-
99.
0reserved
-
98.
0Rezerved
-
97.
0http://www.haber3.com/mhp...avas-cikacak-3349457h.htmTümünü Göster
arkadaşlar birgün önce paylaştığım habere ek olarak halacoplu bunları söylemiş:
MHP'Li HALAÇOĞLU: iÇ SAVAŞ ÇIKACAK
MHP'li Yusuf Halaçoğlu, Meclis'te Şanlıurfa AK Parti Milletvekili ile arasında geçen diyaloğu anlattı.
02.05.2015 13:33
MHP'li Yusuf Halaçoğlu: Meclis'te yanıma gelen Şanlıurfa Milletvekili 'Sizinle konuşabilir miyiz' dedi Koridorda yürüdük. Türkiye'de iç savaş çıkmasından endişe ettiğini söyledi ve Başbakan'la konuşmamı istedi.
MHP Kayseri Milletvekili Prof. Dr. Yusuf Halaçoğlu, Meclis tatile girmeden kısa süre önce AKP Şanlıurfa Milletvekili ile arasında geçen görüşmeyi anlattı. Yeniçağ gazetesinden Fatih Erboz'un haberine göre, görüşme isteğinin bu vekilden geldiğini söyleyen Halaçoğlu, ülkenin geldiği durumun bu görüşmede AKP’li vekilin isteğiyle ortaya çıktığını belirtti.
'iÇ SAVAŞ ÇIKACAK'
Yusuf Halaçoğlu, partisinin üçüncü sıra milletvekili adayı Süleyman Korkmaz’ın Talas seçim bürosunun açılışında, yaşadığı bu olayı paylaşarak şunları anlattı: “Türkiye Büyük Millet Meclisi tatile girmeden önce AKP’li Urfa milletvekili koluma girdi ve ’Sizinle birazcık konuşabilir miyiz?’dedi. Bana dedi ki: ’Sadece bunu siz kurtarabilirsiniz, siz düzeltebilirsiniz, başbakanla bir görüşün.’Ben de, ’Başbakan ile niye görüşeyim ki onun iradesi yok’ dedim. ’Cumhurbaşkanı ile görüşün’ dedi. ’Cumhurbaşkanı ile frekansımız tutmuyor, zaten o yaptı bu işleri, bu hale getirdi’ dedim. ’Hocam ne yaparsanız yapın, durum hiç iyi değil, kötüye gidiyor, siz kurtarabilirsiniz’ dedi. Güneydoğu için söyledi. ’Artık çok kötü durum’ dedi. ’10 bin kişi, 100 bin kişi hayatını kaybedecek’ dedi. iç savaş çıkarsa anlamında söylüyor. Oranın milletvekili sonuç olarak yani. Ben kendi ifadesini söylüyorum doğrudan doğruya. Hatta bir komisyon başkanı da oradaydı. Bizi görünce kendisine, ’Ne oldu, MHP’ye mi geçiyorsun’ dedi. itiraz edenler olursa o zaman söylerim isimlerini.”
'KURTARICI SiZSiNiZ'
Prof. Dr. Yusuf Halaçoğlu, halkın artık AKP iktidarından kurtulmak istediğine şahit olduklarını belirterek, şöyle anlattı: “Ekonomi çöktü. Siyasi olarak Türkiye can çekişiyor. 13 yıldır yapmayanlar bundan sonra mı yapacaklar? Gezdiğimiz her yerde insanlarımız artık bizi bunlardan kurtarın diyor. Bıktık bunlardan. insanlar artık adeta nefret ediyor. Beni birisi Felahiye ilçemizde odaya çekti. Dedi ki; ’Bizim 30 oyumuz vardı AKP’ye veriyorduk. Tövbeler olsun, asla oyumuzu onlara vermeyeceğiz. MHP’ye vereceğiz. Tek kurtarıcı sizsiniz.”
http://www.haber3.com/mhp...349457h.htm#ixzz3Z02PbZUO -
96.
0FiTNECiLER iÇ SAVAŞ iSTiYORLARTümünü Göster
AK PARTiLi VEKiL MHP'Li HALAÇOĞLU'NDAN NE iSTEDi ?
MHP'li Yusuf Halaçoğlu: "AKP'li milletvekili, 'Hocam ne olursunuz memleketi kurtarın' dedi"
01.05.2015 11:10
MHP Kayseri Milletvekili Prof. Dr. Yusuf Halaçoğlu, Meclis tatile girmeden kısa süre önce yaşadıklarını anlatarak, özel görüşme isteğini kabul ettiği AK Partili Şanlıurfa Milletvekilinin ülkenin iç savaşa doğru sürüklendiğini söyleyerek, "Hocam ne olursunuz memleketi kurtarın. Gerekirse başbakanla görüşün." dediğini açıkladı.
