-
15.
0okumadım beyler özetleyin şu binin dediklerini
-
14.
0Okumayin beyler imanim adama gitti
-
13.
0tanrı bizi sıçtı
-
12.
0Tanrı kimdir ? sorusundan sonra okumadım çünkü Tanrıyı bir madde olarak düşünemezsin bu onun Tanrılık sıfatına aykırıdır yani erkek yada kadın değildir hiç bir şey onun dengi değildir bu yüzden ona Tanrı diyoruz
-
11.
0ateist senaryolar vol 1231254223
-
10.
0Tanri askina okuyan ozet gecsin
-
9.
0"Netice: O bölgede putperest dinlerden başka bir din yoktu."
daha kanıtların başında sıçtın be dostum. Hristiyan kabileleri ve bölgede ki ishak soyundan gelen musevileri çöpe attı. Ayriyeten eski adı değil hala el-ilah biz onu türkçeye telafuzu şeklinde geçirmişiz. ayriyeten Allah islam kaynaklı değil ibranice kökenlidir. Musevilerde eloha, başka dillerde laha elaha alaha gibi yazılı allah diye telafuz edilen kelimelerdir ve hristiyan musevilerde bunu kullanır. neredeyse yazının yarısını çürütüyorum böylece üzgünüm.
Putperestler müşriktiler ve kendilerince bir din çıkartmışlardı ortaya. Allaha inanıp yinede onlara aracı şefaatçiler türetmişlerdi bunlarda putlar işte. yine dua edip namaz kılıyorlardı ama putlarına şefaat sunuyorlardı onlara altın ve yiyecekler bırakıyorlardı. Putperestlik musevilerin türeyen bir din şekli. daha öncede yapılan inek heykelleri gibi. hristiyanlar buna bu şekilde bakmıyor. ama onlarda aynı zamanda kabeye geliyorlar hacc ediyorlar. çünkü onların inancındada orası allahın evi.
kimdi bu Allah sorusunada cevap veriyoruz böylece. Allah kimdir satırı yine başlı başına uydurma olmuş. kopyaladığın yerde çok ekgib bilgi var. şöyle aralara göz attımda cevap vermeye üşendim açıkçası hepsine ayrı bir çürütücü tez yazmam gerekiyor. ama namaz kavramı islamla gelmedi bunuda not düşeyim. -
8.
0islamdan önce putperestlikten musevilikten ve hristiyanlıktan önce hanifler vardı hz. ibrahimin getirdiği şekilde yaşıyorlardı. muhafazidin ailesi haniftir
-
7.
+1öd tengri yaşar kişi oglı kop ölgeli törümiş.
-
6.
0eksiler gelmeye başlamış *
-
5.
0Okumayın beyler kafam ona gitti
-
4.
0okumaya üşendim
-
3.
0bi solukta okudum.
-
2.
+2 -3Şimdi ayetleri inceleyeyim. Bu yukardaki ayetler, Allah’ı daha önce hiç bilmeyen, tanımayan birine inmiş gibi gözüküyor mu? Daha ilk ayette ne demiş? “Rabbin“. O ilk ayet indiğinde kimdi muhafazid’in rabbi? Elbette ki bir puttu. Yukardaki yazılarda bunu defalarca ispatladık. itiraz eden yüz kere daha okusun üstteki yazıları. Demekki muhafazid bu dini bir putun adına kuruyor. Gördüğünüz gibi “rabbin” dendiği zaman, şaşırmıyor, bocalamıyor. “Benim rabbim yoktu ki” demiyor, “sen kimsin?” diye sormuyor.Tümünü Göster
3 no’lu ayette ne diyor? “Senin Rabbin“. muhafazid buna da afallamıyor, “kim benim rabbim”\" demiyor, çünkü daha öncesinden de bir rabbi olduğunu biliyor. işin daha da önemlisi; bu ayetleri başkasına anlattığı zaman, yine hiçkimse afallamıyor, hiçkimse “kim bu Allah? kim bu rabb” demiyor. Çünkü muhafazid’in peygamberlik iddiasından önce de, bu Allah biliniyordu ve tapılıyordu. muhafazid’in yaptığı şey sadece; “hani o sizin ve benim taptığım Allah varya! işte o bana vahiy gönderdi”. demekten ibarettir. işte muhafazid bu yüzden Allah’ı tanıtmaya gerek duymuyor.
