/i/Siyaset

Saygı Çerçevesinde Özgür Siyaset Platformu
    başlık yok! burası bom boş!
  1. 1.
    +7 -3
    biri olması fakat Türkçülük için çalışma sı Türkçülüğü islam dan üstün tutmamıza sebep olmamalı şiirlerini okurum dinlerim ama asla ve asla Türkçülüğü islam'dan üstün tutmayın sonuna ladar milli ruhu yaşayın ama sakına sapıtmayın umarım ne anlatmak istediğimi anlamışsınızdır

    Müslüman bir Türk genci kendisine, Nihal Atsız gibi bir ırkçı ve ateist ya da deisti rehber, idol edinemez. Milliyetçi gençlere şu sıralar yeniden, kafatası ölçen bu adamı pohpohluyorlar. Evet; milletimizin güzel özellikleriye övünebiliriz ama dinimiz islam, ırkçılığı kesinlikle yasaklamıştır.
    Bakın, safsatalarıyla peygamberimize ve dinimize nasıl iftiralar atıyor:

    -Fakat ey türk gençliği, sana soruyorum: Sen Arap muhafazid'in mezarını artık bıraktıktan sonra senin Kabe'n Çanakkale, Sakarya ve Dumlupınar değil midir? (Çanakkale Savaşı - Atsız Mecmua, 1932, sayı: 17).

    -Tanrı insan idraki dışındadır. Kur'an, muhafazid'in talimatıdır. Bunun birçok delilleri vardır. Bir tanesi birçok yerinde aya, güneşe, fecre, atların köpüren ağızlarına yemin ve and verilmesidir. Yemini kim eder? Tanrı yemin eder mi? Görülüyor ki bu yeminler muhafazid'in gönlünden ve beyninden doğmadır (ÖTÜKEN, 1970, Sayı: 11).

    -Kur'an "âlemlerin sahibi olan Tanrı'ya hamdederim" diye başlamaktadır. Belli ki bu söz de muhafazid'indir. Çünkü Tanrı, kendi kendisine hamdetmez. Müfessirler her ne kadar Tanrı "böyle diyin" demek istemiştir yolunda tevillere geçmişlerse de Kur'anın sonundaki küçük sürelerde olduğu gibi, sürenin başına bir "söyle, de ki" hitabını eklemeyi Tanrı düşünmez miydi? (A.g.m)

    Din Arab’ın, hukuk sizin, harp Türklüğündür. (Davetiye - 1940)

    Kumar, içki ve her türlü fuhşiyatla yozlaşmış, karılarını değiştiren ve kız çocuklarını gömecek kadar vahşet gösteren bir toplumda muhafazid'in başka türlü davranmasına imkân yoktu. Onlara korkunç cehennem azapları gösterecek ve dünyada doğrulukla yaşayanlara da öte âlemde köşkler, Kevserler yiyecekler, güzel huri kızları vaad edecekti. (Yobazlık Bir Fikir Müstehasesidir - ÖTÜKEN, 1970, Sayı: 11 )

    -Bir Sümer masalından çıkan tufan ve Nuh'un gemisi onlarca tarihi bir hakikattir. Hangi Teknik Üniversitesinden mezun olduğu belli olmayan Nuh'un yaptığı o pazarcı kayığına her cins hayvandan birer çiftin girip sığması ve 40 tufan gününde birbirini yemeden uslu uslu oturması da gerçektir vesaire... Şimdi bu kafadaki adamla bir fikir tartışması yapmaktaki trajediyi düşünün. (A.g.m)

    -islamiyet Türkler sayesinde yaşadı ve yükseldi. islamiyet Türkleri değil, Türkler islamiyeti yüceltti. Biz islam olmadan önce de büyüktük. Keramet islamiyet’te olsaydı her Müslüman millet yükselirdi (agm)

    -içki fena ise üzümü neden yarattın? Üzümden içki yapılacağını neden Levh-i Mahfuza yazdın? Son peygamberin arkadaşları namaz kılarken âyetleri yanlış okumasaydı içki yasaklanacak mıydı? Çöldeki Bedevi ile bir kurmay subayın içmesi aynı mıdır? Biri sarhoş olunca her türlü herzeyi söyleyebilir. Öteki sarhoşluğun son merhalesinde bile temkinli ve iradelidir. Küçük bir kızı sevmek günahsa, son peygamber, Ayşe'yi neden sevdi de aldı? (Atsız'ın kendini betimlediği Selim Pusat karakteri, mahkemede peygamber tanıklardan muhafazid ile dalga geçer ve küçük çocukla evlendiği imasında bulunur - Ruh Adam).

    -Atsız'ın dinler hakkındaki görüşünü, oğlu Yağmur Atsız'dan dinleyelim:
    "Atsız Müslüman olarak tanımlanamazdı. Onun bu mevzûdaki konumunu bence en iyi ‘lá-dînî’ olarak tavsîf etmek yerinde olur. Evet, ‘semavi dinlerle pek başı hoş değildi ama ‘tanrıtanımaz/ateist’ de değildi. Káinátı yaratan bir güce inansa da bu gücün káinátı yarattıkdan sonra ‘olaylar’a müdahale ettiğine inanmazdı" (Yağmur Atsız - Atsız'a Dair).

    yani şiirleri acayip güzel ama sapıtmayın
    ···
   tümünü göster