/i/Siyaset

Saygı Çerçevesinde Özgür Siyaset Platformu
    başlık yok! burası bom boş!
  1. 1.
    +202 -197
    Ülkü ocakları gibi bir gençlik kuruluşu , yüz binlerce genci toplayan bir derneğin başka bir benzeri yoktur dünyada.

    Dünyada başka bir ülkü ocağına benzer dernek kurulmamıştır.

    " NE AMERiKA NE RUSYA NE ÇiN
    HER ŞEY TÜRKLÜK iÇiN ! "
    ···
  2. 2.
    +191 -83
    Aynen kavgaya adam toplamak için ideal topluluk , zira başka bir işe yaradıkları görülmemiştir

    dıbınakoyim hayatında ocağa gitmemiş , veledlerin nasıl kavgaya adam topladıklarını görmemiş veledler gelmiş cüqülüyor
    ···
    1. 1.
      +10 -15
      sizin gibi huur çocuklarını bu ülkeden def etmek için en ideal toplukuk desek daha iyi olur , zira başka bir işe yaramamışlardır sözünden sonra ne kadar cahil ve okumamış olduğunu farketmiş oldum , cevap vermesem daha iyiydi

      hayatında ki tek başarın klavye başından millete sallamak , bilgisayar başında 31 tekmek , aptal huur çocuğu
      ···
      1. 1.
        +9 -1
        Şöyle bakınıyorum da, kimliğinin bile bilincinde olmayan saf adamlara arkadaş ayağıyla yaklaşıp "toplanalım" diye de haber bile vermeden ocağa çağırarak ülkücü ediyorlar burada, daha bana bulaşmadılar misalen, selam sabah denediler yüz vermedim, adama senin ocakta ne işin var diyorum da, adam ben de bilmiyorum diyor, ilk seneden bir iki vize notuyla da tav ediyorlar, al sana mis gibi aklı yıkanmış ülkücü gençlik
        Bu adamların Çin diye Türk dövmesine, Hollanda diye Fransa bayrağı yakmasına şaşırmak ne derece saçma ise, bu şekilde yayılım gösteren bir oluşumun kalabalıklığını savunmak da o derece komik..

        Şu an tokat ülkü ocaklarında Alparslan Türkeş düşmanı, Atatürk düşmanı, şeriatçı adamlar ile Türkçüler aynı çatı altında barınıyor, hani cehalete bir de burdan bakın..
        Öte yandan genelleme yapmak bize yakışmaz, arada mutlaka var 9 ışık doktrinini bilen, Türkeş okumuş, atsız okumuş, kendi fikri olan insanlar, ama görünen çoğunluk bu şekilde sizde, hiç de kusura bakma

