0
Orada kastedilen genel olarak kadınlardır. Cariyenin anldıbını iyi bilirim. Normalde ima veya zatel yemin veya direkt cariye, cariye anlamındadır ama Allahın cariyesi, iması dediğinde bize göre hür kadınlar da buna girer, çünkü burada kelimeyi tek başına değil cümle içinde anlamak gerekir. Normalde kölelere iyi davranmakla ilgili hadisler de var. Ama burada tek anlaşılan Allahın kadın köleleri yani kadın kulları anlamındadır. Zaten hadisin devamında da aynı olayın devamında nisa ve ezvac kelimesi kullanılır. Yani bütün kadınlardan bahsedilir. Arapça biliyorsun galiba anlarsın bunları.
Kuranda da kullar, hür insanlar için erkek köle anlamındaki ıbed kullanılır. Çünkü Kurana göre insanlar Allaha kulluk etsinler diye yaratılmıştır.
Dövme konusunda sana verdiğim hadis, veda hutbesi ve diğer yakın hadisler bir bütün olarak düşünüldüğünde ve nisa 34. ayeti düşününce çıkan sonuç budur.
Bu arada islam seni bunlara inanmaya da zorlamaz. Zaten imanın temeli bu ayet değildir. Bunlar detaya girer.
Yokluğa, hiçliğe, staline veya bir fincan kahveye de iman edebilirsin. inanmamak tamamen senin kararın. Kadın doğası da erkek doğası da yüzde yüz masum değildir. Ayrıca çocukların da hakkı var. Anne babası saçma sapan şeylerden ayrılırsa çocuk mağdur olmayacak mı. Neyse bu konuyu açtığın iyi oldu.