/i/Siyaset

Saygı Çerçevesinde Özgür Siyaset Platformu
  1. 1.
    +24 -28
    Merhaba. Uzun zamandır yazı yazmıyorum. Aslında bugün de yazmayacaktım ancak bazı işlerimi erteledim ve yazmaya karar verdim. Çünkü yarın seçim var. Ben de bu konu hakkında birkaç bir şey söylemek istiyorum. Sizden tek ricam sonuna kadar, düzgün bir şekilde okumanız ve vicdanlı olmanızdır. Yazı biraz uzun ve ağır olabilir. O yüzden parça parça yazacağım ki istediğiniz yerde rez alın, sıkılmadan okuyun. Neyse, başlayalım…
    ···
  1. 2.
    +17 -1
    Bak ordan yunus gülümsüyor
    ···
    1. 1.
      +2 -1
      Bunu okuyupta bizimki yapmaz diyen sorulara cevap veremeyip mehapeye sallayan iq su iki haneli insanlara boşuna şey anlatmışsin. anarşist takilan sozlugu aktroller basmis
      ···
  2. 3.
    +17 -1
    Yarın 1 Kasım Türkiye Genel Seçimleri yapılacak. Bu seçim Türkiye’nin en önemli dönemeçlerinden biri olacak. Ya dönemeci alıp güneşe doğru uzanan yolda ilerlemeye devam edeceğiz ya da şarampole yuvarlanacağız. Bunu belirleyecek olan ise bizleriz.

    Yazıya başlamadan önce ufak bir not düşmek istiyorum; kesinlikle hiçbir siyasi partinin taraftarlığını yapmıyorum. Sadece doğruyu yazıyorum.

    • Gerekli malzemeler: Şeref, haysiyet, vicdan, mantık, saygı ve vatan sevgisi.
    ···
    1. 1.
      +2 -16
      Niye okuyalim sen bilir kişi misin ?
      Not: Ak Parti diyeceksin Ak Parti akp ne ?
      ···
      1. 1.
        +14 -11
        AKP YANI AMINA KODUMUN PARTISI
        ALLAHSIZ KITAPSIZ PARTI
        AMERIKANIN KURDUGU PARTI
        ···
      2. 2.
        +7 -12
        Vatan sever Parti>>>>AK PARTi !
        ···
      3. 3.
        +4 -3
        Vatan giben parti >>>>>>>>Akparti
        ···
      4. 4.
        +1 -4
        Yarin iktidariz gencler ;)
        ···
      5. 5.
        +1 -1
        teenwolf2 senin her hazdığna çuku vermek için 15 saniye bekledim aq Vakit ve döl israfı yarak kafalı
        ···
      6. diğerleri 3
  3. 4.
    +14 -1
    Devam edelim…

    Ortadoğu’nun Abisi, Dünya’nın Kırmızı Düğmesi Türkiye

    Türkiye önemli bir ülke. Jeopolitik olarak Ortadoğu’da büyük önem taşıyan Türkiye, katil Amerika’nın(şerefli bireylerini tenzih ederim) Ortadoğu’daki planlarının önünde büyük bir engel.

    Gerek ekonomisi, gerek askeri gücü, gerek halkı ve gerek sağlam, köklü devlet yapısıyla Ortadoğu’daki birçok devletten çokça adım önde olan Türkiye için Ortadoğu’nun abisi diyebiliriz. Hani eskiden vardı ya mahallenin abileri, onun gibi. Dolayısıyla buradaki her olay sadece bizi ve geleceğimizi değil, dolaylı yoldan Ortadoğu’daki birçok insanın, ülkenin ve olayların kaderinde etkili oluyor.

    Abarttığımı düşünüyor olabilirsiniz. Bazen ben de öyle düşünüyorum. Peki, gerçekten de abartıyor muyum? Bakalım…

    Amerika… Ey Amerika… Dünyayı gibip soğana çevirdin. Fakat tebrik ediyorum bu muallakleri. Neden? Çünkü adamlar ciddi anlamda çalışıyorlar. Bundan 100-200 sene sonrası için plan yapıp, tahminlerde bulunuyorlar ve buna göre strateji geliştiriyorlar. Bugünkü birçok olayın bundan ortalama 100 sene önce planlandığından emin olabilirsiniz.

