1. 1.
    +2
    ya salak yemin ediyorum gerizekalı bu çocuk
    ···
  2. 2.
    +1
    nöbetçiler atın bunu zindana
    ···
  3. 3.
    +1
    abazan genç ama 8 giber affetmez
    ···
  4. 4.
    +1
    bu adamı silen zütverenin önde gidenidir
    ···
  5. 5.
    +1
    abaz yolu yokuştur
    biraları tokuştur
    bize abaza diyenler
    ya ipnedir ya puşttur
    ···
  6. 6.
    +1
    (bkz: işte ateistleri şoka sokacak olay) bi bak beni hemen orda görücen lan at yannanı piyada yoksun mezat taşını skm
    ···
  7. 7.
    +1
    lan bu adami kim sildi? daha demin caps getirdi bu adam, niye siliyorsunuz manyak misiniz aminakoyim?
    ···
  8. 8.
    +1
    peter jackson'ın j.r.r. tolkien'in yüzüklerin efendisi serisi ile ilk tanışması ralph bakshi'nin 1978 tarihli animasyon filmi ile oldu. jackson filmden çok hoşlandı ve yüzüklerin efendisi ile ilgili daha fazla şey öğrenmek istedi. daha sonra 17 yaşındayken wellington'dan auckland'a gittiği 12 saatlik bir tren yolculuğu sırasında kitap için hazırlanmış bir edisyonu okudu. 1995 yılında sevimli hayaletler filminin çekimlerini bitirdi ve sonraki projesinin yüzüklerin efendisi kitaplarını filme uyarlamak olmasını kararlaştırdı. jackson ayrıca o sıralarda "neden kimsenin bu proje ile ilgilenmediğini" merak ediyordu. eşi fran walsh ile birlikte, miramax films'in patronu harvey weinstein'la işbirliğine gitti ve kitapların telif haklarını 1970'li yıllardan beri elinde tutan saul zaentz ile görüşmeye başladı. universal pictures'ın jackson'a king kong'un yeniden çevrimi yönetmesini teklif etmesi görüşmeler geciktirdi. weinstein bu duruma çok kızdı ve saul zaentz'in de the hobbit'in film uyarlamasının dağıtım haklarını elinde bulundurmadığını, bu hakların united artist şirketinde olduğunu öğrendi. 1996'nın nisan ayında telif hakları sorunu hala çözülmüş değildi. universal pictures, 1997 yılında king kong projesini iptal ettiğinde, weinstein'dan destek alan peter jackson ve fran walsh, altı hafta boyunca telif haklarını satın almaya çalıştılar. jackson ve walsh, costa botes ile birlikte kitapları tekrar okuyup öykünün özetini çıkardılar. üç ay sonra bir taslak yazdılar. üç kitabın iki filme uyarlanması kararlaştırıldı. i̇lk filmin yüzüklerin efendisi: yüzük kardeşliği, yüzüklerin efendisi: i̇ki kule'nin tümünden ve yüzüklerin efendisi: kralın dönüşü'nün başlangıcından uyarlanması planlanıyordu. kitapları okumayan bob ve harvey weinstein, senaryoya hayran kaldılar. i̇ki filmin bütçesinin 75 milyon dolar olması konusunda anlaşıldı. jackson ve walsh, 1997 yılının ortalarında stephen sinclair ile birlikte senaryoyu yazmaya başladılar. sinclair'in eşi philippa boyens, kitapların büyük bir hayranıydı ve tretmanı okuduktan sonra senaryo yazım ekibine katılmaya karar verdi. birincisi 147 ve ikinicisi 144 sayfa olan iki senaryonun yazımı 13 ile 14 ay kadar bir zaman sürdü. sinclair, tiyatro çalışmaları nedeniyle projeden ayrılmak zorunda kaldı. marty katz, yeni zelanda'ya geldiğinde sorunlar başladı. yeni zelanda'da dört ay harcayan katz, projenin maliyetinin 150 milyon dolar olması tahmin ettiğini söylediğinde, zaten 15 milyon dolar harcamış olan miramax films, iki film olarak gerçekleştirilmesi planlanan projeyi bir filme indirmeye karar verdi. 17 haziran 1998 tarihinde bob weinstein, kitaplardan uyarlanmış iki saat süreli bir film tretmanı sundu. jackson buna şaşırdı ve miramax, weta workshop tarafından herhangi bir metnin veya işin tamamlandığını bildirdi. jackson dört hafta boyunca hollywood semalarından dolaştı. new line cinema'dan mark odesky ile görüşmeden önce 35 dakikalık bir video gösterdi.
