1. 101.
    0
    Ama biz böyle sonsuz bir ilerleme düşünürsek, varlıkların bir bütün sonsuz seri olarak herhangi bir neden olabilir: bundan sonra belirtilecektir bir nedenden dolayı, ben ancak ve kesinlikle kendi içinde ele alındığında, sonsuz arkaya sözde imkansızlığını kendisine karşı iddia etmeyecektir çünkü bu sonsuz arkaya hiç kimse ya da hiç evrendeki tüm şeyleri dahil olması gerekiyordu, çünkü; varlığını olmadan varlığını kendi içinde hiçbir sebep olabilir ve düz 'tis; (halen daha tam olarak görünür şey kendi içinde hayal edilebilir herhangi bir şeyin varlığını sadece zemin veya nedeni, olan) kendi kendine var veya gerekli olması gerekiyordu, ama her Yukarıda bağımlı: bir dışa, göreli ve yanlışlıkla belirlenmesi değil, varlığının mutlak bir zorunluluk; 'tis tezahür bütün gerekli olamaz; hiçbir bölümü gerekli ama bu yüzden var olan şey doğanın içe doğru ve gerekli bir özelliği.
    ···
   tümünü göster