Geçelim 9,10 no’lu ayetlere: (Tekrar belirtelim: bu Alak suresi Kuran’ın ilk suresidir). Ne diyor? “Sen, namaz kıldığında“. Bu ne demektir? Demekki muhafazid peygamber olmadan önce de namaz kılıyordu. Çünkü aksi halde Allah’a “namaz nedir?” diye sorması gerekirdi. Zaten sormasına ne hacet? Allah demiş zaten kendisine “Sen, namaz kıldığında” diye. Bu da o zamanki putperestlerin namaz kıldığını ispatlıyor. Namaz zaten bir putperest ibadetidir. (bkz: 1)
11,12 Ne diyor? “takvayı (Allah’a karşı gelmekten sakınmayı) emrediyor” diyor. Yine hiçbir putperest şaşırmıyor, hiçbiri “Allah kim? demiyor. Hiçbir putperest “Hangi Allah’a karşı gelmekten sakınacağız?” demiyor. Çünkü hepsi Allah’ı zaten tanıdığı için ve bazıları da taptığı için bu soruları sormuyor. muhafazid de Allah’a sormuyor bunları.
Ayet 18: Ne diyor? “Biz de zebânileri çağıracağız.” diyor. Yine hiçkimse “zebani nedir? Kim bunlar?” demiyor. Çünkü bu putperestler zebanileri de zaten biliyorlar. Zira dinlerinde mevcutdu.
Ayet 19: “secde et” diyor. Yine hiçkimse “secde ne demektir?” diye sormuyor, muhafazid de Allah’a sormuyor. Çünkü onlar daha önce zaten namaz da kılıyorlardı, putperest dinlerinden dolayı.
Alak suresini geçtik. Bu arada bir de şuna dikkatinizi çekmek istiyorum. Kuran’da sık sık “Allah’a ortak koşmaktan bahsedilir (şirk). Bu nasıl olabilir? Hem Allah’a inanıp, hem kuran’ı okuyup, hem Allah’a ortak koşmanın cezasının cehennem olduğunu bilip, hem de Allah’a hala ortak koşabilmek. Sizce bu mümkün müdür? Eğer mümkünse neden şu anda tek bir kişi bile “Evet Allah vardır ama tek tanrı o değildir” diyerek Allah’a ortak koşmaz? Evet bunu söyleyen tek bir kişi bile yoktur. Çünkü Kuran’a rağmen, o cehennem tehditlerine rağmen, bunu söyleyecek kadar akılsız tek bir insan bile olamaz. Nasıl ki şimdi olamıyorsa, o devirde olması hiç mümkün değildir. Fakat Kuran’ın anlatmasına göre varmış böyle insanlar. Bu da neyi gösterir?; Kuran’dan önce bazı putperestler hem Allah’a hemde diğer başka putlara tapıyorlarmış. Bu neyi ispatlar? Allah’ın islam öncesi putperestlerinin tanrısı olduğunu ispatlar.
Peki Allah ile birlikte başka hangi putlara tapıyorlardı bu putperestler? Tabiki Allah’ın kızları Al-Lat, Uzza ve Menat’a tapıyorlardı.
Putperestler islam öncesi, cennet ve cehennem kavrdıbına inanırlardı. Namaz kılarlardı. (bkz: 1) Tıpkı şimdiki müslümanlar gibi, hacca gitip, Allah’ın etrafında dönerek tavaf yaparlardı. Ayrıca da yine tıpkı şimdiki müslümanlar gibi şeytana da inanıp, hacda şeytan taşlarlardı. Tıpkı şimdiki gibi meleklerin ve cinlerin varlığına inanırlardı.
Putperest dinler tabiki tek çeşit değildi. Çeşit çeşit putperest dinler vardı. islamcıların da belirttiği gibi, o dönemde zenginlerin evlerindekiler hariç 360 tane put vardı.
Bütün bu yukarda saydığım, namaz, hac, şeytan taşlama, cennet, cehennem, cin, melek vs. gibi kavramların olup olmaması dine göre değişkendi, fakat bütün bu putperest dinler birbirlerinden esinlenmiş ve birbirlerinden alıntılar yapmıştır. Örneğin cehennem anlayışı da yine putperest dinlerden islama girmiştir. (bkz: 2) Ancak islama girmiştir derken, muhafazid’den sonra değil önce girmiştir.