Yusuf Halaçoğlu, partisinin üçüncü sıramilletvekili adayı Süleyman Korkmaz'ın Talas ilçesinde seçim bürosunun açılışına katıldı. Prof. Dr. Halaçoğlu, burada yaşadığı bir olayı paylaştı ve şunları anlattı: "Türkiye Büyük Millet Meclisi tatile girmeden önce AKP'li Urfa milletvekili koluma girdi ve "sizinle birazcık konuşabilir miyiz?" dedi. Kabul ettim ve bana, 'Hocam ne olursunuz memleketi kurtarın' dedi. Ben de 'Nasıl kurtaralım. Siz bu işin içinde değil misiniz' dedim. 'Hocam ülke elden gidiyor' dedi. 'Kimle konuşacağım' dedim. 'Başbakanla' dedi. 'Peki başbakan gerçekten başbakan mı?' dedim. 'Ağababası var onunla konuşun' dedi. 'Bunları o yaptı' dedi. 'Onunla konuşsam ne olacak' dedim. 'Hocam ne olursa olsun ülkeyi tek siz kurtarırsınız. Ne olursunuz. Yarın ülke elden gidecek. iç savaş çıkacak. Ben de Kürdüm' dedi. ismini verebilirim ama sadece Urfa milletvekili olduğunu söylemem yeterlidir. Ülkenin geldiği durumu görmek ve özetlemek adına bunun yeterli olacağını düşünüyorum."
"TÖVBELER OLSUN OYUMUZUN BiRiNi BiLE AKP'YE VERMEYECEĞiZ"
Prof. Dr. Yusuf Halaçoğlu, halkın artık AKP iktidarından kurtulmak istediğine şahit olduklarını belirterek, yaptıkları çalışmalarda yaşadıklarını şöyle anlattı: "Ekonomi çöktü. Siyasi olarak Türkiye can çekişiyor. 13 yıldır yapmayanlar bundan sonramı yapacaklar. Gezdiğimiz her yerde insanlarımız artık bizi bunlardan kurtarın diyorlar. Bıktık bunlardan. Bunlar çökmek zorunda diyorlar. insanlar artık adeta nefret ediyor. Beni birisi Felahiye ilçemizde odaya çekti. Dedi ki; 'Bizim 30 oyumuz vardı AKP'ye veriyorduk. Tövbeler olsun asla oyumuzun birini bile vermeyeceğiz. MHP'ye vereceğiz. Tek kurtarıcı sizsiniz.' Türkiye genelinde yaptığımız değerlendirmelerde görüyoruz ki, MHP büyük bir destek alıyor."
778
http://www.haber3.com/ak-...347840h.htm#ixzz3Yt0i1aFi
+
VAN'DA OLAY YARATAN BiLBOARD !
Van'da, üzerinde, kan akan musluk görseli ve her birinde "önleminizi alın" gibi yazıların yer aldığı bilbordlar, tepkiye neden oldu.
01.05.2015 13:11
Van şehir merkezindeki bilbordlara, musluktan kan akmasını tasvir eden görseller ile "önleminizi alın" şeklinde yazıların yer aldığı afişlerin asılması tepkiye yol açtı.
Kentin çeşitli alanlarında bulunan ve kullanımı Van Büyükşehir Belediyesinin kontrolünde olan bilbordlarda, musluklardan kan akan görsel ile üzerine Türkçe ve Kürtçe olarak, "önleminizi alın", "bir gün bitecek", "bir gün her şey", "sahip çıkmazsanız uzak değil!", "nefessiz kalmayalım", "farkında mısın?" ifadelerinin bulunduğu afişlerin yer alması, 7 Haziran seçimi öncesinde tartışmalara neden oldu.
AK Parti Van Milletvekili ve birinci sıra milletvekili adayı Burhan Kayatürk, konuya ilişkin AA muhabirine yaptığı açıklamada, kendilerine bu konuyla ilgili yoğun şikayet geldiğini ve musluklardan akan kanın ne anlama geldiğinin sorulduğunu söyledi.
van-da-bilbord-tepkisi-5587463.jpeg
Asılan afişlerin sıradan bir olay olmadığını, musluklardan akan kanla vatandaşlara farklı mesajların verilmek istendiğini vurgulayan Kayatürk, şöyle konuştu:
"Bilbordlardaki afişlerde bir musluk var ve musluktan kan akıyor, akan kanın hemen altında 'uyarı' niteliğinde ifadeler var. Bizce anlamı yok ama halk buna ciddi anlamlar yüklüyor ve 'neden bunu engellemiyorsunuz, kaldırmıyorsunuz?' diye bize isyan ediyor.
Konuyu araştırdık ve Büyükşehir Belediyesi bünyesindeki bir kurumun bunu yaptığını öğrendik. Verilmek istenen mesaj verilmiş, orada kan var, karanlık bir şekilde. il Emniyet Müdürünü aradım, 'bu bilbordlarda ne yazıyor, ne denilmek isteniyor, kim bunu yaptı?' diye sorduğumuzda, onların da bilgisinin olmadığını, belediyeye ait su ve kanalizasyon işleri müdürlüğünün susuzlukla alakalı bir uyarıda bulunmak için böyle bir yol seçtiğini kendilerine ilettiğini söyledi."
Kayatürk, çocukların bile buna inanmayacağını ve insanlara verilmek istenen mesajın açık olduğunu ifade ederek, halk üzerinde bir korku, baskı oluşturulmak istendiğini söyledi.
Belediyeye ait kurumun en kısa zamanda bilbordları kaldırarak bir daha bu tür yollara başvurmaması gerektiğine değinen Kayatürk, seçim çalışmalarını yürütmek amacıyla il merkezi ve ilçelerde büro açmak istediklerini fakat bu konuda da engellerle karşılaştıklarını vurguladı.