        edit:
        dediklerimde delil arayan en basit örnek olarak yazarın profiline, üslubuna ve yazdıklarına bir göz atsın,
        bu kadar şeyi yazdım, umarım birileri bir şeyler kapar
        ···
    2. 2.
      +13
      Yarak kafasi adam hakli ne gibe yaradi ulku ocaklari ozellikle son 10 yildir. Kari kiz mevzusu olan liseli picler gelip 15 20 adam topladiktan sonra tek kisiye dayilanmaya gidiyor baska da bir gibe merhem olmuyor. Neredeydiniz cozum sureci ayagina ulke cephanelik olurken. Ben bir tanenizi bile icraatte gormedim. Anca bos tesbih sallayip cay icer 5 kisiye 15 kisi saldirip dayak yerseniz amk cocuklari. Hele o reisim diye gecinen got yalayici folloslari gibe gibe bitiremedim amk dayak arsizlari
      ···
      1. 1.
        +2 -8
        ulan huur çocugu 70-80 li yıllarda ülkücüler 5000den fazla şehit vermiştir anasını ruhunu gibtiğimin aptalı seni ne biliyorsunda konusuyorsun lan fahişe annelerinizden gavat komünist babalarınızdan duydugunuz şeyleri gelipte burada paylasmayın ananızı giberim bir tane kitap okumamıssınzı hayatınız boyunca 2 paragraf görünce okumaktan korkuyorsunuz gelip buraya bana ülkücüleri kötülüyorsun , küfür ettiğin ülkücüler olmasaydı suan rusya - amerika ananın dıbına kızıl orduyu sokmustu seni aptal cahil huur çocugu
        ···
      2. 2.
        +1 -2
        ulan aptal gerizekalı ülkücüler eylem yaptıda solcular sütten çıkma akkaşık mıydı lan ? odtü'yü solcuların mekanı yapan huur cocugu deniz gezmiş değilmiydi , bir taktan haberiniz yok anca ülkücü karşıtı haberleri okuyupta burda ülkücüleri kötüleme bana , gibtir git azda o ananı giben solcuların yediği takları araştır , fahişenin evlatları sizi
        ···
      3. 3.
        +1
        Yarramin kafasi ben sana solcular soyle isler basardi cok krallar falan dedim mi de beni solculukla komunistlikle itham ediyorsun. Ulkuculerin malliklarini konusani hemen solcu ilan ediyorsunuz. Solcularin da amina koyayim ama onlarin kafasi bile sizden cok basiyor, o kadar mal dolu bu ulku ocaklari. Kafa bu kadar basiyor iste amina kodumun ogullari sizi. Bir sey ya siyahtir ya beyaz gri olma ihtimali yok sizin kafada. Dar vizyonlu huur evlatlarisiniz. Senin o savundugun davayla ilgili senden cok kitap okumusumdur amk liseli. Oyle ocaga gidip 2 cay icmeyle, tesbih sallayip 30 kisi kavgaya gitmeye benzemez bu isler senin aklini alirim.
        ···
      4. diğerleri 1
    3. 3.
      0
      Kardesim 2010 dan sonraki ulku ocaklari icin haklisin lakin 1980-1990 li yillarin ocagina bakarsak ulkenin bekasini etkileyecek en onemli karargahlardi. Karistirma!
      ···
    4. 4.
      +1
      Kardesim 2010 dan sonraki ulku ocaklari icin haklisin lakin 1980-1990 li yillarin ocagina bakarsak ulkenin bekasini etkileyecek en onemli karargahlardi. Karistirma!
      ···
    5. 5.
      0
      Her şeyin eskisi güzel oluyor kardeşim eskiden sohbetler edilir milletin şuuru açılırdı aynı Müdafa i Hukuk cemiyetleri gibi tabi silahsız hali
      ···
    6. 6.
      0
      Helal panpa duygularıma tercüman oldun
      ···
    7. diğerleri 4
  3. 3.
    +75 -43
    Aq çay içen asalaklari
    ···
    1. 1.
      +13 -7
      sizin gibi içki içipte ortalıkta ayyaş ayyaş dolaşalım mı ?
      ···
    2. 2.
      +3
      1 ne alaka 2 ise içki içmenin yanlış olan tarafı ne neden böyle birşey yazma gereği duydın cevap bekliyorum
      ···
    3. 3.
      +7 -1
      1 çay içmekte asalak olmak ne alaka ? 2 hepiniz içkici , şarapcı ayyaş orosbu cocuklarısınız
      ···
    4. 4.
      +2 -3
      içki içen senin gözünde uzaylı felanmı yoksa ananı zütten içki içenlermi gibti
      ···
      1. 1.
        +7
        içki içenler sağa sola saldıran , analarını satan (örnek sen) oropu çocuklarıdır
        ···
      2. 2.
        0
        Jokko huur cocugu hic hayatinda icki icmedin lan sanki
        ···
      3. diğerleri 0
    5. 5.
      +2 -1
      Beni kendinle karıştırma amın oğlu anadolu çomarı seni anca sizin gibi yobaz dinci gezinen huur çocukları çocuklara ona buna tecavüz eder zaten gelmiş dediği şeye bak dıbınakodumun
      ···
      1. 1.
        +5
        ahahah darda kalınca yeni silahınız da çomar mı oldu ? içki içinde olgun olduğunu , büyük göründüğünü sanan cahil huur cocugu seni
        ···
    6. 6.
      +1 -2
      Parti binalarinda icilen alkolden daha masum enazindan anasini gibtimin huur cocugu
      ···
      1. 1.
        -2
        Sen sus arap ne diyon anlamadım bile
        ···
      2. 2.
        +2
        sen nesin analarını ruslara satan atalarını inkar eden huur cocugu