    new line cinema'dan robert shaye videoyu izledi ve yüzüklerin efendisi kitaplarının iki filme uyarlanması gerekmediği ve bir üçleme olarak çekilmesini önerdi. bu yüzden jackson, walsh ve boyens üç yeni film senaryosu yazmaya başladılar. film sayısının üçe çıkarılması yaratıcı özgürlük sağlasa da jackson, walsh ve boyens metni yeniden yapılandırmak zorundaydı. frodo baggins'in yüzüğü taşıması hikayenin odak noktası haline gelirken, aragorn'un öyküsü de senaryonun en fazla odaklandığı yan öykü durumuna geldi. hikayeye fazla katkıda bulunmayan bazı öğeler (tom bombadil gibi) atıldı. yeni eklenen sekanslar arasında, savaşlar ve canavarlar gibi tolkien'in muğlak tuttuğu öğeler genişletildi. senaryo yazım ekibinin yaptığı en büyük değişkliklerin başında çoğu karakterin dramasının genişletilmesi geliyordu. galadriel, elrond, ve faramir'in kişilikleri daha karanlık hale getirildi. boromir ve gollum semapatikleştirilirken legolas, gimli, saruman, ve denethor gibi karakterler daha basite indirgendi. karakterlerin kişiliklerinde daha fazla detaya inilmesi için yeni sahneler eklendi. arwen ve eomer gibi bazı karakterler, glorfindel ve erkenbrand gibi bazı karakterler ile birleştirildi. en başta arwen'in savaşçı ruha sahip bir prenses olması planlanıyordu. ama kısa bir süre sonra bundan vazgeçildi ve arwen'in, kitaptaki özüne geri dönmesine karar verildi. arwen'in kitaplarda filmlerdekine göre daha küçük bir rolü vardı. ama ondan ağır bir hava yaratılabilmesi için ve aragorn ile olan aşk öyküsü yüzünden karaktere daha fazla ağırlık verildi. çekimlere başlanmadan önce film ekibi, yaklaşık 8 hafta kadar tekrar yaptı. senaryoyu hep birlikte okudular ve önemli sahneleri tekrarladıl
    Tümünü Göster
    ···
  9. 9.
    +1
    yavşağın önde gideni zütüne beton döktüğüm
    ···
  10. 10.
    +1
    nakıllı olun valla gelirik bi gece.
    ···
  11. 11.
    +1
    @27 anlamadığın gibe sopa deme.
    ···
  12. 12.
    0
    ananın dıbını giberim huur çocuğu takun torunu itin sıçtığı. senin anana da kız kardeşine de ablana da teyzene de halana da sülalendeki bütün dişilere de yannanımı tattırırım, gibtikten sonra da amlarını bıçakla kesip köpeklere yediririm. huur çocuğu. ananı öyle giberim bacını öyle sektiririm ki gibik ananın huur anası ah keşke cevat bana da kaysaydı der.
    ananın dıbına çam dikerim huur çocuğu. anan spermimle abdest alır sülalesini develere gibtirdiğimin çocuğu. doğmamış bebeğinin zütü benim kobram ile tanışır doğar doğmaz.
    hatta senin karının amından giber blow job yapmadan karının ağzını spermimle doldururum.
    ananı menopoza sokmam anana sokarım. bu yüzden baban gibimi yalar böyle bir teşekkür ritüeli olan gibik bir aile işte bu huur çocuğunun ailesi.
    anan geneleve gitse genelevdekiler namuslu kalır ananın yanında. ciğerlerine sıçtığımın evladı ananın dıbına buldozerin topunu sokayım.
    sonuç olarak ananın cinsel hayatını renklendirdim, baban yıllardır bunu yapamadığı için, hatta seni de ananı başkasına gibtirerek bir bin olarak dünyaya getirttiği için daşşaklarımı yalayarak bana şükranlarını sundu. bu işin sırrını sordu. babanın suratına sıçarak sırrımı paylaştım. doğmamış çocuğunun suratını gibtiğimi de atlamamalıyım.

    ve senin ananı gibe gibe patlatırım, mezardan çıkartıp ananın zütünü keserim.
    ···
  13. 13.
    0
    huur çocogu
    ···
  14. 14.
    0
    türkiye turuna çıktımdı. tam maçlar başladı ankaradan ayrıldık. yok böyle bi mallık lan. ankaradaysan benim yerime bi maça falan git. ağlarım lan. çok hüzüntülendim şimdi bak.
    ···
  15. 15.
    0
    frpci bin
    ···
  16. 16.
    0
    karılar ve geceler

    http://www.incicaps.com/?v=rsm11.jpg
    ···
  17. 17.
    0
    olurzzz aşkmm
    ···
  18. 18.
    0
    ılık ılık gibeyim gel şöyle
    ···
  19. 19.
    0
    lan bin nerelerdesin senin dıbınakoym mezar taşını skm özledim
    ···
  20. 20.
    0
    ben ne edem
    ···