- "Açık açık tehdit edildiklerini söyleyenler var"
Kayatürk, şunları kaydetti:
"Çatak'ta, Saray'da birçok ilçemizde seçim büroları bulmakta zorlanıyorduk fakat Van merkezde böyle bir sıkıntı yaşayabileceğimiz aklımızın ucundan geçmezdi. 30 küsür yere baktık 26 tanesini beğendik, anlaştık. Hatta iş yeri sahipleri buraları kiraya vermek için bizi ikna etmeye çalıştılar. 26 yerle anlaştık bir kısmının sözleşmesini yaptık, peşinatını verdik ama tamamı da pişman oldu. Kiraladıktan kısa süre sonra bizi arayarak 'kusura bakmayın burayı size kiralayamayız, özür dileriz' dediler ve vazgeçtiler. Açık açık tehdit edildiklerini söyleyenler var. Gelin tehdit edildiğinizi gidelim yargıya anlatalım, güvenlik birimlerine anlatalım dediğimizde 'bizi karıştırmayın' diyorlar.
Aylık kirası 3 bin lira olan yere biz bir ay için 65 bin lira veriyoruz. Kontratımızı yapıyoruz, sözleşmeyi yapıyoruz ama iş yeri sahibi kısa süre sonra pişman oluyor. Öncesinde bu parayı alacağına inanamazken kısa sürede vazgeçiyor. Parayı 70 bine, 80-90 bine çıkarıyoruz, 'para çok büyük para' diyor ama yine de vermiyor."
- "Buraya savaşmaya mı geliyoruz?" -
Kayatürk, böylesi yöntemler kullanmanın ne seçime ne de demokrasiye yakıştığını belirterek, şöyle devam etti:
"Buradaki sıkıntıların, problemlerin çok iyi bilinmesi lazım ve bu tehditlerden, baskılardan bir an önce vazgeçilmesi lazım. Geçen dönem 54 gün burada kaldık ve bu 54 gün de saldırıya uğradık. Buraya savaşmaya mı geliyoruz, barış içinde yarışmak için seçime mi geliyoruz? Vatandaş tehdit alıyor, köylerde, kent merkezinde evler tek tek dolaşılarak tehdit ediliyor. Çağrım bir an önce bu baskılardan, tehditlerden vazgeçilmesidir. Biz sadece seçim istiyoruz, halkımızın iradesinin üzerine hiçbir baskının olmaması gerektiğine inanıyoruz. Tüm baskıları bir yere bırakıyoruz ama bir de musluklardan kanın akıtıldığı garip bir durumla karşılaşıyoruz."
Sandık güvenliği konusunda birçok kez Yüksek Seçim Kuruluna bildirimde bulunduklarını, kimin kime oy verdiğinin belli olmayacağı bir sistemin Türkiye'de oturtulması gerektiğini aktaran Kayatürk, özgür, demokratik bir seçimden söz edilmesi için herkesin kendine çeki düzen vermesi gerektiğini sözlerine ekledi.
- AK Parti Van il Başkanı Soğanda -
AK Parti Van il Başkanı Zahir Soğanda ise seçim arifesinde olduklarını ancak birilerinin kentin, vatandaşların üzerine baskı ve korku salmaya çalıştığını belirterek, halkın özgür iradesinin sandığa yansıtılmasının engellenmek istendiğini vurguladı.
Büyükşehir Belediyesinin seçim öncesinde bilbord ihalesini iptal ederek kendi uhdesinde kullanmaya çalıştığına dikkati çeken Soğanda, şöyle dedi:
"Kentin bütün noktalarındaki bilbordlarda karanlık alan içinde bir musluk resmi bırakılmış, bu musluklardan kırmızı renkte sıvı akıyor. Bunu halka sorduğumuzda aldığımız ortak cevap 'kan' oldu. Vatandaşlar bunun, seçim arefesinde halkın iradesini ipotek altına almaya yönelik çaba olduğunu bize söylediler. Bu bilbordları gören halkta, 'eğer HDP'ye oy vermezseniz kan akacak' gibi bir düşünce söz konusu. Bu bütün vatandaşları baskı altına alıyor ve korkutuyor.
Bununla birlikte Van aynı zamanda bir turizm bölgesidir. Geçtiğimiz ay içinde Van'a 55 bin iranlı turist geldi. Bu kentimizin imajını da zedeliyor. Karanlık bilbordları, musluklardan kanın aktığını gören insanlar kentten olumlu duygularla ayrılmıyor. Bir kentin seçilmişleri bunu kente yapmamalıdır. Bu tam anlamıyla bir kenti ipotek altına alma, halka korku salma, halkın iradesini fesada uğratma amacını gütmektedir. Halkımıza bunu yaşatanların cezalandırılması konusunda ilgili savcıları da buradan göreve davet ediyorum."
AA
http://www.haber3.com/van...347531h.htm#ixzz3Yt0lf4Q1 -
95.
0Devam ediyorum:
Hindistan - Pakistan: Bu iki ülke savaşa kesinlikle müdahil olamaz. Çünkü Hindistandaki Müslümanlar biraz pgibopat. Ortadoğuda çıkacak bir savaşta ülkenin anasını giberler. Hindistan savaşırsa Bangladeşe karşı savaşır. Bence Atom bombaıs patlar buralarda. Pakistan kendisine atılmadan asla bomba sallamaz.
Moğolistan: Moğolistan Cengizhanın heykeline taparlar.
Japonlar: Sapık ferrelarına devam ederler.
