• 1 / 10 / 10 entry
  • 5 başlık
  • 56.03 incipuan

mandadehayya oybirinci nesil normal

  • 0
    ebu lehebe beddua esma binti mervan a suikastçi
    pic babandır. klavye delikanlısı it. senin ananın dıbına çam ağacını diker gölgesinde bacını giberim. itoğlu it. 190 boy ve 140 kiloyum. üzerine çökersem bacınının bağırsakları zütünden çıkar.
    ···
  • +1
    ebu lehebe beddua esma binti mervan a suikastçi
    Bilindiği üzere Hz. muhafazid, Mekkede (610-622) arası 12 yıl tebliğde bulunmuş, bu süre zarfında kendisine aşağı yukarı 100 kişi inanmıştır. islami kaynaklara göre, hem kendisine, hem inanırlarına bu dönemde, çok büyük işkenceler baskılar yapılmış, Bunların başında da Hz. muhafazid'in amcası Ebu Lehep geliyormuş. Ebu Lehep, neler yapmış neler, kafasına deve işkembesi fırlatmış, dövermiş, sövermiş, ağzına geleni sayar, ana avrat dümdüz gidermiş. Yapmadığı nane kalmamış. Nuri ALÇO'nun Hülya AVŞAR'a yapmadığı şeyleri o peygambere yapmış. Hanımı da ondan aşağı kalmamış, islam Peygamberi yolda yürürken, yürüdüğü yollara yanan odunlar dikenler atarmış. Tüm bunlara karşılık, müslümanların vitr namazlarında okuduğu Tebbet Suresi iniyor! ve Ebu Leheb'e beddua ediyor "Ebu Lehebin elleri kurusun, kurudu da... " diyen ayetler gelip, çiçek hastalığından yıllardır muzdarip, Ebu Leheb'e beddua eden ayetler iniyor. Baskılar artınca, islam Peygamberi Yesrib'e hicret etiyor. Yahudilerin hakimiyetindeki Yesripde arapların %99'u onu kabul ediyor. Taraftarlarının sayısı 100 iken 1000'i geçiyor. Güçleniyor. Ama orada da kendisine rakipler çıkıyor. Bunlardan birisi Esma Binti Mervan diye bir kadın. Yezid b. Zeyd’in eşi ve 5 çocuk annesiydi. Beni Khatma kabilesindendi ve şairdi. Bu kabilede de Hz.muhafazid’e sadık müminlerin sayısı artmıştı. Buna karşın inanmayanlar da çoktu. Asma b. Mervan da Hz.muhafazid’e inanmamakta ve onu yazdığı şiirlerle eleştirmekteydi.
    Hz.muhafazid, Asma’nın aleyhindeki şiirlerini ve konuşmalarını haber almaktaydı. Anlaşılan o ki, muhafazid aleyhine okuduğu şiirleri kendi kabilesinden Hz.muhafazid’e ileten ajanlar vardı. Ebu Afak’ın öldürüldüğünü duyunca üzüntüsünü şu dizelerle şiire döker: B. Malik ve El-Nabit ve Auf ve El-Khazraj’e saygı duymuyorum.

    Sizden biri olmayan bir yabancıya

    Murad yada Mahrij (yemenli iki kabile) olmayan bir yabancıya itaat ediyorsunuz.

    Ahcının pişirdiği yemeğin olmasını bekleyen aç adamlar gibi bekleyen

    Resinizi öldüren bu adamdan (muhafazid’den) size iyilik geleceğinizi mi bekliyorsunuz?

    Aranızda onu gafil avlayarak ona saldıracak

    Ve ondan gelmeyecek yardımı bekleyenlerin

    Umutlarına son verecek gururlu bir adam yok mü?