        ···
      3. 3.
        0
        Ben Türkoğlu Türküm anasini gibtimin rus sevici huur evladi.
        ···
      4. diğerleri 1
    7. 7.
      +1 -1
      içtiğim içkiden sana ne dıbınoğlu neden içki düşmanısın içmiyorsan içmiyorsun erdoğanın züt kılı seni
      ···
    8. 8.
      0
      Her önüne gelene ayyaş damgası yapıştıran huur çoxuğu
      ···
      1. 1.
        0
        AYYAŞSIN huur ÇOCUGU NOLDU ZORUNA MI GiTTi BiYERLERiNi Mi KANATTIK ? ANANIN AMINI KANATTIĞIM GiBi.
        ···
    9. 9.
      -1
      Yaş 16 lise terk cevap vermeye değmez
      ···
      1. 1.
        +3
        ahahahaha aynen " içki içiyorum büyüyüm len amq "
        ···
    10. 10.
      0
      Lan aminagoduklarim olay içki çay değil ben komünist falan da değilim Atatürkçü bir insanım anaya küfür etmeden tartisamiyor musunuz
      ···
    11. 11.
      0
      güldürdü
      ···
    12. 12.
      0
      Huur evladi kani bozuklarin icmesini zaten beklemiyoruz cunku cay milli iceceklerimizdendir.
      ···
    13. 13.
      +1
      @1 Sizinde sadece isminiz var mk
      ···
    14. 14.
      0
      amk döl içen dıbınakodymumu andavalları
      ···
    15. diğerleri 12
  4. 4.
    +61 -16
    aynen amk, hollanda diye fransa'yı, rusya diye hollanda'yı protesto eden başka bir güruh var mıdır acaba ya hepsinin beynini fareler gibmiş bunların ahahahah
    ···
    1. 1.
      +3 -8
      en azından evimizde oturup zütümüzü kaşıyarak millete sallamıyoruz işe yaramaz gereksizler
      ···
    2. 2.
      +2
      Millete yararın olsa bilime kafa yorardın türkler dünyaya hakim olsa dünyanın anası gibilir ne doğa kalır ne bilim m k
      ···
    3. 3.
      0
      solcular bilim adına ne yaptı ? kartona yazı yazmak bildiğiniz tek şey
      ···
      1. 1.
        +2
        Kendi başına marksizmin bilimsel bir teori olduğunu ve Türkiye solunun büyük bir kısmının teorik anlamda gerek marksist-leninist teori gerek maoizme yaptığı katkılardan habersiz cahil ülkücünün biri daha kesin sen Marx ın matematikle ve doğa bilimleriyle ilgili çalışmalarını da bilmiyosundur.Ne cahilsiniz be okuyun azcık zararı yok öğrenmenin
        ···
      2. 2.
        -2
        ülkenizde ki solcular ne bilimi yapmış lan gibik , gelmişsin bana burada kaç yıl önce yaşamış adamların yaptıklarını savunuyorsun , git birde müslüman matematikçileri , fizikçileri araştır bakıyım neler yapmışlar , bilim adına ilk gelişmeleri müslümanlar atmıştır , ama müslüman adı geçince siz deliriyordunuz dimi pardon
        ···
      3. 3.
        0
        Bilim adına ilk gelişmeleri müslümanlar mı yapmış? Ahahahahahah hiç güleceğim yoktu. Islamiyet zamanı müslümanlarda ki bilimsel çalışmaların temelinin antik yunan eserlerine ve çalısmalarına dayandığını bilemeyecek kadar cahilsin. Müslümanlar kendi başına bir bilimin temelini atmamistır aptal herif ama bilimi ilerletmişlerdir tıpkı diğer tüm milletler gibi. Bilimin ilk temelleri antik yunan, çin ve ege coğrafyasında gelişmiştir.Önce bilimin temelinin ne olduğunu öğren ondan sonra gelip burda ahkam kes kodumun cahili
        ···
      4. 4.
        0
        ulan daha orada ne anlatmaya çalıştığımı bile anlamamışsın cımbızla çekip kendine göre evirip çevirip haklı çıkarmışsın kendini , dıbınakodugumun salagı ne bilimi yapmışsınız lan , yunan mısın sen yoksa çinli misin amcık onların yaptıgı bilim ile mi övünüyorsun ? gerçi doğru analarınızı onlar gibti , liderleriniz atalarınız onlardı dimi
        ···
      5. diğerleri 2
    4. 4.
      +1
      çinli diye uygur türkü dövmelerini unutmamak gerek
      ···
    5. diğerleri 2
  5. 5.
    +49 -27
    Bozkurtlar ulusun Allah türkü korusun
    ···
    1. 1.
      +8 -1
      Şu "T" harfini büyük yazmaktan aciz misin ?
      ···
    2. 2.
      +10 -3
      TANRI TÜRKÜ KORUSUN ARAP PiÇ
      ···
    3. 3.
      +4
      Ulan bi sloganımız vardı onuda çaldınız amk Tanrı demekten niye çekiniyorsunuz eyy cahil ülkücüler Bozkurtlar ulusun Tanrı Türkü korusun.
      ···
    4. 4.
      -4
      Dedi liseli. Kos yaz geldi indirim var dovmecilerde hemen bir kurt cizdir
      ···
      1. 1.
        0
        sizde gibtir olup gidin o ananızın dıbına benzer parkanızı alıp " marksizm len amq " diye geçinin ortalıkta
        ···
    5. 5.
      0
      Allah desen nolur Tanrı desen nolur arap pici
      ···
    6. 6.
      0
      Kes lan arap bini
      ···
    7. diğerleri 4
  6. 6.
    +33 -14
    ben başlıyorum panpalar, bi ismi allah er rahman er rahim...