3. DÜNYA SAVAŞI NE ZAMAN ÇIKAR:
iŞiD, 2. bir 11 eylül yaparsa ozaman Amerika resmen sahneye çıkar onunla beraber:
NATO devreye girer. [TÜRKiYENiN BU SIRADAKi DURUMUNA BiRŞEY DEMiYORUM] Bu sırada Rusya Ermenilerle Türkiyeye saldırır. Azerbaycanda ise propagandalar sonuç vermiş ve hain devlet adamları Olaya müdahale etmemeyi sağlamıştır. 3 milyon dediğiniz Ermenistanda zorunlu askerlik 2 senedir.
Genel askerlik yaşı 18
Zorunlu askerlik 24 Ay
Askere alınması mümkün
olan vatandaş sayısı 722.836 erkek 15-49 yaşları arası,
795.084 kadın 15-49 yaşları arası
Askere alınmaya uygun
olan vatandaş sayısı 551.938 erkek 15-49 yaşları arası,
656.493 kadın 15-49 yaşları arası
Etkin personel sayısı 43,641 (sıralama 63.)
Dış personel sayısı Kosova - 70
Afganistan - 40"
Yani Türkiyenin hazırdaki personelinin 2 katı asker çıkartabilir total war ilan ederse. Biz total war ilan edersek 15.000.000 asker çıkartırız. Bu durumda PKK ve uzantıları Ermenilerle iş birliği yapacaktır tabiki. Türkiye de destabil bir politikdüzen olacak. bUNU Fırsat bilen işid saldıracak. Rus ve Ermeni güçleri işidle sıcak çatışmaya girecektir. Yani Fırat Dicle arasında kıyamet kopacaktır. Amk korkunç lan neler diyorum ben amk.
Neyse devam ediyorum. O sırada Bütün Türk devletlerindeki müslümanlar gönüllü olarak savaşa katılacaktır. Sonrası malum. Vatikanı ele geçiriyoruz arkadaşlar.
Beyler ben bu konudan gerçekten anlamıyorum. Yani ben geleceği söyleyemem. Kimse söyleyemez. Allah sonumuzu hayır eylesin. 2. bölüm biraz saçma oldu. Burada saat geç oldu. AEO. -
94.
0"Hacı Türkiye'nin ilerdeki durumu nasıl olur sence? Dünya Savaş'ı ne zaman çıkar taraflar nasıl olur sence ?"Tümünü Göster
Ben politika bilmem, bu işin okulunu okumadım. Anlamam. Bu yüzden Türkiye'nin ilerideki durumu hakkında diyebileceğim birşey yok.
Dünya savaşına gelince:
Tarafları anlamak için önce kazançlar ve kayıpları iyi değerlendirmemiz gerekiyor:
Çin savaş çıkmasını kesinlikle istemez. Çünkü dünyanın yükünü Çin çekiyor ve dolar orada kümeleniyor. Şuan doların artması Amerikadan çok Çinin işine yarıyor. Ayrıca Çin Afrikaya aşırı yatırım yapıyor. Orta Afrikada 10.000 dolara köyü sakinleriyle beraber satın alırsınız.
Yani Çin bence tarafsız kalır. Ama petrol ihtiyacını beleşe karşılamak ve komşu ülkelerin stratejik noktalarını ele geçirmek için olası bir savaşı değerlendirecektir. Örneğin, Kazakistanı fethedebilir veya stratejik noktalarını ele geçirebilir. Ama bu güvenlik zafiyeti doğuracağından büyük bir bölgeyi tercih edebilir. Değişik coğrafyalarda, değişik çıkarları siz doldurun.
Rusya: Artık bir ideoloji devleti değildir ve ülkesindeki müslüman nüfus hızla artmaktadır. Olası bir savaş müslümnanlardan kurtulması için iyi bir fırrsat olacaktır. Çünkü müslümanların artması demek devletin yapısnın değişmesi demektir. Bunun yanı sıra silah zoruyla kaynaklarını satabilecektir. Bunu Amerika japonyaya 19yy da yapmışır. benden malzeme alcaksın yoksa ananı giberim demiştir.
Amerika: Amerika israile zütü kaptırmıştır. Detaylarını herkse biliyor. israi Amerikanın 56. eyaletidir. Bu yüzden israilin karışısındaki kimse oda onun karşısında yer alacaktır.
Bağımsız gruplar. Savaş düzen getirmek için bir fırsattır. Cengizhan erişilebilir dünyayı fethettikten sonra çok ağır kurallar koymuş 7- 8 sene dünya sütliman olmuştur. Suç oranları sıfıra inmiş ticaret yolları para basmıştır. Bu yüzden bağımsızlık ilan etmek isteyen gruplar bu yolda ittifak arayışlarına girecektir.
Avrupa: Avrupa savaşa girerse karar verici değil destekleyici güç olarak girer. Bu durum avrupada birliği arttırır ve Avrupadaki Müslümanlar için büyük bir tehdit oluşturur. 3 dünya savaşı çıkarsa müslümanlar tarihin en büyük soykırımını yaşyacaktır.
