1. 101.
    0
    Ben ancak ve mutlaka kendi içinde kabul sonsuz arkaya, sözde imkansızlığı onu karşı iddia edemez; bundan sonra belirtilecektir bir nedeni: ama biz böyle sonsuz bir ilerleme göz önüne alırsak, varlıkların bir bütün sonsuz dizi hiçbir sebep olabilir gibi varlığını olmadan gelen, ya vardır hiç evrende bulunan tüm şeyler dahil olması gerekiyordu çünkü: ve 'düz tis kendisi içinde hiçbir sebep olabilir, onun varlığını, hiç kimse bu sonsuz arkaya olması nedeniyle her biri yukarıdaki bağlıdır, ancak (as halen daha tam olarak görünür ile, sadece zemin veya herhangi bir şey varoluş nedeni, şey kendi içinde hayal edilebilir olan) kendini mevcut veya gerekli olması gerekiyordu: nerede ve hiçbir bölümü gereklidir; 'tis bütün gerekli olamaz tezahür; varlığının mutlak bir zorunluluk, bir, akraba, dışa ve kaza tespit olmamak; ama çok var şey doğanın bir dahilde ve temel özelliği...
    ···
   tümünü göster