/i/Yazılım

Umuyoruz ki geleceğin yazılımcıları bu altinciden çıkacak!
    başlık yok! burası bom boş!
  1. 26.
    0
    O mermiler pek hoşuma gitmedi. Klonluyor bir de sanırım. Giden mermiyi silmek için bir şey yapsan ?
    Videoda da demiş bir tane arkadaş zaten. (yorumlar)
    ···
    1. 1.
      0
      süre gectikten sonra siliyoz işte.
      ···
      1. 1.
        0
        burada asıl mesele senin silmen değil. otomatik bir silme sistemini bir kaç kod içinde yapmak gibi bir şey varken, niye silmeye uğraşıyorsun onu anlamadım?
        Hadi bunu geçtim, diyelim oyunu yaptın, sattın falan.. Kullanıcıya mı sildireceksin mermi klonlarını ? Python için olsa yapacağın tek şey şu :
        import destroy
        import rads
        import packets
        !ÖZEL BU MODÜL
        packet:create(MermiKlonSilici)
        {
        if MermiSayisi => MaksimumSayı (değer ver buraya) (=> de eşit veya büyüktür, ok değil yani)
        destroy.{object:variable}Mermi:Copy (unitynin klonlar için verdiği isim)
        }
        Ucma => x{0}, y{0}
        while Mermi => Ucma
        break packet:MermiKlonSilici

        Şunun kadar basit, ha C# veya C+ nasıl ayarlarsın bilmiyorum. Ama klon meselesi basit bir olay...
        edit = imla
        ···
      2. 2.
        0
        malmisin kardeş videoyu izlemedinmi. Otomatik silme sistemi yaptim.
        ···
      3. 3.
        0
        sonuna kadar bakmamıştım. tamam
        ···
      4. diğerleri 1
   tümünü göster