    Bu muallakler gerçekten çalışıyor. Çok iyi bir şekilde örgütlendiler, kadrolaştılar. Dünya’nın birçok yerinde istediği oyunu oynayabilecek güçteler. Birçok ülkenin devlet adamları doğrudan bunlara bağlı. * Birçok devletin önemli yerlerinde adamları var. * Türkiye de bunlara dâhil. * Şerefsiz bol memlekette.

    Neyse efendim, fazla uzatıp da Amerika’nın propagandasını yapmış gibi olmak istemiyorum. Güçlü ve etkili olduğunu bilin yeter. Detayları başka yazıda anlatırım.
    ···
    1. 1.
      +2
      Amerika = Paralı askeri gücü, mazlum devletlerin zengin yeraltı kaynaklarına sahip olması, merkez bankasından bol bol dolar basması ve tefecilikle geçinen bir ülke. i:leriye dönük tasarımlarının %99'u askeri yönde bilim, teknik vesaire alanlarda Asya Toplumları daha önde
      ···
      1. 1.
        0
        Panpa yeni hikaye geliyomu onu sole sen
        ···
      2. 2.
        0
        Yeni hikayeler birikirse onlar yazıya da dökülür elbet
        ···
  4. 5.
    +17
    Bu muallaklerin bir projesi var. Adı Büyük Ortadoğu Projesi, kısaca BOP diyorlar. Bush denen bir puşt tarafından başlatılan bu operasyon, Amerika’nın kendi çıkarları doğrultusunda Türkiye dâhil Ortadoğu’daki birçok ülkenin içine sıçmayı hedefler. internetten birkaç ufak araştırma yaparak daha detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz. Ha, bu proje için “iyi” diyenler de var, yok değil. * Unutmayın, zamanında düşman askerleri için dost diyenler de vardı bu ülkede. * Ha, gibtik attık gerçi ama siz dikkat edin. Torunları hala aramızda, buralarda bir yerde… *

    Ne diyorduk? Hah, BOP. Bu projenin gerçekleşmesi için Türkiye’nin domino taşı gibi yıkılıp zincire katılması gerekiyor ancak olmuyor. Neden? Az önce de bahsettiğim etkenler buna geçit vermiyor. Özellikle köklü devlet tarihimizin(Göktürklerden bu yana) getirdiği tecrübe ve Mustafa Kemal ve arkadaşlarının(saygıyla anıyorum) bu tecrübeyi kullanarak sağlam temeller üzerine kurduğu Cumhuriyet sağ olsun. *

    BOP’u bir yapboz olarak düşünürsek eğer Türkiye en değerli parçadır. Dolayısıyla yine aynı yere gelerek bu konuyu kapatıyorum: Türkiye’deki her gelişme sadece bizi değil Ortadoğu dâhil dünyadaki birçok ülkeyi ilgilendiriyor. Yani bu seçim ve sonraki seçimlerin sonucundaki gelişmelerden hepimiz sorumluyuz.
    ···
  5. 6.
    +18
    Devam edelim…

    7 Haziran, Koalisyon Görüşmeleri ve Günah Keçisi

    7 Haziran Genel Seçimlerine değinmek istiyorum. Seçim sonucu olarak sandıktan tek başına iktidar çıkmadı ve koalisyon görüşmeleri yapıldı. En çok oyu alan 1. Parti AKP olduğu için hükumet kurma görevi Cumhurbaşkanı tarafından onlara verildi. CHP ve MHP ile görüşmeler yapıldı ve sonucunda koalisyon kurulamadı ve erken seçim kararı alındı. Neden?

    AKP ile CHP günler süren görüşmeler yaptılar. 35 saat süren görüşmeler ve akabinde Davutoğlu ile Kılıçdaroğlu’nun 4 saatlik görüşmesi sonucunda koalisyon görüşmesi olumsuz sonuçlandı. Ardından Davutoğlu yaptığı açıklamada erken seçimin en güçlü ihtimal olduğunu söyledi. Tekrar yazıyorum, Chp ile yapılan görüşmenin olumsuz sonuçlanmasından sonra Davutoğlu erken seçimin en güçlü ihtimal olduğunu söyledi. *

    Bunun ardından MHP ile görüşmeler oldu. Davutoğlu ve Bahçeli’nin 2,5 saatlik görüşmesinin neticesinde de AKP “Hayır” dediği için koalisyon olmadı. * Evet, biraz şaşırdınız değil mi? Ancak durum bu.
    ···
  6. 7.
    +21 -3
    Nasıl yani? Dediğinizi duyar gibiyim. Şöyle ki; AKP-MHP görüşmeleri başladı. Bahçeli 4 şartını sundu. “Bunları kabul ediyor musunuz?” dedi. AKP “Hayır” dedi. Nedir bu şartlar, tekrar bir bakalım.