Güney Amerika: Bu ülkelerin kendi iç problemleri hiçbir zaman bitmeyeceğinden 3. dünya savaşında ancak koloni gibi asker hizmeti sunarlar.
israil: israilin en büyük müttefiki Kürtlerdir. Ve Kürtlerde bağımsızlık isterken bu aygıtı kullanacaklardır. Yahudiler için Kürtler ideal kölelerdir. Bunlar açık açık kitaplarında yazmaktadır. Sorgulamadan çalışan, çok rahat kandırılabilen insanlar oldukları ve Hz. Musa'ya kadar dayanan bir ilişkileri olduğu savı yahudi kaynaklarında geçmektedir. Benden bunları kanıtlamamı beklemeyin. internette aratın bulun amk. Ebem gibildi kaç gündür. Yani Kürtler yahudilerin askerleridir demişler ama yannanım başını yemişlerdir. Çünkü bazı hadislerde kürtlerin mehdinin ordusunda çetince savaşacığınıda söyler. Açık konuşayım ben hadislerin sonradan ekleme şeyler olduğunu düşünüyorum. Yani doğrusunu Allah bilir tabiki. Benim okuduklarımdan anladığım. Kürtler 2 fırkaya ayrılacak ve müslümanlar mehdiyle kitapsızlar ise yahudilerle iş birliği yapacaktır. Bu arada anladığım birşey daha var. O da Kürtlerin kendilerine bir yaşam yeri elde edeceği ama sonra daha kuramadan hemen işgal edileceğini söylüyor. Belkide yanlış anladım. Belkide sahtedir. Doğrsuunu Allah bilir. Bazı rivayetlerde Kürtler ve Haricilerin çok çekeceğinden bahsedior. Ama bunlara pek itimat etmeyin. Benim amacım hem yahudiden hem müslümanlardan örnek vermekti o yüzden yazdım. Objektiflik adına. Buda o hadis:
"5- …amr bin sa’d dan: emirülmüminin aleyhisselam şöyle buyurdu: dünyanın gözü (güneş) yuvasından çıkmayana dek kıyamet olmaz gökyüzünde kızıllık çıkacak. bunlar arşı taşıyanların dünyadakilere döktükleri gözyaşlarıdır. sonunda halktan öyle bir grup ortaya çıkacak ki ahlak tanımazlar. halkı (zahirde) benim evladıma davet etseler de, benim evladımdan uzak olurlar. bu öyle kötü bir topluluktur ki ahlakları yoktur. zorbalara musallattırlar, cabbarlara fitneyi öğretirler, hakimlere kan döktürürler. küfe’nin (irak) ortasından çıkarlar. onların önünde çehresi ve kalbi siyah biri gelir. dinsizdir; ahlaksızdır, soysuzdur, mel’undur, taşkalplidir. zinakar kadının ellerinde büyümüş ve en şerefsiz soydandır. allah bu nesile asla hayır vermemiştir. o yılda kırmızı bayrağın ve sonra yeşil bayrağın sahibi olan oğlum’un gaybeti ilan olunacaktır. anbar ile hit(94) arasındaki gafiller için ne zor bir gündür. o gün haricilerle kürtler için çok zor ve musibetli bir gündür. o gün firavunların evleri ile zorbaların meskenleri ve zalimleri sevenlerin yuvaları yıkılacak. Şehirlerin anası, âd kavminin şehrinin kardeşidir. ali’nin rabbine andolsun ki ey amr bin sa’d, yıkılacak olan şehir bağdat’tır. allah’ın laneti ümeyye oğullarının isyankarlarına ve abbasoğullarının hainlerine olsun. onlar benim pak evlatlarımı katledecek, onlar hakkında benim saygınlığımı korumayacaklar. benim hürmetime yaptıkları şeylerde allah’tan korkmayacaklar. beni abbas, için korkunç bir gün vardır. o gün tıpkı hamile kadınlar gibi bağıracaklar. nehavendi ile deynever(95) arasında vuku bulacak savaştan dolayı abbasoğullarının taraftarlarına eyvahlar olsun. o, ali’nin fakir şiilerinin savaşıdır. onların lideri hamedan şehrinden bir adamdır ki adı, peygamberin adıdır.
mutedil ahlaklı, iyi yaratılışlı açık renkli, sesi güçlü, uzun kirpikli, boynu uzun, incin saçlı, dişleri aralıklıdır. onun atı, karanlıklarda ondörtlük ay gibi parlar. o, en hayırlı topluluğun önünde gider. onlar allah’ın dinine sarılmış; onunla allah’a yaklaşmaya çalışırlar. onlar arapların en kahramanlarıdırlar ve o günkü zor ve kırıcı savaşa ulaşırlar. ve düşmana karşı amansızca savaşırlar. o gün düşmanlar için çok zor ve musibetli bir gündür.
! ! ! ! !"
5 dk ara -
93.
+1 -1rezerved
-
92.
+1reserved
-
91.
0
Sizce bu yazar ne yapmak istemiş? -
-
1.
0net görebilmek için resime sağ tıklayıp open image in new tab diyebilirsiniz panpalar.
-
1.
-
90.
+1Rezerve
-
89.
+1up up up
-
88.
+1Adam sonuna kadar haklı amk
-
87.
+1reserved
-
86.
+1prezerved
-
85.
0
-
84.
0Son olarak sükunetle cevaplara örnek veriyorum. Üstün bilgisiyle rakiplerini hunharca ezen Murat Bardakçı ve Yusuf Halacoğlundan videolar. Bakın ve örnek alın bilinçlenmek isteyen kardeşlerim. Kardeşlerim kelimesine, hayata makul bakabilmeyi başarmış propagandaların kölesi olmayıp sorgulamış insanlar içindir. Türkte Kürtte Ermenide Pigme de olsanız farketmez. Dünya özgür beyinlerin sırtında yükselecektir. Militanlık yapmayın köle olursunuz.