    mayıs 1977: taksim katliamı
    mart 1978: beyazıt katliamı
    ekim 1978: bahçelievler katliamı
    aralık 1978: maraş katliamı
    şubat 1979: abdi ipekçi suikasti
    mayıs 1980: çorum katliamı
    mayıs 1981: papa'ya suikast girişimi
    haziran 1988: turgut özal'a suikast girişimi
    mart 1995: gazi mahallesi saldırısı
    mart 1995: azerbaycan askeri darbe girişimi
    ağustos 2015: bangkok bombalı saldırıları

    bunlarla birlikte yasadışı uyuşturucu ticareti, haraç toplama ve insan kaçakçılığı...

    azerbaycan, kazakistan, çin, kırgızistan, türkmenistan, özbekistan, kıbrıs, rusya, suriye, tayland, belçika, fransa, almanya, hollanda ve isveç'te faaliyetleri azaltılmış veya yasaklanmış...

    küfürleri alayım...
    ···
    1. 1.
      +11 -9
      Taksim Katliamı : ABD ile Türkiyenin ilişkilerini bozmak isteyip zaten her alanda geri kalmış bir ülkeyi daha da geriye düşürmeyi amaçlayan solcuların amerikan karşıtı protesto yürüyüşünü kestiğimiz ve karşı koyduklarına ise her iki taraftanda kayıplar verilen yapılması gereken bir olaydı. Burada amerikayı korumadık , türkiyenin geleceğini koruduk , türkiyeyi savunduk.

      Beyazıt Katliamı : Beyazıt katlidıbını ülkücüler değil kontragerilla yapmıştr.

      Bahçelievler Katliamı : Abdullah Çatlı ve Haluk Kırcı ile beraber bir kaç arkadaşının 9 tipli öğrenciyi öldürmesi olayıdır. Peki neden öldürdüler ? Canları sıkıldığı için mi ? O dönemde abdullah çatlıda arkadaşlarını kaybetti , bahçelievler katliamı (katliam demeyi doğru bulmuyorum) bir intikam meselesiydi , sadece bu kadar.

      Maraş Katliamı : Şehit olan ülkücü kardeşlerimizin intikamıydı.

      abdi ipekçi suikasti : Şehit olan ülkücüleri kötüleyen , onların aleyhine belgeler bulunduran birisiydi , intikam alındı.

      Çorum Katliamı : Aynı şekilde alınan bir intikamdır.O katliamda atılan slogan

      " kanımız aksa da zafer islamın, Kana kan, intikam "

      bunun en büyük kanıtıdır.

      Papa'ya suikast girişimi : Bunun ülkücüler ile alakası yoktur , papa suikastini derin devlet yapmıştır.

      Özal Suikastı : Özalın ülkeyi bir neoliberalizm saçmalığına sürüklemesinin yanlış olduğundan dolayı yapılan gerekli bir girişimdi. Aynı şekilde bunuda ülkücüler yapmamıştır , derin devletteki kontragerillacılar yapmıştır.Özalı elinden vurduktan sonra " “bakin la, ben komando egitimi almis bir kontr-gerilla taklacisiym " sloganı atmıştır.

      Gazi Mahallesi Katliamı : Teroristlerin yuvası olan , teroristleri besleyen pisliklerin dolu olduğu bir mahalleydi , temizlendi. Aynı şekilde bunu yapanda ülkücüler değil , polisti.

      Azerbaycan Darbe Girişimi : Bunuda yapan ülkücüler değildir , tansu çillerdir.Ülkücülerin yaptığı söylentisi sadece ortaya atılan bir iddadır fakat tansu çillerin yaptığı kesinleşmiştir.

      Bangkok saldırısı : Saldırgan ile ilgili bilinen tek şey Türk olduğudur , ülkücü değil.

      Verdiğin örneklerin sadece bir kaçı ülkücülere aittir ve bunlarıda nedenleri ile beraber yazdım. Uyuşturucu,haraç toplama vs. bunlar ülkücülük ile alakalı değildi , bunları yapan kişilerin sorumluluğudur , ülkü bunu savunmaz.