    1 – Anayasa’nın ilk 4 maddesi değiştirilemez. Değiştirilmesi teklif dahi edilemez. Bu MHP’nin vazgeçilmez şartıdır.

    2 – Çözüm sürecini ekgibsiz ve bahanesiz olarak ortadan kaldırılması, sürecin tümüyle tasfiyesi, müzakere kabul etmeyen talep ve isteğimizdir.

    3 – Toplum hayatını felç eden, adalet ve ahlak kurallarını hiçe sayan rüşvet ve yolsuzluk iddialarının 17-25 Aralık kapsamında tekrar ele alınarak, ucu kime dokunursa dokunsun üzerine gidilmesi tartışmasız isteğimizdir.

    4 – Anayasal yetki ve sorumluluklarını inat ve ısrarla çiğneyen, hiçbir kural tanımayan Cumhurbaşkanı’nın, görevinin gerektirdiği meşru ve hukuki zeminde bulunmasının yanı sıra kuvvetler ayrılığı prensibinin parlamenter demokrasiyle muhafazası, sağlıklı bir koalisyon için aradığımız temel kıstastır.

    AKP, MHP’nin bu 4 şartına “Hayır” dedi. Buna rağmen Davutoğlu hala meydanlarda MHP için “Hayırcı” diyor. *
    ···
    1. 1.
      -3
      Aksaray yıkılacak dedi amk çankaya fanusuna geri dönülecek dendi onu da yaz

      edit: eksileyen pekekent demediyse demedi de
      ···
    2. 2.
      +1
      Akp "hayır" demedi, "gelin bakalım bi yanlışlık var mı istişare edelim" dedi.
      Ama MHP tartışmasız, "ya kabul edin, ya da koalisyona hayır" diyerek. Tartışmadan kaçıp, dayattı. Siyasi zorbalıktır bu
      ···
  7. 8.
    +17 -1
    Şimdi tekrar soruyorum, AKP-MHP koalisyonun kurulmamasının suçlusu kim? Günah keçisi yapmaya çalışılan MHP mi yoksa “Hayır” diyen AKP mi?

    Sanırım yazımın asıl konusunu biraz olsun anladınız. MHP’ye atılan iftiralar ve bazı yanlış anlaşılmalar. Bunların yanı sıra AKP ve icraatları… Tekrar ediyorum, beni bir siyasi parti mensubu olarak görmeyin. Yazdıklarıma tarafsız bakın. Eğer gerekli malzemeler listesindekiler sizde yoksa zaten bu konuda elimden bir şey gelmez. *

    Malzeme listesindeki “Mantık” kullanıldığında bugün koalisyon kurulmamasının sorumlusunun kim olduğu açıkça ortada değil mi?

    Bazı vatandaşlarımız MHP için elini taşın altına koymamaktan bahsediyor. Ben de şöyle bir soru sorayım o zaman, AKP neden bu 4 maddeyi kabul etmedi? Bu sorunun cevabını yine “Mantık” çerçevesinde verebilir misiniz? Deyin ki, şu şu şu sebeplerden ötürü AKP MHP’nin bu 4 şartını doğru bulmadı ve kabul etmedi. Ha?
    ···
    1. 1.
      +8 -16
      Niye kabul etsin amk ?
      3. Ve 4. Maddeler Akparti'nin aleyhine atilan iftiralarin sonucu.
      Mhp ciktida teror bitecek ekonomi icin bunlar olacak askeri alanda bunlar olacak en kisa zamanda icimizdeki hainlerden kurtulacagiz diye niye demedi takmis kafaya 17 25 'i ? Bu adamlarin (mhp) derdi vatan mi yoksa Erdoğan mı?
      ···
    2. 2.
      +13 -2
      3. ve 4. maddelerdeki olaylar eğer denildiği gibi iftira veya yalansa o zaman neden çekiniyorlar? Kabul etsinler, kişiler yargılansın, iftira olduğu aklansın, koalisyona bakalım. Fakat direkt olarak reddediyorlar.

