-
1.
+2 -21padişahıydı bu bi gerçek
-
2.
+1 -15ulu hakan diyolar bi de cemaatçiler
-
3.
0hangisi ama
-
4.
-12yok adam yere abdestsiz basmazmış keşke basaydıda osmanlıyı rezil etmeseydi
-
5.
-11@4 ikinci
-
6.
0lisede bilinç altına yerleştirirler abdülhamid şöyle kötü böyle kötü. üniversiteye gel anlarsın neymiş abdülhamid
-
7.
0cuma cuma abdülhamid mi gibti seni gardaş bu kadar dert ediyosun
edit: SANA TARiH DERSi VEREN ÖĞRETMENi, ORAYA ATAYAN MEB i gibEYiM NE DiYEYiM BAŞKA -
8.
0(bkz: bilgisiz)
-
9.
+2 -9istedinz kadar eksileyin bu gerçekleri değiştirmez abdülhamid basiretsiz ve cesaretsiz bi adamdı... denge siyaseti diye koca osmanlıyı kucaktan kucağa oturtmuştur
-
10.
0abdülhamit giberken
diye bir film vardı -
11.
0yok lan ben beyinsizleri eksilemiyorum. sonra kendini bir tak zannediyorlar
-
12.
-6@13 gibilerkendir o
@14 ikiside değil gerçekler acıdır
@15 gibtir git ergen liseli -
13.
0gibtir git biraz tarih öğren bin
-
14.
0kaçıncı padişah olduğunu sorsan bilmez nasıl biri olduğunu araştırmamış
sağdan soldan duymuş gelmiş burda sallıyo -
15.
-6duyunu umumiye denilen osmnalının bağımszlığını giben kurum bunun döneminde kurulmuştur.36 padişah içerinde ki vahdettin de buna dahildir en çok toprak kaybeden padişahtır abdülhamid.
-
16.
0abdülhamit balkanlardaki ayaklanmayı bastıracak gücü olduğu halde bastırmamıştır.
-
17.
-6osmanlı devleti huur çocuğudur
-
18.
-2@19 niye bstırmamışıtır çünkü ordu ve jön türkler zor duruma düşsün diye. iktidar hırsı için toprak kaybettirmiş ihtiraslı bi adam
-
19.
0adam doğru soylüyor amk... dini iyi olan adam devleti iyi yönetir diyemeyz. yoksa suan papazlarla imamlar bizi yönetirdi.
halkına sahip çıkamamıs seriatı cıkıs yol bulmus. ama kaçıncı yüzyılda yasadığını da idrak edememiş. ıı. mahmuttan sonrası zaten yalan dolan entrika
edit: yıldız teşkilatına da gelince bildiğin sabun köpüğü... -
20.
+2@1 insan hiç çıktığı deliği beğenmez mi? anasını bacısını ingilizler, fransızlar yunanlılar gibmiş. ulan sen kimsin ki insanları yargılıyorsun? sen olsaydın osmanlıyı kurtaracak mıydın? nasıl bir bakış açısı bu