      Kimse bizi azaltmadı veya yasaklamadı , sadece biz dinlenmeye çekildik (:
      Tümünü Göster
      ···
    2. 2.
      +8 -3
      hmm hepsinin mantıklı bi sebebi varmış yaw, taam panpa... kusura bakma panpa ben sizi salak zannettiydim, meğersem teröristmişiniz...
      ···
    3. 3.
      +1 -5
      anlıyorum , hdpyi meclise sokanlar sizler , şehitlerin katillerini besleyenler sizler , onlara para yollayanlar sizler ama terorist olan biziz , peki güzel yüzlü dar beyinli kardeşim
      ···
    4. 4.
      +1 -1
      Yarram yasin 15 astik kestik diye konusmayi ne seviyorsunuz amk laflara bak dinlenmeye cekilmis hele yarram. Ulkenin anasi gibildi delikanli olun da once teskilatlanmanizdaki iktidar yalayici muallakleri gibe gibe atin. Sonra kurulus ilkelerinize sadik kalin. Son 5 yilda ulku ocaklari denen yerler yalayicilik faaliyetlerini organize etmekden baska bir gibe yaramiyor daha laga luga yapiyorsunuz
      ···
      1. 1.
        -2
        bre dıbınakodugumun cocugu siz kimsiniz lan ? sağda solda " marksizm len amq , stalin len amq , halk kardeşliği moruq" demekten başka ne taka yaradınız , hepiniz sağda solda gezinen , hırsız huur cocugu ayyaslarsınız , 15 yaşmış karşına cıksam ananın dıbına geri girersin korkudan aptal gavat , bize laf atana bak yıllardır maskot gibi komedyenlik yapan sizin liderinizdir
        ···
      2. 2.
        +1
        Bak bak yarrama bak dili nasil uzuyor sanal alem ya. Amin feryadi onceki yazinda da benim ne solculugumu ne marksistligimi birakmissin. Cevabini orada verdim ama buraya da yazayim. Ocaginizin da solcunuzun da amina koyayim. Sorsan adamin komunist manifestosunu bile okumamistir gelmis burada marx soyle boyle diye atip tutar. Bu ulke boyle adamlari okuyup yanlis yorumlayanlar yuzunden cok kotu hallere sokuldu ama bir de sizin gibi hic okumayip ahkam kesen yannan kafalilar var ki onlar anasini gibti iste ulkenin. Onlar sicti siz sivadiniz. Abi beni adam et falan dersen pm at 5 10 kitap onereyim onlari oku anani satmadigin vakitlerde. Belki kafana bir seyler girer anasinin amina gtx 1080 soktugumun oglu seni.
        ···
      3. diğerleri 0
    5. 5.
      0
      Sustu ve yalamaya devan etti
      ···
    6. diğerleri 3
  7. 7.
    +28 -15
    türkistan'da faaliyetleri yasaklanmış bi terör örgütü...
    ···
    1. 1.
      +4 -5
      anneni bugün zütten gibmeleri için dağa yollamayı unuttun , koş uyar ananı yoksa bu sefer bacınıda giberler kansız huur çocugu
      ···
    2. 2.
      +1 -1
      anlaşılmıyo panpa daha doğru düzgün yaz
      ···
  8. 8.
    +27 -5
    lgbt var
    ···
    1. 1.
      0
      ne alaka ?
      ···
    2. 2.
      +1
      Şukuu uu
      ···
    3. 3.
      0
      Dünya yerinden oynar muallakler özgür olsa muallakler özgür olsa sjsnsnsns zütümüz başımız ayrı oynuyor sjsnsn
      ···
    4. diğerleri 1
  9. 9.
    +25 -7
    çocuk bu daha yazılarından belli amk.Ben hayatımda ne kadar ülkücü gördüysem hepside saldırgan agresif kavgacı tipler kafası vurmaktan kırmaktan başka bir şeye çalışmayan gereksizler aksini kanıtlayabilecek varsa beklerim. Ocaktaki aldıkları eğitimden dolayı bu.Bir tane bilimle sanatla uğraşan ülkücü göremedim daha 1 tane bile zaten zeki ve akıllı bir adamın böyle salak bir kuruluşla işi olmaz.Şu fotoğrafa baksan bile bunların iqsunun 100 ü geçmediğini görürsün zaten.

    Bu ülkenin sanatçıları yazarları bilim adamları ya Türkçü ya solcudur ülkücülük halkın alt sınıfındaki bilimsel eğitimden yoksun kalmış kişiler tarafından tutulur.
    ···
    1. 1.
      0
      Sokmuş
      ···
  10. 10.
    +18 -9
    tek soru lan size , bu ülkeye bozkurt işaretinden başka ne getirdiniz ? ıramğının akışına ölürüm türkiyem diyen sizler akp nin baraj yapmak için tahrip ettiği o ıramkları savunmak için kaç ülkücü eylemlere katıldı ? sıfır aq malları orada solcular vardı başkası yok , gerçek millet severleriz biz . sizin vatanperverliğiniz yalan amk
    ···
    1. 1.
      +3 -6
      ulan meydanlara çıkıpta halkın arabalarını yakan , dükkanlarını yıkan , sokakları ateşe veren , insanları evlerinden cıkmaya zorlayan sizler misiniz bizler miyiz vatan haini teröristler sizi , birde vatanperverlikten bahsediyor , elinize iki tane karton alıpta bağırmak ile kurtulmuyor bu devlet aslanım , aç gözlerini
      ···
      1. 1.
        +1
        sizlersiniz , farklı düşüncede olanları vatan haini ile suçlayan aptallar sizi , gezi parkı olaylarını aklınız mı alır lan sizin ? eline karton almakla ya da el hareketi yapmakla olmaz bu iş yeğenim
        ···
      2. 2.
        -1
        ahahaha kendi kılıflarını bize uydurmuş birde aptal cahil , kartonlar ile sokaklarda yürüyüşler düzenleyenler bizler değiliz sizlersiniz , biz ya vururuz ya vuruluruz , sizin gibi vatanın edebiyatını yapmayız , cefasınız biz cekeriz edebiyatını sizin gibi hainler yapar
        ···
    2. 2.
      +2
      Düşündürücü
      ···
  11. 11.
    +20 -2
    Türkiye ye serseri tipli gençler kazandırmaktan başka bi işe yaramayan kuruluş
    ···
    1. 1.
      -1
      (bkz: #187196512) ufkun gerçekten çok açıkmış , 15 yaşında ki veletlerin böyle bir derneğe laf etmesi , sadece gülüyorum
      ···
      1. 1.
        0
        Öncelikle, yukarıda bahsedilen entry konu ile alakalı olduğu için girilmiştir. Git bak ülkü ocaklarına hangi genç milleti için gerçekten bir işe yaramış. Hangi genç bu milleti kalkındırmak için bir hizmet yağmış.