      MHP'nin bu zamana kadar terör ve ekonomi için yüzlerce teklifi oldu. Fakat sen sadece belirli haber kaynaklarını takip ediyor olmalısın ki bunları göremedin. Çözüm süreci başladığından bu yana meydanlarda "Bu işten zararlı çıkacaksın" vs. şeklinde bağıran MHP'li yetkilileri terörden beslenmekle suçladı AKP. Şimdi de çıkıp "Çözüm sürecinde silahlanmışlar" vs. diyorlar. Zamanında MHP uyardı, AKP sallamadı.

      Buraya uzun yazarım ama vaktim pek yok. internetten detaylı şekilde ararsan rahatlıkla bulursun.
      ···
    3. 3.
      +1
      Bu bölümde yazdıklarına aynen katılıyorum devam et vobirivira
      ···
    4. diğerleri 1
  8. 9.
    +9
    Devam Edelim...

    Değnek kim, Köstek kim?

    CHP’li bazı arkadaşlarımla bu konular hakkında sohbet ederken bazen diyorlar ki “Ya birader iyi hoş ama MHP sürekli AKP’ye değnek oluyor. Sıkıştığı yerde yardımına koşuyor.” * Mesela diyorum? “Ya bu meclis başkanlığı seçiminde Deniz Baykal’a oy vermediler mesela” diyorlar. *

    Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde CHP’nin adayı Ekmeleddin ihsanoğlu MHP’nin de desteği ile seçimde aday gösterildi * (AKP’ye değnek olmakla suçlanıyordu MHP). CHP kapı kapı dolaştı, her yerde ihsanoğlu için oy istedi. Doğru mudur? Doğru. Cuhmurbaşkanı adayı ihsanoğlu için kapı kapı dolaşıp oy istediler. MHP de destek verdi.
    ···
  9. 10.
    +9 -1
    Daha sonra meclis başkanlığı seçimleri geldi. Her partiden aday çıktı. Terör örgütü pkk’nın siyasi uzantısı HDP AKP’nin eski genel başkan yardımcısı ve kurucularından olan Mehmet Fırat’ı, AKP ismet Yılmaz’ı, CHP Erdoğan’ı hapisten çıkartan Deniz Baykal’ı, MHP ise bilim adamı, diplomat, siyasetçi olan ve zamanında önemli görevlerde bulunmuş olan Prof. Dr. Ekmeleddin ihsanoğlu’nu aday gösterdi.

    Şimdi CHP’li vatandaşlara sormak istiyorum ve ellerini vicdanlarına koyarak cevap versinler; Cumhurbaşkanlığı görevine layık görüp de kapı kapı dolaşıp oy istediğiniz Ekmeleddin ihsanoğlu’nu neden Meclis Başkanı olması için desteklemediniz. Cumhurbaşkanlığını layık gördüğünüz ihsanoğlu’nu neden Meclis Başkanlığına layık görmediniz? Kendi adayınızı… *
    ···
    1. 1.
      +1
      Benim şahsi kanaatime göre zaten Ekmeleddin ihsanoğlu'nun CHP tabanına hitap eden bir noktası yoktu. Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde ihsanoğlu'nu kim nasıl neden Çatı Adayı olmasını sağladı buralara bakmak lazım. CHP sadece olur dedi. Daha sonrasında kendi partilerinden bir milletvekilini meclis başkanlığı için ortaya çıkarmaları gayet doğal bence.
      ···
    2. 2.
      +2 -1
      ihsanoğlu'nu Kılıçdaroğlu aday gösterdi, MHP de olur dedi ve destek verdi. Merak ediyorum, ihsanoğlu'nun CHP'ye hitap etmeyen yönü/yönleri neler?
      ···
      1. 1.
        +3
        ihsanoğlu cemaat adamı şakirtlik var.o aralar hükümet ve cemaat didişmeye başlamıştı. chpde fırsat bu fırsat cemaat oyları için cemaatle el ele tutuştu mhpde sağcı olması ve cemaate karşı ılımlı olması dolayısıyla destek verince ekmeğine yağ sürülmüş oldu chpnin.Hem chp hem mhp kazanacaktı ama olmadı tabi.ve sorunun cevabıda chpnin normal şartlarda solcu olması ama eline koz geçtiği için ekmeleddini kullanması ama tutmaması olacak çünkü chpnin kendi tabanında çatlaklar oluştu
        ···
  10. 11.
    +10 -1
    Ayrıca bir hatırlatma yapmak isterim; 9 Ağustos 2007 tarihinde yapılan Meclis Başkanlığı seçimlerine göz atalım.

