/i/İnanç

İnanç
  1. 1.
    +3 -1
    NOT:Lütfen yazıyı ya sonuna kadar okuyun,ya da hiç okumayın. Okuyan arkadaşlar da lütfen cevap yazsın.

    Evet Ey,Kur'an'ı yetersiz olarak gören hadisçiler. Aranızda Kur'an'ın açıklayıcı olduğunu ama hadislerin onu tamamladığını söyleyenler var eğer bir kitap tam ise nasıl ona bir tamamlayıcı, alternatif bulabilirsiniz anlayamıyorum.Ki bu tamamlayıcı dediğiniz kitaplarda dahi kolaylıkla Peygamberimizin sözü olmadığı anlaşılan (çünkü Kur'an'la çelişiyorlar.) sözler var.(bkz: kusursuz bir kitaba içinde kusurlar olduğu ortada olan bir kitabı alternatif görmek)Ya Kur'an açıklayıcı deyip, alternatif bir kaynak oluşturmayın ya da Kur'an yetersiz deyip hadislere ve mezheplere inanmaya devam edin bunun ortası olmaz bunu baştan belirteyim. Hatırlatırım ki Yahudilik ve Hristiyanlıkta Tevrat, Zebur,incil gibi kitaplar yetersiz görülmeleriyle başlayan bir süreçle değiştirilmiştir. Hatta ve hatta alternatif kitaplar yazılmıştır.(Nasıl bir tesadüf değil mi arkadaşlar?)Ardından da mezhepsel, fırkasal bölünmeler meydana gelmiştir.(Aaow bu nasıl bir tesadüf yaw)Zaten bunları inkar eden otomatik olarak Kur'an'ı da inkar etmiştir.Ve dinden çıkmıştır.Şimdi size iki sorum var:1)Kur'an sizce %100 kusursuz mudur?2)Sizce Cenab-ı Hakk içine insanlar tarafından müdahele edilmiş, direkt olarak insanlar tarafından yazılmış bir kitabı kendi katında kabul eder mi?(Unutmayın ki;Yahudi ve Hrıstiyanların dinden çıkmalarının sebeplerinden birisi de bazı beşeri kitapları Allah'tan kabul etmeleridir.)Birçok rivayete göre;Buhari'nin hadis ayıklama sırasında önünde 100.000 civarı hadis vardır.(Unutmayın ki;sizin hadis kitaplarınızda da Hz.Peygamberimiz (s.a.s),Hz.Ebu Bekir (r.a),Hz.Ali (r.a),Hz.Osman (r.a) ve Hz.Ömer (r.a)'in hadisleri yaktığı yazmaktadır.) Ve de Buhari'nin Peygamberimiz vefat ettikten yaklaşık 200 yıl sonra yaşadığını,Hz.Hüseyin'i Kerbela'da şehit eden I.Yezid'in Emeviler'in ikinci halifesi olduğunu,ilk hadislerin Hz.Hüseyin'i şehit eden Emeviler himayesinde yazıldığını unutmayın.Ve bazı tarih kitaplarındaki söylentilere göre de Buhari'nin bazı hadisleri uydurduğu rivayet edilmektedir.E çoğunluğunun gerçekten Peygamberimizin Sözleri olduğu iddia edilen bir kitabın bu kadar şüphe içermesi normal mi?Siz bu kitabı resmen dini kaynak olarak alıyorsunuz.Din hayatın vazgeçilmez parçasıdır ve böyle bir konuda ince elenip sık dokunulması gerekirken siz Mekkeli Müşrikler gibi "Benim atalarım yanılmaz.En doğru din benim atalarımındır." diyorsunuz,siz hadislerde yazanları böyle öğretildiği için normal karşılıyorsunuz, halbuki hadis kitaplarında Peygamberimize birçok iftira da bulunulmaktadır. Mesela recm olayı Kur'an'da geçmez ve Kur'an'daki diğer ayetlere de bakarsak Allah'ın bunu hoş karşılamayacağı yargısına varabiliriz. Peki siz recmi ilk başlatan topluluğun Allah'ı inkar eden Museviler olduğunu biliyor muydunuz? Siz sadece Kur'an'ı referans aldığını söyleyen bizlere hakaret ediyor ve Allah'ın bizim ve sizin hakkınızda düşündüklerini biliyormuşçasına bizi "kafir" olarak etiketlendiriyorsunuz.Bir de bazıları da gelmiş Hasan Mezarcı'yı Hz.isa olarak yutturmuş Allah hepinize akıl fikir versin e mi?Şimdi bu hadisleri gerçekten kabul edebilecek misiniz?

    1.Çelişki:“Kan aldırmak, yapanın da yaptıranın da orucunu bozar.”

    Tirmizi Oruç 60; Ebu Davud Oruç 28; Buhari Oruç 32

    2.Çelişki:“Peygamber’imiz oruçlu iken kan aldırmışlardır.”

    Ebu Davud Oruç 29-30; Tirmizi Oruç 59; Buhari Tıp 11

    Kur'an'a göre ise orucu sadece 3 şey bozar onlar da:Yemek, içmek ve cinsel ilişkiye girmektir.

    Hangisi doğru?