        Ufkunun tesbih sallamaktan ötesi olmayan bir dernek, ülkü ocakları. O kadar
        ···
      2. 2.
        -2
        Cahillik akıyor dıbınakoyim , huur çocugu bu söyledigini gerçekten araştırdın mı , ülkücüler hiçbirşey yapmamışmış , gibtir git araştır OKU huur cocugu zütünden elementler uydurma lan , evet tesbih sallıyorum senin gibi anamı ruslara satmıyorum en azından.
        ···
      3. 3.
        -1
        Ulan ülkücüyüm diyorsun bir de anneme küfür ediyorsun. Türklerde kadın önemli bir role sahipken araplar gibi davranıyorsun. Şerefsiz aptal mal. Bilgin yetmeyince küfre sığınıyorsun amk korkağı
        ···
      4. diğerleri 1
  12. 12.
    +19 -2
    Ülkücülük iyidir ama bazıları kendi adamlarını suçlu olsalar bile savunuyolar çoğuda esrarkeş yerinden yerine değişir
    ···
    1. 1.
      +1 -1
      " kendi adamlarını suçlu olsalar bile savunuyolar " bu ülkücülerle alakalı birşey değildir hocam , bunu sadece ülkücüler mi yapıyor ? maskot gibi ortada dolaşan kılıçdaroğlunu yıllardır destekleyenlere ne demeli peki ? Bu kişilik meselesidir ideoloji değil.

      Çoğuda esrarkeş mi ? Sigaraya , esrara , eroine özenenler ülkücüler değil solculardır , tanıdığım ülkücülerin neredeyse tamamı sigara içer fakat hiçbirinin esrar ve eroin kullandıgını görmedim , bunada karşıdırlar.

      bu arada sırf başındaki kişiler suçlu olduğu için ülkümüzden vazmıgeçelim ? bizi partinin başındaki değil , ülkümüz ilgilendirir.
      ···
    2. 2.
      +1
      Bizim okulda teşkilat oldu bebeler arka yapmak için girdiler falan ama haklısın ülkü ocakları güçlü olduğu için o göze batıyo esrar mevzusuda bi kaç kişiden duydum ama yerine göre değişiyodur ve başındaki kişiler suçlu deil sadece onu körü körüne destekleyen halkta suç var
      ···
  13. 13.
    +16 -3
    Kendi halkına katliam yapan, Abd 6. Filosuna namaz kılan böylesine hain bir kuruluş tektir. Bu katliamlardan bazıları;