Murat bardakçı:
https://www.youtube.com/watch?v=W2b5lWU3LT0
Yalçın küçük: adını bilmediğim adam yalçın küçüğü yıpratıyor. yalçın küçük karşısındakinin sinirlerini yıpratmaya çalışıyor ama karşısnıdaki adam pes etmiyor.
https://www.youtube.com/watch?v=uGAtQzAVPEo
Bu arada Yalçın Küçük, insanların isimlerini köşe yazıları ve kitaplarında hedef göstermiş. Bu insanlara çeşitli sol örgütler suikast girişiminde bulunmuştur. Bana sorarsanız pek makbul bir insan değildir. insanları hedef gösteren biri bir amaca hizmet ediyordur bence.
Yine bir murat bardakçı gömçürtmesi:
https://www.youtube.com/watch?v=8lqOVeSkpD0
Sevan nişanyan - Murat Bardakçı - Yusuf Halacoğlu:
Bakın bu programda bir önceki programın footage i var. ilk 10 dakikayı izleyin ve sevan nişanyanın hareketlerini inceleyin. Bakın jest ve mimiklerine ve Yusuf hocanın duruşuna
https://www.youtube.com/watch?v=MKlRNx9FdTE
VE SiZE HDP'DEN ÖRNEK BiR MiLLETVEKiLi MODELi iŞTE DEMOKRATiK TOPLUMLARDA BÖYLE OLUR:
http://www.haber3.com/gun...in-calisyior-3341445h.htm -
83.
0Selamun Aleyküm arkadaşlar.Tümünü Göster
Şimdi gelelim bireyler olarak pgibolojik durumumuza.
G- Maddesi: Bizim bilinçli olarak yapmamız gerekenler:
Kaynak linklerini verdiğim entryde yazan Brother Nathaneal adlı şahsın bir vidyosunda "Goy" yani köle, gentilium kavramlarına değineceğim. Özetle şunu söylüyor arkadaşlar: Köleler kitap okumaz. Çünkü köle cahil olmalı ve kendisine ne denirse ona inanmalıdır. Harflerle değil sözlerle harekete geçer. Gelelim köle tanımına: Köleler kafa güçlerini de kullansalar kafalarını sahiplerinin emrinde kullanırlar. Köleler eğlenirler. Kölelerin ahlakı olmaz yani muallak-biciksüel-godoşluk bunlar kölelerde rastlanması gereken şeylerdir. Bunlar benim sözlerim değil NATHANEAL'in sözleridir.
Arkadaşlar size tavsiyem kesinlikle sinirlenmeyin. Bazı insanlar mantıklı argüman veya delil sunamadıkların sizi sinirlendirme yoluna giderler. Karşınızda gevşek gevşek hareketler yaparlar. Amaçları sinirlerinizi bozup sizi onların istediğini söyletmeye çalışırlar. Bunu komunist arkadaşlar çok iyi bilirler varsa bize detaylı anlatsınlar. Amaçları sizin bütün sinir sisteminizi tahrip etmek, kendilerine saldırdıp sonrada bağırarak biz maduruz demektir. Sinirlenirseniz boynunuza yuları geçirirler. Beyninizle gibin. Sukunetinizle gibin arkadaşlar. Belgelerle yağlayıp, aklınızla gibin. Çıldırtın onları sonunda militanı oldukları düşüncede gedikler açılacaktır. Sinirlenen kaybeder. Sinirlenmeniz gereken zamanlar hayatta kalma güdülerinizin tavan yaptığı zamanlar olmalıdır. Örneğin:
"0
bayılıyorum aptal milliyetçilerin sonunu görmeden geberdikleri aptal senaryolarına. aptaloğlu aptallar. e daha anlat bor rezervlerimizi amerika 100 yıl sonra zütüne mi sokuyomuş masonlar tc yi yıkıyo mu peki?
‹ yanıtlapmg28.04.2015 03:34 • senidegibicem • 82
0
olm sen bunları yazana kadar burada kürdlere laf eden o.ç soydaşlarını sustur en az %40 lık bir barış ortamı dönüşümü yaşatırsın. mesela ben bir kürd olarak sabah gayet zinde ve insan, hayvan, bitki sever bir kişilik olarak kalkıyorum. hiç kimseyle sorunum olmadan işe gidiyor türk arkadaşlara selam veriyorum, iş çıkışı takılıyorum. sonra gece şu gibik sokuk liseli başlıklarını görünce türklerin 7 sülalesine sövüyorum. dediklerinin de %60 kadar doğru ama bir de şu açıdan düşün. bunları yapan türkler olsaydı hiç de gözüne batmayacaktı. çünkü sorunu hep başkasında arayıp kendinizi haklı sanıyorsunuz. bu yüzden bu ülkeyi dexer yönetiyor. çünkü siz kürdleri düşmanınız sanıyorsunuz ama sadece birileri böyle istediği için. asıl düşmanınız da o birileri.
