. 60.
    0
    gerçek ateist dediğin nedir biliyor musun evlad ?
    8 silindir kafası ile öylesine çok sorgulamıştır ki, artık uç noktadadır... ince bir çizgidir o geçemediği inanmak ile inanmamak arasındaki... ama geçmediği çizginin berisinde en karanlık, ötesinde en aydınlık vardır...
    ···
  11. 61.
    0
    @1 kanka ateistler dinin varlığını yada tanrının varlığını kabul etmezler o yüzden olmayan birşeyi aşağılamak mantıksızdır dalga geçilmez görmezden gelinir.
    ···
  12. 62.
    0
    sateist im kanka saylanıyo mu?
    ···
  13. 63.
    0
    @57 http://www.hurriyet.com.t.../10303674.asp?yazarid=277 al oku buda gtüne girsin. senin tersini ispat eden bir kanıtın var mı deli saçmalarından başka?

    bu yetmedi mi? al o zaman iyi oku.

    ... vahyin başlangıcından on yıl sonradır. hz. ayşe vahiy başlangıcından beş altı yıl önce doğmuştur. dolayısıyla hz. ayşe’nin peygamberimizle evlendiği yaşın on yedi-on sekiz olduğu ortaya çıkar.

    bu konu, daha detaylı bir şekilde mevlana şibli’ nin “asr-ı saadet” kitabında geçer. (ist. 1928. 2/ 997)

    hz. ayşe’nin evlendiği zaman yaşının büyük olduğunu, ablası esma’nın biyografisinden kesin olarak anlıyoruz. eski biyografi kitapları esma’dan bahsederken diyorlar ki: “esma yüz yaşındayken, hicretin 73. yılında vefat etmiştir. hicret vaktinde yirmi yedi yaşındaydı. hz. ayşe ablasından on yaş küçük olduğuna göre, onun da hicrette tam on yedi yaşında olması icap eder. ayrıca hz. ayşe, hz. peygamber’den önce cübeyr’le nişanlanmıştı. demek evlenecek çağda bir kızdı.” (hatemü’l enbiya hz. muhafazid ve hayatı, ali himmet berki, osman keskioğlu, s. 210)...


    ... burada akla, "madem öyle; bugüne kadar bu mesele niye bu şekilde gündeme gelmedi?" şeklinde bir soru gelmektedir. başta da ifade edildiği gibi yakın zamana kadar bu hususta olumsuz hiçbir beyan serdedilmemiş; ne ebû cehil gibi her fırsatı aleyhte değerlendiren muannit bir firavundan ne de abdullah ibn übeyy ibn selûl gibi olmadık yerden fitne ve iftira üreten nifakın adresi olmuş birisinden bu evliliğe herhangi bir itiraz söz konusu olmamış, olamamıştır. çünkü ortada itiraz edilecek herhangi bir durum yoktur. o günkü telakkilere göre her iki durum için de tabii bir kabullenme söz konusudur ve muhtemelen bu durum, konuya farklı yaklaşıp yeni bir bakış açısı getirme ihtiyacını da netice vermemiş, dolayısıyla söz konusu haberlerin doğruluğu veya alternatif bilgilerin varlığı hususunda islâm âlimlerinin farklı bir mütalaada bulunmaları da mümkün olmamıştır...

    yetmedi mi?
    http://www.risaleforum.com/showthread.php?t=21763
    http://yenisafak.com.tr/y...09&y=hayrettinkaraman

    yetmedi mi? ekşici durumu çok güzel açıklamış:

    matematiksel bir yalan kendisi. durum oldukça karışık. şöyle ki;

    ayşe yle evlendiğinde muhammmed henüz on iki yaşındaydı. yani aralarında yalnızca 3 yaş fark vardı. o zamanlar araplar matematik konusunda çok acayip bi kafa yaşadıkları için biraz karışık gelebilir. erkeğin yaşının üç bölü birini kadının yaşının sekiz bölü üçüne ekleyerek evlenip evlenemeyeceklerini anlıyorlardı. fakat daha sonra ipin ucunu kaçırdıkları için kimin kiminle evlenebileceğine dair fikir ayrılıklarına neden oldu bu hesaplama yöntemi. kesirli sayılar falan bozdu arapları. sonra işin içine biz türkler girince, yani biz islamı seçince daha da karıştı. harfi yorumla yetinmeyip işin içine matematiği kattın da o x ler, y ler hiç olmadı. bir hatunla evlenip evlenemeyeceğini bile belirlemek için çok bilinmeyenli denklemler çözmek zorunda kalan bir toplumdan bahsediyoruz. matematik bir yandan, çöl sıcağı bir yandan kafalar yandı tabii hep. islam da bu yüzden onca tarikata bölündü, onca şeyh bunca ekmek yedi zaten.
    Tümünü Göster
    ···