    (Kaynak Ibn Sad, Siret resul)

    muhafazid Asma’nın bu şiirlerine öfkelenir ve öldürülmesine karar verir. “Kim beni Mervan’ın kızından kurtaracak?” diye sorduğunda; Adiyy b. Hareşe isminde (gözleri görmeyen) bir müslüman bu göreve talip olur. Hz.muhafazid’in adamları Bedir’den döndükten sonra Adiyy ile birlikte Ramazan’ın yirmibeşinci gecesi o kadının evine giderler. Evdekiler uykudadır. Asma, çocukları ile birlikte yatmakta olup, hatta bir bebeği de onun üstüne uzanmış durumdadır. Adiyy eliyle yoklayarak bebeği kenara çeker ve gözleri görmemesine rağmen kılıcını Mervan’ın göğsüne dayayıp yüklenir ve kılıç Mervan’ın arkasından çıkar.

    Sabah olunca gelip muhafazid ile birlikte namaza durur. muhafazid onu tedirgin görünce “Ya Umeyr Mervan’ın kızını mı öldürdün ?” diye sorar. O da “Evet ya Rasulullah, acaba hata mı ettim?” diye cevap verir. muhafazid “Hayır onun için iki keçi bile birbiriyle toslaşmazdı” der.
    Başka kaynaklarda muhafazid’in söylediği son söz şöyledir : “Onun kanı hederdir, sorup karşı çıkacak kimse yoktur”(Mahmud Esad- islam Tarihi “Tarih-i Din-i islam” Sayfa – 550-551)

    Ömer “Tebrikler doğrusu, böyle kör bir şahıs böyle mühim bir hizmette bulunsun” deyince muhafazid cevap olarak, “ Ya Ömer, kör deme, O gerçeği gören mert bir kişidir. Habersizce Cenab-ı Hakk’a ve Resulü’ne yardım etmiştir” der. muhafazid böyle başarılı bir işi “kör” olmasına rağmen yerine getirdiği için Adiyy b. Hareşe’ye Umeyr yani “gözleri gören” ismini takar. ibn ishak Allah’ın Resulü’nün Sireti (S.675-676), ibn Sad “Tabakat el-Kebir” (Cilt 2 Sayfa 31)

    Bu cinayetten bir gün sonra Khatma kabilesinin tamamı müslüman olur.

    Esma, Hz.muhafazid’in öldürttüğü kişiler için iyice içerlemiş olacak ki, halktan Hz.muhafazid’i (tıpkı muhafazid’in öldürttüğü gibi) gafil avlayacak birinin çıkmasını ümit ediyor. Bu demektirki Esma’nın kendisi hem kadın olduğu için ve hem de acizliğinden böyle bir işi kendisi yapamaz.

    O halde Esma denen bu 5 çocuklu kadın Hz.muhafazid için ne gibi bir tehdit unsuru idi Hz.muhafazid’in “O kadın için iki keçi bile toslaşmaz” cümlesinden anlıyoruz ki, Esma’nin ölümü halk içinde pekte ses getirecek bir hadise değildir. Bu demektirki Esma o dönemlerde otoriter, devlet idaresinde bulunan bir kişi ya da Hz.muhafazid’e karşı diğer kabilelerle iş birliği yapabilecek mevkide bir kadın değildi.

    Esma, kendi çapında şiirler yazan 5 çocuklu şair bir annedir. Esma şiirleri ile değil diğer güçlü kabileleri Hz.muhafazid’e karşı savaşmak için iş birliğine çağırabilmek, kendi halkını bile Hz.muhafazid’e karşı ayaklandıramayacak kadar aciz bir kadındı. Tek suçu Hz.muhafazid’in kişileri gafil avlamasına ve kallesçe işlenen suikast olaylarına kızarak, Hz.muhafazid’in bu eylemlerini eleştirmesidir. Akabinde yazdığı dizelerin bedelini kendi çocukları önünde vahşice katledilerek ödemiştir.