    AKP’nin adayı Köksal Toptan’ın Meclis Başkan’ı seçildiği bu oylamayı biraz detaylı incelersek CHP’nin AKP’yi alenen desteklediğini görebiliriz.

    ilk önce 2007’de hangi partinin kaç vekili var, ona bakalım.

    AKP: 341
    CHP: 112
    MHP: 71
    Bağımsız: 26
    Toplam 550

    Şimdi de Meclis Başkanlığı seçim sonuçlarına bakalım.

    AKP’nin adayı Köksal Toptan 450 oy alarak Cumhuriyet tarihinin rekorunu kırıyor.
    MHP’nin adayı Tunca Toskay 74 oy alıyor.
    7 oy boş, 4 oy geçersiz, katılım 535 kişi.

    Şimdi biraz matematik, 4 işlem yapalım.

    MHP’nin o dönemdeki vekil sayısı 71, adayı 74 oy almış. AKP’nin vekil sayısı 341, adayı 450 oy almış.

    MHP’ye dışardan +3 oy gelmiş. AKP’ye ise 109 oy gelmiş. Hadi iyimser olalım ve 26’sı Bağımsız vekillerden geldi varsayalım ancak +83 oy daha gelmiş. Sizce kim oy vermiş olabilir? CHP’nin 112 vekili var. * 450+74+7+4=535

    AKP’nin adayı Köksal Toptan’ı 24 dönem Meclis Başkanı seçtiren kim? CHP * Bu durumda değnekçi kim? MHP’mi? *
    ···
  11. 12.
    +7
    Ha, az daha unutuyordum bak. O dönemde CHP’nin Genel Başkanı da Erdoğan’ı hapisten çıkartan Deniz Baykal’dı. *

    Kim destek? Kim köstek?

    Bir ufak not daha düşüyorum: Bunları neden yazıyorum? Son zamanlarda gerek medyada, gerek sosyal medyada bazı kalemler bu gibi söylemlerle doğruyu yanlışı karıştırıp halkımızı farklı düşüncelere yöneltiyor. Ben sadece yanlış bilinenlerin doğrusunu yazıyorum ve biraz da kendi eleştirimi katıyorum.
    ···
  12. 13.
    +15 -1
    Devam edelim…

    HDP’yi Meclise Kim Soktu?

    7 Haziran seçimlerinin şaşırtan sonuçlarından biri de terör örgütü pkk’nın siyasi uzantısı olan HDP’nin mecliste yer alması oldu. Bu olaydan sonra bazı kimseler ciyak ciyak bağırarak MHP ve CHP’yi meclise sokmakla suçladılar. Ya aslında olan? Buyurun beraber bakalım.

    Bu tartışmayı sonuçlandırmak için yapmamız gereken tek bir şey var o da 2011 Genel Seçimlerinin sonuçlarını incelemek.

    MHP’den HDP’ye tek 1 tane bile oy kayması olmadı ancak CHP’den ise çok az da olsa oy kayması oldu fakat HDP’yi meclise sokan AKP’den HDP’ye kayan oylardır. *
    ···
    1. 1.
      +2 -1
      Ben bu yazdığını 7 hazirandan beri burda anlatmaya çalışıyorum ama kafa yok azizim. Illa chp destekledi diyorlar
      ···
      1. 1.
        +3
        Ben susarım, veriler, istatistikler ve belgeler konuşur. Belgelerle net bir şekilde kanıtlanmış bir şeyin aksini iddia eden kişi zaten zeka yönünden sıkıntılıdır. Şifalar...

        Edit: yada ilk başta söylediğim gerekli malzemeleri bünyesinde barındırmıyordur.
        ···
  13. 14.
    +9
    2011 Genel Seçimlerinde HDP’nin(o zamanki adı BDP) ve AKP’nin Doğu illerimizden ne kadar oy aldığını ve 2015 Genel Seçimlerinde ne kadar oy aldığını kısaca inceleyelim.

    Ardahan

    Bi önceki 2011 Genel Seçiminde Akp %40.26(22,834) oy, Bdp’nin bağımsız adayı ise %12.29(6,971) oy almış.