28.04.2015 03:47 ~ 03:48 • senidegibicem • 83
0
kardeş yazdıklarımın kaç satırını okudun. bak ağzını bozduğun halde bir kelime bile ters cevap vermiyorum. eksilemiyorumda. ama sen burda okumadan yorum yapıyorsun. benim yazdıklarımda bir tane küfür yoktur. hatta kaç kişiyi susturdum burda. okumaya üşeniyorsan o zaman böyle basma kalıp yorumlarda yazma."
yanlış anlamayın ben bu arkadaşa kesinlikle niyeti kötüdür demiyorum. Belki küfürlü yorumlardan bunalmış böylece fevri bir hareket yapmıştır. Kendisinin daha önce giridği entrylere bakmadım. Nasıl biri olduğunu bilmiyorum. Umrumddada değil. Burada yapmak istediğim şey sadece size bir örnek göstermektir. Bu arkadaşa sükunetle cevap verdim ve ona yazıyı okumaya davet ettim. Medeniyet budur.
Şimdi gelelim bir başka konuya. Eğer olurda sözlü bir münakşaya girersiniz ve bildiklerinizle kendinizi savunmaya geçersiniz. Kesinlikle sesinizi yükseltmeyin. Karşınızdaki size megafonla bağırsa da Cami hoparlöründen de seslensede. Siz ses tonunuzu bozmayın. Bu karşınızdaki adam militansa onu perişan edecektir. Biz buna pasif agresiflik diyoruz. Bunun devamında. Karşınızdaki adam size hakaret ediyorsa siz bilhassa hakaret etmeyin. Dava açın ve tazminat isteyin. Ben de yakında bunu yapıp insanları meşru yollardan bezdirme yoluna gideceğim. Zaten fakirim. Açlçıktan nefesim kokuyor. Cebime biraz para girer onlar çalışır ben yerim.
Ne kadar sinir bozucu değil mi?
Şimdi arkadaşlar. Umarım öfke meselesini anlamışsınızıdr. Ayrıca sinirlenmek karşıdakini bir dangalak olarak gösterir hele ki konuşacak bir kelimesi bile yoksa. Bu arada söylemeyi unutttum. Eğer konu hakkında birşey bilmiyorsanız. Şunu söyleyin:
"Kardeşim kusura bakma, konu hakkında bilgim yok. Araştırmam lazım." Bu senin doğru söylediğini bilemem çünkü sen bir militan olabilirsin demektir. Ayrıca diyalog kurmak insanları birbirine yaklaştırır. Yanlız kurandada bir uyarı var bu tip konularda.
EĞER BiR KiŞiYE KANITLARLA GiDERSENiZ. VE O BUNLARI KABUL ETMEZSE. AYRICA BABASININ DiNiNDE (YANi PUTLAŞTIRDIĞI iDEOLOJiSiNDE) ISRARCI OLURSA. O KiŞiYLE, HiÇBiR SURETLE, HiÇBiR ŞEKiLDE, HiÇBiR ORTAMDA KONUŞMAYIN. SADECE ZOR DURUMDAYSA YARDIM EDiN. BiR YAKINI ÖLMÜŞSE BAŞ SAĞLIĞI DiLEYiN. HASTAYSA "GEÇMiŞ OLSUN." DEYiN VE BIRAKIN. BU KADAR. ÇÜNKÜ MiLiTAN iNSANLAR HASTALIKLI SAPLANTILI, MUHTEMELEN AĞIR AiLEVi PROBLEMLER YAŞAMIŞ iNSANLARDIR. BU ADAMLARLA SAĞLIKLI BiRŞEY KONUŞAMAZSINIZ. ANLAMAZLAR ALMAZ KAFALARI.
Şimdi aynı şey total olarak Türk milletine karşı yapılmaya çalışılınıyor. Düşünün, 220 kişi etrafınızı sarmış "SEN muallakSiN"diye bağırıyor. Siz muallak değilseniz muallak olduğunuzu kabul eder misiniz?
Bence zayıf karakterliyseniz edersiniz. Çünkü uzun sürece yapılan bu telkin beyninizde muallakliğe dair imajlar üretir. Sizde bunu düşünmeye başlarsınız. Sonunda inanır ve nur topu gibi bir muallak olursunuz arkadaşlar. Goebbel's rules on propaganda.
Devam ediyorum:
Bu verdiğim örnek aynen Ermeni soykırımı içinde geçerlidir. "SiZ KATiLSiNiZ" diye bağırırlar. içimizdeki zayıf karakterliler kaynaklara bakmadan etmeden trende kapılır. Ulan 220 kişi diyorsa doğrudur amk der. Çünkü bu pgiboljik birşeydir arkadaşlar. Bakın kadınların en çok bu işte nakavt olmasının bir kaç sebebi vardır. Kadınlar erkeklere göre duygusal tepkilerini daha çabuk verir. Aykırı olmak onları etkiler. Mesela dikkat edin facebookunda zamanında ÇEMBERiNDE GÜLOYA resimleri paylaşan ezikler göreceksiniz. Bu ezikler oradaki çocukla kızın aşkına özenir ve sırf hayallerinde yarattığı bu tip bir fantaziyi gerçekleştirmek için abuk sabuk hallere girer. Ama şunu unutmayın doğal olmayan yapılanma elbet çöker. Bir süre sonra kullanıldığını anlayan kız hayatının geri kalanında içten içe kendiyle kavga eder. Şahsiyetli kadınlar asla bu tip ezikliklere girmezler. dıbının kontorlündeki kadın neyse gibinin kontorülündeki adamda aynıdır. Kendinize sahip olun. Kendiniz size sahip olmasın.
