1. 76.
    0
    kız da devamlı savunmada "yaa onlar öyle değildir de .. şöyledir aslında... " fln diye durumun vahametinin farkında olarak eleştirime önayak oluyo. tabii bu tarz ikili dialogların getirdiği cilveleşme süreçlerinde bi taraf içgüdsel olarak karşı tarafı eleştirmekle, diğer taraf da bunu savunmakla yükümlüdür. hagibtir romantik isyankar gibi konuştum amk. en çok bana sorun (: kızın her atağını bertaraf ediyorum. en sonunda kızı bırakıyorum kuyruğun en önüne. hadi diyorum içimden "gene o dıbınakoduğumun hayatına kaldığın yerden devam edebilirsin bin" romantik uyuzunu kaşıdın kızın. şimdi gibtir çekildi kendiliğinden. o kızla ilgili hayal kurarken bile temkinli olmak lazım amk. pgibolojik olarak aynı etkisi gösteriyo kız bende ama zahiri görüntümü yansıtıyo amk. kızın gözlerindeki odak notasının hemen ardından ışık kaynağı olarka kullanılan sönmüş mum ışığında bittiğimin resmini kendi çizdiryo bana. bu arada o da ben de şu zaman kadar "kurban" dinlememişiz. "çilekeş" de var bi şarkıları çok güzel diyorum. ara ara alakasız yerlerde onu söylüyorum aha onu da bulayım.

    http://grooveshark.com/s/y+o+k/2k2rtb?src=5

    aha bu şarkı işte. "elimden hiçbirşey geeeelmezzz hiç biii çareeeem yooğğk" diye manyak gibi giriyorum arada bir. kız da alışıyo o da söylüyo. bu arada kızın bi albümü var halihazırda. (: şarkı da söylüyo ama şarkı türküyle tanınmış biri değil. o osuruktan detay olarak verdiğim bu şarkıyı ara ara söylediğinde sadece elini tutmak istiyorum amk :( kızın ses mavi kadifeden içime işliyo. kilim işlerken kör olan çocukları, tren raylarında bitmek ve bitmemek arasında sıkışıp kalmış otları fln düşünüyorum. sesli olarak da kıza söylüyorum bunu. "manyaaak vaar burda" diye hafiften bağırıyo. yalandan kaşlarımı çatıp "valla bırakırım seni burda aptal, tak gibi kalırsın ortada" diyorum. nereye kalıyo amk. o ünlü. ben joker olarak çarkıfelekte çıkan sert ünsüz. onun alfabedeki karşılığı "a" ise ben "z" yim. anladınız dimi binler o başlangıç ben son iması (:
    ···
   tümünü göster