    18 Nisan 1978 - Malatya Katliamı 

    24 Aralık 1978 - Maraş Katliamı 

    29 Mayıs 1980 - Çorum Katliamı 

    2 Temmuz 1993 - Sivas Katliamı 

    12 Mart 1995 - Gazi Katliamı 
    ···
    1. 1.
      +1 -1
      hepsini yukarıda cevapladım zaten , kendi görüşün dışına çıkıp başkalarının yazdıklarınıda okusan keşke at gözlüklü aptal herif
      ···
      1. 1.
        +2
        Görmemiş olabilirim, üslubun çok saldırgan. Sakince konuşamayacaksan entrylerime cevap verme. Hata bende, ülkücülerin hepsi böyle gerçi. Demişsin ki ABD yi savunmadık. Siz zaten hiç ABD yi savunmadınız, Hatta Amerikan 6. Filosuna değil balıklara doğru namaz kılıyordunuz. Haha.
        ···
      2. 2.
        -1
        üslubumun böyle olması ilk senin böyle konuşman , " sosyalistler kapitalisttir falan diye zırvalayan çocuk kim hahahaha " bu ne güzel bir üslup böyle. saldırgan ve dalga geçer şekilde konuşan sensin sonra biz mi kavgacı oluyoruz ? hadi lan oradan
        ···
    2. 2.
      +2
      Zırvalıyorsun çünkü. Başlığına yazdığım entry e cevap gelmediğine göre haklı çıkıyorum, büyük ihtimalle bir çocuksun ya da kız meslek liseleri önünde tespih sallayan standart ülkücülerden veyahut Arka yapmak için bozkurt ulusun len mq diye dolaşan tiplerdensin.
      ···
    3. 3.
      0
      Ayrıca kavgacı biz mi oluyoruz demen beni benden aldı. Gel pm den sana ülkü ocağında yaşadığım badireyi anlatayım.
      ···
    4. 4.
      0
      cevap vericem , vermicem demedim , şuan da sana cevap vermekten daha önemli işlerim olduğu için yazmadım , büyük ihtimalle yarın yazarım kontrol edesin
      ···
    5. 5.
      +1
      6. Filoyu kible olarak bildiniz sizin muslumanliginizda milliyetciliginizde batsin
      ···
      1. 1.
        -1
        yazıyor orada oku huur çocugu boş boş konusma bana burada
        ···
    6. diğerleri 3
  14. 14.
    +7 -9
    Ne kadar aptal huur çocuğu dolmuş bu sözlük amk. Anasını kızıl meydanda gibtiğimin çocukları.
    ···
    1. 1.
      0
      Nick entry uyumu huur çocu
      ···
    2. 2.
      0
      Senin nick entry? içerlemiş gibisin huur çocuğu. Çıldır.
      ···
  15. 15.
    +6 -8
    Resimden anlaşıldığı üzere hepsi de birbirinden genç, gözleri insanlık sevgisi ile parlayan yarınlarımız.
    ···
    1. 1.
      -1
      hepsi vatansever , milliyetçi , anadolu insanlarıdır.
      ···
  16. 16.
    +7 -6
    Dev-Genç!
    ···
    1. 1.
      +1
      Yanlış başlik
      ···
  17. 17.
    +9
    Serseriler topluluğu diyecektin heralde hepside keko, cahil sürüsü
    ···
  18. 18.
    +7 -1
    KOMÜNIST SOLCU VB DEILIM ASIRI TURKCU BI INSANIM BAŞTAN SÖYLEYEYIM
    ulku ocaklarinin misyonu iyi eğitimli ağırbaşlı hayati idrak eden okumus vatana millete faydali gencler yetiştirmek ama gel gelelim vizyonu oyle deil. nekadar bos beles insan var ocakta. egitimli ust duzey insan yetistirmek falan da yalan olmus.bos beles sigarayi tesbihi cakiyi delikanlilik sanan . alparslan turkese laf etsen seni bicakliyacagi halde 9 igib hakkinda en ufak fikri olmayan. osmanli padisahlarinin 5 tanesini sayamayan tek tip cahil junior polat alemdar yetistirme yuvasıdır ocaklar. hele ocakta o reis dedikleri tipler varya.. 30 yasina gelip bi baltaya sap olamamis hala eli gibinde tek meziyeti silahla faceye fotolar atma olan sozde milliyetci ama ot ex alicagi zaman gidip en pkkli dan alan tipler. ulan şimdi sen ben bu tip adamin selamini almam ama 15 yasindaki cocuk boyle bos adamlari mafya saniyor. babasina anasina bagiran veletler bu adamlarin takunu yiyor. ozetle ocaklar tak yuvasidir.bi komunist vatana ne kadar zararliysa bu asalaklarda o kadar zararlidir
    ···
    1. 1.
      -1
      70li yıllardada aynıydı , o zamanlarda ülkücülerin başında gerçekten bu devlet için , millet için , ülkü için savaşan , bütün hayatını bu davaya , ülküye adamış adamlar vardı.O zamanlarda da bu saydıkların vardı , Abdullah Çatlı , en büyük mafyalardan biriydi , arkadaşı Sami Hoştan , kumarcıydı , suan da nasılsa o zaman da öyleydi fakat o zaman o kişilere yol gösterenler vardı. Başlarında durupta ülkü için savaşamaya , gönül verdirmeye çalışanlar vardı. Günümüzde ülkücüler unutulmuştur , mhp ülküsünü satmıştır , başında ki adam bunadı gitti , bir tane Sedat Peker aptalı çıkıyor kendine reis dedirtip el öptürüyor kendisini ülkücü mafyası olarak gösteriyor , bir kaç ay önce gördük oda dexerçi oldu. Demek istediğim ülkücüler her zaman aynıydı , 70 de neyse yine o , fakat o dönemde onların başında türkeş gibi , muhsin yazıcıoğlu gibi kişiler , ülkücüler vardı.
      ···
    2. 2.
      -1
      bak guzel kardesim anladım ki bos beles bi bozkurt deilsin . o yuzden bu söylediklerime kulak vericeğini, kufurler yağdirmayacağını dusunuyorum. bana gore deniz gezmis mahir cayan vb bi kisim kisi vatan dusmani ajanidir. ayni sekilde BENCE turkeste vatan haini bi ajandır. diyiceksin ki o turkcuydu vatan severdi nasil hainlikle sucladin ?. soyle guzel kardesim. cumhuriyetin ilk yillarinda komunisti de olsun milliyetciside olsun vatan perverdi. hatta milliyetciler sovyet yanlisi milliyetci vatanseverler ve liberal piyasaci vatan severler olarak 2 ye ayrilmisti sadece. yani komunisti bile bu ekonomik sistem tc ye iyidir diyerek komunizmi istiyordu. sonra ne mi oldu ? ilk basta komunistlr vatanseverlikten uzak gosterildi sonra mahir cayan vb gibi hainler sayesinde komunizm gibi bi ekonomik görüş oldu sana turkiye dusmanlari toplanma catisi. sonra vatansever komunistler de kimsesiz kalsin diye alparalan turkes gibi kisiler cıktı ve tum komunistleri hain ilan ettin. ozetle ne oldu kutuplasma oldu.en basitinden suan da chp nin çoğunluğu vatansever oldugu halde solculuk tan dolayi ve mhp vatansever oldugu halde sagciliktan dolayi bilesemiyor. yani vatanseverleri 2 fraksiyona bolduler malesef. peki sonucu ne oldu ? mhp akp nin yalayicisi oldu chp kurtculerin yalayicisi oldu.o yuzden turkiyeyi kutuplastiran kim varsa en âla haindir.bi insan komunisttte olsa dinsizde olsa her ne olursa olsun vatan sever ise beraber olmalıdır.
      ···
      1. 1.
        0
        (bkz: solcularda halktı)
        (bkz: sag ve solu çıkartan devletti)