Bütün bunların yanında; Kuran Kabe’yi zaten Allah’ın evi olarak niteler. Kabe islamdan önce putperestlerin ibadet yeri olduğuna göre, bu da Allah’ın islam öncesi putperestlerinin putu olduğunun ayrı bir ispatıdır.
Allah’ın en genç kızı Uzza:
Diğer kızlarından biri Al-Lat:
islam / Putperest mini sözlük:
Allah : Kıble, Kıbele, Al-ilah, Al-Lah
Kıble : Tanrıça Kıbele, Cybele, Allah.
Cehennem: Hennom vadisi, Ge-Hennom
Namaz : Namaz, Namaskara
Melek : Melek, Molek
bazı kaynaklar:
http://www.bible.ca/islam/islam-moon-god.htm
http://www.gutenberg.org/...16653/16653-h/16653-h.htm
http://zombiescholar.blogspot.com/2007/01/ -
1.
+1 -6islam semavi din değildir. Semavi dinler musevilik, hristiyanlık ve satanizm olarak 3 tanedir.Tümünü Göster
islam her ne kadar semavi dinlerden kopyalamalar içerse de, islam orijininde bir çeşit paganist, putperest dindir. Bu din milattan önce 2000 yıllarına kadar dayanır. muhafazid’in yaptığı şey ise, sadece kendi putperest dininin adını değiştirmesi ve deformasyonudur. Yani islam, putperest bir dinin son halidir.
Geçelim kanıtlara:
Bildiğiniz gibi, islamda Allah’ın eski adı Al-ilah’dır. Bunda bütün ilahiyatçılar hemfikirdir. muhafazid’in babasının adı ise; Abdullah’dır. manası ise Allah’ın kuludur.
Şimdi akla hemen şu sorular geliyor:
1- muhafazid’in peygamberlik iddiasından önce Mekke ve çevresinde hangi din veya dinler vardı?
2- Semavi din dedikleri, musevilik veya hristiyanlık var mıydı?
3- muhafazid ve babası ve diğer aile eşrafı dinsiz miydi? Dinsiz değillerdiyse hangi dine mensuplardı?
4- Eğer bir dine mensuptuysalar, bu din musevilik miydi? hristiyanlık mıydı? Yoksa putperest bir dinmiydi?
Geçelim cevaplara:
muhafazid’in peygamberlik iddiasından önce Mekke ve çevresinde herhangi bir din var mıydı?: Sadece ve sadece çeşitli putperest dinler vardı. Buna hiçbir islamcı itiraz edmez çünkü bu zaten kendilerinin de iddia ettiği birşey. Hatta o dönem, o bölgede bulunan bütün dinlerin putperest din olması sebebiyle, o devri oranın cahiliye devri olarak nitelerler. Bununla da yetinmeyip, onların bu putlara tapma cehaletini islamın geliş sebebi sayarlar.
Netice: O bölgede putperest dinlerden başka bir din yoktu.
Mekke ve çevresinde semavi din dedikleri, musevilik veya hristiyanlık varmıydı?: Yoktu, bu konuda islamcılarla da anlaştık.
muhafazid ve babası ve diğer aile eşrafı dinsiz miydi? Dinsiz değillerdiyse hangi dine mensuplardı? Dinsiz olamazlardı. Zaten bunun en büyük kanıtı muhafazid’in babasının adının Abdullah olmasıdır. Abddulah “Allah’ın kulu” demektir. muhafazid’in babası birşeyin kulu olduğuna göre, demekki zaten dinsiz olamazdı. Zaten o devirde o bölgede zaten dinsiz insanlar yoktu.
Eğer bir dine mensuptuysalar, bu din musevilik miydi, hristiyanlık mıydı, yoksa putperest bir din miydi? Kesinlikle musevilik veya hristiyanlık olamaz çünkü o devirde, o bölgede hristiyanlık ve/veya musevilik olduğuna dair hiçbir iz, hiçbir belirti ve hiçbir hadis yoktur. Hiçbir söylenti ve buna benzer iddia da yoktur. Ayrıca bölgede, o tarihten kalma ne bir havra nede bir kilise kalıntısı vardır. Dolayısıyla o bölgede bu iki dinden de eser yoktur.
