• 9 / 9 / 72 entry
  • 0 başlık
  • 0.00 incipuan

inanilmazin evladi bebişinci nesil normal

  • 0
    tanrıyla ilgili tüm soruları
    ilk soru sorana cehennemden ithal cennette gibmelik liseli veriyorum.
    ···
  • 0
    tanrıyla ilgili tüm soruları
    soru ilmin yarısıdır pampalar yardırın
    ···
  • 0
    iddaa da tütsü ve ruhanilerle zengin olma yolu
    "ekmek bulamazlarsa tütsü yesinler" uppp uppp entry no 14 !
    ···
  • 0
    iddaa da tütsü ve ruhanilerle zengin olma yolu
    14. entry e bakın pampalar toplasın cozucem parayı.
    ···
  • 0
    iddaa da tütsü ve ruhanilerle zengin olma yolu
    garanti oldugunu soylemıstım pampa entry no 14 te hersey cok acık.
    ···
  • 0
    iddaa da tütsü ve ruhanilerle zengin olma yolu
    up and down
    ···
  • 0
    iddaa da tütsü ve ruhanilerle zengin olma yolu
    artık yalnız degılsınız upp
    ···
  • 0
    iddaa da tütsü ve ruhanilerle zengin olma yolu
    toplaşın güç içinizde... yeterli sayıya ulaştıgınızda hangı tutsulerle hangı saatte sececegınız macların tutacagını soylucem.
    ···
  • 0
    iddaa da tütsü ve ruhanilerle zengin olma yolu
    evet beyler ısrarlar fakir kalmak istemenizi anlamıyorum. işte bu gece den bir kanıt daha...
    http://imgim.com/cl7j2.jpg
    ···
  • 0
    tanrıyla ilgili tüm soruları
    @85 tekten çoka bakmak gerekli. varolan onlarla yapı zılyonla hakikat arayışı ıcınde ferd ve bunların cabası mevcudatından ziyade, tek bir irade tek bir kudret dilediği mahalde dilediğini tasarruf ediyor. mahal derken bunlar ilmi suretlerdir kendilerine ait ayrı vücüdları yoktur. alemler vucud kokusu almamıstır kelamınca. O tek iradenin zamanında isa dilinden yahut musa dilinden aşikar oldugu gibi muhafazid dilinden aşikar olması ve bu tecellinin öncesinde olusturulan tüm ögretileri kapsama durumu söz konusu. hep aynı hakikat dillenmiş dillendikce kapsamı genıslemıs. söyle bır durum olusmuyor yani "ceşitli gürühlarca bazı müşahedeler yasantısı".

