-
151.
0oo divan edebiyatı alırım bi dal
-
152.
+3@129 tarikat kendini allah'in vucudunda yoketme yoludur zaten. dedigin hem dogru hem yanlis semsin mevlanaya ogrettigi yokluk makamidir. ondan sonra mevlana kendini fikih kitaplarindan cikarip aska, soze vermistir. bunda bi gariplik yok ki.yunus emre filanda alevi degil hele bugunkilerle bi alakasi yok o zamanda yoktu. bazi insanlarin mezhebi sorulmaz da bilinmez de anadoluda cok vardir boyle turbe bi zat yatiyor derler icerde hem islami hem samanist ogelerle dolu seyler gorursun, sunnisi de alevisi de gider. halil inalcik en iyi aciklar bu durumu alevi demez 'gayri sunni' der.ve olay budur yerlegib duzene daha yeni yeni gecen turklerde durum boyledir senin bugun alevilik diye sahiplendigin kimliginde bu izleri tasir benim sunni kimligimde de tasir ama onlar ne alevidir ne sunnidir.
ama yunus emreye, haci bektasa bu denmez cunku dervis ayridir erkan goren tarikat ehli ayridir. yunus emre de haci bektas da sunnidir. cunku tarikatta yetismislerdir oturup hanefi fikhina gore namaz kilmislardir, oruc tutmuslardir vs..40 kapi 40 makam bu yol uzerine kurulu. tasavvuf sunnilikten ayri bisey degil reddenler selefiler ve vahabiler bi de yeni cikan gerizekali modernistler.ee sonra fena fillah oldugun da bunlarin onemini onlar bilir ,biz bilemeyiz.biz yolun sonunda degiliz cunku basindayiz.. alevilerde genelde boyle bi hata var daha yola cikmadan yolu bitirdik biz olduk saniyolar.. insanin kendini aldatmasi cok fena.. -
153.
0@139 hangi hadiste diyorum bende?
işkembeden sallamak kolay. küfretmeyen kalmadı zaten bana ve sünnilere. problem değil yani alışığım."sahabeler yoldan çıkacaktır." dedin. hangi hadis bu?
kaynak göster. işkembeden sallamak kolay öyle yok. yezit sahabe değildir?
teslis bektaşilikte var. alevilikte var demedim. bektaşiliğe sonradan eklendi dedim. sende kabul ettin. sonra baktın çelişiyorsun. bunu farkedince hemen caydın. şirk nedir biliyorum kardeşim. cevap vermiş olmak için yazmışsın galiba bunu.
ayrıca ehl-i sünnet alimlerinden imam-ı rabbani:"yezit frenk gavurundan beterdir." demiştir. -
154.
0@139 nitekim ibn Hazm, kendisi gibi pek çok müçtehid ve imamların kanaatine tercüman olarak: "Sahâbe-i kirâmın hepsi cennet ehlidir” demiştir. (ibn Hacer, el-isabe, 1/10) .ama sen araştırmadan, işine gelmediği için, kaynağa bakmadan, direk sünni kaynağı diyeceksin.sen de kendini sünni kaynaklarla savunuyorsun halbuki. hatta savunmaya çalışıyorsun. çünkü bahsettiğin şekilde bir hadis var mı, kaynağını göstermedin bile daha.
-
155.
0malafat olması ı
-
156.
0@142 bu ayet,ehl-i beyt masum demek değildir. kiri gidermek istediği belirtilmiş, yani kir var.ama tertemiz kılmak isteniyor. zaten peygamberlerin sıfatlarından biri ismet, yani günahsız olmaktır. ayrıca ayetin tamdıbını verseydin daha iyi olurdu. orada "ziynetlerinizi açmayın." kısmı da var. sahabe ve ehl-i sünnet cahiliyeye dönüp mürted oldu mu demeye çalışıyorsun?
birine kafir diyenin kendisi kafir olur. hele sahabeye kafir demek. çok yanlış. madem hadislerle konuşuyorsun, madem işine gelince sünni hadisi koymayı biliyorsun bekle;
(Yahudiler, 71 fırkaya ayrılmıştı. Bunlardan 70’i Cehenneme gidip, ancak bir fırkası kurtuldu. Hıristiyanlar da, 72 fırkaya ayrıldı. 71’i Cehenneme gitti. Benim ümmetim de 73 fırkaya ayrılır. Bunlardan 72’si Cehenneme gider, yalnız bir fırka kurtulur) buyurdu. Eshab-ı kiram, bu bir fırkanın kimler olduğunu sorduğunda; (Cehennemden kurtulan fırka, benim ve Eshabımın gittiği yolda gidenlerdir) buyurdu. (Tirmizi, ibni Mace).Eshab-ı kiramın tamdıbını sevmek, sadece Ehl-i sünnet fırkasına nasip olmuştur. Şu halde, doğru yolda olmanın ölçüsü, Resulullahın ve Eshabının yolunda olmaktır. -
157.
0@144 verdiğin ayette "ehl-i beyt günahsız." manası çıkmıyor. ayeti de ekgib verdin ayrıca."allah ehl-i beyt'i temizlemek ister." manası çıkıyor. yani kirli olan bir şey temizlenir değil mi?
-
158.
0@143 burada ashap değil grup ismi geçer buhari'de.buhari'Nin cami'ul-usul'e oranla daha güvenilir olduğu açıktır.
-
159.
0@144 peygamberin sıfatlarını öğren. peygamberler günahsızdır. sahabe günahkar olabilir fakat affedilmiştir.ve onların hepsi cennet ehlidir.
-
160.
0@150 mürted kafir demektir. sünni hadis verdiğine göre, benim daha önce verdiğim sünni hadisi niye kabul etmedin?
"sünni hadis verip sünniliği savunmak." diyip saçmaladın.kim çakal?
kim kıvırıyor?
madem sünni hadisi kabul ediyorsun,o zaman "ehl-i beyt'in yolunu tutanları... " diyerek hadisi değiştiremezsin.ehl-i beyt sahabedendir.biz tüm sahabeleri severiz, ayrım yapmayız.biz ehl-i beyt'i de severiz. -
161.
0@150 iyi hadi ben de yattım o zaman. geç oldu.iyi geceler.
-
162.
+1Burda yaptığınız tüm analizler falan asıldığınız kıza whatapp dan sayfalarca yazdıktan sonra görüldü gibi olur hadi iyi ceketler
-
163.
0@149 ehl-i beyt ne demek biliyor musun?
peygamberin ev halkı demek. peygambere ehl-i beyt demek çok yanlış ve saçma olur. kullandığın kelimelerin bile ne anlama geldiğini bilmiyorsun."peygamber günahsızdır." dedim, lafı nerenden anlıyorsun. konuyu saptırmaya uğraşma boşuna. peygamberlerin sıfatlarını öğren. -
164.
0Sor panpa bir sorun varsa Aleviyim ve allaha bin sükür bununla gurur duyarım.
Edit:alaya alacak olan liselilerin dıbına koyarım ama efendi gibi soru sorarsanız amenna
-
ccc rammstein ccc günaydın diler 07 11 2024
-
adalet kırıntısı
-
travesti zütünü patlata patlata osurdu
-
memati senin kafanı elektrikli testere ile
-
endonezyalı sevgilime aldığım hediye capsli
-
vikingur banka luka maci
-
çok yalnızımm be sözlük
-
tt oldum i t oldum
-
bir kız osururken
-
anadolu da yaşayan ermenilere ne oldu
-
memati sana bıçak cekseydim ne
- / 1