    Son yapılan 2015 Genel Seçiminde ise Akp %25.97(14,703) oy, Hdp ise %31.48(17,944) oy almış.

    Yani bu seçimde Akp’nin oyu ortalama %15 düşmüş, Hdp’nin oyu da ortalama %15 artmış.

    2011 Genel Seçimlerinde Akp birinci partiydi, şimdi Hdp birinci parti.

    Mardin

    Bi önceki 2011 Genel Seçiminde Akp %32.11(104,85) oy, Bdp’nin bağımsız adayları ise toplam %61.03(197,791) oy almış.

    Son yapılan 2015 Genel Seçiminde ise Akp %19.13(73,669) oy, Hdp ise %74.09(285,281) oy almış.

    Yani bu seçimde Akp’nin oyu ortalama %12 düşmüş, Hdp’nin oyu da ortalama %12 artmış.

    2011 Genel Seçimlerinde Akp birinci partiydi, şimdi Hdp birinci parti.

    Kars

    Bi önceki 2011 Genel Seçiminde Akp %42.62(61,172) oy, Bdp’nin bağımsız adayı ise %19.24(27,620) oy almış.

    Son yapılan 2015 Genel Seçiminde ise Akp %26.66(39,816) oy, Hdp ise %44.64(66,674) oy almış.

    Yani bu seçimde Akp’nin oyu ortalama %20 düşmüş, Hdp’nin oyu da ortalama %20 artmış.

    2011 Genel Seçimlerinde Akp birinci partiydi, şimdi Hdp birinci parti.
    ···
  14. 15.
    +9 -2
    Görünen köy, kılavuz istemez. Açıkça görülüyor ki daha önce AKP’ye oy veren Kürt kökenli vatandaşlarımız HDP’ye oy vermiş.

    • not: daha detaylı bilgi için şuraya: http://vobirivira.blogspo...-meclise-dedem-soktu.html bakabilirsiniz.

    Şimdi soruyu tekrar soralım; HDP’yi meclise kim soktu?
    ···
    1. 1.
      +6 -2
      AKP'ye oy veren kürtlerin HDP'ye kaymasından AKP'nin isteyerek HDP'yi meclise alması sonucu çıkmaz. Kürt oylarını tutabilseydi tek başına iktidar olucaktı. Belli ki HDP'yi meclise oy veren kürtler soktu.
      ···
    2. 2.
      +4 -2
      Ben yazıda HDP'yi meclise AKP soktu demedim. AKP'ye oy veren Kürt kökenli vatandaşlarımızın HDP'ye oy vermesi sonucunda yani AKP'den HDP'ye oy kayması sonucunda HDP meclise girdi dedim. Daha dikkatli okumanı öneririm.

      Ek olarak HDP ile çok derdi varsa AKP'nin, parti kapatmayı getirsinler, kapatsınlar anayasaya aykırı davranan HDP'yi. Tabi bu arada aynı sebepten AKP de kapatılır, ayrı konu. *
      ···
      1. 1.
        -1
        Kıvırıp kıvırıp durma,
        Bir "HDP'yi meclise AKP soktu demedim" diyosun
        Bir: "Tabi bu arada aynı sebepten AKP de kapatılır" diyosun

        Akp niye kapatılsın?
        ···
      2. 2.
        -1
        ikisinin de kapatılması lazım diyor işte.
        ···
      3. 3.
        0
        Neden işte
        ···
      4. diğerleri 1
    3. 3.
      0
      Belki onaylamazsın diye buraya da yazıyım, siteye yazdığım yorum

      "Önceden HDP nin alabilceği oy oranı barajı aşamıyordu. Yani AKP'den HDP'ye oy kaysa bile HDP barajı geçemiyordu. Ama kararsız seçmenlerden ve HDP meclise girsin de AKP'nin milletvekili düşsün diyen CHP'liler vs. HDP ye verince %10'u geçti. Matematikte "3+1=4" yapan şey, her sayıdan her biri. Ama işin içine zaman boyutunu katarsan. "=4" yapan şey "+1."