    neden sonuc ilişkisi içersinde izafiyet üzerine kurulu belli yapıların kendilerine varlık biçmesi ve bu varlığın başka yapılarda yokluğa evrilmesi üzerine işleyen bir sistem özetle. Her an ölümü tadan bir sistem. insan da bu yapıda ki yeri dolayısıyla ceçitli varolum yokolus dongulerıne muhattap ve tum bu kelamullah buna acıklayacılık dahılınde var
    ···
  • 0
    tanrıyla ilgili tüm soruları
    @83 sen bilirsin kurcalamak nedir. girdi nick uyumu :D
    ···
  • 0
    tanrıyla ilgili tüm soruları
    @80 islam kula kendisinin yalnız beden olmadığı farkındalığıyla hakkikat kapısı tıklatır. hakikatte hiç varolmadığı algısıyla var olanın ilmini iradesini tanımaya başlar. bu tanıma sonrasında nasibinde varsa allah halifesi olarak allah ın iradesiyle ve kudretiyle kendisini bilir. kendi boyutlarında dilediğince tasarruf ederek cennet halini yaşar. bu özet anlatımdan öte onlarla dogma ve şartlanmaya boğuşur bilinc. bedensel istekler ve arzular mental olana hep ağır basar. islam adı altınada aşığa cıkan tasavvuf yollu bu zincirleri kırar zamanla tek ilim konusunda sabitler. bu safhadan sonra baş rol oyuncumuz felsefeyi de fiziği de kimyayı da seyri sülüğü dahiline alarak beslendiği kaynak sayısını cogaltır. hali hazırda tek ilim var ise ve bu ilim kendisinden x i de asıkar edıyorsa ondan nıye perdelenıyım durumları. işte marifette budur. kulaktan dolma dogma şartlanma yollu edinim yerine arastırıp ogrenen gozlemleyen ve evrenın sırlarına varlıgın mevcudaytın hakikatıne dahil zilyonla bilgiye muhattap olur. hele hele bu yapı bir de fena bulursa billahca oyyşşş boşaldım.
    ···
  • 0
    tanrıyla ilgili tüm soruları
    @77 tanrı için sence gecerlı olan kuralların varlıgından kım soz edıyor. tanrı küldür dehr içre an algısıyla vardır. öyle bir algı ki kendisinden baska bir varlık olmaksızın kendısınde kı kuvvelerı seyr eder. zaman mekan boyut kavramından ötede. öncesinde kavrdıbının gecerlı olması ıcın senın benım gıbı acız kesıtsel zaman kavramı ıcersınce sureklılık gozlemleyen hızdan yoldan mesafeden dem vurmak gerekır. Küll olan Cüzz lere bolunmedıyse samanlık seyrandır anlayacagın.
    ···
  • 0
    tanrıyla ilgili tüm soruları
    @63 kız sacı ınsanı dışsallıga ıten bır faktor olarak algılanıyorsa senın zıhnınce bu durum senın halı hazırda ısıne gelmıcegı ıcın haramdır. hoş kım dıyor haram kıme gore orasını bılmıyom sonucta cahiliz ama insan denen yapı dışsal öteci güdüsel hayvani bir yapı olmadıgı ıcın kendısını hayvanıyetle barındırmaya ithen her turlu olasılıktan sakınması gerekır. ayrıca yumul pampa kız sacı nedır lan 21. yuzyıldayız kim sacla bosalıyor bu devirde caps begendıremıyoruz liselilere.
    ···
  • 0
    tanrıyla ilgili tüm soruları
    @74 pentegram da mı çalıyon lan... söylediğin gibi tanrı sakallı bir tip değil. olayın islamla örtüştüğü nokta şurası... çeşitli öğretilerde doğa kanunları uzerınde çeşitli acılımlar istidrac yollu hakikat edinimleri noktasına gelebiliyor. ama islam adı altında sembolize edilen sistem işleyişi hakikati idrakla kalmayıp kula marifet yolunu açar.
    nirvana gibi hiçbirsey ıstemeyecegım ve hiç birsey olmayacagım bır yerde kendımı bulacagım öğretisi konunun sonu degıl girişi kacıyor marifetce. Rasullullah adı altında aşikar olan ölüm sonrasında ki işleyişlere de vakıf oldugundan o mecazlardan da gecerek islam ın var olus amacı olan seni bir sonrakı boyutsal yolcugundan yalın ayak bırakmamak öğretisi doguyor. ha devlet kuracaz ortamı muslumana bogacaz diyosan baska tabi hobi olarak kur kurma demıyorum.
    ···
  • 0
    tanrıyla ilgili tüm soruları
    chuck reyize de şefaat ettim bi iznih :D
    http://www.youtube.com/watch?v=NwAfaG3Y7aI
    ···
  • 0
    tanrıyla ilgili tüm soruları
    @71 nübüvvet dedik risalet dedik. felsefeyi sosyolojii tek ilme bagladık. bunları ayrı gören sizler kelamı kol böbrek.avi ye baglıyorsunuz. nübüvvet o dönemin toplumuna yönlendiri olurken gunumuze hıtap etme amacı guder. o donemde eskiyen bir kural olmadıgını soyle anlatabılırım. dort kadın alma hakkı bes olmayacak sekılde sınırlandırılıyorken, tek eşlilik tavsiye ediliyorken. dört kadın almama muhabbeti hukmunu yıtırıyor mu. yitirmiyor geri dönüşü engelliyor her daim işlevsel. bunları kitapla da sınırlamamak lazım karl marx da allah kulu aguste comte da onlarda acıga cıkanı öteleyerek mental masturbasyon yapmaktan öteye gidemeyiz.
    ···
  • 0
    tanrıyla ilgili tüm soruları
    @67 allah eskiyecek kural koymaz o senın göründür ama diyelim koyuyor. amacı o döneminin toplumuna da hitap ederken gunumuze de acılım yapmak. tanrı orda interneti incinin nasıl efsane bir yer oldugunu anlatsa ebu leheb kabe ye boşalır. devrimler am yalar gibi yapılmaz. süreci görürsün nedenselligi olusturursun rayına oturur.