    1.Çelişki:“Gerek küçük, gerek büyük tuvaletinizi yaparken kıbleye dönmeyin.”

    Hanbel 3/12

    2.Çelişki:“Peygamberimiz bir takım insanlar küçük ve büyük tuvaletleri için kıbleye dönmeyi hoş karşılamadıklarından, bu bidatı (hurafeyi) kaldırmak için tuvaletini kıbleye doğru yaptırdı.”

    Buhari 4/11

    Hangisi kardeşim?

    Şimdi vereceğim örnekte çelişkili iki ayet de aynı kaynaktan;

    1.Çelişki:“Peygamber oruçlu iken hanımlarını öptü.”

    ibn-i Kuteybe, Hadis Müdafası

    2.Çelişki:“Oruçluyken hanımını öpenin durumu sorulduğunda Peygamber; ‘Orucu bozulmuştur’ dedi.”

    ibn-i Kuteybe, Hadis Müdafası

    1.Çelişki:“Kim size Peygamberimiz’in ayakta küçük tuvaletini yaptığını söylerse inanmayın.”

    Süneni Nesei 1-2/25

    2.Çelişki:“Peygamberimiz bir kavmin süprüntüsüne varıp ayakta küçük tuvaletini yaptı.”

    Buhari 1/167

    1.Çelişki:“Peygamber ayakta su içilmesini yasakladı.”

    Ebu Davud 4/No:3717

    2.Çelişki:“Peygamber’i sizin benim gibi ayakta su içerken gördüm.”

    Ebu Davud 4/No:3718

    1. Çelişik Hadis: “Peygamberimiz caminin bahçesine girerek şöyle dedi: ‘Şurası muhakkak ki cami ne cenabete, ne aybaşılıya helal değildir.’”

    Müslim, Hayz 11; Ebu Davud, Taharet 104; Tirmizi, Taharet 101; Süneni Nesei, Hayz 18

    2. Çelişik Hadis: “Peygamber’in hanımı anlatıyor: ‘Peygamberimiz, bizden biri aybaşılı olduğu halde, onun kucağına başını koyar ve Kuran okurdu. Bizden birimiz aybaşılı iken camiye gidip Peygamber’e birşeyler zütürürdük.’”

    Süneni Nesei, Hayz

    1. Çelişik Hadis: “Peygamber Meymune ile evlendiği zaman her ikisi de ihramlıydı.”

    Süneni Nesei, 5-6/179

    2. Çelişik Hadis: “ihramlı olan bir kişi (hacda olan) ne evlenebilir, ne kız isteyebilir, ne de başkasının nikahını kıyabilir.”

    Nesei 5,6/249

    1. Çelişik Hadis: “Baldırları açık olan bir sahabeye Peygamberimiz rastlamış ve ‘Baldırlarını ört. Baldırlar da avret yerlerindendir.’ demiştir.”

    Tehzibut Tezhip 2/69



    2. Çelişik Hadis: “Peygamber’imiz evde baldırları açık yan üstü yatıyorlardı. Ebu Bekir izin istedi Peygamber hiç istifini bozmadan izin verdi. Ömer istedi aynı şekilde ona da verdi.”

    Hanbel 1/71

    1. Çelişik Hadis: “Peygamberimiz; ‘Deri işlendi mi temiz olur’ dedi. Sonra ölü bir koyuna rast geldi ve ‘Onun derisinden faydalansanıza’ dedi.”

    Buhari 72/30

    2. Çelişik Hadis: “Peygamberimiz ‘Ölü hayvanın ne derisinden ne de sinirinden faydalanınız.’ dedi.”

    Hanbel 4/310,311

    Allah size ancak ölüyü (leşi), kanı, domuz etini ve Allah'tan başkası adına kesileni haram kıldı. Her kim bunlardan yemeye mecbur kalırsa, başkasının hakkına saldırmadan ve haddi aşmadan bir miktar yemesinde günah yoktur. Şüphe yok ki Allah çokça bağışlayan çokça esirgeyendir.
    Bakara 219

    Bakara Suresi'nin 219.ayetine göre hayvan leşi (ölüsü) yemek haramdır. Ancak 1.hadiste Peygamberimizin sahabelere gördüğü koyundan faydalanmaları gerektiğini söylediği iddia edilmektedir. Hadisler,bizim Peygamberimizi anlamamızı sağlamaz aksine Hadisler Peygamberimize iftiralar içeren kitaplardır. Eğer Peygamberimizi sevdiğimizi göstermek istiyorsak;ona gelen islam Dini'nin tek kaynak olarak Kur'an'ı aldığının bilincinde olmamız gerekmektedir. Hatta ben sizden buradakileri okuduktan sonra,Kur'an-ı Kerim'i anlayabileceğiniz şekilde okumanızı rica ediyorum Kur'an'ı mealiyle okuyun! Cenab-ı Hakk Kur'an'ı bize bilmediğimiz bir dilde okuyalım diye göndermedi Cenab-ı Hakk bize bu Yüce Kitab'ı ibret alalım diye göndermiştir ve ahirette Kur'an-ı Kerim'den sorumlu tutulacağız bunun farkında olmanız dileğiyle...
    ···
   tümünü göster