      Yani: HDP'yi meclise sokan şey HDP ye verilen emanet oylar, baraj geçmesi için verilen sürekli oylar, HDP'nin kardeşlik sözlerine aldanan mallar ve Akp'nin milletvekili sayısının düşmesini isteyen kuduz düşmanlar
      ···
    4. diğerleri 1
  15. 16.
    +8 -2
    Devam edelim…

    AKP’ye Oy Veren, Vermiş ve Verecek Olan Vatandaşlara 5 Soru

    Soru 1

    14 Ocak 2000 tarihinde Erdoğan bi radyo progrdıbına katılıyor. Avustralya'nın Melbourne şehrindeki SBS radyosundaki bu programda kendisini terörist başı abdullah öcalan ile karşılaştıran sunucuya aynen şunları söylüyor:

    "Sayın Öcalan düşüncelerinin değil, şuan almış olduğu kellelerin hesabını veriyor."

    Türkiye'nin belirli bir bölümünü ayırmak isteyen ve bu yönde terör eylemleri gerçekleştiren, askerimizi ve polisimizi şehit eden, dolayısıyla bir çok çocuğu babasız, bir çok kadını kocasız, bir çok kardeşi abisiz, bir çok anayı ve babayı evlatsız bırakan, Doğu bölgesindeki illerimizde türlü türlü eylemler yapıp halkı tehdit eden, karakollara baskınlar yapan, dolayısıyla binlerce insanı gözü yaşlı bırakan bu bölücü pkk'nın kurucusu ve lideri abdullah öcalan için "Sayın" denmesi ve bu eli kanlı terör örgütüne karşı mücadele veren şehit askerimize ve polisimize "Kelle" denmesi sizin için ne ifade ediyor?

    • Bu olaydan sonra Şehit Anaları Derneği söylediklerinden ötürü Erdoğan'a dava açtılar. Açtıkları bu 3 kuruşluk tazminat davasını da kazandılar.
    ···
    1. 1.
      +4 -15
      C★■■■☆■■■■■■gibtir git şurdan seçim öncesi milleti Ak partiden caydırıyosun beyin yıkamaya,Ak partiyi kötülemeye gelmişsin belli. Size inat oyum Akp'ye.. itibar etmeyin buna.■■■■■■■■■☆■■■■■■■■C★
      ···
      1. 1.
        +3 -1
        Böyle bir entry yerine senden yazdıklarımı çürütebilecek nitelikte delilli, kaynaklı anti-tezler beklerdim. Fakat sen de haklısın böyle bir şey imkansız. Çünkü yazdıklarımın tamamı doğru.

        (Bildirim gelsin diye yazdm panpa
        ···
    2. 2.
      +9 -2
      Böyle bir entry yerine senden yazdıklarımı çürütebilecek nitelikte delilli, kaynaklı anti-tezler beklerdim. Fakat sen de haklısın böyle bir şey imkansız. Çünkü yazdıklarımın tamamı doğru.
      ···
  16. 17.
    +10
    Soru 2

    31 Mart 2003 tarihinde Erdoğan'ın bi gazetede yazısı yayınlanıyor. The Wall Street Journal adındaki Amerikan gazetesindeki bu yazısında Irak'taki işgalci amerikan askerleri için aynen şunları söylüyor:

    "Amerika ile olan yakın iş birliğimizi sürdürmeye kararlıyız. Dahası, bu cesur kadın ve erkeklerin en az kayıpla evlerine dönmelerini ve Irak'taki acının en kısa zamanda sona ermesini umuyor ve bunun için dua ediyoruz."

    Tüm dünyaya kan kusturmuş olan amerika 20 Mart 2003 yılında da Irak'ı işgal ederek sözde "özgürlük" adı altında 1 milyondan fazla insanın ölümüne sebep oldu. Kadın, erkek, genç, yaşlı ve çocuk demeden insanları katleden ve bunlarla da kalmayıp insanların evlerini yıkan, camileri yıkan, işkenceler yapan, kadınlara tecavüz eden amerikan askerleri için "cesur" denmesi ve onların "en az kayıpla evlerine dönmesi" için dua edilmesi sizin için ne ifade ediyor? Eli kanlı amerikan askerlerinin en az kayıpla evlerine dönmesi için dua ediyorsun da evsiz kalan, babasız annesiz kalan o masum çocuklar ne olacak? Bunlar sizin için ne ifade ediyor?
    ···
  17. 18.
    +13
    Soru 3

    Amerika'nın 48. başkanı bush'un döneminde başlayan bi proje var, adı büyük ortadoğu projesi, kısaca bop deniyor.