    Esma Bint Marvan için iki keçi tokuşur mu bilemem ama, geride bıraktiği 5 yetim çocuğun sabah akşam analarına ağladıkları kesin. Esma, islam Peygamberinin kafasına deve işkembesi fırlatmamış, yurüdüğü yollara yanan odunlar dikenler odunlar atmamış, Onu yazdığı şiirlerle eleştirmiş, Tüm bunlara karşılık islam Peygamberi ona "Ey Esma Dilin Kurusun... " diye beddua eden bir ayet indirtmemiş, evine yolladığı bir suikastçiye işini bitirtmiş. Şimdi diyelim ki, islam Peygamberi Esma hususunda haklıydı, peki aynı suikastçileri, neden Ebu Leheb'in evine yollamadı? Medinedeki gücü desteği, adamı, Mekkede olsa, Vitr Namazında okunan Tebbed Suresi hiç oluşmayacaktı, buyük ihtimal, Ebu Leheb'in evine giden bir suikastçi işini bitirecekti. Yada Mekkedeki ezikliği Medinede devam etse, "Ey Esma dilin kurusun... " diye bir ayet inerdi. Ben Esmayı örnek verdim, Medinedeki ilk yılında, kendisine rakip olan 7 kişiyi suikastçilere öldürtmüştür. Zayıfken beddua etmiş, uyarmış, cehennemle tehdit etmiş, hoşgörü ayetleri getirtmiş. Güçlenince kelle almış.
    ···
  • +1
    ssbbw
    SSBBW: Super Sized Big Beatiful Woman, yani süper beden büyük güzel kadın, demek. Bünların hem erkek nem de zayıf kadın müdaimleri var. Kendileri çöp gibi bir deri bir kemik olup, bu kadınların altına yatıp, püre gibi olmaktan zevk alan insanlara fat admirer, deniliyor. Alttaki fotoda, kendisini bu tip kadınlara ezdirten bir bayan fat admirer görülmektedir. Üstteki SSBBW, alttaki skinny girl, oluyor.
    ···
  • 0
    brazilyalı mafya sının polise yaptığı işkence
    https://vk.com/videos3051...0399417%2Fpl_305187302_-2
    ···
  • 0
    brazilyalı mafya sının polise yaptığı işkence
    Brezilya Mafyası, ellerine geçirdiği iki tane kadın polise işkence yapıyor. Yalnız işkence yaparken, iki tane her biri 200 kilo kadın mafya üyesi kullanıyorlar. Vücud ağırlıklarını, devasa popolarını, göbeklerini silah olarak kullanıp, kadın polislerin canını okuyorlar.
    ···
  • 0
    çizgi roman yapabilen birisi var mı içinizde
    Aşağıda linkini verdiğim hikayemi çizgi roman, çizgi film tarzında düzenleyebilecek, yada onu en azından içeriğini bozmadan ingilizceye çevirebilecek biri var mı içinizde?
    ···
  • 0
    bbwfacesitting
    40 yaşındayım.
    ···
  • 0
    bbwfacesitting
    Facesitting denilen olaydan çoğunluğun bilgisi vardır, Hani partneriniz yüzünüze oturur. Bu olayın 100 kilo ve üzeri bayanlar/nadiren erkekler tarafından yapılmasına da bbwfacesitting deniliyor. En çok ABD ve Japonyada meraklısı olan bu fetiş türünde erkek meraklısı kadar bayan meraklıları da var. Düşünün 50 kg civarında zayıf kemikleri sayılan bir bayansınız, gidiyorsunuz, 250 kiloluk bir başka bayana yada erkeğe sizin yüzünüze, göğsünüze karnınıza oturması için yalvarıyorsunuz. Böyle bir şey. Bu tarz videolarda, 250 kiloluk Kim isminde bir bayanın 55 kiloluk Summer isminde başka bir bayanı altında haşat ettiğini gördüm. Real full denilen bu stilde şişman bayan, karnınız, yüzünüz, göğsünüz neresi denk gelirse tüm ağırlığıyla oturuyor. Kendinisini ezdiren Summer ismindeki bayan gerçek hayatında polis memuresi imiş, 250 Kiloluk dombili kadınla, sen benim üstüme otur, ben 1 saat dayanırım, diye iddiaya girmiş, ancak, yarım saat ancak, dayabilmiş. Videlarını da izledim. Zayıf polis memuresi kadın, şişman kadının altında boğazlanan ördek gibi bağırıyor. VK sitesinde türün meraklılarından birinin video koleksiyonu aşağıda.
