1. 26.
    0
    @31 ve herkes

    talak 4
    kadınlarınızdan âdetten kesilmiş olanlarla, henüz âdet görmeyenler hususunda tereddüt ederseniz, onların bekleme süresi üç aydır. hamile olanların bekleme süresi ise, doğum yapmalarıyla sona erer. kim allah’a karşı gelmekten sakınırsa, allah ona işinde bir kolaylık verir.

    görüldüğü gibi küçük ama çok önemli bir ayrıntı var. henüz adet görmeyen kadınlar! adet görmeyen kadın yada kız 1 ila 12 yaş arası çocuklara denir. bu durumda ayette bunun geçmesi bu durum evililik dahilinde olması nedeniyle hoş görüldüğüdür.

    oldukça iğrenç bir şey değil mi? bu aklıma geldiğinde adeta midem bulandı. eğer tanrı evrensel bir kitap gönderdiyse neden pid0fili yasak edilmedi dahası onaylandı.

    her fırsatta zina yasak diyen diyenler bu kadar iğrenç bir şeye nasıl olur da evet diyebilir?

    şöyle bir düşünün 6 yaşında bir kızsınız ve babanız sizi 80 yaşındaki iğrenç bir adama satıyor! 6 yaşındaki bir kız bu durumda ne yapabilir? en başta buna karar verecek yaşta değildir ki! işte iğrençlikde burda başlıyor zaten...

    özeliikle müslüman arkadaşlara soruyorum zina üzerine bu kadar düşen ve zinayı aşağılayan allah bu kadar iğrenç bir arap geleneğine neden sessiz kaldı? yoksa bu ayetleri insanlar mı yazdı? doğrusu ben ayeti okuduğumda başımdan aşağıya soğuk su dökülmüş gibi oldum..

    uzun süredir yoktum sayfalara baktığımda konuyu editleme gereği gördüm. özellikle varolmayana bu konuda teşekkür ederim.

    pid0fili konusu kuranda yasak getirilmemiş daha doğru helal sayılan bir konudur. talak 4 bu konu hakkında bir miktar bilgi verse de esas bilgiyi nisa 23te vermiştir. bu ayette evlenme konusunda haram ve helaller sıralanırken pid0fili gibi sapık evleliklerin haram edilmedildiği görülür. pid0fili her çağda olduğuna göre tanrının bunu unutması gibi bir şeyin olmaması gerekir..

    ni̇sa 23. analarınız, kızlarınız, kızkardeşleriniz, halalarınız, teyzeleriniz, kardeş kızları, kızkardeş kızları, sizi emziren analarınız, süt bacılarınız, eşlerinizin anaları, kendileriyle birleştiğiniz eşlerinizden olup evlerinizde bulunan üvey kızlarınız size haram kılındı. eğer onlarla (nikâhlanıp da) henüz birleşmemişseniz kızlarını almanızda size bir mahzur yoktur. kendi sulbünüzden olan oğullarınızın eşleri ve iki kız kardeşi birden almak da size haram kılındı; ancak geçen geçmiştir. allah çok bağışlayıcı ve esirgeyicidir.

    ayrıca şu ayetlerde pid0filiye çeşitli ip uçları vardır..

    talak 4
    kadınlarınızdan âdetten kesilmiş olanlarla, henüz âdet görmeyenler hususunda tereddüt ederseniz, onların bekleme süresi üç aydır. hamile olanların bekleme süresi ise, doğum yapmalarıyla sona erer. kim allah’a karşı gelmekten sakınırsa, allah ona işinde bir kolaylık verir.

    nisa 3

    eğer, (velisi olduğunuz) yetim kızlar (ile evlenip onlar) hakkında adaletsizlik etmekten korkarsanız, (onları değil), size helâl olan (başka) kadınlardan ikişer, üçer, dörder olmak üzere nikâhlayın.[105] eğer (o kadınlar arasında da) adaletli davranmayacağınızdan korkarsanız, o taktirde bir tane alın veya sahip olduğunuz (cariyeler) ile yetinin. bu, adaletten ayrılmamanız için daha uygundur. *

    nisa 127

    kadınlar konusunda senden fetva isterler. de ki: 'onlara ilişkin fetvayı size allah veriyor. (bu fetva,) kendilerine yazılan (hakları veya miras)ı vermediğiniz ve kendilerini nikahlamayı istediğiniz yetim kadınlar ve zayıf çocuklar (hakkında) ile yetimlere karşı adaleti ayakta tutmanız konusunda size kitap'ta okunmakta olanlardır. hayır adına her ne yaparsanız, şüphesiz allah onu bilir
    Tümünü Göster
    ···
   tümünü göster