Peki geriye ne kalıyor? muhafazid’in babasının bir putperest olması kalıyor değil mi? Çünkü diğer bütün alternatifleri denedik, uymadı. Evet, muhafazid, babası ve eşrafı putperest olduklarına göre, bir putları olması gerekir değil mi? Putsuz putperest tabii ki olamaz. Peki onların putu neydi acaba?. Ne olacak tabiki muhafazid’in babasının adından da anlaşıldığı gibi, putları Allah’dı. Zaten putu Allah olduğu için muhafazid’in babasının adı “Allah’ın kulu”dur.
Peki şimdi bir kontrol daha yapalım, belki yanılmışızdır. Diyelim ki Allah put değildi. Peki öyleyse muhafazid’in babasının putu hangisiydi? Diyelimki muhafazid’in babasının bir putu yoktu. O halde dini neydi? Yahudi değildi, hristiyan da değildi, dini neydi peki? Diyelimki dinsizdi; o halde adı neden “Allahın kulu”? Dinsiz biri, birşeyin kulu olurmu hiç?
Gördüğünüz gibi, muhafazid ve ailesini ne yaparsak yapalım, ne yoldan düşünürsek düşünelim, ne kadar uğraşırsak uğraşalım, putperestlikten kurtaramıyoruz. Bütün bunlar gösteriyor ki; o devirde o bölgede putperest dinlerden başka din olmadığı halde, Allah yine de vardı. Bu da bize putperestlerin Allah adında bir ilahı’ı olduğunu ispatlıyor.
Peki Putperestler hangi Allah’a tapıyorlardı? Kimdi bu Allah?
Allah Kimdir?:
Kendisi bayandır, bir ay tanrıçasıdır. Sümerler ve Frigyalılardaki adı Kıble’dir. Yani Kibele’dir. Daha sonraları bazı putperest dinler tarafından, kara taşa dönüşüp dünyaya indiğine inanılır. (Kabe’deki hacıların etrafında döndüğü hacer ül-esved kara taşı.) Al-lat, Uzza ve Menat adında 3 adet kızı vardır.
Millat’tan öncesinde Arap yarımadasındaki adı Al-ilah ( El-ilah ) dı. Sonraları (muhafazid’den önce) adı zamanla değişikliğe uğrayarak, aradaki sadece i harfinin kalkmasıyla Al-Lah oldu. Yani bu Allah adı, muhafazid’le birlikte gelmedi, muhafazid zamanından önceki adı da aynen şimdiki gibi Allah’dı. Nitekim bunu Kuran da ispatlar. Kuran’ın ilk ayetlerinde dahi Allah kendini tanıştırmaya gerek duymaz, direk konuya girer. Çünkü kendisi zaten tanındığını ve hatta tapıldığını bilir.
Bakınız Kuran’ın iniş sırasına göre, ilk ayetleri (Kalınlaştırılmış yerlere dikkat):
Alak suresi/:
1,2. Yaratan Rabbinin adıyla oku! O, insanı “alak” dan yarattı.
3. Oku! Senin Rabbin en cömert olandır.
4,5. O, kalemle yazmayı öğretendir, insana bilmediğini öğretendir.
6,7. Hayır, insan kendini yeterli gördüğü için mutlaka azgınlık eder.
8. Şüphesiz dönüş ancak Rabbinedir.
9,10. Sen, namaz kıldığında kulu (bundan) engelleyeni gördün mü?
11,12. Ne dersin, ya o (engellenen kul) hidâyet üzere ise; ya da takvayı (Allah’a karşı gelmekten sakınmayı) emrediyorsa!?
13. Ne dersin engelleyen, Peygamberi yalanlamış ve yüz çevirmişse!?
14. O Allah’ın, her şeyi gördüğünü bilmiyor mu?
15,16. Hayır! Andolsun, eğer vazgeçmezse, muhakkak onu perçeminden; o yalancı, günahkâr perçeminden yakalarız.
17. Haydi, taraftarlarını çağırsın.
18. Biz de zebânileri çağıracağız.
19. Hayır! Sakın sen ona uyma; secde et ve Rabbine yaklaş.