    Türkiye dâhil birçok Ortadoğu ülkesinin sınırlarının değişmesine sebep olacak bu projenin amerika tarafından ve özellikle bush döneminde başlamış olması zaten tehlike çanlarının habercisi. Ha eğer derseniz ki "Yok arkadaş, ben inanmıyorum. bop Ortadoğu'nun ve Türkiye'nin refahı, iyiliği için yapılan bir proje. Amerika bizim iyiliğimizi istiyor." O zaman size diyecek beşeyim yok. internette yayınlanan bop haritalarına ve ilgili belgelere bir bakın. Asıl amacını net bir şekilde göreceksiniz.

    Neyse, devam edelim biz. 4 Mart 2006 tarihinde istanbul Bayrampaşa'daki AKP ilçe kongresinde Erdoğan aynen şunları söylüyor:

    "Türkiye'nin Ortadoğu'da bir görevi var. Biz BOP'un eş başkanlarından biriyiz. Bu görevi yapıyoruz."

    Amacı Ortadoğu'yu, bölgedeki Müslüman devletleri ve Türkiye'yi amerika'ya köle yapmak olan ve bu hedefte milyonlarca insanın canını alan, kanını akıtan bop için eş başkanlık yapması, bunu çok matah bir şeymiş gibi söylemesi sizin için ne ifade ediyor?
    ···
    1. 1.
      +1
      E kardeşim mantıklı konuşuyorsun da bu adam kürtlere bir sempati beslemiyor neden özgür bir kürdistan kurulmasını desteklesin ki
      ···
      1. 1.
        +2 -1
        Kürtlere sempati besliyor demedim. BOP'un eş başkanı dedim. BOP'un amaçlarına bakarsan amacının özgür kürdistan olmadığını anlarsın. * Daha fazla detaylı açıklamama gerek var mı? * Hadi bir tüyo daha vereyim, BOP, Büyük israil'i kurmak için gerçekleştirilen bir projedir. * Bu doğrultuda kişilerin ne yaptığı değil, hangi amaç için yaptıkları önemli.
        ···
      2. 2.
        +1
        Ne demeye çalıştığını anladım teşekkür ederim aydinlattigin için
        ···
  18. 19.
    +11 -1
    Soru 4

    2011 yılında terör örgütü lideri abdullah öcalan'ın çağrısı ile 34 terörist Habur sınır kapısından girerek teslim oldu(!). Bu 34 terörist dönemin siyasi partisi olan dtp'li temsilciler tarafından ve pkk destekçileri tarafından karşılandı. Öyle bir karşılama oldu ki bu, otobüs tepesinde karşılamaya gelenleri selamlayan teröristler el sallıyor, sloganlar atılıyor... Teslim olmak değil, adeta bir şov, adeta bir zaferdi bu. Türkiye'ye karşı bir zafer...

    Bu olaydan hemen sonra Erdoğan, akp'nin meclis grup toplantısında aynen şunları söylüyor:
    ''Dün Habur Sınır Kapısında yaşanan manzara karşısında umutlanmamak mümkün mü? Bu bir umuttur."

    O görüntüler işte bunlar: https://goo.gl/ao0YI9

    Erdoğan bunu dedikten 2 gün sonra çıkıp aynı olay için 180 derece bir dönüş yaparak "Böyle saçma sapan şey olmaz" dedi. Bu sizin için ne ifade ediyor?
    ···
  19. 20.
    +9
    Soru 5

    Norveç'in Oslo kentinde 2006 yılında bir görüşme yapıldı. MiT ile pkk arasında yapılan bu görüşmenin tutanakları internette yayınlandı. Yayınlanan Oslo tutanaklarında MiT mensubu kişi şunları söylüyor:

    "Bölgedeki valiler ve emniyet müdürü size karşı toleranslı davranıyorlar. içinde eğer size karşı toleranslı davranmayan varsa söyleyin."

    Bununla da kalmıyor, yine MiT mensubu kişi terörist başı abdullah öcalan'dan "Sayın Öcalan" diye bahsediyor.

    Yapması gereken pkk ile mücadele etmek olan emniyet müdürleri için söylenenler ve bunu söyleyenlerin MiT mensubu olması ve bu kişinin terörist başı abdullah öcalan'dan "Sayın Öcalan" diye bahsetmesi sizin için ne ifade ediyor?

    • Bu 5 sorunun kaynakları ve hakkında detaylı bilgi için şuraya: http://vobirivira.blogspo.../05/akplilere-7-soru.html bakabilirsiniz.
    ···