-
26.
0süre gectikten sonra siliyoz işte.
-
-
1.
0burada asıl mesele senin silmen değil. otomatik bir silme sistemini bir kaç kod içinde yapmak gibi bir şey varken, niye silmeye uğraşıyorsun onu anlamadım?
Hadi bunu geçtim, diyelim oyunu yaptın, sattın falan.. Kullanıcıya mı sildireceksin mermi klonlarını ? Python için olsa yapacağın tek şey şu :
import destroy
import rads
import packets
!ÖZEL BU MODÜL
packet:create(MermiKlonSilici)
{
if MermiSayisi => MaksimumSayı (değer ver buraya) (=> de eşit veya büyüktür, ok değil yani)
destroy.{object:variable}Mermi:Copy (unitynin klonlar için verdiği isim)
}
Ucma => x{0}, y{0}
while Mermi => Ucma
break packet:MermiKlonSilici
Şunun kadar basit, ha C# veya C+ nasıl ayarlarsın bilmiyorum. Ama klon meselesi basit bir olay...
edit = imla -
2.
0malmisin kardeş videoyu izlemedinmi. Otomatik silme sistemi yaptim.
-
3.
0sonuna kadar bakmamıştım. tamam
diğerleri 1 -
1.
başlık yok! burası bom boş!