Devam ediyorum. Türkiye devletine ermeni soykırımı kabul ettirmeye 4 koldan saldırılmaktadır. Sakın itimat etmeyin. Böyle birşey kesinlikle olmamıştır. Göç yolu boyunca konvoya eskortluk yapan Türk askerleride, konvoydakilerde Kürtler ve Araplar tarafından öldürülmüştür. Size boşuna o programı izleyin demiyorum. Yani Kürtlerin soykırım vardır demelerinini birkça sebebinden biri de budur.
Akılları sıra yaptıkları katliamları Türklere yıkacaklar ve dünya kamuoyunda kendileri için bir meşruiyet kazanacaklardır.
Kullar plan yapar Allah güler arkadaşlar. Ben sıradan sefil bir adamım. bana birşey olursa bu yazılanlar silinirse Allah rızası için saklayın bilgisayarınıza kaydedin ve yayın bunu. -
82.
0https://www.youtube.com/watch?v=d206M6qlbVw
o işler öyle kolay değil propagandasınıda anasınıda giberiz onların. -
-
1.
0yanlış mantık aga diyalog kurmadan birbirimizi anlayamayız.
-
-
1.
0sokarım diyaloğuna ulan. attilla reyizi üşüyoruz
-
1.
-
1.
-
81.
-3olm sen bunları yazana kadar burada kürdlere laf eden o.ç soydaşlarını sustur en az %40 lık bir barış ortamı dönüşümü yaşatırsın. mesela ben bir kürd olarak sabah gayet zinde ve insan, hayvan, bitki sever bir kişilik olarak kalkıyorum. hiç kimseyle sorunum olmadan işe gidiyor türk arkadaşlara selam veriyorum, iş çıkışı takılıyorum. sonra gece şu gibik sokuk liseli başlıklarını görünce türklerin 7 sülalesine sövüyorum. dediklerinin de %60 kadar doğru ama bir de şu açıdan düşün. bunları yapan türkler olsaydı hiç de gözüne batmayacaktı. çünkü sorunu hep başkasında arayıp kendinizi haklı sanıyorsunuz. bu yüzden bu ülkeyi dexer yönetiyor. çünkü siz kürdleri düşmanınız sanıyorsunuz ama sadece birileri böyle istediği için. asıl düşmanınız da o birileri.
-
-
1.
+1kardeş yazdıklarımın kaç satırını okudun. bak ağzını bozduğun halde bir kelime bile ters cevap vermiyorum. eksilemiyorumda. ama sen burda okumadan yorum yapıyorsun. benim yazdıklarımda bir tane küfür yoktur. hatta kaç kişiyi susturdum burda. okumaya üşeniyorsan o zaman böyle basma kalıp yorumlarda yazma.
-
-
1.
0okumaya üşenen kim. bunlara diyorum bize söyleyeceğine git faşistcanlara söyle diyorum. biz zaten barışçıl bir kavmiz başı bozuklar hep sizde. bak hepiniz demiyorum sadece %95 iniz o.ç
-
2.
+1kardeş kusura bakma ama sen ya okuduğunu anlamıyorsun ya da buraya ortalığı karıştırmaya gelmişsin. belkide olumsuz yorumları görünce haklı olarak moralin bozuldu. Bilmiyorum ama ben senin bunun okumadığına inanıyorum. Eğer okusaydın veya anlasaydın böyle şeyler yazmadın. Bir daha küfürlü birşey yazarsan cevap vermeyeceğim.
-
3.
0HELE BAK BARIŞÇI KAViM:
http://www.haber3.com/pkk...ip-oy-istedi-3341968h.htm
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/27525777.asp
http://www.haberturk.com/...in-onunde-tecavuz-ettiler
http://www.bbc.co.uk/turk..._ege_universitesi_gerilim
https://www.youtube.com/watch?v=SH5LJ3eQ3PU
Bu arada yüzlerce töre maduru kızların haberi var. Sayısız şiddet haberleri ama fotoğraf olmadığı için adaletsiz olur diye yazmıyorum. Birde berdel var tabi. Bunlar barışçı bir kavmin yapacağı şeyler değil bana göre. Bu arada silah zoruyla izmitte alınmaya çalışan minibüs hatları ve dükkanları da unutmamak gerek. Mafya şehri izmit. Dua edin bu ülkede racial profiling yok. Amerikada var mesela her 4 zenciden biri kanunlara karşı gelmiş. Ha gerçi Amerika ırkçıdır o ayrı. Adamlar istatistik tutmuş. Türkiyede suç işleyen kürtlerin ve türklerin nüfuslarına göre oranlaması yapılsa barışçı kavim ne ortaya çıkacak.
diğerleri 1 -
1.
-
1.
-
80.
-1bayılıyorum aptal milliyetçilerin sonunu görmeden geberdikleri aptal senaryolarına. aptaloğlu aptallar. e daha anlat bor rezervlerimizi amerika 100 yıl sonra zütüne mi sokuyomuş masonlar tc yi yıkıyo mu peki?
-
-
1.
+1Optol molloyotçolor
He birader he Napolyon, Atatürk, hitler felan aptal bi gomünüsler akıllı bi sissiniz zaten en çok da neydi o kuzey Koreli huur çocuğunun adı Heh buldum kim Jong-un o akıllı en çok ahahahah gerizekalı -
-
1.
0atatürkle hitleri aynı cümleyeye soktun ya artık ne diyemla. yakında hirlere atatürk diye hitap edersiniz. diğernin ırkçılığı size yetmiyo zira.
-
1.
-
1.
başlık yok! burası bom boş!