    not: eli kesmem de senin çükünü keserim
    ···
  • 0
    tanrıyla ilgili tüm soruları
    @66 muhiddin kardeşim ilk çatışma tüm catısmalara gider dersen kuldan hakka bakmıs olursun. tüm catısma ilkine gider dersen yani yokluga dersen haktan kula bakmıs olursun. ilim mi maluma tabi malum mu ilme tabi. ikisi de haktır baki alan vechullahtır. collias reyiz giber
    ···
  • 0
    tanrıyla ilgili tüm soruları
    @60 tanrı kendısınden ayrı bır varlık yaratmadı. alemde iki tane mevcudat yoktur. senin oluşmuş benliğin zaman mekan ve algı sınırlarınca yeterince patlak lateks zaten tanrıyı buna sıvama kendini bil amk :D
    ···
  • 0
    tanrıyla ilgili tüm soruları
    @59 lsd yi tadında bırak pampa o dönemde kadının yeri yok kadın obje. amaç kadına ınsanlık kazandırırken o dönemin neslı uzerınde yapılacak devrimi yaşanabılır kılmak. devrimi ama parmak sokar gibi aniden yaparsan 3 sene sonra ekşisözlükteki kanzuk gibi yalama olur. dönemin toplumunu kaybetmeden ilerde risaletle aşikar edecegin modern felsefe ve sosyolojice kendini bilme yoluna gidiyor tanrı.

    kural eskimez eskiyen algıdır. aynı kural farklı yapıya baska kelamdan söz edebilir. göresellik neden sonuç Hakim ismi şerifi bunun ıcın var.

    birşeyi kıvırdıgım yok pampa yalarım collias feci kıvırıyor bageti.
    ···
  • 0
    tanrıyla ilgili tüm soruları
    @57 ilk başta ne vardı sorusu senin zaman kavramıyla sınırlı bılıncınce oluşturdugun bir kavram. hali hazırda kendisinden başka bir vucudun olmadıgı bir varlık ıcın sureklılık kavramı geçersizdir. biraz aynstay okuyun amk izafiyet denen bişey var. hadi illa ki sana yönlendirici olacaz diyelim. " Allah var idi beraberinde hiç bişey yok idi hala öyle ", "Allah alemlerden de ganidir" işte paradoks bu kopuyor pampalarım collias reyiz
    ···
  • 0
    tanrıyla ilgili tüm soruları
    @54 canımsın pampam tayyibın amk.
    @55 okusana birader anlamıyosan anlayacagın zaman gelir banane amk collias akıyor orda
    ···
  • 0
    tanrıyla ilgili tüm soruları
    george colliasa şefaat ediyorum efsane kulluk yapıyolar...
    http://www.youtube.com/watch?v=uQujfE5JLJA
    ···
  • 0
    tanrıyla ilgili tüm soruları
    @49 nübüvvet ve risalet adında işleyen iki mekanizma vardır. tek bir ilmin mevcut oldugunu sabit tutarak su varsayımları yapmanız gerekir. gunumuz sosyolojisi ve modern felsefesi de allah ilmi kapsamından aşikar olmaktadir. nübüvvet denen kemalat döneminin insanına hitap ederken mecaz yollu artı sonsuza yönlendiriş yapma amacı güder. örnekliyorum kadın bir meta iken alınıp satılırken babası öldüğünde annesı cocuguna kalıyoken, kadına mirastan pay veren kadına oy hakkı veren kemalat nübüvvet kapsamındadır. bu işi yaparken artı sonsuza da mecaz yollu hitap eder. orda da risalet devreye girer. risalet cumlenın basında ki tek ilim algısını sabit tutmayla işler. ornekleyelim kadın metaydı objeydi gibip atılıyordu o döneminin insanına nübüvvetce 4 kadın alma hakkıyla sınırlandı. istesede tanrıya taptıgı ıcın o yapı 5 kadın alamaz. geriye dönüş sınırlandı önlendi. hepsine eşit davranacaksanız alın hükmü risaletce tek eşliliğe yönlendirici olarak söylendi. nıtekim esit davranamazsınız anlatımıyla tek eşlilik ucu acık ve evrilinmesi gereken nokta olarak ortaya kondu.

    Nubuvvet dönemsel olarak işlerken risalet artı sonsuza kadar olan tüm oluşları kapsar ve o yönde teccelliler doğurur. yalarım pampalarım.
    ···
  • daha çok