        Bunları bende doğru buluyorum , zaten yukardada belirttim daha önceden yazmıştım. Sağ ve sol çatışmalarını hiçbir zaman doğru bulmayız.Çünkü buradan ezilen , huzuru bozulan hep halk oldu.iki tarafta aslında aynı şeyleri söylüyordu.

        Birisi 3+1 = 4 diyordu ,
        Diğeri 2+2 = 4 diyordu ,

        Gittikleri sonuç aynıydı fakat yolları farklıydı.iki tarafta milliyetçiydi , sol saga diyordu hayır ben milliyetçiyim , sağ sola diyordu hayır ben milliyetçiyim. Haluk Kırcı gibi o dönemden bugüne gelenlerin söylediklerine bakarsan hiçbiri o günlere dönmeyi istemiyor çünkü hepsi kandırıldık diyor.Çünkü devlet iki tarafıda kandırdı. Pişman değiller fakat böyle bir şey hiç yaşanmasaydı çok daha iyi olabilirdi. Belki sağ ve sol diye 2 kesim hiç ortaya çıkmasaydı Türkiye tarihine böyle kara lekeler bulaşmayacaktı.
        ···
      2. 2.
        0
        kendin kendi fikrini çurütmüs oldun. demekki ulku ocaklari da ulkeni yozlaştiran miktop yuvasiymis. solu sagi ocağı sendikayi gecelim. sagi solu ocagi bosver kardeşim bizim vatanimiz varken ocaklara gerek yok
        ···
      3. 3.
        0
        Kendi fikrimi mi çürütmüş oldum ? Ben hala ülkücüyüm , bundan dönmedim sadece böyle kötü şeylerin yaşanmaması ülkemiz için çok daha iyi olurdu dedim.Ki bunları o dönemlerde sağ-sol çatışmalarını en yoğun yaşayan kişiler bile söylemiştir .
        ···
      4. 4.
        0
        "ben ülkücüyüm" "ben komünistim" ben şucuyum demeye devam ettigimiz surece o kandirilip pisman olan vatan evlatlarindan tek farkımiz hala pisman olmamis olmamiz olur. nezamanki ben vatanseverim diyebilirsek çeşitli maskelere ihtiyac duymadan. iste ozaman bu kutuplaşma biter
        ···
      5. 5.
        0
        Bu kutuplaşmanın bitmesi maalesef çok zor , o yaşanılanları ne sağ ne de solcular unuttu.Bu kutuplaşma bitsin istiyoruz tabii ki de fakat şu saatten sonra bu çok zor , zaten sadece sağ ve sol değil , ülkede herşeyde bir kutuplaşma var.En basitinden daha bir kaç ay önce evetçi hayırcı çıkardılar.Bu seferde böyle kutuplaştırdılar insanları.
        ···
      6. 6.
        0
        bu kutuplasmayi madem durduramiyoruz. bari kutup olmayalim demeye çalıştım kardesim. onlar bem solcuyum dedi diye sen ben ulkucuyum demek zorunda deilsin.sen ;ben vatanseverim desen kafi. yoksa onlardan bi farkin olmaz. eyvallah bu seviyeli tarisma icin.
        ···
      7. 7.
        0
        Doğru diyorsun fakat böyle basit olmuyor böyle şeyler usta , hiç bir taraf önce susmak istemez çünkü kaybettiğini düşünür.Kim susarsa boyun eğmiş olur , maalesef böyle , çok büyük bir kutuplaşma yarattılar ülkede ve bu kolay kolay bitmez.ne demek istediğin zaman istediğin konuda konuşabiliriz severim tartışmayı , iyi geceler
        ···
      8. diğerleri 5
  19. 19.
    +7
    Başlığı okuyunca canım birden çay çekti
    ···
  20. 20.
    +2 -2
    Ulku ocaklari referandumda şerefsizlik yaptı. Sinan ogana falan saldirdilar. youtube da videosu da var sinan ogana yozgatta saldiri diye aratin
    ···