    ···
  • -1
    ihsan şenocak hoca hakkında bir yazı
    ihsan ŞENOCAK ismindeki hocamız, kalkıyor, kurandaki sünnettteki olması gereken müslüman kadın profiline göre bir söz söylüyor hatırladığım kadarıyla \"açık kadın şöyledir böyledir, önüne gelen öpsün koklasın... \" gibi sözler söylüyor, bir başka hoca da yine açık giyimli başı açık kadınları hedef alan sözler söylüyor. Düşündüğümüz zaman, bu sözlerin muhatabı, müslümanım deyip de, örtünmeyen kadınları kısacası akp ve mhp seçmeni olan, genelde sokakta altı paris üstü mekke gezen tipleri, hedef alıyor ama nedense bu tiplerin hiçbiri bu sözleri üstüne alınmıyor. Tam tersi konuyla hiç alakası olmayan, ateist/laik bayanlar üstlerine alınıyorlar. Örneğin akp mitinglerinde göbeği açık omzu açık Reis\'in posterlerini sallayan, veya burada, başı açık göbeği açık, omzu açık, ateistlere veryansın eden tatlı su müslümanlarının hiçbiri hocanın bu sözlerini üstlerine alınmıyor. Örneğin hocam sen ne diyon ya, demiyorlar. Yada bizim böyle kapanmamız lazımmış, demiyorlar. Ama hocaya tepki verenler, konuyla alakası olmayan, hocanın gerçekte hedef almadığı, kesimlerden tepki geliyor. Twiterda bu acayipliklere çok sahit oluyorum. Misal hocayı bu konuda eleştiren ateist bayana karşı hocayı savunan kadının kılığına bakıyorum. Tam hocanın öpüp koklansın dediği tipler. Hayır, ateiste laf yetiştirene kadar, müslüman bir kadın nasıl giyinir onu öğrenseler. Hocaya bu konuda kulak verseler. Kuranda ateistlere laf yetiştirin gibi bir emir yok, ama örtünme emri var. Ülkemizdeki müslüman veya müslümanlıktan geçinen bayanlar, örtünme emrinin ateistlere emredildiğini sanıyorlar galiba. Ey akp\'ye veya mhp\'ye oy veren bayan, kuranda emredilen örtünme emri sana emderiliyor. Ey ateist bayan kardeşim, ihsan Şenocak gibi hocalara senin laf yetiştirmene üzerine alınmana gerek yok. inanmadığın bir dinin hangi konuda ne fetva verdiği seni ilgilendirmez. Bu tip fetvaları üzerine alınmasi gereken kesim sen değilsin. Müslüman olduğunu iddia edip de açık gezen, kafasına başörtüsü geçirip, altına deri tayt giyen tatlı su müslümanlarına söylenen sözler bunlar.
    ···
  • +2
    dünya üzerindeki çoğu dini araştırmış
    islamiyet,,,, eğer musanın asasının ejderhaya/dev yılana dönüşmesini, yine musanın asası ile denizi ikiye yarmasını, kehf 86'da güneşin çamurlu suya gömülmesini, muhafazid'in yaslandığı kütüğün, kendisine minber yapılınca artık yaslanmadığı için ağlamasını, muhafazid'in eşekle uzaya çıkmasını ve de youtube de vs. onlarca dünyanın tepsi gibi düz olduğunu savunan videoyu saymazsanız, akla mantığı en uygun dindir.
    ···